Skocz do zawartości

Subaru Levorg [VM] (MY14=>MY20)


FilipBB

Rekomendowane odpowiedzi

Przy zmianie opon nalazy najwieksza uwage zwrocic na "ciche" opony. Micholin lub Hankook i bedzie ok. Podobnie bylo w Legacy wymienilem i szum sie o tyle zmniejszyl, ze bylo OK.

Edytowane przez haubi65
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy zmianie opon nalazy najwieksza uwage zwrocic na "ciche" opony. Micholin lub Hankook i bedzie ok. Podobnie bylo w Legacy wymienilem i szum sie o tyle zmniejszyl, ze bylo OK.

 

Mnie się ten Levorg zaczyna coraz bardziej podobać. Spalanie mnie wali, bardziej zależy mi na komforcie i dynamicznej jeździe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

levorg jest ok

jedynym minusem nie jest spalanie tylko wielkosc w sensie malosc ;)

 

tapatalked

Dla mnie największym minusem Levorga jest ... FXT. Wiem, że to inne samochody, ale stosunek mocy do spalania ... Jeszcze biorąc pod uwagę Cx ... To musi powodować dyskomfort w świadomości :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

levorg jest ok

jedynym minusem nie jest spalanie tylko wielkosc w sensie malosc ;)

 

tapatalked

 

No z punktu widzenia OBK to jest mniejszy, ale to bagażnik sprawia wrażenie pakownego. Dla mnie Levorg to taka Toyota Auris kombi. Jeżdżę  taką i na swój sposób jest przyjemna, ale OBK jest przyjemniejszy w trasie. W mieście stawiam na TA, OBK wydaje się deczko za duży.

 

FXT vs Levorg? Obydwa mi się podobają, ale FXT bym obniżył z 5 cm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

levorg jest ok

jedynym minusem nie jest spalanie tylko wielkosc w sensie malosc ;)

 

tapatalked

Dla mnie największym minusem Levorga jest ... FXT. Wiem, że to inne samochody, ale stosunek mocy do spalania ... Jeszcze biorąc pod uwagę Cx ... To musi powodować dyskomfort w świadomości :)

O to to. Zwłaszcza jak się wcześniej miało XT-ka. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez sensu IMO.

i kociaków szkoda ;) no, ale gdzieniegdzie za taką furę ma się +50 do lansu :ph34r: jeszcze tylko brakuje pasów mocy ;)

 

czarny Forek na złotych felach... gdzieś takiego już widziałem, o:

post-3997-0-93361200-1460749472_thumb.jp

i tak powinien wyglądać forek :)

Edytowane przez mahu
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zależy co komu potrzeba, jeśli dosyć duże auto (a takim jest Forek) z mocnym silnikiem, a prześwit nie potrzebny to właśnie można obniżyć Forka, a nie bawić się w podnoszenie mocy w Levorgu, albo jeszcze gorzej w zaklinanie rzeczywistości żeby jednak Subaru dało 2.0T do Levorga...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaraz znowu zacznie się dyskusja nad wyższościa Świat Bożego Narodzenia... Mnie Subaru b. odpowiada, a co miałbym kupić w podobnej cenie i równie mocnym jak FXT silnikiem, Skode? Wolałbym kupić FXT i go troche obniżyć. Mnie osobiście jest potrzebny trochę podwyższony SUV i FXT idealnie spełnia te potrzeby. Ale nie zasmiecajmy wątku o Levorgu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak pisze przemekka: do 140 km jest znośnie, silnika praktycznie nie słychać, przez przednią szybę dochodzi niewiele hałasu, boczne szyby są trochę gorsze. Słabo wyciszona jest podłoga i nadkola, więc do wnętrza dochodzi monotonny szum z opon. Im lepsza nawierzchnia, tym ciszej, im gorsza, tym tego szumu więcej, ale tragedii (jak w XV) nie ma.

A masz jakieś porównanie do starszych subaru, najlepiej do Legacy jak mojego :) Na jeździe próbnej miałem niezbyt długą okazję jechać po obwodnicy. Miałem wrażenie, że był głośniejszy niż zeszłoroczny Forek XT - ktoś ma takie porównanie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Tak jak pisze przemekka: do 140 km jest znośnie, silnika praktycznie nie słychać, przez przednią szybę dochodzi niewiele hałasu, boczne szyby są trochę gorsze. Słabo wyciszona jest podłoga i nadkola, więc do wnętrza dochodzi monotonny szum z opon. Im lepsza nawierzchnia, tym ciszej, im gorsza, tym tego szumu więcej, ale tragedii (jak w XV) nie ma.

A masz jakieś porównanie do starszych subaru, najlepiej do Legacy jak mojego :) Na jeździe próbnej miałem niezbyt długą okazję jechać po obwodnicy. Miałem wrażenie, że był głośniejszy niż zeszłoroczny Forek XT - ktoś ma takie porównanie?

Mam (subiektywne oczywiście) porównanie do następujących modeli:

 

XV 1.6i i XV SBD MY13 - Levorg jest zdecydowanie lepiej wyciszony; słabiej sie nie da jak w XV.

Outback 2.0D MY11 - Levorg ma lepiej wyciszony silnik, podwozie słabiej, nadwozie (chodzi o szum powietrza na autostradzie) lepiej;

Outback 2,5i MY14 - Levorg ma lepiej wyciszony silnik, podwozie słabiej, nadwozie lepiej;

Outback 2.0D MY15 - Levorg ma lepiej wyciszony silnik, podwozie, a szczególnie nadkola są słabiej wyciszone, nadwozie porównywalnie;

Forester 2.0D MY15 - Levorg ma lepiej wyciszony silnik, nadwozie i podwozie lepiej;

Forester 2.0D MY16 - Levorg ma lepiej wyciszony silnik, nadwozie porównywalnie, podwozie słabiej;

 

To są samochody którymi jeździłem jako samochodami zastępczymi na czas serwisu. Niektórymi kilka godzin, innymi kilka dni. Zawsze jednak zwracałem uwagę na wyciszenie i szeroko rozumiany komfort akustyczny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem dylemat - Outback czy Levorg. Wygrał Outback głownie ze względu na więcej miejsca w środku i bagażniku. Ale powodem było tez to, ze podczas jazdy próbnej siedząc z tylu Małżonka po dobiciu do 140km/h zapytała, czemu jest tak głośno. Ja z przodu nie czułem problemu. Po zmianie miejsc przyznałem jej racje. Mi Levorg bardzo się podoba, ale po tym doświadczeniu z jazdy próbnej na moje potrzeby (rodzinny samochód na trasy) lepiej odpowiada Outback. Co nie zmienia faktu, ze Levorg to świetne auto i bardzo mi się podoba :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy zmianie opon nalazy najwieksza uwage zwrocic na "ciche" opony. Micholin lub Hankook i bedzie ok. Podobnie bylo w Legacy wymienilem i szum sie o tyle zmniejszyl, ze bylo OK.

Z opon dobrych producentów znaczenie ma nie tyle marka, co typ opony.

Z zasady opony "sportowe" UHP są znacznie głośniejsze niż "turystyczne".

Jeśli komuś przeszkadza hałas, to trzeba wybrać przykładowo Michelin Primacy, zamiast Pilot Sport, Bridgestone Turanze zamiast Potenze, Conti Premium Contact zamiast Sport Contact, itp.

Mam teraz u siebie Pilot Supersporty i to fantastyczna opona, ale dane z etykiety dot. głośności mają sie nijak do subiektywnego poczucia hałasu. Jest głośna, bo widocznie musi być głośna żeby dawać TAKIE osiągi. Podobnie jak wcześniej głośna była Potenza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To prawda swego czasu duzo o tym czytalem i wlasnie Michelin Primacy oraz Hakook Venus prime byly bardzo chwalone. I to w subiektywnych wypowiedziach kierowcow. Michelin jest o wiele drozszy (za to wolniej sie zuzywa). Ja kupilem wlasnie Hakook Venus prime i bylem bardzi zadowolony.

Test to sobie mozna w o kant ...   tam oceniany jest halas na zenatrz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...