Skocz do zawartości

Wojtala

Nowy
  • Postów

    21
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Auto
    Subaru Levorg

Osiągnięcia Wojtala

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

5

Reputacja

  1. Christoph bardzo rzeczowe argumenty i dobry punkt widzenia. Popieram i pozdrawiam
  2. Miałem taki sam dylemat. Obawiam się jednak że po zapięciu fotelików w ISOFIXY miejsca na środku będzie za mało na wygodną podróż - w każdym z tych samochodów. Natomiast niewątpliwie w OUTBACK będzie więcej miejsca na nogi + większy bagażnik. W takiej konfiguracji fotelików - w mojej ocenie ratują sytuację tylko samochody typu van z 3 niezależnymi fotelami. Finał był taki że kupiłem Levorga z którego jestem bardzo zadowolony, jednak podróżowanie z 3 dzieci wymaga w tym wypadku odrobinę wysiłku Dużo zależy od tego jak często będziesz podróżować w komplecie. Ostatecznie nie ucieknę przed jakimś vanem - jako drugie auto.. Pozdrawiam i życzę udanego wyboru
  3. Po wpięciu 2 fotelików do isofixa, miejsce na środku nie będzie się nadawać do kilkugodzinnej jazdy. Nawet dla 11-latka. Jedyna opcja to zapięcie fotelików pasami zamiast na isofix - kilka centymetrów można zyskać, jednak cierpi na tym bezpieczeństwo. Wydaje mi się, że komfortowym rozwiązaniem byłby tylko van z trzema fotelami w drugim rzędzie, ale rozumiem że go nie chcesz. Rok temu miałem ten sam dylemat...
  4. spór nie do rozwiązania Zarówno niskie i wysokie zawieszenie ma swoje zalety i wady - każdy musi podjąć decyzję w jakich warunkach się porusza i dobrać odpowiednie rozwiązanie. Długo zastanawiałem się który model będzie lepszy - zdecydowałem się na levorga. Na narty wyjeżdżam raz w roku (gdzie ewentualnie mógłbym spotkać warunki dla wyższego zawieszenia) natomiast pozostałem 40.000 w roku to zupełnie zwykłe drogi. Odnośnie krawężników - zgadzam się - czasami trzeba bardziej uważać przy parkowaniu. Odnośnie śpiących policjantów - bez przesady, montowane są głównie przed szkołami bądź na gęsto zaludnionych osiedlach. Lepiej tam zwalniać nie tylko ze względu na zwieszenie. Jeżeli pojawią się na autostradach - wtedy przyznam rację - wysokie zawieszenie może okazać się niezbędne Pozdrawiam i życzę właściwych wyborów
  5. W moim Levorgu sytuacja jest podobna. Pomimo aktualizacji (wizyta w ASO w poprzedni piątek) stan jest następujący - Sony Z5 czasami się łączy z mirrolinkiem ale komunikacja telefon - samochód, działa z opóźnieniem. Czasami nie łączy się wcale - HTC M8 nie łączy się w ogóle tzn. na telefonie jest komunikat połączono Mirrolink, natomiast na wyświetlaczu samochodowym Mirrolink jest nie aktywny. Poczekam do przeglądu, mam nadzieję że wyjdzie kolejna aktualizacja...
  6. Tak, rabaty nawet około 60%, zależnie od wersji.
  7. Sprawdziłem mapy SYGIC - biorąc pod uwagę obecność nowych dróg, nazewnictwo ulic - do niczego nie mogę się przyczepić (przynajmniej w mojej okolicy jest wszystko ok). Oczywiście wiąże się to z kłopotem w postaci podpinania telefonu, jednak aktualność map chyba zrekompensuje tą niedogodność. Cena również atrakcyjna... W związku z tym poważnie rozważam pozostawienie here w wersji aktualnie posiadanej i dokupienie sygic. Pozostaje tylko aktualizacja mirrorlink do 1.1 ale myślę że bez kłopotu zrobię to na najbliższym przeglądzie.
  8. To ja chciałbym dołożyć 'kilka groszy' o spalaniu. Tuż po odbiorze przemknęła mi myśl ze mam do czynienia z jakimś smokiem, paliwożercą.. Jednak sytuacja wyglada całkiem nie źle.. Zazwyczaj przy normalnej jeździe poruszam sie w okolicach 8,5 -9l w cyklu mieszanym. Wczoraj sprawdziłem tryb jazdy bardziej ekonomicznej tj. Trasa s8 - odcinek około 200 km, trochę rownież po Warszawie, ale głownie obwodnice, nie wiele świateł. Na tempomacie 120, na ograniczeniach trochę wolniej. Średnia z całej trasy 100km/h, spalanie 6.8 W drodze powrotnej już bez takich obwarowań ekonomicznych - średnia z całych 400 km podniosła sie do 7.8. Biorąc pod uwagę automat, napęd na 4, jestem usatysfakcjonowany. Być może jeszcze spalanie spadnie przy większym przebiegu. Kilka zdjeć jako ilustracja.
  9. Rozumiałbym tak wysoki koszt aktualizacji gdyby wymagało to wymiany całego urządzenia, albo byłaby to opcja 'aktualizacji wieczystej' Natomiast płacenie 900 zł żeby mieć mapy z końca 2014 roku wydaje sie w obecnych warunkach rynkowych, żartem... Szczególnie że nie upłynął nawet miesiąc od odbioru samochodu z salonu. W specyfikacji technicznej powinna być wyszczególniona 'aktualność' map. Nie brałem pod uwagę ze będę mieć mapy z końca 2013, kupujac auto w 2016. Odnośnie samych map Here (nawet tych aktualnych przez www) - mam nadzieje ze takie bzdurne informacje są tylko w mojej okolicy. Mam na myśli wrysowane ulice, które nie istnieją ani nigdy nie istniały. Błędne nazwy ulic, zła numeracja budynków... Kilka błędów zgłosiłem, ciekaw jestem kiedy zobaczę efekty na www a kiedy w moim samochodzie. Żeby zakończyć wpis pozytywnie - z samochodu jestem bardzo zadowolony. Jest wygodne, ciche, swietnie sie prowadzi. Silnik elastyczny ale potrafi być rownież oszczędny, jeśli jest taki priorytet (napisze o tym w innym wątku). Jazda daje dużo frajdy. Zapewne kupiłbym jeszcze raz ten sam model, ale nie zdecydowałbym sie dopłacać za fabryczna nawigacje. Myśle ze korzystne zarówno dla Subaru jak i użytkowników, byłoby zastanowienie sie ponownie na wyborem dostawcy nawigacji - wybór na rynku nie jest mały...
  10. Czy któryś ze zgłoszonych przez Ciebie błędów doczekał sie poprawki? Tez już sporo tego zgłosiłem, ale na razie nic nie poprawione. (Mam oczywiście na myśli mapy dostepne przez www) Zastanawiam sie jak jest czas reakcji... Biorąc pod uwagę około 1,5 roczne opóznienie w wydawaniu map dla nawigacji samochodowej + czas reakcji na zgłaszane błędy....To najwcześniej za 2 lata znikną bzdurne nazwy ulic w mojej okolicy z mojego samochodu
  11. w teście nie mogli tego sprawdzić bo do testów mieli Golfa w dieslu - przynajmniej taki jest na zdjęciach. Alltrack z silinkiem 1.8 tsi ma podwójny układ wydechowy z jedną końcówką po każdej stronie jak w Levorgu Jeżeli jest jak piszesz, wygląda na to że autorzy nie przygotowali się rzetelnie do napisania artykułu. We wstępie oraz tabeli porównawczej widnieje wersja benzynowa 1.8 tsi.. Ani słowa o dieslu.
  12. Szkoda ze komentując realne spalanie nie wspomnieli jakie zapotrzebowanie na paliwo ma golf, a jakie na olej
  13. to wszyscy smigaliby skodami - sorry nie moglem sie powstrzymac. Levorg to zacne auto Haha tak miałem napisać, ale sie powstrzymałem w ostatniej chwili
  14. Dzisiaj na trasie trochę ponad 200 km, średnia wyszła mi 8.8. Z tego sporo przejechałem w mieście.. Prędkości normalne, 'w miarę przepisowe'. Dla porównania lancer 1.5 pali mi tym samym odcinku około 7.5 litra a Laguna 1.8 paliła około 9.5. Wynik Levorga całkiem niezły. Szczególnie gdy weźmie sie pod uwagę automatyczna skrzynie, napęd na 4 koła i fakt ze mam przejechane niecałe 1.5 tys km. Nie wspominając o dynamice i elastyczności która jest o wiele lepsza niż lancerze czy lagunie. Myśle ze jeżeli ktoś sie bardzo martwi kosztami to bardziej niż spalaniem powinien sie przejmować częstotliwością i kosztami przeglądów. Odnośnie silnika, biorąc pod uwagę przeznaczenie samochodu (rodzinne kombi) i pojemność, jest to bardzo dobra jednostka moim zdaniem. Przyspieszenie, elastyczność przy wyższych prędkościach, poziom hałasu - jestem bardzo zadowolony. Przed zakupem Levorga długo zastanawiałem sie nad wyborem odpowiedniego samochodu, wieloma modelami wykonanelem jazdy testowe. Gdybym brał pod uwagę tylko gabaryt, pewnie jeździłbym innym samochodem, Levorg to troszkę większy kompakt. Gdyby kupować samochód tylko nad podstawie suchych danych technicznych tj. gabaryty, spalanie, cena itp, zakup samochodu byłby o wiele łatwiejszym procesem. Na szczęście jest jeszcze miejsce na subiektywne doznania, wygląd, frajda z jazdy itd. Całe szczęście! Dzięki temu mamy tak duży wybór marek i modeli, a każdy może znaleźć sobie samochód biorac pod uwagę swoje wymagania. Dla mnie istotne było połączenie silnika benzynowego, automatu, skory oraz kombi. W związku z czym konkurencja nie była olbrzymia. Po dołożeniu aspektu finansowego i wiary w japońska jakość oraz frajdy z jazdy - wybór padł na Subaru... Pozdrawiam
  15. Przed zakupem testowałem oba modele. OBK jest faktycznie większy, jednak nie jest to jakiś olbrzymi przeskok. Moim zdaniem Levorg na dłuższe trasy jest wygodniejszy (pod warunkiem ze nie podróżujesz w 5 osó bardziej elastyczny i bardziej cichy. Ostatecznie zakupiłem Levorga, jestem bardzo zadowolony, dla mnie gabaryt jest ok. Może tylko Eyesight byłby dobrym dodatkiem - tego w Levorgu brak...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...