Jump to content

lukki

Użytkownik
  • Posts

    167
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Skąd
    i dokąd?

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

lukki's Achievements

..:: Bywalec :..

..:: Bywalec :.. (3/13)

3

Reputation

  1. Jak chcesz to mam używanego Teina z EDFC po rewizji w Krakowie. Pasuje P&P i jeszcze możesz sobie nastawy na bieżąco regulować. http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/45319-s-zawieszenie-tein-super-street-edfc/ Mam też hamulce do GH więc jak się dogadamy to sprawę zawieszenia i hamowania masz rozwiązaną. http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/47569-s-zestaw-hamulcowy-k-sport/ Linki stare, z archiwum, ale czytając dyskusję przypomniałem sobie o tych fruktach
  2. A propos hamulców i ich wymiany znalazłem taką stronę firmy Bosch która to krok po kroku objaśnia hamulce tarczowe - http://www.filmotekabosch.pl/index/kategoria/id/5 hamulce bębnowe - http://www.filmotekabosch.pl/index/kategoria/id/6 można sobie obejrzeć co polecają
  3. jakby ktoś potrzebował k-sportów to jeszcze mam http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/47569-s-zestaw-hamulcowy-k-sport/
  4. Piszesz, że masz już tunera. Skoro tak to może umów się z nim na poszczególne kroki razem z ich wyceną - to chyba sensowniejszy sposób niż takie dobieranie spec'u samemu. W ten sposób będziesz mógł zrobić setup wyjściowy i za jakiś czas zdecydować czy idziesz w dalsze zmiany czy nie. Przy okazji będziesz miał świadomość kosztów do poniesienia za kolejne zwiększenia mocy.
  5. może masz elektrycznie wysuwane mocowanie haka?
  6. zostaw pompę wody!? jak coś w niej poleci albo zacznie się pocić to zabulisz raz jeszcze, a mechanik ze szklanej kuli wywróży Ci jej stan za kolejne 5 lat. Nie rób takich oszczędności - wymień całość.
  7. trzeba było brać od mnie http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/45319-s-zawieszenie-tein-super-street-edfc/
  8. a Hmm, czy rynek się tym nie przejmie mając do zapłaty 170 000 zł przy normalnej cenie? Szczerze wątpię. ale na razie forester XT jest chyba za 140 tysi. co się wydaje przyzwoitą ceną
  9. jak widać pisałem o zawieszeniu, a nie o sprężynach
  10. zawieszenia nie są wymienne - wiem bo już było paru chętnych na mojego Teina właśnie do STI
  11. jak chcesz to mam cały zawias do lanosa - oszczędzisz sobie ew. rzeźby viewtopic.php?f=16&t=146579&view=unread#unread
  12. to na GH Ci nie wystarczy, chyba, że powypadkowy do zrobienia. pamiętaj, też że nowa Impreza jest znacząco większa w środku od wcześniejszego modelu, choć jeśli dawałeś radę Zet-ką, to chyba to nie priorytet dla Ciebie
  13. ten zapis o slickach to jakieś kuriozum a propos opon i ich zużycia to bez przesady - jeździłem po Poznaniu na federalach 595rs-r i spokojnie wystarczyły na 2 imprezy a zostały dobite w Ułężu (w którym opony schodzą znacznie mocniej IMHO). Jeździłem też na normalnych drogówkach (re050 i re070) - wiadomo, że się rekordów toru tak nie pobije, ale o ile są twarde, to spokojnie dają radę
  14. Może to o moje chodziło. Mój wolny ssak i obecny WRX są bezwypadkowe. :wink: Lakierowany element nie świadczy od razu o dzwonie. :roll: a mój WRX to ten drugi też jest bezwypadkowy, a swego czasu był nawet na sprzedaż
  15. Dokładnie, nie rozumiem po co ludzie je kupują, przecież za te pieniądze to można takie fajne STI już kupić i tylko o 6 lat starsze
×
×
  • Create New...