Skocz do zawartości

służbowy dupowóz jaki? 911, m3, s5, rs4, c63, inny ?


beben

Rekomendowane odpowiedzi

Pomocy, chce wkroczyć na zupełnie obcy dla mnie teren i nie mam kompletnie doświadczenia w tych autach.

 

Szukam czegoś fajnego, ciekawego, szybkiego jako codzienne auto SŁUŻBOWE ;). Może się lekko posunąłem w wieku, może zgłupiałem ale z racji tego ze będę miał niedługo subaraka typowo na upalanie stwierdziłem że zrezygnuje z sti/evo jako dailycara na rzecz czegoś innego

 

Założenia:

- budżet max 150 tys, najchętniej do 130 tys

- odrobina komfortu mile widziana choć niekoniecznie :)

- możliwie bezawaryjne, auto nie będzie upalane więc liczę że to jest bardzo realne

- na 90% benzyna

- jakieś względne audio plus inne przydatne gadżety

- nie sądziłęm że kiedyś to powiem, ale ..... chętnie jakiś tiptronic czy coś w ten deseń :oops:

- moze być 2 drzwiowe, musi być min 4 miejscowe bo dzieciaki czasem do szkoły będzie trzeba zawieźć

 

moje typy podałem w temacie, a hierarchia jest poniżej

- 911 - zdecydowanie lider, klasyka gatunku, bokser, wiec mniej żal, minus to rocznik. Z moim $$$ stać mnie max na ok 2006-07r i przebieg ok 100tys. Czy to dużo i staro to wy mi powiedzcie np taki http://otomoto.pl/po...-C29835394.html

- rs4 , fajny, dość mimo wszystko, niepozorny, b.szybki, wada to .... jak go postawię obok 911 to ciut żal ;) np http://otomoto.pl/au...-C29119814.html

- s5, szybkie, solidne auto. do kupienia ok 08-09r, pewnie dobrze wykonane, ale w tym towarzystwie chyba najbardziej bezpłuciowe, choć biorę je pod uwagę

- m3, chyba bardzo dobre auto, ale ja nie lubię Beemek np http://otomoto.pl/bm...-C29795602.html

- c63, 6.3 litra V8, brzmi nieżle :yahoo: , ale obawiam sie ze poniżej 20l/100 to on nawet na biegu jałowym nie schodzi, poza tym żona mi zagroziła że jak kupię c-klasse to rozwód bierze ;) np http://otomoto.pl/me...-C28888805.html