grzybu Opublikowano 21 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2020 Ja mam zwykłego Agata chyba 200 easy czy jakoś tak, żadnego dotrysku, bez lubrykantu a smiga już 5lat bez żadnych poprawek Jedynie co roku na przeglądzie diagnosta patrząc pod maskę mówi że ktoś się pochylił i ładnie instalacje zrobil 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 21 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2020 Ja mam starego STAGa 4 plus, też bez dotryskow. Jeździ i nic się nie dzieje a ma już prawie 8 lat. Butle mam do 2022. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artman84 Opublikowano 4 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2020 Czy ktoś może wymieniał membrany w reduktorze VSI prinsa? Cieknie mi z niego płyn chłodniczy. Dostępne są zestawy naprawcze zawierające całe bebechy i teraz zastanawiam się czy po wymianie samych membran, nie ruszając dyszy trzeba robić jakieś regulacje? Reduktor jak na zdjęciu. Cieknie spod śruby znajdującej się na przeciwko elektrozaworu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugo Opublikowano 4 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2020 Musisz na nowo wykonać regulecję bo zmieni się wydajność parownika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 4 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2020 Guzik prawda, wystarczy że ustawi takie samo ciśnienie. Co nie zmienia faktu że trzeba się miedzymordziem podłączyć w tym celu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artman84 Opublikowano 4 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2020 4 godziny temu, ewemarkam napisał: Guzik prawda, wystarczy że ustawi takie samo ciśnienie. Co nie zmienia faktu że trzeba się miedzymordziem podłączyć w tym celu. Niestety nie mam czym się podłączyć, więc jak to sobie poskładam do kupy to i tak czeka mnie wizyta u gazownika... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danko Opublikowano 23 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2020 Pytanko. Obstawiam pływak, ale no.. Legacy iv BiFuel Wczoraj opróżniłem butle, w sensie wyjeździłem. Dziś nie mogę zatankować za więcej, niż 13zl. Pływak się zawiesił? Jeśli tak, to gdzie dokładniej jest? Zamiast rozbierać, spróbuję najpierw użyć siły perswazji... Chyba, że powód takiego czegoś może być inny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 23 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2020 Pływak jest przy wielozaworze. Możesz tam klupnąć, ale delikatnie Nie ma co rozbierać więcej, bo musiałbyś gdzieś na wolnym powietrzu spuścić gaz, dopiero później zdemontować wielozawor. Albo wymienić na nowy, albo zobaczyć dlaczego się blokuje. W każdym przypadku i tak musisz mieć nową uszczelkę. Ile lat ma już butla? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danko Opublikowano 23 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2020 1 godzinę temu, ewemarkam napisał: Pływak jest przy wielozaworze. Możesz tam klupnąć, ale delikatnie Nie ma co rozbierać więcej, bo musiałbyś gdzieś na wolnym powietrzu spuścić gaz, dopiero później zdemontować wielozawor. Albo wymienić na nowy, albo zobaczyć dlaczego się blokuje. W każdym przypadku i tak musisz mieć nową uszczelkę. Ile lat ma już butla? 4 lata Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 23 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2020 3 godziny temu, Danko napisał: 4 lata Może wystarczy tylko opukać, a jak nie to rozebrać by trzeba było. Pytanie czy się sam podejmiesz czy może lepiej komuś to oddać:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danko Opublikowano 23 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2020 2 minuty temu, ewemarkam napisał: Może wystarczy tylko opukać, a jak nie to rozebrać by trzeba było. Pytanie czy się sam podejmiesz czy może lepiej komuś to oddać:) Rozbierać sam nie będę, nie ma głupich To jest o tyle problem, że ciężko o dobrego gazownika niestety.. A co do pukania..no spoko, ale dokładnie w jakieś miejsce? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 23 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2020 Tam gdzie Ci do zbiornika wchodzi rurka od wlewu tam puknij w obudowę. Tam jest gdzieś pływak. Generalnie pływak nie tylko pokazuje ile tam Ci zostało tego lepszego paliwa,ale też determinuje to abyś nie wlał więcej niż 80% pojemności wodnej zbiornika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yaroz Opublikowano 23 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2020 (edytowane) Czy zapocony reduktor, zwiastuje jego koniec? Czy po regeneracji reduktora zestawem naprawczym trzeba coś ustawić u gaziarza? Patrząc na zestaw naprawczy reduktora, regeneracja chyba nie jest procesem skomplikowanym czy się mylę? Edytowane 23 Grudnia 2020 przez yaroz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 23 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2020 Czy zapocony reduktor, zwiastuje jego koniec? Czy po regeneracji reduktora zestawem naprawczym trzeba coś ustawić u gaziarza? Patrząc na zestaw naprawczy reduktora, regeneracja chyba nie jest procesem skomplikowanym czy się mylę?Regeneracja nie jest skomplikowana. Tylko trzeba uważać żeby dobrze złożyć. A u gaziarza trzeba tylko ustawić ciśnienie, jeśli masz miedzymordzie (interfejs) do LPG to zrobisz to samemu. W sensie ustawić je na reduktorze, a podglądnąć w programie. Grunt żeby było takie jak wcześniej. Mi się zaczął pocić na wężach wodnych przy kroćcach. Niektóre węże jakoś się rozwarstwiaja i ciekną. Czasem wystarczy obciąć 1-2 cm i tyle. @Artman84 ostatnio regenerował. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirasek Opublikowano 23 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2020 7 godzin temu, Danko napisał: Dziś nie mogę zatankować za więcej, niż 13zl. Pływak się zawiesił? Powinieneś mieć mechaniczny wskaźnik napełnienia na wielozaworze, odzwierciedla pozycje pływaka. Pokrywa się ze stanem faktycznym czy nie bardzo? 2 godziny temu, Danko napisał: Rozbierać sam nie będę, nie ma głupich Nie pękaj, pierwszy raz jest najtrudniejszy Potem automatycznie stajesz się specjalistą od lpg, to taki rubicon gazowy, wiem co mówię 2 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danko Opublikowano 23 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2020 @mirasekNo no, rozbiore i nie pozbieram jutro będę sprawdzał najpewniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danko Opublikowano 24 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2020 Sprawdziłem, przy butli pokazuje raczej prawidłowy stan.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artman84 Opublikowano 24 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2020 (edytowane) 20 godzin temu, yaroz napisał: Czy zapocony reduktor, zwiastuje jego koniec? Czy po regeneracji reduktora zestawem naprawczym trzeba coś ustawić u gaziarza? Patrząc na zestaw naprawczy reduktora, regeneracja chyba nie jest procesem skomplikowanym czy się mylę? Nie wiem jaki masz reduktor. Ja mam VSI prinsa i ciekło mi między deklem, a membraną. Po rozkręceniu wszystkich śrub dekiel był mocno zapieczony i nie chciał puścić, więc przydał się duży nóż kuchenny (żona nie była zadowolona) i młotek. Kilka puknięć po nożu w miejscu łączenia dekla z korpusem wystarczyło żeby go otworzyć. Wymieniłem tylko membrany i o-ringi oraz filtr. Iglica chodziła lekko nie blokowała się więc nie rozkręcałem i nie ruszałem dyszy. Potraktowałem wszystko preparatem do czyszczenia przepustnic, wyczyściłem pędzelkiem, na koniec przedmuchałem powietrzem. Na śrubie od regulacji cisnienia i obudowie zrobiłem znaki i poskładałem wszystko w tej samej pozycji. Po założeniu do auta wszystko normalnie działa. Do świętego spokoju pojechałem do gaziarza który delikatnie podniósł ciśnienie, ale było w akceptowalnych granicach. Regeneracja takiego reduktora w warsztacie to koszt ok 300-350zl co przy cenie nowego 500 lekko mija się z celem, chyba, że kupujesz zestaw naprawczy i robisz to sobie sam. Samo sprawdzenie i regulacja ciśnienia kosztowało mnie 60zl Edytowane 24 Grudnia 2020 przez Artman84 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yaroz Opublikowano 24 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2020 3 godziny temu, Artman84 napisał: Nie wiem jaki masz reduktor. Ja mam VSI prinsa i ciekło mi między deklem, a membraną. Po rozkręceniu wszystkich śrub dekiel był mocno zapieczony i nie chciał puścić, więc przydał się duży nóż kuchenny (żona nie była zadowolona) i młotek. Kilka puknięć po nożu w miejscu łączenia dekla z korpusem wystarczyło żeby go otworzyć. Wymieniłem tylko membrany i o-ringi oraz filtr. Iglica chodziła lekko nie blokowała się więc nie rozkręcałem i nie ruszałem dyszy. Potraktowałem wszystko preparatem do czyszczenia przepustnic, wyczyściłem pędzelkiem, na koniec przedmuchałem powietrzem. Na śrubie od regulacji cisnienia i obudowie zrobiłem znaki i poskładałem wszystko w tej samej pozycji. Po założeniu do auta wszystko normalnie działa. Do świętego spokoju pojechałem do gaziarza który delikatnie podniósł ciśnienie, ale było w akceptowalnych granicach. Regeneracja takiego reduktora w warsztacie to koszt ok 300-350zl co przy cenie nowego 500 lekko mija się z celem, chyba, że kupujesz zestaw naprawczy i robisz to sobie sam. Samo sprawdzenie i regulacja ciśnienia kosztowało mnie 60zl Ja mam kme silver, koszt nowego ok 210zl, oryginalny zestaw naprawczy to ok. 65zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artman84 Opublikowano 24 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2020 Godzinę temu, yaroz napisał: Ja mam kme silver, koszt nowego ok 210zl, oryginalny zestaw naprawczy to ok. 65zł. To chyba szkoda tracić czas na regenerację, tym bardziej, że zawsze jest ryzyko, że coś się nie uda... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 24 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2020 Dokładnie, jak za takie pieniądze to wole kupić nowy. Bo nieraz z niezłej mazi trzeba go umyć. Więc nie wiem czy zaoszczędzone pieniądze są warte czasu poświęconego na "regeneracje". 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szürkebarát Opublikowano 24 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2020 6 minut temu, ewemarkam napisał: Dokładnie, jak za takie pieniądze to wole kupić nowy. Bo nieraz z niezłej mazi trzeba go umyć. Więc nie wiem czy zaoszczędzone pieniądze są warte czasu poświęconego na "regeneracje". "Kup więcej, KUP WIĘCEJ!". A czas to przecież wiadomo, to pieniądz. Jeszcze 15000 km i ja dołączę do wątku, chyba że zagazowanie Szarego Mnicha przestanie mieć sens. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Max 84 Opublikowano 27 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2020 Po wymianie UPG, regeneracji głowic, ustawieniu zaworów. Przyszedł czas na ogarnięcie LPG w Outback'u.Poprzedni właściciel 3 lata temu, założył LPG w niby dobrym renomowanym zakładzie pod Słupskiem.Nie zagłębiałem się po zakupie za bardzo dlatego że działało, wymieniłem tylko filtry.Mój gazownik który serwisuje mi Forka nie ma interfejsu do Lovato. Pojechałem gdzie indziej i okazało się że magicy założyli reduktor Lovato - RGJ - 3.2 L - SMART / FAST do bagatela 165 KMWg Gazownika i jego interfejsu Sterownik bez dotrysku co mnie smuci. Lovato EASY FAST CMoże uda się wgrać nowszy soft z dotryskiem ?Dodatkowo w pamięci sterownika błąd S106 czujnik temperatury gazu.Oczywiście zintegrowany z filtrem pewnie do wymiany.Ma ktoś jakiś pomysł co można by zastosować zamiast tego dziadowskiego reduktora ? Aby w miarę pasował. I czy ten sterownik przyjmuje nowszy soft z dotryskiem ?Po nowym roku chce się tym zająć, a nie chce żeby gazownik opowiadał mi jakieś bajki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugo Opublikowano 27 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2020 Ostatnio w Imprezie padł mapsensor (zmiana na używkę za 60), potem nowe wtryski (w maju kosztowały 300 plus 3 tygodnie czekania na wymianę w ramach reklamacji) i na koniec sterownik na jednej parze wtrysków podawał jednocześnie benzynę i lpg. To wszystko jedno po drugim w przeciągu miesiąca. Lovato zostało wyrwane i zastąpione starym stagiem 300-4 plus Hany (leżały te części na półce i czekał na swój czas). Auto śmiga bez problemu. Przemyśl czy warto inwestować w to Lovato. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SubaruLPG Opublikowano 27 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2020 A jakie masz teraz problemy? U mnie na tym reduktorze pojawiły się problemy z przełączaniem w zimie. niestety jego konstrukcja jest taka że najpierw mamy zawór a potem filtr (tak mi się wydaje) jeśli masz problem z przełączaniem to wyczyść zawór wypal najpierw gaz a potem zabierz się za czyszczenie. w tym reduktorze jest czujnik temperatury zwykły z tego co mi wiadomo wkręcany... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się