Skocz do zawartości

Subaru Levorg [VM] (MY14=>MY20)


FilipBB

Rekomendowane odpowiedzi

mi pali przy dosyc dynamicznej jezdzie w trybie mieszanym okolo 10 L. Moge sie zalozyc ze FXT przy takiej jezdzie spalilby +2 L wiecej. Pewnie przy turlaniu sie z 80 Km/h pala pewnie podobne ilosci. Nie zapominajmy ze FXT ze wzgledu na wieksza moc ma wyzsze ubezpieczenie i podatek. Na pewno jest kosztowniejszy w utrzymaniu. 1,6 DIT ma swoja racje bytu. Nie kazdy chce zaraz 300 KM. Oczywiscie Levorg 2 DIT powinien byc w ofercie !!

Przy dynamicznej jeździe, ale z podobną dynamiką spalanie będzie porównywalne (na podstawie własnych obserwacji). Silnik 2.0 będzie miał wtedy niższe obroty.

2,5XT z 2007 manual. 560 km 4 dorosłe osoby, pełny bagażnik. 80% trasy to drogi S i autostrady - prędkości między 130 a 150 km/h - spalanie : 11,5 l/100km..

Tylko, ze poniżej 10 to trudno zejść nawet przy turlaniu przy 90 km/h, a Levorgiem owszem - da się ;-)

Kwestia przełożeń skrzyni. W starym XT jest krótka skrzynia, bez 6 biegu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Jechać do jednej firmy i podkręca 1.6 na ok. 220 źrebaków no i dynamika się poprawi ;)

 

to popraw a podem sie podziel na Forum ile skrzynia wytrzymala ;)

 

W XT jakoś wytrzymuje 240KM (na rynek EU), a w Japan XT  280 kuni.

Nie wspominam o WRX, bo tam może są jakieś zmiany, choć pewnie nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Jechać do jednej firmy i podkręca 1.6 na ok. 220 źrebaków no i dynamika się poprawi ;)

to popraw a podem sie podziel na Forum ile skrzynia wytrzymala ;)

W XT jakoś wytrzymuje 240KM (na rynek EU), a w Japan XT 280 kuni.

Nie wspominam o WRX, bo tam może są jakieś zmiany, choć pewnie nie.

W wrx ma vdt

 

wysłane z tel.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Jechać do jednej firmy i podkręca 1.6 na ok. 220 źrebaków no i dynamika się poprawi ;)

 

to popraw a podem sie podziel na Forum ile skrzynia wytrzymala ;)

 

W XT jakoś wytrzymuje 240KM (na rynek EU), a w Japan XT  280 kuni.

Nie wspominam o WRX, bo tam może są jakieś zmiany, choć pewnie nie.

 

 

pewnie ale a Levorgu jest wersja Kompakt a w XT oraz SBD hight torque. Mala roznica ;) Podobno powyzej +30 Nm lancuch w Levorgu zaczyna sie slizgac. Sa mapy na 200 KM i 280 Nm.

 Czy to az taka roznice robi ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Znieczulone ESP + tryb S + klepanie manetkami - u mnie też się tak da :D

 

Rasto Chvala jeździł już tak poprzednim modelem (np. 7:10 i 8:03), ale też przy znieczulonym ESP: 

 

 

Natomiast to, co mnie we wklejonym przez Ciebie filmiku zdziwiło na plus - mało co słychać szumu od nadkoli :D

Edytowane przez Christoph
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W trybie manualnym da się więcej poszaleć ale tak jak w 5:51 na filmiku który wstawił Guzik to już przy takiej kontrze zazwyczaj elektronika się wtrąca a tutaj wydaje się że nie.

Edytowane przez Kukson
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś jak wyjeżdżałem z treningu to pod szpital na Kraśnickich w Lublinie biały Levorg normalnie fajnym bokiem po śniegu wjechał. Aż się zdziwiłem :)

 

Trzeba było pomachać, to byśmy się poznali :)

 

Co do boczków - trzeba wczuć się w samochód, wtedy samo się jakoś tak robi. Bez paniki i gwałtownych ruchów ESP pozwala się pokręcić.

 

A tak na poważnie, Levorg to fajna maszyna jest. To dobry kompromis wielu cech - rewelacyjnie się prowadzi, nie ma kompleksów jeśli chodzi o komfort i wykończenie, budzi respekt wyglądem. Silnik z optymalną mocą, może wolałbym, żeby skrzynia była szybsza w działaniu przy niższych prędkościach. Napęd - owszem, nie jest to SAWD, ale po przesiadce do mojego starego Legacy IV, który na śliskim jest demonem pewności prowadzenia, doceniam elektronikę, która rządzi napędem w Levorgu - o niebo pewniej się nim steruje! Wyposażenie max wersji jest niezłe.

 

Nie głupie to autko jest :thumbup:

Edytowane przez drtulp
  • Lajk 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam....już blisko...zarejestrowane, ubezpieczone - jutro odbiór auta.(z powodu montażu mojej fanaberii - czyli dziennych LED )..jakoś tak ciężko się doczekać. Mnie do tej maszyny przekonały jazdy próbne - jedna z nich z naciskiem na prowadzenie auta ze skrzynią CVT (MY16 to był..), druga - tutaj główny cel - to system Eyesight ( tym razem MY17). Komentarz z mojej strony zbędny - efektem sfinalizowanie decyzji o zakupie.

Wyprzedaż rocznika też zrobiła swoje - miał być Comfort, a jest Sport. Sporo kosztuje - to fakt, ale..raz się żyje.

Kolejne wrażenia już wkrótce....

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...