ewemarkam Opublikowano 29 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2020 Na LPG-forum jest mapka z polecanymi warsztatami. Warto też tam zadać pytanie, udzielają się tam doświadczeni instalatorzy i często polecą też w Twoim regionie kogoś. Czasem są kąśliwi, czasem walą duża dawką ironii. Ale pomocni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Panbenonium Opublikowano 29 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2020 Byłem u jednego z tam polecanych. Skreslilem go jak mi wkrecał, że kolektora Panie to się dzisiaj już nie ściąga. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 29 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2020 Byłem u jednego z tam polecanych. Skreslilem go jak mi wkrecał, że kolektora Panie to się dzisiaj już nie ściąga.Ok. Wszystko jasne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 29 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2020 (edytowane) Naprzykład podczas nawiercania plastikowych kolektorów dolotowych subaru z większości odwiertów wychodzi na zewnątrz, pojedyńczy wiór. Edytowane 29 Grudnia 2020 przez jako Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Max 84 Opublikowano 29 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2020 Jak dobre wiertło, to wiory powinny być dwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 29 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2020 Wiercilem swój kolektor, jest plastikowy. Owszem wióry szły na zewnątrz, ale trochę było pod kolektorem na blacie. Nawiasem pisząc nie spodziewałem się bo ma on stosunkowo grube ścianki. Rozumiem że kolektor metalowy, jego wióry mogą narobić coś w silniku. Ale plastikowy? Najlepsze kiedyś na którymś forum czytałem wywody. Gość zaskarżył zakład LPG że przez montaż zatarła się panewka. Bo nie zdjęli kolektora do montażu. Ekspertyza rzeczoznawcy, rozprawa sądowa, i racja przyznana właścicielowi samochodu. Wytłumaczcie mi jak się wióry z kolektora mogą dostać do oleju? Moim zdaniem nie ma opcji, ale to świadczy o wiedzy rzeczoznawcy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawson89 Opublikowano 29 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2020 Szukając gazownika dla siebie, dzwoniłem do jednego z nich i oczywiście zapytałem czy zdejmuje kolektor. Odpowiedział wprost, że nie, ale ma jakiś 'patent' na to, że opiłki nie wpadną. Chyba niewarto ryzykować, chociaż nie powiem - opinie ma naprawdę bardzo dobre. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugo Opublikowano 29 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2020 1 minutę temu, pawson89 napisał: Szukając gazownika dla siebie, dzwoniłem do jednego z nich i oczywiście zapytałem czy zdejmuje kolektor. Odpowiedział wprost, że nie, ale ma jakiś 'patent' na to, że opiłki nie wpadną. Chyba niewarto ryzykować, chociaż nie powiem - opinie ma naprawdę bardzo dobre. Wiertło w towocie plus odkurzacz przy wierconej dziurze. U mnie też jest taki magik, dodatkowo twierdzi, że jak ustawi Subaru z turbo to już nic nigdy nie trzeba tam zmieniać, a z oplowskim NA 1.8 nie może sobie poradzić. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 29 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2020 2 godziny temu, Max 84 napisał: Jak dobre wiertło, to wiory powinny być dwa O to to to... dokładnie 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 29 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2020 58 minut temu, hugo napisał: Wiertło w towocie plus odkurzacz przy wierconej dziurze. U mnie też jest taki magik, dodatkowo twierdzi, że jak ustawi Subaru z turbo to już nic nigdy nie trzeba tam zmieniać, a z oplowskim NA 1.8 nie może sobie poradzić. Raczej dobry kompresor i powietrze pod ciśnienieniem do kolektora. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugo Opublikowano 29 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2020 (edytowane) 4 minuty temu, jako napisał: Raczej dobry kompresor i powietrze pod ciśnienieniem do kolektora. Możliwe, że ty tak robisz i jest to ok, ale jeden z gazowników w mojej okolicy stosuje metodę, którą opisałem. Edytowane 29 Grudnia 2020 przez hugo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 29 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2020 Teraz, hugo napisał: Możliwe ty tak robisz i jest to ok, ale jeden z gazowników w mojej okolicy stosuje metodę, którą opisałem. Rozumiem, znam, stosowałem kiedyś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Max 84 Opublikowano 1 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2021 Regeneracja reduktora przebiegła pomyślnie. Nie mogło to działać Nie wymieniłem tylko tego plastikowego ( teflonowego ) elementu.Ciśnienie ustawiłem na reduktorze na ok 1.35 bara.Wklejam zdjęcia z programu, czy można tak jeździć ? Czy coś tam zmienić ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 1 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2021 Teoretycznie nie trzeba. Ustawiasz tylko takie ciśnienie jak było wcześniej i nic więcej. Ale 1.35 to i tak wysokie. Im bliżej 1 tym lepiej. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Panbenonium Opublikowano 1 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2021 Panowie, to może zapytam tak: jakbyście montowali dla siebie instalacje LPG do Ej255 na 350 koni, to co byście kładli ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Max 84 Opublikowano 1 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2021 Teoretycznie nie trzeba. Ustawiasz tylko takie ciśnienie jak było wcześniej i nic więcej. Ale 1.35 to i tak wysokie. Im bliżej 1 tym lepiej. Na forum LPG wyczytałem że ciśnienie w Lovato ustawić na 1.3 - 1.35 bar.Nie wiem ile było wcześniej bo nie miałem kabelka.Zawsze mogę zjechać w dół.W Landi Renzo w moim Forku jest rzeczywiście 1 bar i to jest książkowe ciśnienie dla wtryskiwaczy MED. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr.elich Opublikowano 1 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2021 Masz instalację wystrojoną pod ciśnienie jakie było wcześniej (przy założeniu że była wystrojona dobrze). Aby to zweryfikować musiałbyś podejrzeć korekty ECU. Sposób uproszczony - możesz porównać czasy wtrysku BENZYNY pokazywane w programie na benzynie oraz po przełączeniu na LPG. ?Jeśli się nie zmieniają to znaczy, że mogłeś trafić z ciśnieniem. To metoda bardzo pośrednia. Należy to robić na rozgrzanym silniku. Proponuję Ci zakupić nawet jakąś prostą kostkę OBD II i podejrzeć korekty czasu wtrysku oraz AFR (w wolnossaku obejdzie się bez dodatkowej sondy). Pokaż screeny z innych zakładek programu LPG jak mapa wygląda. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Max 84 Opublikowano 1 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2021 @dr.elich Dzięki bardzo Mam kostkę OBD 2 Elm.Jutro sprawdzę jak wyglądają inne parametry w programie i zobaczę korekty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markos007 Opublikowano 5 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2021 mam problem z LPG w innym aucie, zbiornik prawie pusty, kontroli wskazują max, nie można przy dystrybutorze zatankować (od razu odbija). Zawiesił się pływak? próbować ostukać zbiornik (podobno pomaga) czy od razu się dostawać do środa zbiornika po wyjeżdżeniu gazu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 5 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2021 mam problem z LPG w innym aucie, zbiornik prawie pusty, kontroli wskazują max, nie można przy dystrybutorze zatankować (od razu odbija). Zawiesił się pływak? próbować ostukać zbiornik (podobno pomaga) czy od razu się dostawać do środa zbiornika po wyjeżdżeniu gazu?Obstukaj najpierw.Pamiętaj że jeśli otworzysz zbiornik musisz dać nową uszczelkę pod wielozawor. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markos007 Opublikowano 5 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2021 6 minut temu, ewemarkam napisał: Pamiętaj że jeśli otworzysz zbiornik musisz dać nową uszczelkę pod wielozawor. no właśnie się zastanawiałem, instalacja ma niby 2 lata ale pewnie trzeba się zaopatrzyć w nową uszczelkę awaryjnie. Dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markos007 Opublikowano 7 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2021 obstukanie młotkiem gumowy pomogło, pytanie czy taka historia z zawieszonym pływakiem może się powtarzać.. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 7 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2021 obstukanie młotkiem gumowy pomogło, pytanie czy taka historia z zawieszonym pływakiem może się powtarzać..Good job.Może ale nie musi, tankuj lepszy gaz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 7 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2021 I wozić gumowy młotek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yaroz Opublikowano 11 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2021 Mam problem z dobraniem reduktora KME silver Red 1, dokładnie identycznego mam jak w tej aukcji: REDUKTOR PAROWNIK GAZU LPG KME RED 1 67R-013949 Wieliczka - Allegro.pl Teraz tak znalazłem jeden nowy i chyba to będzie ten ale nie jestem na 100% pewien, bo na stronie KME już takich nie ma. Reduktor/parownik KME SILVER S6 do 218 KM LPG Lublin - Allegro.pl Czy ten bedzie ok P&P?? Wszystkie nowe silvery mają dodatkowy mały mosiężny mosiężny króciec na półokrągłym boku np. ten: Reduktor SILVER S6 - KME Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się