Jump to content

pawson89

Nowy
  • Content Count

    22
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralny

About pawson89

  • Rank
    ..:: Świeżynka ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Liszki

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. pawson89

    LPG w Subaru

    Szukając gazownika dla siebie, dzwoniłem do jednego z nich i oczywiście zapytałem czy zdejmuje kolektor. Odpowiedział wprost, że nie, ale ma jakiś 'patent' na to, że opiłki nie wpadną. Chyba niewarto ryzykować, chociaż nie powiem - opinie ma naprawdę bardzo dobre.
  2. pawson89

    LPG w Subaru

    Witam serdecznie Forumowiczów. W końcu zleciłem wycenę montażu LPG w swoim Legacy 2.5 173KM i otrzymałem kilka propozycji. Niewiele mówi mi przedstawiony dobór komponentów, dlatego proszę o pomoc kogoś, kto zna się na rzeczy i może pomóc wybrać jedną z opcji: 1. elektronika: KME Nevo-Sky Max wtryski: KME Fenix 120nl reduktor: MAGIC 3 COMPACT wielozawór: Tomasetto ø6 przewód zasilający: Faro ø6 zbiornik:56/630/225 (litry/średnica/wysokośc) 2.Stag 4 Qbox Plus Stag LED 401Alex Barracuda 130nl MAGIC 3 COMPACT 3.KME 4 Nevo Sky Jet Eco
  3. pawson89

    Obniżony tył

    Witam wszystkich. Chciałbym odświeżyć temat, jestem od niedawna posiadaczem Legacy i również mam ten problem obniżonego tyłu. Mam sedana z 2008 roku i planuję założyć gaz, więc chcę się pozbyć tej przypadłości w tylnym zawieszeniu. Czytałem ten wątek i widzę, że to wcale nie musi być kwestia sprężyn,aczkolwiek myślę, że mechanik bez problemu znajdzie przyczynę. Jeśli to będą sprężyny, piszecie o podkładkach. Czy są to jakieś specjalne podkładki? Sugerować to mechanikowi?Chciałbym po prostu widzieć z Waszego doświadczenia. I w razie czego, które sprężyny wybrać: KYB czy LESJÖFORS? Dzięki za pom
  4. pawson89

    LPG w Subaru

    A czy w przypadku tego silnika lubryfikacja jest potrzebna, czy raczej nie dać się na to naciągnąć?
  5. pawson89

    LPG w Subaru

    @ewemarkam Właśnie, zwracam uwagę na to, żeby zdejmowali kolektor i jest kilka firm, które deklarują na swoich stronach, że tak robią. Najlepiej będzie chyba podpytać, jakich wtrysków użyją i w ten sposób wybrać, bo konkurencja jest ogromna.
  6. pawson89

    LPG w Subaru

    Witam Forumowiczów. Noszę się z zamiarem założenia instalacji LPG do mojego Legacy 2.5, ale zupełnie nie wiem czym się kierować. Czy zlecić to po prostu warsztatowi, czy sam zakupić komponenty. Chciałbym pojeździć dobre kilka lat tym autem, więc zależy mi na poprawnym montażu i zejstrojeniu. Producentów jest wielu, ale z tego co widziałem, to u mnie (Kraków) najczęściej używają STAGa albo Landi. Czytając ten wątek wspominacie też o BRC, a gdzieś indziej znalazłem dobre opinie o KME...Czy ktoś, kto już kilka lat jeździ na gazie w Subaru albo zna się na rzeczy, mógłby mi coś podpowiedzieć, ewent
  7. Witam, mogę prosić o pomoc z roszyfrowaniem VINu w Legacy ? Sprawdzałem wg. cars101.com i zatrzymałem się na 6. pozycji. W numerze VIN jest tam cyfra 9,ktora nie jest przypisana do żadnego silnika... Poza tym na jednym z dekoderów wyszło, że to SOHC, a to przecież polift. Proszę o pomoc: JF1BL9LL58G037803
  8. A jest ktoś w stanie rozszyfrować VIN? Ewentualnie podrzucić jakiś porządny dekoder? Sprawdzałem go na jakiś dekoderze i jest info SOHC, a auto jest na pewno poliftowe i raczej nie z USA.
  9. Szukałem, ale widocznie za słabo Dzięki:)
  10. Witam serdecznie Forumowiczów. Prosiłbym o radę przed zakupem pierwszego Subaru. Chcę kupić takowe, z myślą o założeniu LPG. I moje pytanie: szukać 2-litrowego silnika (konkretnie EJ20F) czy lepiej 2.5 173KM? Chciałbym tym autem kilka lat pojeździć. Z tego co już się na tym forum dowiedziałem, to EJ20F raczej bezawaryjne, ale jest DOHC I ewentualna regulacja luzów będzie kosztowna (aczkolwiek może tylko raz musiałbym ją robić). Jak jest w przypadku 2.5-litrówek? Jeśli dobrze kojarzę, to jest SOHC, ale całkiem trapi je problem uszczelki pod głowicą. Proszę mnie poprawić, jeśli się mylę. Co wedł
  11. Dzięki Panowie! Czyli podsumowując, VTD to taki lepszy AWD w Subaru z automatem?
  12. A właśnie co to jest ten VTD? Co daje i czym się różni skrzynia bez VTD?
  13. Cześć wszystkim. Planuję kupić pierwsze Subaru, konkretnie Legacy i przeglądając wątki o tym modelu trafiłem na dyskusję o automatach i co za tym idzie - rodzajach napędu AWD. Mógłby mi ktoś krótko opisać czym się te napędy (albo skrzynie) różnią, które lepsze i jak je rozpoznać? Z góry dziękuję za odpowiedzi!
  14. Dziękuję Ci bardzo To jak to w końcu z tymi literkami 'G' i 'H', bo sugerując się jakimś szablonem tutaj znalezionym, wyszło, że jednak manual :p
×
×
  • Create New...