dr.elich Opublikowano 19 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2020 Nie bardzo rozumiem twoje stwierdzenie (pytanie?).Jak masz BRC w formie metalowej puszki zamykanej na oring to kup wkład certoolsa o odpowiednich wymiarach i tyle.Jak chcesz czaja żeby pójść po taniości to może rozważ FL03P. FL02 wygląda ciekawie ale mój gazownik z jakiegoś powodu go odradził. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 19 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2020 (edytowane) Przepraszam, to było pytanie. Poprawiłem już post. Zobacze po południu czy ten co mam jest rozkręcany. Edytowane 19 Kwietnia 2020 przez ewemarkam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 19 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2020 Ok jest rozbierany, dzwoniłem do kolegi co mi montował LPG. Ma takie wkłady o których wspomniałeś. Podjadę do niego w tygodniu. Dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Deni Kler Opublikowano 21 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2020 Witam mam pytanie techniczne czy w Subaru XV 2.0i rocznik 2018r. można zainstalować LPG? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 21 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2020 pewnie. Do wszystkiego założysz. Wejdź w dział LPG. Tam jest pewnie info co i jak. Niestety cena założenia jest mało atrakcyjna ponieważ nowy XV ma wtrysk bezpośredni i trzeba założyć instalację dedykowaną do takiego wtrysku jest dużo droższa ( obecnych cen nie znam ale instalka do Forka XT kosztowała w okolicach 10k PLN ) . Takie instalacje zazwyczaj nie jeżdżą tylko na LPG i wymagają dotrysku Pb Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Deni Kler Opublikowano 21 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2020 A to w których jest tańsza tzn jaki rocznik? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paulus Opublikowano 21 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2020 XV 2018 to może jeszcze być MPi. To jest przedliftowy XV czy już poliftowy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yaroz Opublikowano 21 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2020 4 godziny temu, Karas napisał: pewnie. Do wszystkiego założysz. Wejdź w dział LPG. Tam jest pewnie info co i jak. Niestety cena założenia jest mało atrakcyjna ponieważ nowy XV ma wtrysk bezpośredni i trzeba założyć instalację dedykowaną do takiego wtrysku jest dużo droższa ( obecnych cen nie znam ale instalka do Forka XT kosztowała w okolicach 10k PLN ) . Takie instalacje zazwyczaj nie jeżdżą tylko na LPG i wymagają dotrysku Pb V generacja ciekłego wymagała dotrysku, w VI generacji jeździ się na samym gazie nawet podczas rozruchu odpala z gazu, w V gen. chyba też. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yaroz Opublikowano 22 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2020 W dniu 17.04.2020 o 16:27, ewemarkam napisał: Tutaj po partyzancku Na ile to jest bezpieczne dla silnika i dla wykonującego tą operację i jak ze skutecznością vs. czyszczenie każdego wtrysku z osobna po uprzednim zdemontowaniu? Bo widzę że nie robiłeś tego na Subaru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 22 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2020 (edytowane) 33 minuty temu, yaroz napisał: Na ile to jest bezpieczne dla silnika i dla wykonującego tą operację i jak ze skutecznością vs. czyszczenie każdego wtrysku z osobna po uprzednim zdemontowaniu? Bo widzę że nie robiłeś tego na Subaru Ale to nie moje autorstwo Film znaleziony w czeluściach internetu. Mam różne pomysły ale na taki bym nie wpadł. Ja demontowałem każdy wtryskiwacz i osobno czyściłem. Edytowane 22 Kwietnia 2020 przez ewemarkam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RadziejS Opublikowano 6 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2020 Dobry wieczór Wszystkim, dawno nie czytałem wątku więc sporo rozrósł się a na ostatnich stronach nie znalazłem nic na temat. Zastanawiam nad zakupem Forestera XT 2014 - czy jest w nim obecnie sensowna możliwość założenia LPG? Jeśli tak, to czy warto? Macie doświadczenia, wskazówki? Obecnie jeżdżę SG 2.5XT My2007, Hany niebieskie, Zenith, 2 reduktory i wszystko jest OK, raz tylko wymieniałem wtryski niektóre, a tak 60.000km przejechane, instalacja za 3500. Domyślam się, że instalacją w XT z 2014 tak kolorowo nie jest? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew1990 Opublikowano 6 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2020 57 minut temu, RadziejS napisał: Dobry wieczór Wszystkim, dawno nie czytałem wątku więc sporo rozrósł się a na ostatnich stronach nie znalazłem nic na temat. Zastanawiam nad zakupem Forestera XT 2014 - czy jest w nim obecnie sensowna możliwość założenia LPG? Jeśli tak, to czy warto? Macie doświadczenia, wskazówki? Obecnie jeżdżę SG 2.5XT My2007, Hany niebieskie, Zenith, 2 reduktory i wszystko jest OK, raz tylko wymieniałem wtryski niektóre, a tak 60.000km przejechane, instalacja za 3500. Domyślam się, że instalacją w XT z 2014 tak kolorowo nie jest? Przymierzam się powoli do założenia LPG do XT 2016. Najlepszy gość od gazu w Subaru czyli Jako miał wziąć się za temat gazowania Subaru z bezpośrednim wtryskim. koszt 5-6tys . Polski producent KME ma w ofercie instalacje Sky Direct którą to już sporo Subaraków zostało zagazowanych. Dotrysk paliwa min 20%. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieski708 Opublikowano 8 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2020 Panowie narobiło się instalacji itd a wątek długi... co można polecić do wrx 2004, 2.0 - 225KM (jakie komponenty). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SubaruLPG Opublikowano 8 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2020 Pytanie. Czy polecacie do subaru filtry grawitacyjne fazy lotnej? Rozcinając filtry bibułowe czasem spotykałem się mazią w filtrze. Filtry już zamówione ciekaw jestem opinii innych na temat takich filtrów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BelegUS Opublikowano 8 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2020 Przebicie się przez 350 stron, nawet z szukajką, jest trochę ciężkie - jaki jest generalny konsensus na LPG w 3.0 H6? Będę dzisiaj prawdopodobnie oglądał Outbacka z 3.0 H6 i instalacją ICOM JTG (V generacja, wtrysk w fazie ciekłej?). Pytania są dwa: 1. Co ile wymagana jest regulacja luzów zaworowych w H6 na LPG 2. Czy (chyba dość stara) instalacja V generacji (faza ciekła) ma jakikolwiek pozytywny wpływ na luzy zaworowe, czy też taka egzotyczna instalacja z trudnym serwisem będzie jedynie kamieniem młyńskim u szyi kamienia młyńskiego, jakim jest H6 (w LPG)? Czemu Subaru nie pozostało przy hydraulice (jak w SVXowym EG33) przekracza moje pojęcie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr.elich Opublikowano 8 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2020 Hydraulika powoduje opóźnienie w jakiś tam sposób względem np. szklanek przy silnikach z wysokim stopniem sprężania, zmiennymi fazami lub doładowaniem - w efekcie daje to ponoć nieco gorsze osiągi. Co do fazy ciekłej - praktycznych doświadczeń nie mam. W teorii ochrona gniazd większa niż przy benzynie o ile skład mieszanki ok. Problemem w tych instalacjach była awaryjność pompy i wydajność tych układów w okolicach 260 KM. Ja bym taką instalację postrzegał jako plus. Sprawdź czy się check nie świeci, jak potrafisz to sprawdź korekty w czasie jazdy na LPG oraz AFR i już. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
555marcin Opublikowano 8 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2020 Panowie, Będę gazował Forka SH wolnossącego, gazownik w tej samej cenie oferuje wtryski pojedyncze Hana i Stagowskie W03. Ma ktoś doświadczenie, które wybrać i dlaczego? Ale bardziej na zasadzie doświadczenia, niż "mam więc polecam" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr.elich Opublikowano 8 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2020 Hany są obecnie bardzo awaryjne. Jak taniej to weź W03. Ja bym wziął Barracudy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 8 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2020 Panowie, Będę gazował Forka SH wolnossącego, gazownik w tej samej cenie oferuje wtryski pojedyncze Hana i Stagowskie W03. Ma ktoś doświadczenie, które wybrać i dlaczego? Ale bardziej na zasadzie doświadczenia, niż "mam więc polecam" Jak wyżej. Hany były kiedyś bardzo dobre, teraz już nie. Mam jeszcze u Siebie i dają radę już 8 rok. Nie wiem ile nakulane maja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziolek Opublikowano 8 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2020 Ani jedne ani drugie, jak wyżej Baracuda.Taptane Tapatalkiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 8 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2020 Nie wiem jak baracudy, ale acw03 można rozebrać i złożyć. Ponoć nie trzeba ich kalibrować. Tak się chwali producent. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugo Opublikowano 8 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2020 Teraz, ewemarkam napisał: Nie wiem jak baracudy, ale acw03 można rozebrać i złożyć. Ponoć nie trzeba ich kalibrować. Tak się chwali producent. Barakudy są nierozbieralne. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr.elich Opublikowano 8 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2020 Nie wiem jak baracudy, ale acw03 można rozebrać i złożyć. Ponoć nie trzeba ich kalibrować. Tak się chwali producent. Można, są też trochę tańsze. Pytanie czy ta różnica w cenie i zabawa w czyszczenie jest warta tych pieniędzy. Dobre filtry i powinny Barracudy 80-100 tys oblecieć.Co to za silnik? Jakie pozostałe komponenty zaproponowali? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
555marcin Opublikowano 8 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2020 10 minut temu, dr.elich napisał: Można, są też trochę tańsze. Pytanie czy ta różnica w cenie i zabawa w czyszczenie jest warta tych pieniędzy. Dobre filtry i powinny Barracudy 80-100 tys oblecieć. Co to za silnik? Jakie pozostałe komponenty zaproponowali? Ej20f, reduktor r01 250km, butla... choć w sumie bojler 72l brutto. Sterownik qbox basic. Węże 8mm. Ponawiam to, co napisałem, hanki i w03 w tej samej cenie. Muszę wybrać. Za propozycję barracud dziękuję, to wolnossący, dość prosty silnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jasiem Opublikowano 8 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2020 W dniu 6.05.2020 o 23:56, RadziejS napisał: Obecnie jeżdżę SG 2.5XT My2007, Hany niebieskie, Zenith, 2 reduktory i wszystko jest OK, raz tylko wymieniałem wtryski niektóre, a tak 60.000km przejechane, instalacja za 3500. Domyślam się, że instalacją w XT z 2014 tak kolorowo nie jest? Będziesz sprzedawał Forka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się