haubi65 Opublikowano 28 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2016 (edytowane) Przy zmianie opon nalazy najwieksza uwage zwrocic na "ciche" opony. Micholin lub Hankook i bedzie ok. Podobnie bylo w Legacy wymienilem i szum sie o tyle zmniejszyl, ze bylo OK. Edytowane 28 Października 2016 przez haubi65 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TP_S Opublikowano 28 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2016 Przy zmianie opon nalazy najwieksza uwage zwrocic na "ciche" opony. Micholin lub Hankook i bedzie ok. Podobnie bylo w Legacy wymienilem i szum sie o tyle zmniejszyl, ze bylo OK. Mnie się ten Levorg zaczyna coraz bardziej podobać. Spalanie mnie wali, bardziej zależy mi na komforcie i dynamicznej jeździe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FOR CVT Opublikowano 28 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2016 levorg jest ok jedynym minusem nie jest spalanie tylko wielkosc w sensie malosc tapatalked Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 28 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2016 levorg jest ok jedynym minusem nie jest spalanie tylko wielkosc w sensie malosc tapatalked Dla mnie największym minusem Levorga jest ... FXT. Wiem, że to inne samochody, ale stosunek mocy do spalania ... Jeszcze biorąc pod uwagę Cx ... To musi powodować dyskomfort w świadomości Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TP_S Opublikowano 28 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2016 levorg jest ok jedynym minusem nie jest spalanie tylko wielkosc w sensie malosc tapatalked No z punktu widzenia OBK to jest mniejszy, ale to bagażnik sprawia wrażenie pakownego. Dla mnie Levorg to taka Toyota Auris kombi. Jeżdżę taką i na swój sposób jest przyjemna, ale OBK jest przyjemniejszy w trasie. W mieście stawiam na TA, OBK wydaje się deczko za duży. FXT vs Levorg? Obydwa mi się podobają, ale FXT bym obniżył z 5 cm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 28 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2016 levorg jest ok jedynym minusem nie jest spalanie tylko wielkosc w sensie malosc tapatalked Dla mnie największym minusem Levorga jest ... FXT. Wiem, że to inne samochody, ale stosunek mocy do spalania ... Jeszcze biorąc pod uwagę Cx ... To musi powodować dyskomfort w świadomości O to to. Zwłaszcza jak się wcześniej miało XT-ka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mahu Opublikowano 28 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2016 FXT vs Levorg? Obydwa mi się podobają, ale FXT bym obniżył z 5 cm @@TP_S, nie idź tą drogą, albowiem: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TP_S Opublikowano 28 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2016 FXT vs Levorg? Obydwa mi się podobają, ale FXT bym obniżył z 5 cm @@TP_S, nie idź tą drogą, albowiem: Panie - spójrz Pan na to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 28 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2016 Bez sensu IMO. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FOR CVT Opublikowano 28 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2016 Bez sensu IMO zdadzam sie najwieksza wartosc dodana forestera zostala odjeta tapatalked Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mahu Opublikowano 28 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2016 (edytowane) Bez sensu IMO. i kociaków szkoda no, ale gdzieniegdzie za taką furę ma się +50 do lansu jeszcze tylko brakuje pasów mocy czarny Forek na złotych felach... gdzieś takiego już widziałem, o: i tak powinien wyglądać forek Edytowane 28 Października 2016 przez mahu 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 28 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2016 Panie - spójrz Pan na to biedny upośledzony forek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dottoree Opublikowano 28 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2016 Zależy co komu potrzeba, jeśli dosyć duże auto (a takim jest Forek) z mocnym silnikiem, a prześwit nie potrzebny to właśnie można obniżyć Forka, a nie bawić się w podnoszenie mocy w Levorgu, albo jeszcze gorzej w zaklinanie rzeczywistości żeby jednak Subaru dało 2.0T do Levorga... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 28 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2016 A nie lepiej zamiast bawic się w obniżanie chipowanie które w przypadku nowego auta spowoduje utrate homologacji i po prostu kupic mocne kombi innej marki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 28 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2016 Panie - spójrz Pan na to Fajowie owiewki na okna. Znaczy przystosowany pod zimny łokieć... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tsunetomo Opublikowano 28 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2016 Ten Forek to z Emiratów? Brakuje kryształków swarowskiego i skory wielbłąda na desce rozdzielczej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dottoree Opublikowano 28 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2016 Zaraz znowu zacznie się dyskusja nad wyższościa Świat Bożego Narodzenia... Mnie Subaru b. odpowiada, a co miałbym kupić w podobnej cenie i równie mocnym jak FXT silnikiem, Skode? Wolałbym kupić FXT i go troche obniżyć. Mnie osobiście jest potrzebny trochę podwyższony SUV i FXT idealnie spełnia te potrzeby. Ale nie zasmiecajmy wątku o Levorgu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
msi Opublikowano 28 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2016 Tak jak pisze przemekka: do 140 km jest znośnie, silnika praktycznie nie słychać, przez przednią szybę dochodzi niewiele hałasu, boczne szyby są trochę gorsze. Słabo wyciszona jest podłoga i nadkola, więc do wnętrza dochodzi monotonny szum z opon. Im lepsza nawierzchnia, tym ciszej, im gorsza, tym tego szumu więcej, ale tragedii (jak w XV) nie ma. A masz jakieś porównanie do starszych subaru, najlepiej do Legacy jak mojego Na jeździe próbnej miałem niezbyt długą okazję jechać po obwodnicy. Miałem wrażenie, że był głośniejszy niż zeszłoroczny Forek XT - ktoś ma takie porównanie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TP_S Opublikowano 28 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2016 Levorg prześwit ma za mały. Mocy na styk. FXT wielkościowo nie jest zły. 20 cm prześwitu to za dużo. 5 cm w dół i jest ideał. Jedni lubią ogórki, inni wolą ogrodnika córki. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Christoph Opublikowano 28 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2016 Tak jak pisze przemekka: do 140 km jest znośnie, silnika praktycznie nie słychać, przez przednią szybę dochodzi niewiele hałasu, boczne szyby są trochę gorsze. Słabo wyciszona jest podłoga i nadkola, więc do wnętrza dochodzi monotonny szum z opon. Im lepsza nawierzchnia, tym ciszej, im gorsza, tym tego szumu więcej, ale tragedii (jak w XV) nie ma. A masz jakieś porównanie do starszych subaru, najlepiej do Legacy jak mojego Na jeździe próbnej miałem niezbyt długą okazję jechać po obwodnicy. Miałem wrażenie, że był głośniejszy niż zeszłoroczny Forek XT - ktoś ma takie porównanie? Mam (subiektywne oczywiście) porównanie do następujących modeli: XV 1.6i i XV SBD MY13 - Levorg jest zdecydowanie lepiej wyciszony; słabiej sie nie da jak w XV. Outback 2.0D MY11 - Levorg ma lepiej wyciszony silnik, podwozie słabiej, nadwozie (chodzi o szum powietrza na autostradzie) lepiej; Outback 2,5i MY14 - Levorg ma lepiej wyciszony silnik, podwozie słabiej, nadwozie lepiej; Outback 2.0D MY15 - Levorg ma lepiej wyciszony silnik, podwozie, a szczególnie nadkola są słabiej wyciszone, nadwozie porównywalnie; Forester 2.0D MY15 - Levorg ma lepiej wyciszony silnik, nadwozie i podwozie lepiej; Forester 2.0D MY16 - Levorg ma lepiej wyciszony silnik, nadwozie porównywalnie, podwozie słabiej; To są samochody którymi jeździłem jako samochodami zastępczymi na czas serwisu. Niektórymi kilka godzin, innymi kilka dni. Zawsze jednak zwracałem uwagę na wyciszenie i szeroko rozumiany komfort akustyczny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tsunetomo Opublikowano 28 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2016 Ja miałem dylemat - Outback czy Levorg. Wygrał Outback głownie ze względu na więcej miejsca w środku i bagażniku. Ale powodem było tez to, ze podczas jazdy próbnej siedząc z tylu Małżonka po dobiciu do 140km/h zapytała, czemu jest tak głośno. Ja z przodu nie czułem problemu. Po zmianie miejsc przyznałem jej racje. Mi Levorg bardzo się podoba, ale po tym doświadczeniu z jazdy próbnej na moje potrzeby (rodzinny samochód na trasy) lepiej odpowiada Outback. Co nie zmienia faktu, ze Levorg to świetne auto i bardzo mi się podoba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bosman Opublikowano 31 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2016 Przy zmianie opon nalazy najwieksza uwage zwrocic na "ciche" opony. Micholin lub Hankook i bedzie ok. Podobnie bylo w Legacy wymienilem i szum sie o tyle zmniejszyl, ze bylo OK. Z opon dobrych producentów znaczenie ma nie tyle marka, co typ opony. Z zasady opony "sportowe" UHP są znacznie głośniejsze niż "turystyczne". Jeśli komuś przeszkadza hałas, to trzeba wybrać przykładowo Michelin Primacy, zamiast Pilot Sport, Bridgestone Turanze zamiast Potenze, Conti Premium Contact zamiast Sport Contact, itp. Mam teraz u siebie Pilot Supersporty i to fantastyczna opona, ale dane z etykiety dot. głośności mają sie nijak do subiektywnego poczucia hałasu. Jest głośna, bo widocznie musi być głośna żeby dawać TAKIE osiągi. Podobnie jak wcześniej głośna była Potenza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 31 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2016 To prawda swego czasu duzo o tym czytalem i wlasnie Michelin Primacy oraz Hakook Venus prime byly bardzo chwalone. I to w subiektywnych wypowiedziach kierowcow. Michelin jest o wiele drozszy (za to wolniej sie zuzywa). Ja kupilem wlasnie Hakook Venus prime i bylem bardzi zadowolony. Test to sobie mozna w o kant ... tam oceniany jest halas na zenatrz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polak900 Opublikowano 31 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2016 Jak widać Japonce wyciszenie traktują po macoszemu Może trochę się to zmienia teraz Ja osobiście zupełnie nie zwracam uwagi na to jeżeli nie chuczy Przy 140 i wyżej niewiele samochodów jest cichych poza premium Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TP_S Opublikowano 14 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2016 Jest taki test Levorga vs Octavia RS i w tym teście mówią, że Levorg jest głośny, głośniejszy od O RS http://www.motoring.com.au/skoda-octavia-rs-v-subaru-levorg-gt-s-2016-comparison-103492/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się