carfit Opublikowano 27 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2007 Witam serdecznie .Zajechałem tarczę Tarox F2000 ( ma paskudne bicie ) i muszę wymienić tylko nie wiem na jaki zestaw .Rozważam dwa które wypatrzyłem u Carfita : -zestaw Galfera z dwuczęściową tarczą nacinaną -zestaw nacinane Brembo Sport i Ferodo DS 2500 Proszę o podpowiedzi , sugestie i opinie z własnych doświadczeń . Pozdrawiam piszony zestaw Galfera mam w Foresterze narazie jest super,ale za mało km przejechałem zeby powiedziec cos więcej, u kolegi w EVO9 zamontowaliśmi taki zestaw, miał wcześniej TAROX ale sie pogieły, (auto po Gryzlim przjechał troche km, zrobił rajd Żubrów, kilka upalań w Kielcach i jest zadowlony, zero bicia, hamulec ok. Ja w tej chwili w STI mam Brembo Sport + niebieskiego Pagida , ( dopiero teraz założyłem wiec sie nie wypowiadam) wcześniej miałem DS3000 (kiler tarcz ) i generalnie w szoku byłem :shock: że nie pokrzywiłem tarcz a zrobiłem ok 8000km ostrej jazdy. A jak w tej chwili z dostępnością u Ciebie tych zestawów gdybym się zdecydował na któryś z nich .Zakupu chciałbym dokonać jeszcze w tym roku bo potrzebuje kosztów .Wrócę jeszcze do tematu Bridgestone RE 050A czy 4 szt.już by się znalazły? Jest wszystko dostępne od ręki :cool: , opony do trzech dni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vene Opublikowano 17 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2008 Chce wstawić do mojego wrx-a lepsze hamulce od lipnych fabrycznych. Znalazłem dwa zestawy firmy MOVIT.de i D2.http://www.d2racingsport.co.uk/Pages/brakesystem.asp Może ktoś z forum ma takie i doradzi czy warto wydać na nie pieniądze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JED Opublikowano 17 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2008 Witam, krajana . Mysle, ze EBC Turbo Groove + Red Stuff powinny Ciebie zadowolic. No, chyba, ze koszty maja drugorzedne znaczenie, to warto mierzyc jak najwyzej! p.s. Taki kmplet EBC mialem w WRX i poprawa byla ogromna! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aero9000 Opublikowano 17 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2008 miałem w foresterze (tarcza 294mm) samochód hamuje lepiej niż na serii, ale po krótkiej próbie "złapania" wrx'a ebc stanęło w ogniu - miałem ok 6-7 hamowań ze 130 do 50 km/h po zapłonie hamulce działały dalej, ale ich skuteczność jednak trochę spadłą ps u mnie były klocki czerwone + tarcza Ultimax Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beben Opublikowano 17 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2008 temat sie juz przewijał na forum. Wniosek jest taki: zeby konkretnie poprawic skutecznosc hamowania musisz wymienic wszystko włącznie z zaciskami na cos wiekszego :arrow: np. 8 tłoczkowe D2 330mm. Wymiana samych tarcz, klocków, plynów na seryjnym zacisku daje pewną poprawę ale do skutecznego hamowania nadal sporo brakuje, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vene Opublikowano 18 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2008 Chcę kupić cały zestaw np.D2,ale nie wiem czy te hamulce nadają się do zwykłego użytkowania w mieście.Z nazwy wynika że są do wyścigów a wydając5,5tyś zł chciałbym przejechać na klockach chciaż 10 tys km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blue76 Opublikowano 18 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2008 Nadają się do jazdy na codzień. Mati ma takie hamulce, może Ci więcej powiedzieć o tym konkretnym zestawie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalek Opublikowano 18 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2008 Moim zdaniem najlepszy pomysl to przekladka hamulcow na przod z STI. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 18 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2008 [sclaliłem z wątkiem o hamulcach] vene, przejrzyj poprzednie strony tego wątku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raju Opublikowano 18 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2008 Chce wstawić do mojego wrx-a lepsze hamulce od lipnych fabrycznych.Znalazłem dwa zestawy firmy MOVIT.de i D2.http://www.d2racingsport.co.uk/Pages/brakesystem.asp Może ktoś z forum ma takie i doradzi czy warto wydać na nie pieniądze. generalnie skuteczność układu hamulcowego jest ok (D2). Tarcze i zaciski sa większe, przez co wydajność układu również. Minus tego zestawu - potwornie hałasują!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuzi4 Opublikowano 19 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2008 Witajcie, nie bedę nowego zakładał tylko tu zapytam. Jakie polecicie tarcze i klocki do SI 1,8. Fabryczne się pokrzywiły - dość często opóźniam hamowania, w zasadzie gdzie tylko sie da i potrzebowałbym coś solidniejszego, ale bez zmiany felg (15) i zacisków. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STACHU Opublikowano 25 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2008 Szanowni, Jestem na etapie zakupu kompletu tarcze/klocki. Auto nie jeździ na wyscigach czy imprezach torowych, jest wykorzystywane weekendowo do funu. jako tarcze ida gładkie Brembo lub Zimmermann'y. Myślałem nad klockami i chciałem Ferrodo DS, ale troche powstrzymuje mnie cena. Pytanie: czy do zostosowań jak powyżej polecacie jakąś rozsądniejszą cenowo alternatywe? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuzi4 Opublikowano 25 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2008 STACHU, PW - tutaj nie mogę - szanuję regulamin. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arosiak Opublikowano 25 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2008 STACHU, PW - tutaj nie mogę - szanuję regulamin. Ja też muszę wyminić w Forku S turbo. Masz namiary na coś dobrego???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuzi4 Opublikowano 26 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2008 Mam na PW :arrow: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 28 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2008 ja bede promowal tanie (stosunkowo ) tarcze black diamond (ja mam nacinane i nawiercane) u mnie to siedzi z klockami ebc green + stalowe przewody black diamon ........warto w nowe rurki zainwestowac czucie i skutecznosc hamulcow wyraznie wzrasta a koszt niewielki!!! Mały minus trzeba pare razy zachamowac i dopiero dziala to jak powinno...) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polo Opublikowano 28 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2008 A czy ktoś coś może powiedzieć o tarczach firmy NATIONAL modele sportowe - RYFLOWANE, NAWIERCANE i niby NAWĘGLANE. Ceny tych tarcz są konkurencyjne. Jakieś opinie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
levy Opublikowano 6 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2008 Czy hamulce - 294mm zacisk czterotłoczkowy w EU-spec WRX MY'07 i Foresterze XT MY'07 są takie same? Różnią się jedynie kolorem zacisków? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 6 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2008 Czy hamulce - 294mm zacisk czterotłoczkowy w EU-spec WRX MY'07 i Foresterze XT MY'07 są takie same? Różnią się jedynie kolorem zacisków? nie , sa inne zaciski i klocki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz Magdziarz Opublikowano 26 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2008 Ciekawostka; Kupione przezemnie w ASO klocki są sygnowane, poza "łezką" subarowską; Hitachi Tokico FH 231 FF. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JED Opublikowano 26 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2008 Kupione przezemnie w ASO klocki Tez kiedys kupowalem...Do momentu, gdy tylne klocki dymily, zamiast hamowac :shock: ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polo Opublikowano 21 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 Jaki najlepiej zastosować płyn hamulcowy do GT ? , zaznaczam że mam przewody w stalowym oplocie , myśle nad MOTUL RBF 660 czy to właściwy wybór do w sumie seryjnego auta ? a może wystarczy np. Ferodo DOT 5.1 ? Co polecicie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raga Opublikowano 21 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 Jeśli nie upalasz i nie zmieniasz płynu co wyskok, to lepszy seryjny płyn wystarczy - w kilku samochodach próbowałem różne i tylko była różnica przy pełnym upalaniu i wyczynowych hamulcach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aero9000 Opublikowano 21 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 zamieniłem zaciski na 4tłoczkowe z wrx, wsadziłem brembo (chyba maxx - drogie jakieś były) + niebieskie pagidy - efekt niesamowity - forester zaczął hamować polecam taką zamianę - i wszystko mieści się w 16" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 21 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 wsadziłem brembo (chyba maxx Nacinane czy gładkie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się