aston Opublikowano 31 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2006 Subaru’s new turbodiesel engine would be modular, and will be introduced as a 2.2 liter 4 cylinder boxer, as well as a 3.3 liter 6 cylinder boxer. Since it is modular, technically a 4.4 liter 8 cylinder boxer could also be possible. It will be designed to be compatible with Subaru’s all-wheel drive technology. There is currently no turbodiesel engine using the boxer (horizontally opposed) cylinder configuration in the world, so Subaru’s will be the first. źródło: http://paultan.org/archives/2006/03/27/ ... er-engine/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gr1zly Opublikowano 1 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2006 World Rally Diesel Power Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smiechu Opublikowano 1 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2006 to kiedy na ten rzepak przechodzimy ? Jakoś mi tak źle jak se pomyślę że jade za jakimś subaru, które terkocze jak traktor i zostawia czarną chmurę za sobą Śmiech'u Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 1 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2006 to kiedy na ten rzepak przechodzimy ? Jakoś mi tak źle jak se pomyślę że jade za jakimś subaru, które terkocze jak traktor i zostawia czarną chmurę za sobą Terkoczą diesle wolnossące i starej generacji + TDI. CR jest dosyć ciche i czasem sprawia trudności w odróżnieniu czy to benzyna czy diesel się napędza. Obaczym jak to będzie. Nie popadajmy w euforię, nie spisujmy na straty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aston Opublikowano 1 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2006 nie wiem jak Was ale mnie bardziej zainteresowały silniki beznynowe, mianowicie powrót do pojemności 3,3 litra jak w SVX, a także nowość czyli silnik 8cylindrowy, czyżby szykowali coś jeszcze więskzego niż B9:) Terkoczą diesle wolnossące i starej generacji + TDI. CR jest dosyć ciche i czasem sprawia trudności w odróżnieniu czy to benzyna czy diesel się napędza. Obaczym jak to będzie. Nie popadajmy w euforię, nie spisujmy na straty w końcu teraz Toyota ma część akcji Subaru a jej nowy dieselek 2,2 jest niczego sobie, najnowsza technika, więc myśle, że ten 2,2 B4 diesel od subaru bedzie ejszcze lepszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 1 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2006 Terkoczą diesle wolnossące i starej generacji + TDI. CR jest dosyć ciche i czasem sprawia trudności w odróżnieniu czy to benzyna czy diesel się napędza. Tak? IMO rzadkos ię taki trafi,a jak rusza to od razu słychac że jedzie jak ciężarówka... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pakistani Opublikowano 1 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2006 to może pójdą śladem Toyoty i będzie można zamontować chip'a nie tracąc gwarancji? taki Forester z B6..... 3,3L z mocą jakieś 250KM i momentem 400 - tylko jak to będzie z dźwiękiem silnika... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 1 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2006 w końcu teraz Toyota ma część akcji Subaru a jej nowy dieselek 2,2 jest niczego sobie, najnowsza technika, więc myśle, że ten 2,2 B4 diesel od subaru bedzie ejszcze lepszy Myślę, że Toyota nie ma nic wspólnego z dieslem Subaru. Oni nawiązali współpracę w dziedzinie napędów hybrydowych - i to bardziej Toyota chce coś od Subaru wyciągnąć Zresztą ten diesel był gotowy jeszcze jak Subaru bawiło się razem z GM. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 1 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2006 Tak? IMO rzadkos ię taki trafi,a jak rusza to od razu słychac że jedzie jak ciężarówka... Mercedesy E CDI z 6 cylindrowymi dieslami jak ruszają brzmią praktycznie tak samo jak V6 czy V8 w benzynie. Może w środku jest inaczej, od strony ulicy jednak podobnie, ale może to tylko moje nieodróżnianie dźwięków Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aston Opublikowano 1 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2006 Mercedesy E CDI z 6 cylindrowymi dieslami jak ruszają brzmią praktycznie tak samo jak V6 czy V8 w benzynie. Może w środku jest inaczej, od strony ulicy jednak podobnie, ale może to tylko moje nieodróżnianie dźwięków masz rację, sąsiad ma E320CDI i nic nei słychać, zę to diesel, ale co do dzięku, to na zewnątrz i tak słychac bardzije silnik nizw środku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raju Opublikowano 1 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2006 Mesie i tak mają terkoczące te diesle...a beemki...6 i 8 cylindrówki to prawdziwe potwory na ropę...no ale...nie ma to jak benzyna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Milek Opublikowano 1 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2006 gdy wejdzie Diesel do Subaru przekonacie sie, ze spora czesc z was zmieni zdanie na plus oczywiscie. W koncu nie ma nic zlego w spalaniu 8 litrow po miescie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 1 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2006 w końcu teraz Toyota ma część akcji Subaru Coś mi się obiło o uszy, że Toyota się wycofała z tego dealu. Ale ręki nie dam sobie za to uciąć... :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spalili Opublikowano 1 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2006 gdzies czytałem ze te diesle, to Subaru ma nad nimi pracowac razem z Toyotą... ale ile w tym prawdy? druga sprawa ze Toyota ma chyba gdzies 30% akcji Subaru, albo więcej nawet. pojemnosci jak dla mnie troche dziwne, przeciez ropa droga jak h.... (moze USA zaczne gadac z Iranem to bedzie taniej :roll: ) tak jak Milek mysle ze projekt moze byc ciekawy(czytałem juz gdzies o tym), i w efekcie ludzie pewnie beda zadowoleni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 1 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2006 spalili, TMC zakupiło 8,7% akcji FHI. O działającym prototypie diesla Subaru pisze się o ile dobrze pamiętam już od 2003 roku. Pojemności 2,0 i 2.2 to zupełnie normalne jak na subaru pojemności silnika, jakigo byś oczaekiwał? 1.3l? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
termit Opublikowano 1 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2006 to może pójdą śladem Toyoty i będzie można zamontować chip'a nie tracąc gwarancji?taki Forester z B6..... 3,3L z mocą jakieś 250KM i momentem 400 - tylko jak to będzie z dźwiękiem silnika... Obecnie z pojemności 3,0L ropniaki uzyskują momentem grubo ponad 500NM. Tak więc przy 3,3L i technice obowiązującej za rok czy dwa to będzie ponad 600NM--chyba. Tak więc czekam na STI które na trasie poradzi sobie z takim traktorkiem A dzwięk! do samochodu będzie dołączana płytka z "muzyką boksera" tak jak to robiło bodajże Ferrari Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spalili Opublikowano 1 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2006 o pojemnosc to własciwie dziwi mnie tylko 4.4 (moze troche zle sie wyraziłem), gdzies czytałem tylko nie pamiętam gdzie ze TMC ma więcej tych akcji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 1 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2006 o pojemnosc to własciwie dziwi mnie tylko 4.4 (moze troche zle sie wyraziłem), gdzies czytałem tylko nie pamiętam gdzie ze TMC ma więcej tych akcji 2 x 2,2 daje ośmiocylindrowe 4,4 - kwestia tylko czy jest auto w ofercie Subaru do którego się takowy zmieści Bardziej zapewne chodziło o modularność tego silnika. O ilościach akcji można przeczytać w informacjach prasowych TMC i FHI. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spalili Opublikowano 1 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2006 o współpracy (przyszłej lub obecnej) TMC i FHI w budowie silników hybrydowych jestem pewien na 100% 4.4 o to mi chodzi, do jakiego potwora to chca wrzucić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gr1zly Opublikowano 2 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2006 4.4 do tribeci sie zmiesci robia konkurencie dla Touarega V10 TDI , moze na upartego do legasia tez sie zmiesci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pakistani Opublikowano 2 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2006 może szykuja odpowiedź na Clio V6 - i zrobia Justy 4.4 B8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TRIST Opublikowano 2 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2006 Czyli co bedzie? Zamiast WRC będzie WRD lub WRCdi ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misioo Opublikowano 2 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2006 Nie, pewnie będzie WDC - World Diesel Car i rajdy "o kropelce" Np. każda załoga dostaje 5 litrów paliwa i kto dalej zajedzie i zniszczy po drodze mniej trawy i innych pomników przyrody ten wygrywa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aston Opublikowano 2 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2006 4.4 o to mi chodzi, do jakiego potwora to chca wrzucić? w końcu co rok ma być nowy model, a Subaru póki co nei ma w ofercie duzego SUVa, ani dużej limuzyny, ja tam widzę, szanse na konkurencje dla Cadillac STS lub Cadillac SRX Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomaszRT Opublikowano 4 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2006 Obecnie z pojemności 3,0L ropniaki uzyskują momentem grubo ponad 500NM Ważniejszy jest przebieg momentu niż jego maksymalna wartość. Te wszystkie nowe diesle mają potężny ciąg ale bardzo krótko. Przy 4000rpm większość zdycha. Na trasie to owszem może fajnie że nie trzeba redukować przy wyprzedzaniu ale mi tam nie przeszkadza zredukowanie z 5 na 4. Bardziej mi przeszkadza podczas dynamicznej jazdy na krętej drodze ciągłe mieszanie biegami w takim dieslu. Znajomy posiada Touarega V10 TDI 750NM. Dynamikę to ma porównywalną do przeciętnego auta GTi. Zaletę ma natomiast taką że jak zapnie do Touarega przyczepę z jachtem (1,5 tony) to auto jedzie tak samo jak bez tejże przyczepy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się