ewemarkam Opublikowano 17 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2020 25 minut temu, dcd84 napisał: Na wolnych obrotach na gazie silnik pracuje nierówno. Wkręca się ładnie, przyspiesza jak trzeba. Na benzynie problem nie występuje. Instalacja to BRC Sequent Fly. Jakiś miesiąc temu regenerowałem parownik oryginalnym zestawem naprawczym i przez ten czas wszystko było w porządku. Sprawdziłem podciśnienia i wszystko wygląda ok. Gdzie szukać problemu? Może Ci lepić wtryski. Wystarczy że zatankujesz raz jakiś kiepski gaz. Coś zawsze te filtry puszczą. Wtryski możesz wyjąć, przepłukać wstecznie denaturatem przy pomocy strzykawki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzytkownik_ Opublikowano 17 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2020 2 minuty temu, ewemarkam napisał: Może Ci lepić wtryski. Wystarczy że zatankujesz raz jakiś kiepski gaz. Czyli to nie legenda ludowa. Raz zatankowałem w drodze za Mszczonowem na stacji gaz - stacja bez nazwy, nie było kolejki. Tragedia. No jak bym jechał innym samochodem. (dodawana podobno jest woda do gazu ale to usłyszałem i traktuję jako urban legend) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 17 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2020 Sam tego doświadczyłem raz, wyjeździłem LPG. Potem wymiana filtrów, słuszna bo były zawalone czarną mazią. Gdy płukałem wtryski to też czysty ten denaturat nie był. Demontujesz wtryskiwacz, podłączasz wężyk od strony która leci do kolektora i płuczesz denaturatem przy pomocy strzykawki. Ciśnienie wytworzone przez strzykawkę np 20ml jest na tyle duże że podnosi Ci tłoczek we wtryskiwaczu, dlatego płucze się je wstecznie. Koszta śmieszne tego zabiegu. A wykonać można samemu pod blokiem Denaturat dlatego że na pewno nie zaszkodzi wtryskiwaczom. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dcd84 Opublikowano 17 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2020 Może być aceton? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 17 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2020 4 minuty temu, dcd84 napisał: Może być aceton? Pewnie nie ma żadnych elementów plastikowych, ale mimo tego bym nie ryzykował. Może ktoś inny ma pozytywne doświadczenia z tym rozpuszczalnikiem. Kup denaturat, kupisz chyba w każdym lepszym spożywczym a te są otwarte Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dcd84 Opublikowano 17 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2020 Płukam jak pisałeś. Odpływ z zasilania listwy wtryskowej. Co z pozostałym alkoholem w środku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr.elich Opublikowano 17 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2020 Płukam jak pisałeś. Odpływ z zasilania listwy wtryskowej. Co z pozostałym alkoholem w środku? Odparuje. Resztka nie powinna mieć znaczenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szürkebarát Opublikowano 17 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2020 (edytowane) Godzinę temu, gumas_72 napisał: (dodawana podobno jest woda do gazu ale to usłyszałem i traktuję jako urban legend) Zawodniony LPG to zbrodnia ale nikt tego nie robi rozmyślnie, to się dzieje podczas kolejnych przetłoczeń. Inną sprawą jest że przed sprzedażą detaliczną LPG powinien być odwodniony. 2 minuty temu, dcd84 napisał: Co z pozostałym alkoholem w środku? Odparować. Edytowane 17 Kwietnia 2020 przez Szürkebarát 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 17 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2020 Tutaj po partyzancku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dcd84 Opublikowano 17 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2020 (edytowane) Jak pech to pech... Okazało się że jeden gwint w kolektorze jest zerwany. Silikon wysokotemperaturowy 380°C da radę uszczelnić czy lepszy będzie klej do gwintów? Edytowane 17 Kwietnia 2020 przez dcd84 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 17 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2020 Klej do gwintów. Jak nie masz to nawet teflon taki do rur da rade. Ale lepszy klej. Nie będziesz miał dylematów czy trzyma czy nie. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr.elich Opublikowano 17 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2020 Klej do gwintów. Nieszczelności w tym miejscu to nie jest bezpieczna rzecz dla silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dcd84 Opublikowano 17 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2020 Mam CX-80 do 150°C. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 17 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2020 Da radę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dcd84 Opublikowano 18 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2020 Metoda ludzi z lasu przyniosła pożądane rezultaty Dzięki za wskazówki. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 19 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2020 Od czego ta czarna maź w filtrze gazowym ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziolek Opublikowano 19 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2020 Od czego ta czarna maź w filtrze gazowym ? To proszę Pana nazywamy "chrzczony LPG" Gorszej jakości Lpg i tego syfu jest sporo, z ciekawostek po każdym wyjeździe na Bałkany i pomimo tankowania na zadupiach w Albanii czy innej Rumunii filtr jest tylko szary bez tej smoły, a auto przejeżdża na zbiorniku 20% więcej km.Taptane Tapatalkiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 19 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2020 No to Łódzki Orlen chrzci. Po 10 tyś było na filtrze to coś. Od zmiany tankuje lpg na BP, zobaczymy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ibar Opublikowano 19 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2020 Jestem po wymianie filtrów, i były czyste, tankuje właściwie tylko na dwóch stacjach shell, fakt że na dużych sieciowkach jest drożej, ale paliwo pewniejsze. Wysłane z mojego G8441 przy użyciu Tapatalka 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 19 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2020 No to Łódzki Orlen chrzci. Po 10 tyś było na filtrze to coś. Od zmiany tankuje lpg na BP, zobaczymy. Wymieniales fazy lotnej. A patrzyłeś na fazy ciekłej przy wielozaworze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 19 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2020 Oba. Ten drugi był czysty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugo Opublikowano 19 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2020 1 minutę temu, ewemarkam napisał: 40 minut temu, Pan Dziedzic napisał: No to Łódzki Orlen chrzci. Po 10 tyś było na filtrze to coś. Od zmiany tankuje lpg na BP, zobaczymy. Wymieniales fazy lotnej. A patrzyłeś na fazy ciekłej przy wielozaworze? Wielozawór jest w zbiorniku, chodzi o elektrozawór przed parownikiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 19 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2020 Tak źle mi się napisało. Miałem na myśli fazy lotnej, jest on przed zaworem przy reduktorze. Ale on właśnie często jest czysty. A oleiste badziewie zbiera się na filtrze fazy lotnej. Filtry są różne fazy lotnej. Ja mam teraz BRC, ale wymiana i tak mi się zbliża. Zastanawiam się czy też go założyć. Czy jakiś odstojnikowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr.elich Opublikowano 19 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2020 Tak źle mi się napisało. Miałem na myśli fazy lotnej, jest on przed zaworem przy reduktorze. Ale on właśnie często jest czysty. A oleiste badziewie zbiera się na filtrze fazy lotnej. Filtry są różne fazy lotnej. Ja mam teraz BRC, ale wymiana i tak mi się zbliża. Zastanawiam się czy też go założyć. Czy jakiś odstojnikowy. To, że masz BRC nic nie znaczy. Liczy się materiał, z którego są zrobione. Bibułowe filtrują najgorzej, najlepiej włókno szklane i poliester. Proponuję wybrać produkty certools. Co do odstojnikowych - najlepiej wytrącają substancje oleiste czy tam smoliste. Były partie z wadliwym klejem filtrów Alex Ultra 360 ale ponoć rozwiązali problem. Niektórzy celem redukcji kosztów dają 2 filtry - bibułę a za nią odstojnik i odstojnik wymieniają rzadziej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 19 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2020 (edytowane) Polecasz coś typowo? Np czaja FL02. Powinien wejść zamiast tego BRC. Tylko że to wydatek też na podstawę. Edytowane 19 Kwietnia 2020 przez ewemarkam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się