ewemarkam Opublikowano 19 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2020 3 godziny temu, markos007 napisał: ostatnio zatankowałem auto do pełna, po przejechaniu kilku kilometrów parę razy słyszał zawór w zbiorniku, który charakterystycznie słychać chwilę przed przełączeniem benzyny na gaz. Po kilku sekundach brzęczał sygnał dotyczący braku gazu w zbiorniku. Gdzie szukać przyczyny? Coś może się zacinać w zbiorniku? Zazwyczaj blokuje się trzpień w reduktorze, taki przypadłość reduktorów trzpieniowych. Ich ciśnienie wyjściowe jest bardzo zależne od ciśnienia w zbiorniku. Mi też kiedyś się tak działo, po zatankowaniu do pełna, spadało ciśnienie na wyjściu i przerzucało na PB. Obniżyłem tymczasowo ciśnienie minimalne, po paru kilometach je znów podniosłem. W zasadzie to od czerwca nie miałem już takiej sytuacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 19 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2020 56 minut temu, Adaśko napisał: Kurde ,no właśnie mój mechaniorktóry robił mi remont po UPG mówi żeby w ogóle wywalić ten brc,ale co w związku z tym zamontować aby było dobrze i bezpiecznie dla silnika i z zapasem W pierwszej kolejności sprawdź czy masz instalację na przewodach 8mm bo jak na 6mm (co podejrzewam przy BRC), to masz do zrobienia od nowa większość bo 6mm nie wyrobi pod taką moc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adaśko Opublikowano 19 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2020 8mm większe przewody są niby Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danko Opublikowano 19 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2020 Laluni ostatnimi dniami zaczelo nieco mocy brakowac, poszarpuje. Przejechane 10-12k od ostatniej zmiany filtra. Myslicie, ze to przez to? N8e sprawdzalem jeszcze, jak na benzynie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 19 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2020 4 minuty temu, Adaśko napisał: 8mm większe przewody są niby Wszystkie łącznie z wejściem na reduktor? Zawory też 8mm? Jak tak to reduktor pewnie do wymiany (nie wiem jaki masz teraz, ale znając instalki BRC to sporo za mały), w moim poprzednim Forku KME Twin dawał radę przy 280KM, ew, setup na 2 reduktory możesz zrobić, chyba że są jakieś nowe wydajne reduktory, nie śledziłem tematu ostatnio. Wtryskiwacze Barracuda 130 dadzą radę. Sterowanie zrób na Stagu, bo to każdy zna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugo Opublikowano 19 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2020 Jeśli jest miedź 6mm i w planach zmiana na 8mm to trzeba jeszcze wymienić wielozawór w butli. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adaśko Opublikowano 19 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2020 Reduktor BRC genius max podobno największy dostępny z brc,co do węży to nie ma miedzi ze zbiornika tylko elastyczny(faro),te węże co idą od reduktora do wtryskiwaczy są grubsze niż te co do wtryskiwaczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 19 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2020 6 minut temu, Adaśko napisał: Reduktor BRC genius max podobno największy dostępny z brc,co do węży to nie ma miedzi ze zbiornika tylko elastyczny(faro),te węże co idą od reduktora do wtryskiwaczy są grubsze niż te co do wtryskiwaczy. Teoretycznie powinien wyrobić bo wydajność max wg producenta ma 320KM, ciekawe jak w praktyce, bo miałem u siebie KME Gold, który wg producenta miał wyrabiać do 350KM a nie dał rady już przy 250KM... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markos007 Opublikowano 19 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2020 5 godzin temu, ewemarkam napisał: Zazwyczaj blokuje się trzpień w reduktorze, taki przypadłość reduktorów trzpieniowych. Ich ciśnienie wyjściowe jest bardzo zależne od ciśnienia w zbiorniku. Mi też kiedyś się tak działo, po zatankowaniu do pełna, spadało ciśnienie na wyjściu i przerzucało na PB. Obniżyłem tymczasowo ciśnienie minimalne, po paru kilometach je znów podniosłem. W zasadzie to od czerwca nie miałem już takiej sytuacji dzisiaj znowu miałem taką sytuację i zauważyłem, że przy gwałtowniejszym przyśpieszaniu bardziej to występuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr.elich Opublikowano 19 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2020 Teoretycznie powinien wyrobić bo wydajność max wg producenta ma 320KM, ciekawe jak w praktyce, bo miałem u siebie KME Gold, który wg producenta miał wyrabiać do 350KM a nie dał rady już przy 250KM... Te liczby są zwykle zawyżone nawet dla wolnossaków. Ale u mnie H6 hołd obsługuje bez problemu, tylko buczy. Z wydajnych warto rozważyć Magic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 19 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2020 dzisiaj znowu miałem taką sytuację i zauważyłem, że przy gwałtowniejszym przyśpieszaniu bardziej to występuje. Podjedź do gazowników niech się podepna. Zobaczą jak bardzo spada ciśnienie na listwie podczas jazdy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vercy Opublikowano 19 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2020 5 godzin temu, markos007 napisał: dzisiaj znowu miałem taką sytuację i zauważyłem, że przy gwałtowniejszym przyśpieszaniu bardziej to występuje. to mniej więcej to, co u mnie. Tyle że nie słyszę hałasów od baku tylko pokazuje mi pusty bak jakby gaz uciekał. Zadzwonię do mojego gaznika i się dowiem. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yaroz Opublikowano 20 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2020 Dziś po odczekaniu aż przełączy na gaz, po przełączeniu, lekko depłem gaz tak na 1500-2000obr silnik zgasł. W wcześniej tego nie miałem, musiałem cofać z miejsca parkingowego na lekkim gazie bo gasł zaraz po przełączeniu, ale nie gasł po przegazówce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 20 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2020 2 godziny temu, yaroz napisał: Dziś po odczekaniu aż przełączy na gaz, po przełączeniu, lekko depłem gaz tak na 1500-2000obr silnik zgasł. a jak długo po odpaleniu zimnego silnika następuje przełączenie się na LPG? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adaśko Opublikowano 20 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2020 (edytowane) Czy polecacie usługi Energy Gaz Polska?,był ktoś tam na jakimś serwisie,bądź montażu?jak to wygląda od kuchni,jak cenowo,bo na filmikach to nieźle. Edytowane 20 Lutego 2020 przez Adaśko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 20 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2020 7 minut temu, Adaśko napisał: Czy polecacie usługi Energy Gaz Polska?,był ktoś tam na jakimś serwisie,bądź montażu?jak to wygląda od kuchni,jak cenowo,bo na filmikach to nieźle. Omijaj z daleka. Wiercenie w kolektorze na aucie bez zdejmowania, kiepsko dobrane elementy instalacji do auta, montażysta ma narzucone dwa auta dziennie do zrobienia, przez co ma być szybko, a nie dobrze. Ale są dobrzy w marketingu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yaroz Opublikowano 20 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2020 (edytowane) Godzinę temu, lutek34 napisał: a jak długo po odpaleniu zimnego silnika następuje przełączenie się na LPG? Ok 3-4min przy temp. 5-10stopni Edytowane 20 Lutego 2020 przez yaroz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 20 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2020 2 minuty temu, yaroz napisał: Ok 3-4min przy temp. 5-10stopni czyli temperatura na reduktorze powyżej 40stopni? Sprawdziłbym wtryskiwacze czy nie są poklejone syfem. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 20 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2020 Jakby były, można przepłukać wstecznie denaturatem i strzykawką. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danko Opublikowano 20 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2020 Tak jak @lutek34pisze. Jak zagadasz z gazownikiem, komputerem sprawdzi po kolei wszystkie wtryski. Albo fizycznie syf po prostu... Jak kupilem samochód to na gazie mi gasł, a nawet zaczynal palić na 3. Juz byly pomysly, ze luzy zaworowe zasialy spustoszenie (nawet serwis "speców" od subaru stwierdził, ze to na pewno to), a eyztaeczylo wymienić wtrysk. W moim przypasku po prostu byl kompletnie nieszczelny, ale syf moze doprowadzić do podobnego stanu pewnie 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yaroz Opublikowano 20 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2020 Może wtryski to jest trop, bo czasami tak co jakiś czas zatelepie silnikiem. Spróbuję przeczyscic, a jak nie da to rezultatów to jakie wtryski polecacie?, i czy można je samemu założyć, ale chyba to trzeba jechać do gaziarza na regulację instalacji po zamontowaniu? Teraz mam Hanna, niebieskie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danko Opublikowano 20 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2020 Jezeli bylo wcześniej okej, to chyba wystarczy wymienić wadliwy. Tu juz reszta niech sie wypowie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 20 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2020 59 minut temu, yaroz napisał: ale chyba to trzeba jechać do gaziarza na regulację instalacji po zamontowaniu? oczywiście że trzeba podjechać do gazownika, wystrojenie całej instalacji będzie potrzebne. Oczywiście filtry gazowe wymieniasz co jakiś czas? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adaśko Opublikowano 20 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2020 (edytowane) 4 godziny temu, skwaro napisał: Omijaj z daleka. Wiercenie w kolektorze na aucie bez zdejmowania, kiepsko dobrane elementy instalacji do auta, montażysta ma narzucone dwa auta dziennie do zrobienia, przez co ma być szybko, a nie dobrze. Ale są dobrzy w marketingu Rozumiem,no właśnie to za pięknie wszystko wygląda na tych filmikach,ale jeden z pracowników prywatnie ma Subaru Imprezę wystrojoną na lpg i tam opowiada jak to zajebiście się jeździ imprezą jako daily Kogo byście polecali z gazowników, takich w okolicy 100km od Lublina Edytowane 20 Lutego 2020 przez Adaśko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yaroz Opublikowano 20 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2020 1 godzinę temu, lutek34 napisał: filtry gazowe wymieniasz co jakiś czas? Oczywiście, co ok 10tys. 2 godziny temu, Danko napisał: Jezeli bylo wcześniej okej, to chyba wystarczy wymienić wadliwy. Tu juz reszta niech sie wypowie. Wcześniej nie gasł po przegazówce tylko podczas cofania, przy wyjeżdżaniu z parkingu, musiałem na lekkim gazie cofać bo bez gazu gasł. A swoją drogą z tego co mi mówił poprzedni właściciel to wtryski mogą mieć teraz nakulane z ok 40tys. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się