Skocz do zawartości

Subaru Levorg [VM] (MY14=>MY20)


FilipBB

Rekomendowane odpowiedzi

W moim aucie nakręciłem od wczoraj 420 km dopiero, przy spokojnej jeździe nie mogę jej nic zarzucić, symyluje zmianę biegów a przy delikatnym przyspieszaniu trzyma w okolicach 2.5 tysięcy ale że silnik jest super cichutki że to nie przeszkadza.

jako że jest na dotarciu to nie wiem jak się zachowuje przy agresywniejszej jeździe

Ja po półgodzinnej jeździe testowej mam pozytywne odczucie , byłem mile zaskoczony . Jeżdżę szybko jak się da bez agresji jestem na to za stary. 

Dlatego ja swojego kupiłem teraz mimo iż wcześniej nie planowałem zakupu nowego auta w tej chwili ale w cenie 125000zł uznałem ofertę za atrakcyjną i tak o to jest, i wcale nie żałuję decyzji

Masz rację dla mnie 125 tys to cena atrakcyjna. Mam dylemat nawet w tej chwili . Moje auto trochę mi się znudziło mimo że do właściwości jezdnych nie mam żadnych zastrzeżeń. Auto ma przejechane 93 tys km (do pracy jeżdżę innym) i trochę tego mi szkoda mimo że rodzina już ostrzy sobie na niego zęby. 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przez długi czas nie brałem samochodów ze skrzynią CVT pod uwagę, zbyt wiele negatywnych opinii na różnych forach widziałem. Jednak podczas jazdy próbnej Levorgiem szybko doszedłem do wniosku że większość tych opinii jest nie prawdziwa.

Od 3 dni cieszę się własnym Levorgiem, dopiero 600 km zrobiłem. Jednak na tą chwilę mogę śmiało napisać że skrzynia ta spisuje się świetnie, zarówno w mieście jak i na trasie. Napiszę coś więcej gdy przebieg będzie większy... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przez długi czas nie brałem samochodów ze skrzynią CVT pod uwagę, zbyt wiele negatywnych opinii na różnych forach widziałem. Jednak podczas jazdy próbnej Levorgiem szybko doszedłem do wniosku że większość tych opinii jest nie prawdziwa.

Od 3 dni cieszę się własnym Levorgiem, dopiero 600 km zrobiłem. Jednak na tą chwilę mogę śmiało napisać że skrzynia ta spisuje się świetnie, zarówno w mieście jak i na trasie. Napiszę coś więcej gdy przebieg będzie większy... :)

Gratulacje z dobrego wyboru

a jaki kolorek ?

A ja dziś swojemu powiększyłem przestrzeń bagażową. ;)

attachicon.gif20160122_115700.jpgattachicon.gif20160122_115727.jpg

Też zamówiłem właśnie taki bagażnik bazowy thule, tylko że z czarnymi belkami ;) Edytowane przez maarreek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Jak trochę pojeździsz napisz coś więcej o CVT. Miałem z nią  tylko raz  kontakt podczas jazdy próbnej.

 

Ten watek ma 220 stron - jestem pewien, ze znajdziesz na ktorejs z nich recenzje z dzialania CVT :P

 

Czyli mam czytać  książkę  z 220 stronami bo nie mogę zapytać o CVT. Powiem szczerze tak kretyńskiej odpowiedzi na forum bmw nie znajdziesz. Jak wiesz bo masz CVT to napisz i będzie po sprawie . Dla mnie to nowość.

 

 

 

to moze zostan na forum bmw i oszczedz nam swojej obecnosci? Bo byc moze tam opryskliwe odpowiedzi sa tolerowane, ale tutaj na pewno nie. Jak sobie nie chcesz zadac trudu, zeby troszke poszukac, to nie oczekuj, ze ci tu kazdy na zlotym talerzu poda informacje, jasnie panie.

 

-_-

Edytowane przez Than_Junior
  • Do kitu 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tam nie widzę problemu, żeby koledze odpisać zamiast odsyłać do 220 stron gdzie jest dużo spamu. Bez przesady.

Niestety nie odpiszę bo mam manuala, a Forkiem z CVT jechałem tylko jako balast ;)


jorg, poczekaj chwilę pewnie zaraz ktoś wpadnie i Ci odpisze co i jak. Tych aut jeszcze aż tak dużo nie ma, a tym bardziej na forum. Ew. pisz PW z tym pytaniem do przemekka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tam nie widzę problemu, żeby koledze odpisać zamiast odsyłać do 220 stron gdzie jest dużo spamu. Bez przesady.

 

a ja nie widze problemu w tym, aby uzyc funkcji "szukaj". Za to widze problem w tym, jak ktos na zartobliwe komentarze reaguje w chamski sposob  :toobad: Jak to w zyciu bywa, wszystko zalezy od formy, sam chetnie bym udzielil odpowiedzi bo tez jezdzilem Levorgiem i innymi CVT. Ale jak ktos w taki sposob sie odzywa, to sie nie podziele, niech sie buja :)

Edytowane przez Than_Junior
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Than_Junior zjedz snickersa.

 

Przeczytałem pytanie @jorga, który zadał je bardzo kulturalnie i elegancko ... a jak przeczytałem odpowiedzi, szczególnie Twoje to stwierdzam, że kultury to brakuje ale niektórym starym forumowiczom :toobad: Przykre, bo kiedyś to było naprawdę fajne forum.

 

Dodatkowo jeszcze to minusowanie, żenujące.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale co można pisać o CVT? mam w dwóch świniakach i problemów z nią nie mam, a wręcz jestem bardzo zadowolony z pracy. Na internecie dużo negatywnych można usłyszeć ale to głownie od tych co nawet nie mieli z nią kontaktu. Może w innych markach są problemy ale w Subaru zrobili to bardzo dobrze. Dużo moich znajomych też gadała, że to blee ale jak się przejechali to już zmienili zdanie, a zwłaszcza jak pobawili się w trybie manualnym łopatkami.

Nawet kolega co ma 400 konne auto w manualu był bardzo pozytywnie zaskoczony jak CVT z 170 źrebakami fajnie liniowo przyspiesza i symuluje zmianę biegów.

Edytowane przez Kukson
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@@subleo, moglibysmy dlugo dyskutowac na temat tego, co jest wlasciwe a co nie. Tym bardziej ze juz nieraz akurat Ty i ja w tym punkcie mielismy odmienne zdanie. Absolutnie nie mialem nic przeciwko pierwotnemu pytaniu, za to kolejne posty nowego uzytkownika byly po prostu chamskie, niepotrzebnie. 

 

Dobra, eot z mojej strony.

 

Wracajac do levorga, mnie by sie widzial mniej wiecej w takiej postaci :)

ml24_2015_subaru_wrx_bodykit_spoiler_win

 

Zdecydowanie czerwony, grill przelakierowany z chromu na czerwien i biale felgi :) Tylko nakladki na zderzaki albo inne albo wcale  B)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@@subleo, moglibysmy dlugo dyskutowac na temat tego, co jest wlasciwe a co nie. Tym bardziej ze juz nieraz akurat Ty i ja w tym punkcie mielismy odmienne zdanie. Absolutnie nie mialem nic przeciwko pierwotnemu pytaniu, za to kolejne posty nowego uzytkownika byly po prostu chamskie, niepotrzebnie. 

 

 

Czasami po prostu lepiej nic nie pisać. Gdy intensywniej pisywałem w technicznym, zawsze wskazywałem źródła (konkretne posty), gdzie można znaleźć informację na dany temat.

 

Temat forumowej "wyszukiwarki" to już zupełnie inna kwestia, ona po prostu działa bardzo źle albo w ogóle. Jak mam coś wyszukać to wolę posłużyć się google'ami http://www.google.pl/?gws_rd=ssl#q=site:www.forum.subaru.pl+cvt

 

A propos udzielonej przez Ciebie odpowiedzi przypomniał mi się taki nonsens:

 

Magister powinien wiedzieć wszystko ze swojej dziedziny.

Doktor powinien wiedzieć wszystko ze swojej specjalizacji.

Dr hab. powinien wiedzieć, w której książce co się znajduje.

Docent powinien wiedzieć, gdzie jest biblioteka.

Profesor powinien wiedzieć, gdzie są docenci.

  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Ja tam nie widzę problemu, żeby koledze odpisać zamiast odsyłać do 220 stron gdzie jest dużo spamu. Bez przesady.

 

a ja nie widze problemu w tym, aby uzyc funkcji "szukaj". Za to widze problem w tym, jak ktos na zartobliwe komentarze reaguje w chamski sposob  :toobad: Jak to w zyciu bywa, wszystko zalezy od formy, sam chetnie bym udzielil odpowiedzi bo tez jezdzilem Levorgiem i innymi CVT. Ale jak ktos w taki sposob sie odzywa, to sie nie podziele, niech sie buja :)

 

Jeszcze gdyby ta wyszukiwarka dzialala dobrze, a tak poza tym jak kolega by wpisac cvt i levorg to jak myslisz ile wynikow by dostal? Ja sprawdzilem i kilkanascie stron. Malo na tym forum walkujemy rozne tematy po raz n-ty i jakos do szukajki nie sa odsylani.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja mam odmienne zdanie: skrzynia subaru nie jest gorsza niż ta w bm-ce. Jeździłem bmw x3  w wersji 3.0d/ok 250 km/ oraz 2.0i 184km z automatem /8-bieg ZF/

potem forkiem XT /240km/ i uważam że cvt przekazuje moc płynniej - nie ma szarpania, przerw przy dynamicznej jeździe itd

W jagu XE ta skrzynia pracuje podobnie (2.0 240km) tam chyba też jest ZF

dla nas jest dodatkowo symulacja biegów

W levorgu pracuje podobnie, jest bardzo płynna w przekazywaniu mocy, a pogoniona do pracy (najlepiej w trybie S)

daje radę - nawet przy 170km jakie oferuje Levorg

Ja jestem bardzo zadowolony, mimo że wcześniej miałem wątpliwości /pewnie ze 100 stron również byłem zdania że Subaru to tylko MT/

Edytowane przez piotrr
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ja odpowiem za Juniora: CVT mimo wszelkich starań FHI nadal daje ciała. To skrzynia idealna dla emeryta któremu sie nie spieszy. Jesli do tej pory jeździłeś BMW z automatem to się niemiło rozczarujesz. Może stąd ta nerwowość

Jakie to starania robi FHI skoro skrzyń nie produkują ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jechałem jeszcze Levorgiem, ale patrząc na cyfry z elastyczności, 6 sekund do 80, oraz 6 sekund 80-120 to wyniki godne auta o charakterze sportowym, gdzie nie mówię tu o body kicie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wpływ na to co jest montowane w ich samochodach mają, chyba że coś przeoczyłem?

Taki sam jak Ty masz na kolor dachu (o ile nie mieszkasz we własnym domku). :)

Nissan walczył z przegrzewającym się CVT w mocnym Murano i skończyło się zamontowanie chłodnicy a więc zmianą dość drobną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taka ciekawostka - oczywiście to tylko cyfry na papierze, ale że znam dość dobrze MX5 z 2015 to Levorg wcale nie jest takim emeryckim wozem. Oczywiście, jak na auto kombi - rodzina

 

Battle : Levorg 1.6 GT vs MX5 2.0 Skyactiv-G

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...