Skocz do zawartości

LPG w Subaru


Azrael

Rekomendowane odpowiedzi

19 minut temu, ewemarkam napisał:

Ten boczny kruciec to chyba wyjście zaworu bezpieczeństwa. 

https://kme.eu/kme/wp-content/uploads/2020/08/INSTRUKCJA_RED_SILVER_S6_small.pdf

 

Będzie pasował ten z alledrogo.

https://allegro.pl/oferta/reduktor-parownik-kme-silver-s6-do-218-km-lpg-9587950796 

 

Ten, będzie pasował?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, yaroz napisał:

Tak.

Wszystkie wyprowadzenia masz tak samo jak w tym co wygląda jak Twój. Tylko musisz czujnik temperatury przełożyć oraz zawór wraz z tym nyplem.

Edytowane przez ewemarkam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

38 minut temu, ewemarkam napisał:

Tak.

Wszystkie wyprowadzenia masz tak samo jak w tym co wygląda jak Twój. Tylko musisz czujnik temperatury przełożyć oraz zawór wraz z tym nyplem.

Tam z tyłu za tymi dwoma kolanami gdzie jest ta mała śrubka na tej blaszce-a ona ma być ta blaszka czy nie, bo na niektórych używkach była, a na niektórych nie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, yaroz napisał:

Tam z tyłu za tymi dwoma kolanami gdzie jest ta mała śrubka na tej blaszce-a ona ma być ta blaszka czy nie, bo na niektórych używkach była, a na niektórych nie?

Szczerze to nie wiem co ona zaślepia. Ale KME powinny być w 100% kompatybilne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 11.01.2021 o 19:18, ewemarkam napisał:

Tak.

Wszystkie wyprowadzenia masz tak samo jak w tym co wygląda jak Twój. Tylko musisz czujnik temperatury przełożyć oraz zawór wraz z tym nyplem.

No i wysłał mi nie ten co chciałem :angry: Dostałem tego z tym dodatkowym króćcem, zrobiłem zwrot. Wysłałem zapytanie do doradcy KME jaki mam zastosować zamiast mojego. Chyba żeby poszukać coś dobrego z innej firmy, co by było p&p zamiast tego KME. Tylko nie wiem jak to się wtedy będzie miało do reszty instalacji np do sterownika KME??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, yaroz napisał:

No i wysłał mi nie ten co chciałem :angry: Dostałem tego z tym dodatkowym króćcem, zrobiłem zwrot. Wysłałem zapytanie do doradcy KME jaki mam zastosować zamiast mojego. Chyba żeby poszukać coś dobrego z innej firmy, co by było p&p zamiast tego KME. Tylko nie wiem jak to się wtedy będzie miało do reszty instalacji np do sterownika KME??

Ale ten króciec jest do zaworu bezpieczeństwa, w czym Ci on przeszkadzał? On sobie po prostu jest, puści tamtędy gaz jak coś spowoduje przekroczenie ciśnienia. Nic tam nie musisz podłączać.

Wszystko inne musiałbyś przerabiać. Chyba najmniej zabawy było by z ACR01/02.

Edytowane przez ewemarkam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, ewemarkam napisał:

Ale ten króciec jest do zaworu bezpieczeństwa, w czym Ci on przeszkadzał?

:facepalm: Myślałem, że tam ma być coś podłączone, jakiś przewód, i to nie będzie działać :facepalm: Co nie zmienia faktu, że zdjęcie w aukcji, z której kupiłem wprowadziło mnie w błąd bo było dokładnie takie jak ten mój reduktor. Dzięki

Edytowane przez yaroz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy butlę gazową można wymieniać samemu czy lepiej oddać to do serwisu gazowego?

Jakieś myki są których niewprawiony w temat człowiek nie zna?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Cześć 

Przymierzam się do wymiany wtrysków u siebie w Forku bo już nie dają rady. Mam Wtryski Hany i wszystko dobrze jeździło ale z racji podniesienia mocy na 250 KM już nie dają rady. I zastanawiam się nad montażem wtrysków Hany Niebieskie tylko nie wiem jaką dyszę  dobrać do wkręcenia w kolektor. Możecie coś doradzić jaka dysza będzie odpowiednia. Dzięki Pozdrawiam 

Edytowane przez Rafaelo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
W dniu 9.05.2020 o 21:19, ewemarkam napisał:

Pewnie dać wtryski na środek silnika i wężyki 60cm default_wink.png

 

Jak Ci już wtryski siądą. To wymień na takie jakie masz. BRC nie robi złych wtrysków, tylko są one drogie, dużo droższe niż wspomniane Baracudy czy AC.

BRC nie jest zła instalacją, tylko często jest to po prostu wrzucone pod maskę. Pakują wszędzie lubryfikacje, która wtedy kiedy ma działać to nie działa. A montaż jak u Ciebie mógłby być zrobiony lepiej. Wtryski można przecież dać zaraz obok wtryskiwaczy PB. Ale się komuś nie chciało. Źle nie ma.

 

Jeśli Ci to jeździ to nic ma co grzebać. Jak sterownik padnie to można wtedy faktycznie myśleć o wymianie przodu instalacji.

BRC nie "naprawi" Ci każdy warsztat. Bo musi mieć licencję na oprogramowanie. Dlatego lepiej już zawsze szukać gazownika który Ci założy coś polskiego, np STAGa.

 

Miałem kiedyś BRC w dwóch samochodach. Jednym w zasadzie zrobiłem ok 60 tys bez problemów. Tylko 2 razy wracałem na poprawki po montażu. Samemu poprawiałem wkrętki w kolektorze, bo były zerwane gwinty. Drugim ok 10 tys i w zasadzie bez ceregieli. Ale drażniło mnie to że nie mogłem sobie podglądając samemu co się dzieje. Tylko trzeba było jechać do serwisu i być zdanym na łaskę i wiedzę bądź niewiedzę instalatora.

 

 

 

 

Ja ma BRC Sq 24, żółte wtryski. Auto na gazie ma już 250 tys, zrobione. Po 2 tys padł jeden wtrysk wymieniony na gwarancji i wszystko jeździ do chwili obecnej. Po 180 tys zaczął puszczać reduktor, wymieniony na nowy. Więc uważam że wtryski które mają już 250 tys i chodzą są dobrymi wtryskami. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć 
Przymierzam się do wymiany wtrysków u siebie w Forku bo już nie dają rady. Mam Wtryski Hany i wszystko dobrze jeździło ale z racji podniesienia mocy na 250 KM już nie dają rady. I zastanawiam się nad montażem wtrysków Hany Niebieskie tylko nie wiem jaką dyszę  dobrać do wkręcenia w kolektor. Możecie coś doradzić jaka dysza będzie odpowiednia. Dzięki Pozdrawiam 
Moim zdaniem bez dysz. Nie wiem jednak jednak czy te wtryski będą wystarczająco wydajne.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja ma BRC Sq 24, żółte wtryski. Auto na gazie ma już 250 tys, zrobione. Po 2 tys padł jeden wtrysk wymieniony na gwarancji i wszystko jeździ do chwili obecnej. Po 180 tys zaczął puszczać reduktor, wymieniony na nowy. Więc uważam że wtryski które mają już 250 tys i chodzą są dobrymi wtryskami. 
Widzisz są wyjątki. Miałem w dwóch samochodach BRC, zamontowane jako nowe. Ale samochody dłużej niż rok nie były w moich rękach. Najbardziej denerwowała mnie lubra. A dokładnie to świadomość tego jaki syf zostawia w kolektorze. Patrzyłeś do Siebie, bo zakładam że masz lubre? A no i jeszcze spierniczony montaż przy pierwszym samochodzie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, dr.elich napisał:
W dniu 9.02.2021 o 20:36, Rafaelo napisał:
Cześć 
Przymierzam się do wymiany wtrysków u siebie w Forku bo już nie dają rady. Mam Wtryski Hany i wszystko dobrze jeździło ale z racji podniesienia mocy na 250 KM już nie dają rady. I zastanawiam się nad montażem wtrysków Hany Niebieskie tylko nie wiem jaką dyszę  dobrać do wkręcenia w kolektor. Możecie coś doradzić jaka dysza będzie odpowiednia. Dzięki Pozdrawiam 

Moim zdaniem bez dysz. Nie wiem jednak jednak czy te wtryski będą wystarczająco wydajne.

Wtryski Hany niebieskie Będą na granicy wydajności bo producent podaje że do 60 KM na cylinder dadzą radę. Sprawdzę i dam znać jak się wszystko będzie zachowywać po montażu i strojeniu. Stare wtryski były hany zielone i dawały radę przez 190 tys. Km. Pozdrawiam 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...