Skocz do zawartości

nowe silniki mim B4 2,2Diesel - ??!!wspólnie z Mitsu!!??


aston

Rekomendowane odpowiedzi

(...)

 

Nie napisałeś zbyt wielu postów, więc nie mam specjalnego punktu odniesienia. Żeby ustalić średnią prędkość na trasie na poziomio 150 km/h, to (po (nie)normalnych, polskich drogach) trzeba jechać ~200, wyprzedzać, hamować.

 

BMW serii 5 waży dużo. Bardzo dużo. A silnik 2.0D nie jest potęgą, który wiózł takie auto bez wysiłku.

 

Mi, Mondeo TDCi, w deszczu (może to miało znaczenie) jadąc z prędkościami 140-180 spaliło 11. I było to dla mnie normalne. Bo ile miało spalić? Przecież cały czas jechałem na obciążeniu. I niech mi ktoś nie wmawia, że nie potrafię jeździć dieslem.

 

Kręciłem go na tyle wysoko, żeby mi spadał z powrotem na maksymalny moment obrotowy (czyli ok. 2200 obr/min). Tyle. Nie wyżej, nie niżej. Czyli to była efektywna jazda.

 

P.S. Na jakiej podstawie policzyłeś te 150 km/h średniej?

Owoc, bo ty pewnie nie potrafisz jeździć dieslem

 

:mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 172
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

llio> gdzie sie nauczyles tak klamac?

Ja nie kłamie tylko lekko mijam się z prawdą

Gdy np. ktoś pyta sie mnie czy lubie crazy frog to mówie "Jak wszyscy"

Bo ten kto lubi zrozumie, że wszyscy lubia a ten kto nienawidzi, że wszyscy nienawidzą

* Mar3k has joined #ornament

Phaet kiedy wyslesz mito co miales wyslac???

w poniedzialek

ok dzieki

Widzisz llio tu chodzi o talent dyplomatyczny aby wcisnąć kit tak aby druga osoba sie nie połapała dając równocześnie dobrą odpowiedź.

HEJ!!!

KTORY PONIEDZIALEK???

W tym przypadku prawie mi sie udało :P

 

;)

 

Ja nie mówię, że kłamie - chciałbym poznać więcej szczegółów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no średnia prędkosć 150km/h to naprawdę dużo, niby wydaje sie realne tak na pierwszy rzut oka, ale..........

ja jechałem od siebie w góry, większość trasy drogą szybkiego ruchu 140-160 czasem szybciej plus od czasu do czasu jakie światła czy trochę jazdy w korku przy zjeździe i wjeździe na drogę szybkieg rychu niby krótko tak sie stalo czy w korku jechało,a le średnia prędkosć na tych 120km/h wyszła mi z 75km/h !!

Abym jechał średnio 150km/h to bym musiał jechać momentami z prędkoscią przekraczajacą 250km/h

Ale jesli to byłą tylko trasa ciągła to spalanie ze stałą prędkoscia na poziomie 150km/h i spalaniem w dieslu 10litrów na setkę w 2litrowym dieslu to wynik nie tyle prawodopodobny, że zdziwiłbym sie jakby spaliło wiecej

BMW 535d spala przy 150km/h 10,1 litra!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kraków cz-chowa 45 minut, dalsza część drogi, ok 1,5 godziny...

na podstawie wskazan z komputera pokladowego srednia byla pokazana... nie pamietam szczegolow bo i po co, mam lepsze rzeczy do pamietania.

dodam ze Gdansk łódź i Łódź - Kraków itd. tez bylo szybko, zazwyczaj jest szybko jesli się da. i masz racje, ze 19*-20* prawie nie schodzilo z budzika na wiekszosci trasy, bo droga niezla, a ze nie bylo duzego tloku i kilka BMW na xenonach, poruszajacych sie z duza predkoscia i czasem pomrugujacych na zatwradzialych lewopasowcow, robi wrazenie na innych uzytkownikach drogi, to jechalo sie plynnie...

ja bardoz nie lubie opowaiadac o tym jak szybko sie jezdzi itd, bo nie uwazam tego za zaden szpan, wiec prosze zakonczmy tutaj temat, a jak ktos ma ochote pogadac mimo wszystko o tym, to na prw zapraszam :) albo przy najblizszej okazji na zywo

chcialem tylko opisac ze lubie diesle ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Mitsubishi Motors Corporation i Fuji Heavy Industries zapowiedziały współpracę nad rozwojem i produkcją silników wysokoprężnych nowej generacji.

 

Porozumienie zakłada, że oba koncerny wspólnie zaprojektują i wspólnie będą produkować silnik wysokoprężny przeznaczony do samochodów sprzedawanych w Europie. Nowy motor będzie miał pojemność około 2 litrów. Dzięki zaawansowanej technologii spełniał będzie nową, restrykcyjną normę emisji spalin Euro5. Pierwsze egzemplarze samochodów napędzanych tym motorem trafią do klientów dopiero za 5 lat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to znaczy w co nie wierzysz? czy ja kiedykolwiek opowiadalem bajki na forum? na jakikolwiek temat?

 

nie to nie... nie widze powodu zebym mial klamac. 2 litrowy diesel tyle spalil. nie bylo duzego ruchu i mozna bylo bardzo plynnie jechac. co mam poradzic na to?

 

jak juz jestem w ten sposob wywolany do tablicy to przyznam ze nie dam sobie glowy uciac czy bylo to 9,5 czy 9,9.. na pewno byla 9 na poczatku i wydaje mi sie ze bylo to 9,5... trasa z krakowa do warszawy, przez katowice.. sam bylem zdziwiony - po pierwsze predkoscia, bo dopiero przy wjezdzie do warszawy kolega przelaczyl na idrivie podglad na komputer, a po drugie spalaniem...

 

ale szczerze - czy te pol litra, o ktore sie moglem pomylic robi roznice...? nawet zalozmy ze to bylo 10.0... nadal to jest mikroskopijna ilosc paliwa.

 

Nie napisałeś zbyt wielu postów, więc nie mam specjalnego punktu odniesienia. Żeby ustalić średnią prędkość na trasie na poziomio 150 km/h, to (po (nie)normalnych, polskich drogach) trzeba jechać ~200, wyprzedzać, hamować.

 

BMW serii 5 waży dużo. Bardzo dużo. A silnik 2.0D nie jest potęgą, który wiózł takie auto bez wysiłku.

 

Mi, Mondeo TDCi, w deszczu (może to miało znaczenie) jadąc z prędkościami 140-180 spaliło 11. I było to dla mnie normalne. Bo ile miało spalić? Przecież cały czas jechałem na obciążeniu. I niech mi ktoś nie wmawia, że nie potrafię jeździć dieslem.

 

Kręciłem go na tyle wysoko, żeby mi spadał z powrotem na maksymalny moment obrotowy (czyli ok. 2200 obr/min). Tyle. Nie wyżej, nie niżej. Czyli to była efektywna jazda.

 

P.S. Na jakiej podstawie policzyłeś te 150 km/h średniej?

 

 

Owoc Rany Boskie 11 LITRÓW !!!! może miałeś dziurawy bak :mrgreen: jak wiesz miałem Mondeo 2.2 tdci ( sprzedałem w ubiegłuy piątek ) i mówią że mam ciężką nogę ale takiego wyniku nawet się nie zblizyłem. Jak jechaliśmy na Hockenhaim z Dawidem 1350 km w 10 godzin i praktycznie cały czas gaz w podłoge max 230km/h spalił mi 9 litrów. Przy prędkości 220km/h średnie zuzycie jest 10,1 l/100km sprawdzałem kilkakrotnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(...)

(...)

 

 

Owoc Rany Boskie 11 LITRÓW !!!! może miałeś dziurawy bak :mrgreen: jak wiesz miałem Mondeo 2.2 tdci ( sprzedałem w ubiegłuy piątek ) i mówią że mam ciężką nogę ale takiego wyniku nawet się nie zblizyłem. Jak jechaliśmy na Hockenhaim z Dawidem 1350 km w 10 godzin i praktycznie cały czas gaz w podłoge max 230km/h spalił mi 9 litrów. Przy prędkości 220km/h średnie zuzycie jest 10,1 l/100km sprawdzałem kilkakrotnie

 

No, powaga, tyle spalił. Kiedyś wezmę to auto i się przejedziemy i mi uwierzysz.

 

 

Co do Twojej ciężkiej nogi - nie wypowiadam się :mrgreen:.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Ale Wy roztrząsacie temat!!

Bierzcie pod uwagę że Subaru wprowadzi ALTERNATYWĘ dla benzyny.

Nie oznacza to, że jeden z cudów świata - benzynowy boxer przestanie istnieć.

Jeśli diesel to nie sport, to bardziej niż oczywiste (są wyjątki, ale tylko z założenia)

żeby tylko STI na dieslu nie zrobili to bedzie dobrze.

Jako dupowóz to dla mnie diesel...

A jak bedę chciał podnieść sobie ciśnienie to wezmę turboBenzynę.

Lepiej jest mieć wybór, niz go nie mieć.

Wierzę w markę, dla tego innego diesla jak dopracowany i wysmakowany boxer bym nie kupił - jeśli wstawili by tam coś innego to ja wolę benzynkę + LPG ...i tu jest problem zasięgu i bagażnika, gdyby nie te 2 rzeczy bym nie spojrzał na Diesla.

 

Nie wszyscy mają kasę na zasilanie kasy monopolistów podwójnie.

Po co płacić dużo skoro można mniej nie poświęcając zbyt wiele.

 

I dla tego markenting FHI chcę zrobić ukłon w moją stronę.

 

A jeszcze co do nowoczesnych diesli, biopaliwa i awaryjności.

...jeśli jeźdźi sie niezgodnie z instrukcją (po polsku katuje silnik)

to nawet benzyna polegnie.

CommonRail czy pompowtryskiwacze, jak sie samemu wyprodukuje dobre Bio, to jest lepsze od paliw z dystrybutora. Wszystkie systemy zasilania w "klekotach" robią 500k km

na biopaliwie i nic im nie jest, tyle że wali plackami za nimi niemiłosiernie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bierzcie pod uwagę że Subaru wprowadzi ALTERNATYWĘ dla benzyny.

I wczesniej bedzie to silnik zasilany E85 (85% etanolu i 15% benzyny), szczegolnie ze juz sa ludzie, ktorzy indywidualnie przerabiaja WRX i STi na to paliwo. Jest tansze od benzyny, spalanie jest wprawdzie wieksze o 10% ale z silnika mozna wyciagnac wiecej mocy niz na wyoko oktanowej benzynie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bierzcie pod uwagę że Subaru wprowadzi ALTERNATYWĘ dla benzyny.

I wczesniej bedzie to silnik zasilany E85 (85% etanolu i 15% benzyny), szczegolnie ze juz sa ludzie, ktorzy indywidualnie przerabiaja WRX i STi na to paliwo. Jest tansze od benzyny, spalanie jest wprawdzie wieksze o 10% ale z silnika mozna wyciagnac wiecej mocy niz na wyoko oktanowej benzynie.

 

Zgadza się, na tym jeździ Brazylia i inne kraje ameryki południowej, USA też to wproiwadza, skandynawia tez, a kontynentalna eurpa co na to ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oficjalnie wiadomo tylko tyle, że będzie to 4-cylindrowy silnik z systemem common-rail, który odznacza się niskim poziomem wibracji. Turbosprężarkę przyczepiono do kadłuba silnika od spodu, dzięki czemu jeszcze bardziej obniżono punkt ciężkości jednostki. Subaru na razie tylko chwali się „bardzo niskim poziomem emisji spalin”, jednak dotychczas nie podano żadnych danych. Premiera silnika ma się odbyć wiosną przyszłego roku w Genewie.

 

Na oficjalnie opublikowanych zdjęciach widoczne jest zastosowanie łańcucha rozrządu, który Subaru na razie wykorzystuje tylko u 3-litrowej benzynowej jednostki H6.

 

Zgodnie z informacjami, jakie uzyskaliśmy, nowy silnik podczas prezentacji w Genewie nie będzie zamontowany w żadnym z modeli. Prezydent Fuji Heavy Industries Kyoji Takenaka już wcześniej powiedział, że pierwszym modelem, do którego trafi turbodiesel, będzie jeszcze w roku 2007 Legacy. Później silnik pojawi się pod maską Forestera. Nieoficjalne informacje mówią, że pojemność silnika ma oscylować wokół 2,2 l i spekuluje się o mocy ok. 170 KM.

 

W roku 2005 sprzedano w Europie 62.049 samochodów Subaru, w roku 2010 firma planuje sprzedać 100.000 aut, z tego połowę z turbodieslem.

 

01_451d68b388fe3.jpg

02_451d68b38da1a.jpg

03_451d68b394394.jpg

04_451d68b3991b0.jpg

05_451d68b39ef71.jpg

 

© roadlook.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...