stach1111 Opublikowano 2 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2014 Kurcze,jednak wyżej jest wyceniany niż Forek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 2 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2014 Może to zależy od specyfiki rynku. Może rynek japoński preferuje samochody osobowe od SUV-ów. W końcu jeśli pracują prawie wszystkie dni w roku od rana do wieczora, to kiedy mają wykorzystywać właściwości SUV-a, i stąd takie ukształtowanie cen. Ciekawe jak wygląda przekrój cen różnych modeli w innych markach japońskich. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotruś Opublikowano 2 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2014 (edytowane) Cena detaliczna dla klientów w Japoni to (w przeliczeniu) 107 000 pln ;-) Ale, niestety jest tylko trochę tańszy od STI (Leworg ok 3,4 mln Jenów, STI 3,7mln), więc w EU te relacje pewnie też się utrzymają i może dlatego plotka o małym zainteresowaniu europejskich dilerów jest jednak prawdziwa ... Szkoda ... A wiecie, gdzie jeszcze będzie, albo jest montowany ten DIT2,0 300KM ? Edytowane 2 Listopada 2014 przez piotruś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 2 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2014 Może to zależy od specyfiki rynku. Może rynek japoński preferuje samochody osobowe od SUV-ów. W końcu jeśli pracują prawie wszystkie dni w roku od rana do wieczora, to kiedy mają wykorzystywać właściwości SUV-a, i stąd takie ukształtowanie cen. Przemek,to chyba tak nie działa... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wyrod Opublikowano 2 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2014 (edytowane) Panowie, czy Wy przypadkiem nie dzielicie skóry na niedźwiedziu? Mi Dealer powiedział, że obecność Levorga w Europie stoi pod znakiem zapytania, bo podobno tylko SIP i jeszcze jeden europejski importer są zainteresowani sprzedażą skoro jednak ktoś, gdzieś w Japonii zbudował Levorga LHD /co widać na zdjęciu/, uznaję nasz optymizm za uzasadniony. Trzeba wydać sporo kasy, żeby zmienić RHD na LHD, widać ktoś uznał że to się opłaci. Może SIP i Ten Drugi mają silę przebicia, nie wiem. Co do przeliczania cen. Rzeczywiście nie ma się co silić na przeliczenia wprost, ale posłużenie się proporcją do znanej ceny, nie wydaje się być obarczone błędem znacznej wartości. Zakładając, że w Japonii najtańszy Forester XT kosztuje 2,9 mln y., w Polsce 33 000 Euro, najtańszy Levorg 2.0 DIT w Japonii kosztuje 3,35 mln y. to w Polsce powinien kosztować około 161 000 PLN dla kursu 1 E = 4,22 PLN. 161 000 PLN to dalej jest niezła cena za blisko 300 KM z 2.0 benzyny, dobry napęd na 4 koła i 3 lata gwarancji. Jeśli dobrze zauważyłem, to znalazłem info o spalaniu na poziomie 7,5 l / 100 km. /13,2 km z litra/. Jeśli dałoby się jeździć z realnym zużyciem 9 l / 100 km, to będzie to super samochód. Chyba wypatrzyłem jeszcze coś na subaru.jp: Forester: 206 kW / 350 Nm / 13,2 km z litra Levorg: 221 kW / 400 Nm / 13,2 km z litra Edytowane 2 Listopada 2014 przez wyrod Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 2 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2014 Ale chodzi raczej o proporcję ceny Levorga do Forka,która moim zdaniem będzie jednak niezmienna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 2 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2014 (edytowane) Może to zależy od specyfiki rynku. Może rynek japoński preferuje samochody osobowe od SUV-ów. W końcu jeśli pracują prawie wszystkie dni w roku od rana do wieczora, to kiedy mają wykorzystywać właściwości SUV-a, i stąd takie ukształtowanie cen. Przemek,to chyba tak nie działa...To czym wytłumaczyć, ze XV jest droższy od Forsetera? Edytowane 2 Listopada 2014 przez przemekka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 2 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2014 Zainteresowaniem danym modelem na konkretnym rynku? Dla mnie typowy przykład, że popyt kształtuje ceny Wysłane z ajfona za pomocą tapatoka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 2 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2014 No właśnie. Może przykład z wpływem stylu pracy Japończyków na wybór auta nie był do końca trafiony, ale właśnie może popularność SUV-ów w Europie powoduje, że są droższe niż auta osobowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 2 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2014 Może to zależy od specyfiki rynku. Może rynek japoński preferuje samochody osobowe od SUV-ów. W końcu jeśli pracują prawie wszystkie dni w roku od rana do wieczora, to kiedy mają wykorzystywać właściwości SUV-a, i stąd takie ukształtowanie cen.Przemek,to chyba tak nie działa...To czym wytłumaczyć, ze XV jest droższy od Forsetera? Ok,ale ta różnica jest bardzo niewielka,może różnice w podstawowym motorze,może podstawowy Forek jest słabiej wyposażony...nie wiem. Natomiast różnice między Forkiem a Levorgiem są naprawdę znaczące.Nie wydaje mi się,że popyt i specyfika rynkowa kształtuje aż takie różnice. Levorg wewnątrz IMO stanowi wyższą klasę niż Forek,multimedia,hamulec elektr. etc,może to podnosi jego cenę. Myślę,że Levorg 1,6DIT mógłby ew. być na poziomie cen XT,ale to jedynie moje spekulacje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 2 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2014 Zobaczymy. Nowy rok już niebawem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
canmaker Opublikowano 2 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2014 Może to zależy od specyfiki rynku. Może rynek japoński preferuje samochody osobowe od SUV-ów. W końcu jeśli pracują prawie wszystkie dni w roku od rana do wieczora, to kiedy mają wykorzystywać właściwości SUV-a, i stąd takie ukształtowanie cen.Przemek,to chyba tak nie działa...To czym wytłumaczyć, ze XV jest droższy od Forsetera? Obawiam się jednak, że tu w Europie ktoś nas nieźle "jeleni" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 2 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2014 Może to zależy od specyfiki rynku. Może rynek japoński preferuje samochody osobowe od SUV-ów. W końcu jeśli pracują prawie wszystkie dni w roku od rana do wieczora, to kiedy mają wykorzystywać właściwości SUV-a, i stąd takie ukształtowanie cen. Przemek,to chyba tak nie działa...To czym wytłumaczyć, ze XV jest droższy od Forsetera? Ok,ale ta różnica jest bardzo niewielka,może różnice w podstawowym motorze,może podstawowy Forek jest słabiej wyposażony...nie wiem. Natomiast różnice między Forkiem a Levorgiem są naprawdę znaczące.Nie wydaje mi się,że popyt i specyfika rynkowa kształtuje aż takie różnice. Levorg wewnątrz IMO stanowi wyższą klasę niż Forek,multimedia,hamulec elektr. etc,może to podnosi jego cenę. Myślę,że Levorg 1,6DIT mógłby ew. być na poziomie cen XT,ale to jedynie moje spekulacje. 160K za to auto to była by astronomiczna cena. Wszystko powyżej 140K to będzie juz bardzo drogo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 2 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2014 Za 1,6 czy 2,0 ? Wysłane z ajfona za pomocą tapatoka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 2 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2014 140 za 2.0 to byłaby dobra i odpowiednia cena. Pamiętajmy że Levorg to jednak kompakt z bagażnikiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 2 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2014 Jeśli będzie 2,0 za 140 to będę jednym z pierwszych składających swój podpis nad kropkowaną linią Wysłane z ajfona za pomocą tapatoka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 2 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2014 Za 1,6 czy 2,0 ? Wysłane z ajfona za pomocą tapatoka Za 1.6 za 2.0 160K było by ok ale tez nie więcej. Jeśli będzie 2,0 za 140 to będę jednym z pierwszych składających swój podpis nad kropkowaną linią Wysłane z ajfona za pomocą tapatoka Wątpię w to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 2 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2014 W co? W cenę? Ja również Wysłane z ajfona za pomocą tapatoka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 2 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2014 Tak, jezeli wogle bedzie 2.0 to znajac SIP Nie ma szans zeby kosztowal 140K .Smie nawet zaryzykowac ze watpie w 160K Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł Wręga Opublikowano 3 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2014 (edytowane) Coś tam testują minuta 1:23 Edytowane 3 Listopada 2014 przez Staś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MForbi Opublikowano 4 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2014 Kurczę, oby te Wasze śledztwa okazały sie prawdą ... No i cena. Taka sztuka 2.0 byłoby bardzo bardzo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wyrod Opublikowano 4 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2014 To wychodzi na to, że już wyprodukowali dwie sztuki Levorga LHD. Jeden na zdjęciach na francuskojęzycznym forum a drugi na N-ringu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 4 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2014 (edytowane) Może zróbmy tak - robimy listę chętnych na 2.0 za 140 kPLN i rozbijamy miasteczko namiotowe pod SIP-em wręczając listę jako postulat Edytowane 4 Listopada 2014 przez sjak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raju Opublikowano 4 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2014 (edytowane) 160K za to auto to była by astronomiczna cena. Wszystko powyżej 140K to będzie juz bardzo drogo. Bardzo drogo? Skoro chętnych na WRX STI za równowartość 190 tyś zł nie brakowało, to Levorg z silnikiem 2.0 DIT i ceną ok 160 tys zł za pełną opcją wyposażeniową na tle innych marek będzie hitem rynkowym. Przestrzeń jaką kabina pasażerska Levorg'a oferuje użytkownikom jest zbliżona do obecnej linii modelowej Legacy tym samym auto jest bardzo pro rodzinne. Jeżeli zestawimy nasz produkt z niemieckimi konkurentami (BMW 3, AUDI A4, Mercedes C z doposażeniem na poziomie Levorg'a) to tam będzie bardzo drogo. I nie poruszajmy tematu wykończenia i etc. Pod uwagę biorę tylko wymiary nadwozia, silnik + skrzynia, wyposażenie. Może zróbmy tak - robimy listę chętnych na 2.0 za 140 kPLN i rozbijamy miasteczko namiotowe pod SIP-em wręczając listę jako postulat Ty żyjesz?! :-) Tak, jezeli wogle bedzie 2.0 to znajac SIP Nie ma szans zeby kosztowal 140K .Smie nawet zaryzykowac ze watpie w 160K Wiesz TurdziGT, zawsze szanowałem Cię za Twoje wypowiedzi na The Forum, ale ostatnio jesteś nastawiony do marki mega na NIE. Myślisz, że SIP nie chciałby mieć hitu sprzedażowego za 140 tyś zł? Chciałbym Ciebie zobaczyć w roli importera... Edytowane 4 Listopada 2014 przez raju Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slawskip Opublikowano 4 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2014 160K za to auto to była by astronomiczna cena. Wszystko powyżej 140K to będzie juz bardzo drogo. Bardzo drogo? Skoro chętnych na WRX STI za równowartość 190 tyś zł nie brakowało, to Levorg z silnikiem 2.0 DIT i ceną ok 160 tys zł za pełną opcją wyposażeniową na tle innych marek będzie hitem rynkowym. Przestrzeń jaką kabina pasażerska Levorg'a oferuje użytkownikom jest zbliżona do obecnej linii modelowej Legacy tym samym auto jest bardzo pro rodzinne. Jeżeli zestawimy nasz produkt z niemieckimi konkurentami (BMW 3, AUDI A4, Mercedes C z doposażeniem na poziomie Levorg'a) to tam będzie bardzo drogo. I nie poruszajmy tematu wykończenia i etc. Pod uwagę biorę tylko wymiary nadwozia, silnik + skrzynia, wyposażenie. Zgadzam się z tym w 100% i tak na prawdę czy 2.0 DIT będzie miał 300 KM, czy tylko 240 KM, to i tak będzie to dobra cena Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się