Skocz do zawartości

LPG w Subaru


Azrael

Rekomendowane odpowiedzi

50 minut temu, Madera napisał:

Dzięki. Taki ze mnie techniczny genius.

Nie jest źle zamontowana. Wężyki mogłyby być krótsze. Ale jeśli dobrze pracuje to zostaw ją w spokoju :). Przy okazji wymiany filtrów, niech się jakiś macher (taki co serwisuje i montuje BRC) podepnie i zobaczy na korekty. 

Edytowane przez ewemarkam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

37 minut temu, Madera napisał:

A możecie polecić sprawdzony serwis instalacji BRC w Warszawie i okolicach lub Białej Podlaskiej?

W Białej- nie :D

W Warszawie to forumowy „jako” na mechaników 11 ;) 

Edytowane przez Teddy26
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej,

moja swinia to Legas V z NIEturbo dynamicznym silnikiem 2.0 ej 205. Robiac trase z Ełku do Mierzei wiślanej wpadając na 2pasmówke, cisnę 180 (wincyj nie idzie :)) ) i taka trasa w dwie strony gdzie jest pewnie kolo 350 takich predkosci oleju żre kolo dość sporo tj. 0,5 litra, jadąc tą samą trasą do 140 wezmie 0,1 . Chętnie zakupie silnik z GT czy to moja obsesja? Przebieg udokumentowany 210000, jezdzilem na 5w30 bral sporo, na 5w40 mniej (niewiele).

 

p.s.

Gaz na pokładzie

Edytowane przez pysiek2247
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 29.09.2020 o 21:36, pysiek2247 napisał:

Hej,

moja swinia to Legas V z NIEturbo dynamicznym silnikiem 2.0 ej 205. Robiac trase z Ełku do Mierzei wiślanej wpadając na 2pasmówke, cisnę 180 (wincyj nie idzie :)) ) i taka trasa w dwie strony gdzie jest pewnie kolo 350 takich predkosci oleju żre kolo dość sporo tj. 0,5 litra, jadąc tą samą trasą do 140 wezmie 0,1 . Chętnie zakupie silnik z GT czy to moja obsesja? Przebieg udokumentowany 210000, jezdzilem na 5w30 bral sporo, na 5w40 mniej (niewiele).

 

p.s.

Gaz na pokładzie

jaka temperatura była na zewnątrz i jaka klasa oleju ACEA (klasa SAE jest tylko do temperatur)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 29.09.2020 o 21:36, pysiek2247 napisał:

Hej,

moja swinia to Legas V z NIEturbo dynamicznym silnikiem 2.0 ej 205. Robiac trase z Ełku do Mierzei wiślanej wpadając na 2pasmówke, cisnę 180 (wincyj nie idzie :)) ) i taka trasa w dwie strony gdzie jest pewnie kolo 350 takich predkosci oleju żre kolo dość sporo tj. 0,5 litra, jadąc tą samą trasą do 140 wezmie 0,1 . Chętnie zakupie silnik z GT czy to moja obsesja? Przebieg udokumentowany 210000, jezdzilem na 5w30 bral sporo, na 5w40 mniej (niewiele).

 

p.s.

Gaz na pokładzie

Spróbuj zrobić płukankę i zalać motulem x-max 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Olej to byl:

Millers Trident 5W40 

HARAKTERYSTYKA:
ACEA A3/B3, A3/B4
API SL/CF
MB 229.1, MB 229.3, MB 229.5
BMW Longlife-98, BMW Longlife-01
Chrysler MS 12991
Fiat 9.55535-M2, Fiat 9.55535-N2, Fiat 9.55535-Z2
GM-LL-A-025, GM-LL-B-025
PSA B71 2293, PSA B71 2296
Renault RN 0700/0710
VW 502.00/505.00

PARAMETRY:
SAE klasa lepkości:…5W40
Ciężar właściwy przy 15 C:…0,857
Lepkość kinematyczna przy 100 C:…12,79 cSt
Lepkość kinematyczna przy 40 C:…77,7 cSt
Indeks lepkości:…165
Temperatura krzepnięcia:… <-30 C
Temperatura zapłonu:…>200 C
Lepkość na zimno przy -30 C…6600 cP max

 

plukanke zawsze robie bo nic nie cieknie, nic sie nie poci

 

Temperatura wysoka bo to wakacje, jakies 30 na zewnatrz

Edytowane przez pysiek2247
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Wypadało by wykasować korekty długoterminowe (chyba zdjęcie klemy załątwia sprawę), pojeździć trochę na PB. Później przerzucić na LPG i zobaczyć jak wyglądają korekty krótko terminowe. 

Edytowane przez ewemarkam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, ewemarkam napisał:

Wypadało by wykasować korekty długoterminowe (chyba zdjęcie klemy załątwia sprawę), pojeździć trochę na PB. Później przerzucić na LPG i zobaczyć jak wyglądają korekty krótko terminowe. 

Brzmi to trochę jak bankowy bełkot szamański :lol: ale na tym forum na pewno ma sens.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
32 minuty temu, scoobie24 napisał:

Rozwiercał ktoś może dysze wtryskiwaczy? Myślicie, że 2,5mm będzie spoko do silnika 125KM a resztę ciśnieniem reduktora wyregulować żeby mnożnik był w normie. Wtryski magic jet.

Wymieniasz wtryskiwacze, czy coś sie teraz już dzieje? Przy wtryskach powinna być tabelka. Wymieniałem u Siebie na ACW03, dałem rozmiar jak powinien być, to żeby mi nie pętliło przy obciążeniu to musiałem dołożyć ciśnienia do 1.15bara. Im bliżej 1 bara tym wtryski dłużej pożyją. Nie chciało mi się znów rozbierać i rozwierać o wymiar wyżej, więc tak jeżdże. Pamiętaj że zawsze lepiej zrobić mniejszą średnice, żeby później dołożyć. Można zawsze w drugą stronę, ale wtedy bawienie się w lutowanie dyszy i ponowne rozwiercanie. 

 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

przymierzam się do outbacka 2.5 165km z 2005r. Od nowości jest instalacja holenderska, auto ma przejechane 210 tys z czego przy 170 był robiony remont silnika (właściciel zatarł w trasie, brak oleju - robione przez gościa z Koper subaru). Jeden wtrysk jest inny niż oryginały, wymieniany przez polskiego gaziarza ok 10tys km temu. Blacharsko jest ok, nie był nigdzie walnięty. Do zrobienia parę rzeczy kable, łożysko koła lewego i 

Najbardziej moje wątpliwości budzi instalacja gazowa sztukowana innym wtryskiem. 

Czy w ogóle rozważać auto po instalacji będącej od początku w aucie? a jeżeli tak to zmienić przód instalacji na co?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...