Madera Opublikowano 17 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2020 22 minuty temu, yaroz napisał: Pisze ci na reduktorze BRC genius 1500, a Google mówi że to sekwencja IV generacji. Dzięki. Taki ze mnie techniczny genius. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 17 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2020 (edytowane) 50 minut temu, Madera napisał: Dzięki. Taki ze mnie techniczny genius. Nie jest źle zamontowana. Wężyki mogłyby być krótsze. Ale jeśli dobrze pracuje to zostaw ją w spokoju . Przy okazji wymiany filtrów, niech się jakiś macher (taki co serwisuje i montuje BRC) podepnie i zobaczy na korekty. Edytowane 17 Września 2020 przez ewemarkam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madera Opublikowano 17 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2020 Według mnie pracuje dobrze. Na zbiorniku 48L robię ok. 440 km. Jakiś czas temu lekko nim telepało jak stał na światłach, ale samo przeszło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madera Opublikowano 19 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2020 A możecie polecić sprawdzony serwis instalacji BRC w Warszawie i okolicach lub Białej Podlaskiej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Teddy26 Opublikowano 19 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2020 (edytowane) 37 minut temu, Madera napisał: A możecie polecić sprawdzony serwis instalacji BRC w Warszawie i okolicach lub Białej Podlaskiej? W Białej- nie W Warszawie to forumowy „jako” na mechaników 11 Edytowane 19 Września 2020 przez Teddy26 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dcd84 Opublikowano 24 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2020 Mam taki objaw na gazie, że przy hamowaniu silnikiem na dwójce dość mocno szarpie i "żabkuje." Na PB jest OK. Instalacja to stary BRC Sequent. Parownik regenerowany na org częściach. Czyzby wtryski kończą swój żywot? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pysiek2247 Opublikowano 29 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2020 (edytowane) Hej, moja swinia to Legas V z NIEturbo dynamicznym silnikiem 2.0 ej 205. Robiac trase z Ełku do Mierzei wiślanej wpadając na 2pasmówke, cisnę 180 (wincyj nie idzie :)) ) i taka trasa w dwie strony gdzie jest pewnie kolo 350 takich predkosci oleju żre kolo dość sporo tj. 0,5 litra, jadąc tą samą trasą do 140 wezmie 0,1 . Chętnie zakupie silnik z GT czy to moja obsesja? Przebieg udokumentowany 210000, jezdzilem na 5w30 bral sporo, na 5w40 mniej (niewiele). p.s. Gaz na pokładzie Edytowane 29 Września 2020 przez pysiek2247 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BeQuiet Opublikowano 30 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2020 Witam, w planach mam założenie LPG do Legacy GT, zaproponowano mi takie podzespoły: Stag QBOX PLUS, wtryskiwacze Stag AC W031 i reduktor AC TWIN. Co myślicie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugo Opublikowano 30 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2020 Ważniejsze jest jak to będzie zamontowane i wystrojone. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vercy Opublikowano 1 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2020 W dniu 29.09.2020 o 21:36, pysiek2247 napisał: Hej, moja swinia to Legas V z NIEturbo dynamicznym silnikiem 2.0 ej 205. Robiac trase z Ełku do Mierzei wiślanej wpadając na 2pasmówke, cisnę 180 (wincyj nie idzie :)) ) i taka trasa w dwie strony gdzie jest pewnie kolo 350 takich predkosci oleju żre kolo dość sporo tj. 0,5 litra, jadąc tą samą trasą do 140 wezmie 0,1 . Chętnie zakupie silnik z GT czy to moja obsesja? Przebieg udokumentowany 210000, jezdzilem na 5w30 bral sporo, na 5w40 mniej (niewiele). p.s. Gaz na pokładzie jaka temperatura była na zewnątrz i jaka klasa oleju ACEA (klasa SAE jest tylko do temperatur) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yaroz Opublikowano 1 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2020 W dniu 29.09.2020 o 21:36, pysiek2247 napisał: Hej, moja swinia to Legas V z NIEturbo dynamicznym silnikiem 2.0 ej 205. Robiac trase z Ełku do Mierzei wiślanej wpadając na 2pasmówke, cisnę 180 (wincyj nie idzie :)) ) i taka trasa w dwie strony gdzie jest pewnie kolo 350 takich predkosci oleju żre kolo dość sporo tj. 0,5 litra, jadąc tą samą trasą do 140 wezmie 0,1 . Chętnie zakupie silnik z GT czy to moja obsesja? Przebieg udokumentowany 210000, jezdzilem na 5w30 bral sporo, na 5w40 mniej (niewiele). p.s. Gaz na pokładzie Spróbuj zrobić płukankę i zalać motulem x-max Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pysiek2247 Opublikowano 2 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2020 (edytowane) Olej to byl: Millers Trident 5W40 HARAKTERYSTYKA: ACEA A3/B3, A3/B4 API SL/CF MB 229.1, MB 229.3, MB 229.5 BMW Longlife-98, BMW Longlife-01 Chrysler MS 12991 Fiat 9.55535-M2, Fiat 9.55535-N2, Fiat 9.55535-Z2 GM-LL-A-025, GM-LL-B-025 PSA B71 2293, PSA B71 2296 Renault RN 0700/0710 VW 502.00/505.00 PARAMETRY: SAE klasa lepkości:…5W40 Ciężar właściwy przy 15 C:…0,857 Lepkość kinematyczna przy 100 C:…12,79 cSt Lepkość kinematyczna przy 40 C:…77,7 cSt Indeks lepkości:…165 Temperatura krzepnięcia:… <-30 C Temperatura zapłonu:…>200 C Lepkość na zimno przy -30 C…6600 cP max plukanke zawsze robie bo nic nie cieknie, nic sie nie poci Temperatura wysoka bo to wakacje, jakies 30 na zewnatrz Edytowane 2 Października 2020 przez pysiek2247 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 19 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2020 Dobry wieczór. Szanowni.... Czy po wymianie regulatora ciśnienia paliwa ( zbyt bogata mieszanka - przelany ) na sprawny, trzeba sprawdzić / wyregulować mapę gazową ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 19 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2020 (edytowane) Wypadało by wykasować korekty długoterminowe (chyba zdjęcie klemy załątwia sprawę), pojeździć trochę na PB. Później przerzucić na LPG i zobaczyć jak wyglądają korekty krótko terminowe. Edytowane 19 Października 2020 przez ewemarkam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 19 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2020 Klem z aku nie zdejmowałem. Jutro to zrobię. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szürkebarát Opublikowano 20 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2020 10 godzin temu, ewemarkam napisał: Wypadało by wykasować korekty długoterminowe (chyba zdjęcie klemy załątwia sprawę), pojeździć trochę na PB. Później przerzucić na LPG i zobaczyć jak wyglądają korekty krótko terminowe. Brzmi to trochę jak bankowy bełkot szamański ale na tym forum na pewno ma sens. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yaroz Opublikowano 20 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2020 2 godziny temu, Szürkebarát napisał: Brzmi to trochę jak bankowy bełkot szamański ale na tym forum na pewno ma sens. Jeździć, obserwować, jak się zjeb... zezłomować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 21 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2020 Odłączyłem, jeździłem, sprawdzę w piątek u gazownika. W/g. mnie jest inaczej. W sobotę NS to polecę na sprawdzonej mapie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 25 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2020 Mapa skorygowana, jednak były różnice. Wróciłem z NS, idzie jak dzik. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szürkebarát Opublikowano 25 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2020 18 minut temu, Pan Dziedzic napisał: Mapa skorygowana, jednak były różnice. Wróciłem z NS, idzie jak dzik. Ile żre? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 25 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2020 12-13l, jazda 80-140 km/h. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 25 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2020 Ile żre?Pewnie trochę żołędzi, kasztanów, pszenicę pewnie też wciągnie 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scoobie24 Opublikowano 4 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2020 Rozwiercał ktoś może dysze wtryskiwaczy? Myślicie, że 2,5mm będzie spoko do silnika 125KM a resztę ciśnieniem reduktora wyregulować żeby mnożnik był w normie. Wtryski magic jet. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 4 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2020 32 minuty temu, scoobie24 napisał: Rozwiercał ktoś może dysze wtryskiwaczy? Myślicie, że 2,5mm będzie spoko do silnika 125KM a resztę ciśnieniem reduktora wyregulować żeby mnożnik był w normie. Wtryski magic jet. Wymieniasz wtryskiwacze, czy coś sie teraz już dzieje? Przy wtryskach powinna być tabelka. Wymieniałem u Siebie na ACW03, dałem rozmiar jak powinien być, to żeby mi nie pętliło przy obciążeniu to musiałem dołożyć ciśnienia do 1.15bara. Im bliżej 1 bara tym wtryski dłużej pożyją. Nie chciało mi się znów rozbierać i rozwierać o wymiar wyżej, więc tak jeżdże. Pamiętaj że zawsze lepiej zrobić mniejszą średnice, żeby później dołożyć. Można zawsze w drugą stronę, ale wtedy bawienie się w lutowanie dyszy i ponowne rozwiercanie. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Papciak10 Opublikowano 4 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2020 Witam, przymierzam się do outbacka 2.5 165km z 2005r. Od nowości jest instalacja holenderska, auto ma przejechane 210 tys z czego przy 170 był robiony remont silnika (właściciel zatarł w trasie, brak oleju - robione przez gościa z Koper subaru). Jeden wtrysk jest inny niż oryginały, wymieniany przez polskiego gaziarza ok 10tys km temu. Blacharsko jest ok, nie był nigdzie walnięty. Do zrobienia parę rzeczy kable, łożysko koła lewego i Najbardziej moje wątpliwości budzi instalacja gazowa sztukowana innym wtryskiem. Czy w ogóle rozważać auto po instalacji będącej od początku w aucie? a jeżeli tak to zmienić przód instalacji na co? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się