przemekka Opublikowano 19 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2017 mi pali przy dosyc dynamicznej jezdzie w trybie mieszanym okolo 10 L. Moge sie zalozyc ze FXT przy takiej jezdzie spalilby +2 L wiecej. Pewnie przy turlaniu sie z 80 Km/h pala pewnie podobne ilosci. Nie zapominajmy ze FXT ze wzgledu na wieksza moc ma wyzsze ubezpieczenie i podatek. Na pewno jest kosztowniejszy w utrzymaniu. 1,6 DIT ma swoja racje bytu. Nie kazdy chce zaraz 300 KM. Oczywiscie Levorg 2 DIT powinien byc w ofercie !! Przy dynamicznej jeździe, ale z podobną dynamiką spalanie będzie porównywalne (na podstawie własnych obserwacji). Silnik 2.0 będzie miał wtedy niższe obroty. 2,5XT z 2007 manual. 560 km 4 dorosłe osoby, pełny bagażnik. 80% trasy to drogi S i autostrady - prędkości między 130 a 150 km/h - spalanie : 11,5 l/100km.. Tylko, ze poniżej 10 to trudno zejść nawet przy turlaniu przy 90 km/h, a Levorgiem owszem - da się ;-) Kwestia przełożeń skrzyni. W starym XT jest krótka skrzynia, bez 6 biegu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 19 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2017 calkiem mozliwe ... dynamiki nigdy za wiele i w summie mi Levorg 2 DIT 100 % palilby min 13 L/100km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 19 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2017 No mogłoby tak być. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 19 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2017 (edytowane) Jechać do jednej firmy i podkręca 1.6 na ok. 220 źrebaków no i dynamika się poprawi Edytowane 19 Stycznia 2017 przez Kukson Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crimson111 Opublikowano 19 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2017 Gdzie można takie źrebaki adoptować? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polak900 Opublikowano 19 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2017 No właśnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 20 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2017 Jechać do jednej firmy i podkręca 1.6 na ok. 220 źrebaków no i dynamika się poprawi to popraw a podem sie podziel na Forum ile skrzynia wytrzymala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 20 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2017 (edytowane) Spoko ale to jak gwarancja już się skończy no i po to nie szaleją z niutem aby skrzynia się nie sypała ale to nie jest miejsce na taką dyskusje. Edytowane 20 Stycznia 2017 przez Kukson Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 20 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2017 Czy to normalne, że po uruchomieniu pali się "Check engine" https://www.otomoto.pl/oferta/subaru-levorg-1-6-gt-s-sport-dostepny-od-reki-ID6yEYpb.html#19af60fc6e ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 20 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2017 Raczej nie. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polak900 Opublikowano 20 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2017 Jeżeli się pali to dobra rada , daleko od tego auta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 20 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2017 W moim się nie pali. I cena konkurencyjna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 20 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2017 No cena jest na prawdę sympatyczna jak ktoś szuka takiego auta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 20 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2017 Jak dealer Subaru próbuje opchać niesprawne aut nic o tym nie pisząc to tak średnio na wizerunek wpływa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 20 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2017 Jechać do jednej firmy i podkręca 1.6 na ok. 220 źrebaków no i dynamika się poprawi to popraw a podem sie podziel na Forum ile skrzynia wytrzymala W XT jakoś wytrzymuje 240KM (na rynek EU), a w Japan XT 280 kuni. Nie wspominam o WRX, bo tam może są jakieś zmiany, choć pewnie nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 20 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2017 Jechać do jednej firmy i podkręca 1.6 na ok. 220 źrebaków no i dynamika się poprawi to popraw a podem sie podziel na Forum ile skrzynia wytrzymala W XT jakoś wytrzymuje 240KM (na rynek EU), a w Japan XT 280 kuni.Nie wspominam o WRX, bo tam może są jakieś zmiany, choć pewnie nie. W wrx ma vdt wysłane z tel. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 20 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2017 Jechać do jednej firmy i podkręca 1.6 na ok. 220 źrebaków no i dynamika się poprawi to popraw a podem sie podziel na Forum ile skrzynia wytrzymala W XT jakoś wytrzymuje 240KM (na rynek EU), a w Japan XT 280 kuni. Nie wspominam o WRX, bo tam może są jakieś zmiany, choć pewnie nie. pewnie ale a Levorgu jest wersja Kompakt a w XT oraz SBD hight torque. Mala roznica Podobno powyzej +30 Nm lancuch w Levorgu zaczyna sie slizgac. Sa mapy na 200 KM i 280 Nm. Czy to az taka roznice robi ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 20 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2017 Na pewno odczuwalną. Ciekawe jak to jest z tymi skrzyniami. W SBD też nie ma VTD, a wytrzymuje 350Nm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guzik Opublikowano 31 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2017 (edytowane) czyżby w MY17 ESP było bardzie liberalne skoro pozwala na jazdę delikatnymi bokami? http://www.youtube.com/watch?v=YMS3O91Kuxg Edytowane 31 Stycznia 2017 przez Guzik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Christoph Opublikowano 31 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2017 (edytowane) Znieczulone ESP + tryb S + klepanie manetkami - u mnie też się tak da Rasto Chvala jeździł już tak poprzednim modelem (np. 7:10 i 8:03), ale też przy znieczulonym ESP: Natomiast to, co mnie we wklejonym przez Ciebie filmiku zdziwiło na plus - mało co słychać szumu od nadkoli Edytowane 31 Stycznia 2017 przez Christoph Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 31 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2017 (edytowane) W trybie manualnym da się więcej poszaleć ale tak jak w 5:51 na filmiku który wstawił Guzik to już przy takiej kontrze zazwyczaj elektronika się wtrąca a tutaj wydaje się że nie. Edytowane 31 Stycznia 2017 przez Kukson Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek1986 Opublikowano 31 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2017 Kiedyś jak wyjeżdżałem z treningu to pod szpital na Kraśnickich w Lublinie biały Levorg normalnie fajnym bokiem po śniegu wjechał. Aż się zdziwiłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Christoph Opublikowano 31 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2017 Delikatnie operowac kierownica i dodawac gazu - idzie przez caly zakret bokiem. Jak szarpniesz kierownica kontre, to esp konczy zabawe. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drtulp Opublikowano 2 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2017 (edytowane) Kiedyś jak wyjeżdżałem z treningu to pod szpital na Kraśnickich w Lublinie biały Levorg normalnie fajnym bokiem po śniegu wjechał. Aż się zdziwiłem Trzeba było pomachać, to byśmy się poznali Co do boczków - trzeba wczuć się w samochód, wtedy samo się jakoś tak robi. Bez paniki i gwałtownych ruchów ESP pozwala się pokręcić. A tak na poważnie, Levorg to fajna maszyna jest. To dobry kompromis wielu cech - rewelacyjnie się prowadzi, nie ma kompleksów jeśli chodzi o komfort i wykończenie, budzi respekt wyglądem. Silnik z optymalną mocą, może wolałbym, żeby skrzynia była szybsza w działaniu przy niższych prędkościach. Napęd - owszem, nie jest to SAWD, ale po przesiadce do mojego starego Legacy IV, który na śliskim jest demonem pewności prowadzenia, doceniam elektronikę, która rządzi napędem w Levorgu - o niebo pewniej się nim steruje! Wyposażenie max wersji jest niezłe. Nie głupie to autko jest Edytowane 3 Lutego 2017 przez drtulp 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
libero70 Opublikowano 3 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2017 Witam....już blisko...zarejestrowane, ubezpieczone - jutro odbiór auta.(z powodu montażu mojej fanaberii - czyli dziennych LED )..jakoś tak ciężko się doczekać. Mnie do tej maszyny przekonały jazdy próbne - jedna z nich z naciskiem na prowadzenie auta ze skrzynią CVT (MY16 to był..), druga - tutaj główny cel - to system Eyesight ( tym razem MY17). Komentarz z mojej strony zbędny - efektem sfinalizowanie decyzji o zakupie. Wyprzedaż rocznika też zrobiła swoje - miał być Comfort, a jest Sport. Sporo kosztuje - to fakt, ale..raz się żyje. Kolejne wrażenia już wkrótce.... Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się