Dobi1972 Opublikowano 22 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 Wygląda nieźle. Ciekawe czy w mocniejszej wersji będzie CVT + VTD oraz czy prześwit nie będzie za mały. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 22 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 Bardzo madre posuniecie ze strony FHI . Bo jak wielu pisalo OBK i Legacy sa pomalu za duze a Impreza za mala. Forester SUV-em a nie kazdy ma problemy z kregoslupem i chce ciagle jak kapelusz jezdzic Brakowalo troch zwinnego w miare przestronnego i mocnego auta. Poczekamy co jeszcze z cena wymsla. Jestem sklonny za 2DIT dac max 38 t€. To powinno byc auto pomiedzy Impreza a Legacy rowniez cenowo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abbaman Opublikowano 22 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 Sorry za OT: wszystko pięknie, ładnie i cacy, ale czy w tej rewolucji modeli znajdzie się miejsce na wskrzeszenie legandy....SVX'a. Koniecznie z takim samym układem szyb bocznych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 22 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 Sorry za OT: wszystko pięknie, ładnie i cacy, ale czy w tej rewolucji modeli znajdzie się miejsce na wskrzeszenie legandy....SVX'a. Koniecznie z takim samym układem szyb bocznych Nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 22 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 Bardzo madre posuniecie ze strony FHI . Bo jak wielu pisalo OBK i Legacy sa pomalu za duze a Impreza za mala. Forester SUV-em a nie kazdy ma problemy z kregoslupem i chce ciagle jak kapelusz jezdzic Brakowalo troch zwinnego w miare przestronnego i mocnego auta. Poczekamy co jeszcze z cena wymsla. Jestem sklonny za 2DIT dac max 38 t€. To powinno byc auto pomiedzy Impreza a Legacy rowniez cenowo. Wątpię bardziej 48K bym się sklanial za 2.0DiT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slawskip Opublikowano 22 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 48k€ to wg mnie było by przegięcie (okolice 40k€ były by bardzo rozsądnie skalkulowane) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wielki Szu Opublikowano 22 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 Bardzo madre posuniecie ze strony FHI . Bo jak wielu pisalo OBK i Legacy sa pomalu za duze a Impreza za mala. Forester SUV-em a nie kazdy ma problemy z kregoslupem i chce ciagle jak kapelusz jezdzic Brakowalo troch zwinnego w miare przestronnego i mocnego auta. Poczekamy co jeszcze z cena wymsla. Jestem sklonny za 2DIT dac max 38 t€. To powinno byc auto pomiedzy Impreza a Legacy rowniez cenowo. Wątpię bardziej 48K bym się sklanial za 2.0DiT Pytanie, czy w EU 2.0 DIT będzie dostępny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 22 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 No tak dodatkowo kompletnie nie rozumie ubierania klientów na siłę w automatyczns skrzynie biegów ( to samo zresztą w foresterze ) Rozumie jak to jest skrzynia typu DSG , PDK z super szybka zmiana lub bardziej tradycyjny ZF ale jedno biegowe dziadostwo ? Jeżeli mial bym nie kupic tego auta to właśnie ze względu na skrzynie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 22 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 ale jedno biegowe dziadostwo Jeździłeś, że tak określasz tą skrzynię ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 22 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 elmo spokojnie, to że audi poległo na multitronicu, nie oznacza, że tak będzie w subaru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 22 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 Skoro zapowiadają,że to model pomiędzy Legacy a Imprezą,więc i ceny powinny być z pogranicza. 2.0DIT powinien więc być nie droższy od XTeka. Pomysł,że mógłby kosztować ok.48 tys. jest jak dla mnie irracjonalny. Może też być tak,że na Europę nie będzie 2.0DIT,a jedynie 1.6 DIT.Mnie by w zupełności wystarczył a i cena pewnie będzie atrakcyjniejsza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 22 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 (edytowane) Opcja MT w takim aucie to koniecznosc. Ja osobiscie nie ma nic przeciwko CVT pod warunkiem, ze nie bedzie wskakiwac na 4000 U/min a silnik wyc bez sensu. Mysle ze w aucie z 300 KM moze byc ok. Co do 1,6 DIT to mam swoje obawy. Mam nadzie, ze 2DIT jednak do EU wejdzie. Pali przeciez 7,6 L/100km wiec jest mega Eco a brakuje mocnego auta w ofercie. STI za 54 t€ ma chora cene. Edytowane 22 Listopada 2013 przez haubi65 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 22 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 http://www.torquenews.com/1084/2015-wrx-axed-japan-and-europe-new-performance-wagon Z tego artykułu,z mojego bardzo pobieżnego tłumaczenia wynika,że levorg został specjalnie zaprojektowany na rynki japoński i europejski. Nie bardzo tylko rozumiem,co oznacza,że levorg ma w 2015 roku zastąpić na tych rynkach WRXa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajax Opublikowano 22 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 ale jedno biegowe dziadostwo Jeździłeś, że tak określasz tą skrzynię ? Stawiam na brak odpowiedzi czyli nie jechał Cena 48kE była by za duża 7 tyś więcej niż Forek Turbo na wypasie? Stawiam na 35kE-38kE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 22 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 Ajax a stawiam na to ze jestem w pracy wiec dlatego nie odpowiedziałem Odnośnie samego pytania to tak Levorgiem z ta skrzynia nie jechałem jechałem natomiast paroma samochodami wyposażonymi w skrzynie o podobnej koncepcji więc odpoeiem ktotko.Jezeli bym chciał samochod z jednym biegiem to bez wachania zamowil bym elektryczny i niw do konca wiem na podstawie jakich badan rynku wynika ze klienci chca takiej skrzyni zamiast zwykłego automatu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 22 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 Jak będzie dobrze wyceniony to i z CVT się przeproszę Tym bardziej,że ostatnio na innych forach czytam niekoniecznie same pochlebne opinie o DSG,np. że jest kiepska do miasta i bez przerwy miele i zmienia bez sensu Tak że czekam na ceny,ale myślę,że w Europie to dopiero w 2015. Też mi to pasuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 22 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 CVT w połączeniu z DIT naprawdę nie jest taka zła. A jak ktoś musi koniecznie czuć zmianę biegów albo sam zmieniać to jest tryb S# i łopatki przy kierownicy. Tylko, że po kilku minutach się to nudzi (z wyjątkiem redukcji przed zakrętami lub przy zjazdach). A może to ja jakiś leniwy jestem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 22 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 Też już chyba dojrzałem do automatu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
so_what Opublikowano 22 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 A może to ja jakiś leniwy jestem Jesteś leniwy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AllRad Opublikowano 22 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 Ja to nie rozumiem o co chodzi z tymi kurnikami. Niby zrezygnowano z nich z uwagi na ochronę pieszych, a wracają hucznie w Levorg'u czy wrx. O co kaman? Przecież nie mogą na rynek EU wykastrować takiego Levorga z kurnika... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 22 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 Ja to nie rozumiem o co chodzi z tymi kurnikami. Niby zrezygnowano z nich z uwagi na ochronę pieszych, a wracają hucznie w Levorg'u czy wrx. O co kaman? Przecież nie mogą na rynek EU wykastrować takiego Levorga z kurnika... Zauważ,że te kurniki w WRX i Levorgu nie wystają poza obrys maski,więc pewnie dlatego nie stanowią zagrożenia dla pieszych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subleo Opublikowano 22 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 (edytowane) Ja to nie rozumiem o co chodzi z tymi kurnikami. Niby zrezygnowano z nich z uwagi na ochronę pieszych, a wracają hucznie w Levorg'u czy wrx. O co kaman? Przecież nie mogą na rynek EU wykastrować takiego Levorga z kurnika... Zauważ,że te kurniki w WRX i Levorgu nie wystają poza obrys maski,więc pewnie dlatego nie stanowią zagrożenia dla pieszych. Także tego nie rozumiem, ale któż za FHI może nadążyć ... może zastosują poduszkę jak Volvo ? Samo wystawanie kurnika nie jest kluczowe, najważniejszy jest fakt, że podsiada krawędź, która pięknie łamie kości ! Widzę, że w modelu pojawiło się kilka zapożyczeń z BMW, m.in. płetwa na dachu oraz obszycie kokpitu przy lewarku zmiany biegów. Ładnie, bardzo ładnie. Samo umiejscowienie ekranu nawigacji mi się nie podoba, lepiej było w starym LEG/OTB, gdzie ekran był wyżej, bardzo dobrze widoczny dla kierowcy. Ogólnie zdecydowanie więcej plusów niż minusów. Ale cena 48 tyś. EUR jest totalnie nierealna, obstawiam poziom cenowy obecnego FXT. Edytowane 22 Listopada 2013 przez subleo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 22 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 Samo umiejscowienie ekranu nawigacji mi się nie podoba, Ale da się przeżyć,oko tak czy owak musi wykonać nową akomodację,więc wszystko jedno Naprawdę fajny samochód,ciekawy i oryginalny, szczególnie "morda" W ogóle sama koncepcja na wskroś przemyślana i dopracowana.No i to pojawienie się w zasadzie znikąd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hefty Opublikowano 23 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2013 Leworg wygląda istotnie dobrze. Wspólnie z innymi państwami staramy się przekonać FHI , aby stał się dostępny w Europie ( wstępny plan był tylko na Japonię ). Info z innego wątku. Trzymamy kciuki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 23 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2013 Z jednej strony trzymam kciuki a z drugiej nie jestem naiwny i jestem raczej pewien ,że skosni zrobią i tak po swojemu. Trzeba mieć nadzieję,że pójdą po rozum do głowy i pojma ,że nowy OTB KOMBI nie wystarczy na obskoczenie rynku europejskiego a levorg u nas ma szansę stać się hitem sprzedaży subaru,w co wierzę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się