Skocz do zawartości

Subaru Outback [BS] (MY15=>MY20)


atom75

Rekomendowane odpowiedzi

"The rest of the global markets won’t see the new 2015 Outback with this new 2.0-liter horizontally-opposed direct injection turbo engine in the new-generation Outback. Subaru says it was developed exclusively for the Chinese market."

 

Super, chinskie wersje zaczynaja byc najciekawsze..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"The rest of the global markets won’t see the new 2015 Outback with this new 2.0-liter horizontally-opposed direct injection turbo engine in the new-generation Outback. Subaru says it was developed exclusively for the Chinese market."

 

Super, chinskie wersje zaczynaja byc najciekawsze..

Importujemy od nich tak dużo, to może i OBK w ramach prywatnego importu by się dało ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Dzieki Eryk, pytam bo szerokosc kabiny ma dla mnie znaczenie. W Legacy '09 bywa troche waska, Skoda Superb, o dziwo, rowniez do szerokich nie nalezy.

Wymiary kabin z subaru.jp  Outback długość /mierzona chyba od kokpitu do tylnych oparć foteli/ 2030, szerokość 1545, wysokość 1240. Dla porównania Forester 2095x1540x1280 i Levorg 2005x1490x1205.

 

 

Obecny OBK jest zdecydowanie przestronniejszy od F XT a nowy ma zbliżone wymiary także miejsca będzie w zupełności wystarczająco.

Ponadto w folderach wersji US jest informacja o poszerzeniu miejsca na nogo dla pasażerów oraz szerszej możliwości regulacji pochylenia tylnego oparcia w stosunku do MY10.

Uzyskano to dzięki innej konstrukcji foteli.

 

 

"The rest of the global markets won’t see the new 2015 Outback with this new 2.0-liter horizontally-opposed direct injection turbo engine

 

ciekawe gdzie robili te badania? W Kazachstanie ?

Przecież 2.0T to jeden z najpopularniejszych silników w markach tzw. klasy średniej. Wystarczy spojrzeć na wyniki sprzedaży Audi czy BMW.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Legacy '09 miejsca w kabinie jest troche na styk, mam na mysli wyjazdy wakacyjne. Z tego punktu widzenia, obszerniejsze wnetrze, lepsze wytlumienie to glowne argumenty przemawiajace za zmiana. Ten diesel cvt bedzie ok dla takiego samochodu. Ciekawy jest jednak trend: chinski rynek zbytu staje sie atrakcyjniejszy od pozostalych ze wzgledu na swoja wielkosc i finansowe mozliwosci tamtejszej klasy sredniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sewa - o ilość miejsca w nowym OBK nie musisz się martwić. Jest go pod dostatkiem w każdym kierunku.

Tu pisałem o moich wrażeniach po przesiadce z Legacy MY2009 na OBK MY2012: http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/60967-przesiadka-legacy-iv-v-wrazenia/?p=1767697

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ma samopoziomujące zawieszenie z tyłu i jest to naprawdę fajny patent. Ładujesz rodzinę, bagażnik pod dach, box i rower na dach.

Samochód siada bardzo mocno. Startujesz i po kilku większych ruchach nadwozia na nierównościach poziom wraca mniej więcej do stanu wyjściowego.

W kwestii choroby lokomocyjnej nie licz jednak na cuda ;).

 

I jeszcze w kwestii obszerności OBK. Moim zdaniem na rynku w tej cenie trudno znaleźć obszerniejszy samochód. Rozważałem i przymierzałem się do roznych modeli począwszy od przerośniętych kompaktów (Octavia), poprzez Superba, Passata, Volvo XC70, Audi A4, na różnej maści Mercedesach koncząc. W żadnym nie siedziało mi się tak wygodnie i nie miałem takiego wrażenia przestronności, jak w OBK. O ile z przodu jest porównywalnie, to z tyłu nie ma konkurencji. No może poza Superbem, gdzie jest więcej miejsca na nogi, ale siedzenie jest niżej a dookoła nie jest tak przestronnie.

Edytowane przez spawalniczy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik !!!!!!!!!!!!!!!!!Ludziska ,silnik diesla !!!!!!!!! Nawet najpodlejszy koreaniec ma więcej niż jeden wariant !!!!!

Nie wspominałem chyba o jedynej zalecie tego silnika -  śr spalanie 6.4- jeżdżę dynamicznie (ale z pewnymi zasadami - nigdy nie daję buta na zimnym,zawsze studzę turbo,nigdy nie jeżdzę na wysokim biegu z niską prędkością obrotową-może dlatego w kilku dieslach,niezależnie od ich pochodzenia NIGDY nie miałem najmniejszych problemów.Tu też nie mam,ale póki co auto ma 50tys km)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

W Chinach będzie sprzedawany OBK 2.0 DIT: http://www.torquenew...clusively-china Na oficjalnej chińskiej stronie podane są parametry silnika, dokładnie takie same, jak europejskiego Forka XT.
 

 

Nie znalazłem informacji z jaką skrzynią będzie ten silnik łączony w Chinach. Ktoś wie? Tez tylko CVT?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"The rest of the global markets won’t see the new 2015 Outback with this new 2.0-liter horizontally-opposed direct injection turbo engine in the new-generation Outback. Subaru says it was developed exclusively for the Chinese market."

 

Super, chinskie wersje zaczynaja byc najciekawsze..

A czy w Chinach jezdza po jedynej slusznej stronie? :)  ( poza Hong Kong-iem oczywiscie)

Garsc informacji na chinskiej stronie:

http://www.subaru-china.cn/outback/overview.html

 

Tak, wiem... uzyskanie holmologacji na EU jest bardzo skomplikowane i kosztowne...no i te limity CO2...

 

Odrazu nasuwa mi sie pytanie: Czy samochod made for China market mozna zarejestrowac w PL? Czy wymagane beda przerobki?

Edytowane przez olo11
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie znalazłem informacji z jaką skrzynią będzie ten silnik łączony w Chinach. Ktoś wie? Tez tylko CVT?

Ze specyfikacji na chińskiej stronie wynika, że tylko z CVT + SI DRIVE z trzema trybami pracy. Edytowane przez spawalniczy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

A czy w Chinach jezdza po jedynej slusznej stronie?
Tak, potwierdzam osobiście  - byłem w Chinach.

 

 

The rest of the global markets won’t see the new 2015 Outback with this new 2.0-liter horizontally-opposed direct injection turbo engine in the new-generation Outback. Subaru says it was developed exclusively for the Chinese market."
Daje to mimo wszystko nadzieję, ponieważ auto jest produkowane.

Co do silników w OBK to na podstawie informacji z mediów, uważam, ze trzeba trochę poczekać aby przekonać się co za jednostki Subaru w aucie zamontuje. Co do FB25 sadzę, że albo zostanie zmodyfikowany i otrzyma wtrysk bezpośredni, albo zastąpi go inna jednostka direct injection. Nie ma też co specjalnie męczyć pytaniami Dyrekcję ;) , ponieważ jest jeszcze dużo za wcześnie na oficjalne i sprawdzone informacje. Ponizej trochę informacji z internetu nt silników w nowym Legacy / OBK:

 

Subaru gave the next-generation, 2015 Legacy a brand new, more sophisticated platform and improved interior at the Chicago Auto Show, but the engines were carried over barely changed from the previous gen. However, if a rumor from Car and Driver turns out to be true, then the power trains may be getting upgraded as well.

A source within Subaru indicates that the aging 3.6-liter flat-six might finally be getting a replacement in favor of a smaller, more powerful six-cylinder engine, and the four-cylinder may get direct injection. Both of them would be ready for the new Legacy's mid-cycle refresh in about three years, and they would likely be shared by new Outback too.

The turbocharged, GT trim has been absent from the US-market Legacy for the last few model years, but the insider hinted that it might make a return in the coming years. The new version would use the 2.0-liter turbocharged flat-four found in the Forester and the WRX. Though like the Forester, a turbocharged Legacy would likely only be available with the CVT.

Mowa o tym, że prawdopodobnie 3,6 H6 doczeka sie modernizacji, bedzie silniejsza. H4 otrzyma wtrysk bezposredni. Byc moze trafi do Legacy /OBK 2,0DIT


c2a9235eb11451c7d37a62d6c3.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po szybkiej analizie modelu OBK DIT w Chinach, stwierdzam że jest praktycznie identyczny jak EUspec. Oprócz trudności ze sprowadzeniem (i ceną :D ), z zarejestrowaniem nie powinno być problemów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po szybkiej analizie modelu OBK DIT w Chinach, stwierdzam że jest praktycznie identyczny jak EUspec. Oprócz trudności ze sprowadzeniem (i ceną :D ), z zarejestrowaniem nie powinno być problemów.

Jesli tak to fajnie.Cena...hmm wieksza akcyza odpada,bo to 2.0 wiec juz jest na plus,zostaje clo,Vat i koszty transportu,ubezpieczenie,dokumenty itd ktore stanowia najmnieszy udzial w calosci wydatkow,minus to brak gwarancji w EU

Problemem moze byc fizyczny zakup.Zawsze mozna pojechac tam osobiscie ale to podniesie wydatki i trzeba sie troche logistycznie pogimnastykowac ;) Udalo sie komus dokopac do cennika,jesli takowy istnieje? Aczkolwiek podejrzewam ze sooner or later ( z naciskiem na to drugie) doczekamy sie tej wersji silnikowej w EU.

Edytowane przez olo11
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...