Jump to content

Panbenonium

Nowy
  • Content Count

    16
  • Joined

  • Last visited

About Panbenonium

  • Rank
    ..:: Świeżynka ::..

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Szanowni Panowie, STI odrzucam ze względu na cenę oraz ze względu, że tym autem będę sie poruszał na co dzień. To ma być po prostu szybszy sedan 4x4 dający trochę frajdy w życiu. M.in. dlatego też odpada jakiekolwiek FWD typu golf jakibyniebył.
  2. Panie, audi odpada bo to marka dla lgbt. Zdecydowałem sie na Subaru, właśnie ze względu na prostotę.
  3. Cześć Mam na oku kilka WRXów, w jednej właściciel zmierzył kompresję i wyszło po ok 7.5 - 8. W innych moich autach kompresja nigdy nie była niższa niż 11, boxera nigdy nie miałem dlatego mocno mnie to zdziwiło. 8 to nie jest za mało ?
  4. 390 stron pisania o tym co było dawniej, co by było jakby kierowcy to, a piesi tamto. Sytuacja jest prosta: w Polsce mandaty powinny być horrendalnie wysokie. Polacy to taki naród, że musi po prostu MUSI kombinować. Jak jest ogr do 50, musi jechać min 60. Jak jest nakaz w prawo, to musi zakombinować, żeby jechać prosto. Jak jest premia od szefa 500 zł to i tak dwa worki cementu musi podpier... . Jak przyjdzie zdjęcie z fotoradaru, to przepisze punkty na mame/teściową/sąsiadkę. Nic Polaka nie nauczy tak jak kara finansowa i każde wykroczenie powinno się zaczynać od połowy najniższej krajowej. Mam prawo jazdy od 15 lat, dostałem w tym czasie JEDEN mandat - miałem 52 kmph na 40tce w Bobolicach. Do dzisiaj go pamiętam. W trakcie swojej kariery kierowcy miałem na prawdę sportowe samochody, którymi jezdziłem normalnie wg przepisów i to ja zawsze byłem wyprzedzany, bo poloczkom wiecznie się spieszy. Czy ma seicento czy merca S klase, każdy musi jechać szybciej niż wszyscy. Oto cała tajemnica wypadków w Polsce.
  5. Panbenonium

    WRX GD vs GH

    Cześć Zdecydowałem się już, że kupuję WRXa Jako, że ceny WRXów GD i GH są bardzo podobne, zacząłem brać też pod uwagę Lanosy, chociaż zawsze chciałem Bloba, ewentualnie Hawkeye. Z tego co wyczytałem i sam zauważyłem, udało mi się jedynie wychwycić, że GH ma gorsze hamulce, ale lepsze zawieszenie. Ma też silnik tylko 2.5 i mniejszy o ok 50l bagażnik. Próbowałem znaleźć jakieś istotne różnice przemawiajace za GH czy też GD, łącznie z yt ale to bardzo ciężki temat z tego co widzę. Czy miał może ktoś możliwość jazdy i WRXem GD i WRXem GH, żeby opisać swoje wrażenia co i jak ? Z góry dziękuję za pomoc.
  6. Też brałem to pod uwagę, ale to już extremum. Chciałem wyprzedzić nieco fakty, gdyż mając kiedyś japończyka, jak zamawiałem części z USA to potrafiły dobry miesiąc iść, no ale cenowo biły rodzimy rynek na głowę. Stąd ten pomysł.
  7. O tłokach to podejrzewałem, ale co z chociażby panewkami, korbami, uszczelkami ?
  8. Dlaczego uważasz pomysł za absurdalny ? Skoro tyle się tu pisze o tym, że remont to kwestia czasu (i to wygląda że "szybszego czasu niż chociażby w R4) to dlaczego podczas remontu od razu nie kupić chociażby kutych korbowodów pod większe T ? Kutych tłoków. To jakiś problem dla Ciebie kupić to "na zapas" ? Jak w WRX padną panewki, to i tak trzeba silnik wyciągać, a dla mnie to jednoznaczne, ze zrobieniem wszystkiego.
  9. Najwyraźniej masz problem z czytaniem ze zrozumieniem. Odpuść, może napisze tutaj ktoś kto będzie chciał pomóc. 3Mka.
  10. Kolego, nie musisz być taki uszczypliwy. Mam mechanika co ogarnął BMW M5 E39, kilka japończyków z VTEC, nawet forester sąsiada u niego kiedyś wylądował i jeździ, więc nie mam po prostu potrzeby jeździć po Polsce do mechaników od Subaru. Pytam się po prostu co warto kupić "zawczasu", bo jak pewnie wiesz IC czy inne IT nie mają chociażby w ofercie kutych tłoków czy korbowodów. Jedynie zamienniki seryjnych,
  11. Mam dwa warsztaty samochodowe w mojej okolicy, oba bardzo dobre. Wolałbym sam pokupować części na remont i płacić po prostu za robotę, jakoś niespecjalnie mi sie chce dopłacać komuś z drugiego końca Polski za to, że mi zamówi te części, które mogę zamówić sam.
  12. Cześć. Zmieniłem tytuł tematu, żeby nie zakładać nowego. Mój wybór padł na WRX blobeye, zaleznie od ceny za jaka uda mi się kupić zadbany egzemplarz będę decydował czy to będzie RHD czy LHD. Mam jednak pytanie z innej beczki. Załóżmy, że kupiłem zadbany egzemplarz, o który sam będę tez dbał, i nie wysra mi się wszystko w tempie natychmiastowym lub chwilę później. Z tego co wyczytałem to remont silnika to w sumie kwestia czasu, więc mając już WRXa 2.0 chciałbym sobie co jakiś czas kupić jakieś części z ebay, żeby mieć na gotowo w przypadku awarii. Po co na raz mam wydawać 10 000 na wszystko, jak mogę partiami wydawać po 1000 zł i mieć to już na miejscu, zamiast czekać tygodniami. Myślałem, żeby kupować od razu części pod większe ciśnienie, gdyż jak coś naprawiam zawsze staram się to robić na lepszych częściach niż zastałem. Czy Waszym zdaniem ma to sens i co Waszym zdaniem powinno się kupić "na przyszłosć" ?
  13. Niby dlaczego ? Miałem już samochód z turbo i po prostu odpalałem go 10 minut wcześniej i po przyjeździe 5 minut chodził na turbotimerze.
  14. Liczę na to, że odpowiednia odległość i circa 300 KM pozwoli mi wyprzedzić takie zawalidrogi szybciej niż robi to 99% użytkowników dróg.
  15. Marzy mi się Impreza od 10 lat. Stać mnie na kupno STI z kierownicą "po normalnej stronie" ale zwyczajnie szkoda mi pieniędzy na to, gdyż trasy robię innym samochodem, w zasadzie nie wyprzedzam, bo mi się zwyczajnie nie spieszy, a dojazd do miejsca pracy w mojej opinii nie jest jakimś wielkim wyzwaniem. Oczywiście mógłbym jako taki roboczy samochód kupić seicento, fiata uno, czy innego daihatsu charade, ale mi się Impreza po prostu podoba, stać mnie na nią, a w trasę nigdy bym nią nie chciał jechać, bo wg mnie się nie nadaje.
×
×
  • Create New...