Skocz do zawartości

nowe silniki mim B4 2,2Diesel - ??!!wspólnie z Mitsu!!??


aston

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 172
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Da się bez większego wysiłku GTekiem skillować V10 5.0 TDi :) Faktycznie moze nie ta klasa pojazdów ale właścieciel VW Touareg z tym silnikiem (313KM) chyba był strasznie wk....... że wydał ze 400 tyś pln na auto a tu go jakiś głupi srebrny sedan pozostawił na światłach :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Da się bez większego wysiłku GTekiem skillować V10 5.0 TDi :) Faktycznie moze nie ta klasa pojazdów ale właścieciel VW Touareg z tym silnikiem (313KM) chyba był strasznie wk....... że wydał ze 400 tyś pln na auto a tu go jakiś głupi srebrny sedan pozostawił na światłach :)

 

O - pięknie. Jeszcze się z touaregiem nie próbowałem, ale w takim razie jak jakiegoś spotkam, to go sprawdzę. BUYAKASHA! :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Da się bez większego wysiłku GTekiem skillować V10 5.0 TDi :) Faktycznie moze nie ta klasa pojazdów ale właścieciel VW Touareg z tym silnikiem (313KM) chyba był strasznie wk....... że wydał ze 400 tyś pln na auto a tu go jakiś głupi srebrny sedan pozostawił na światłach :)

 

O - pięknie. Jeszcze się z touaregiem nie próbowałem, ale w takim razie jak jakiegoś spotkam, to go sprawdzę. BUYAKASHA! :mrgreen:

 

 

nie ma sensu bo to nie nasza klasa każdy touareg dostanie bezwzgledu na to czy to benzyna czy diesel :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Norveg na swiatlach sie zgodze bo raczje nie trudno wygrac z ponad 2 tonowa ciezarokwa ale na autostradzie mialbys problem...

Na autostradzie mogłoby być różnie, zwłaszcza na zakrętach. Niekoniecznie wygrałaby ciężarówka :wink:

Na drodze lokalnej byłoby już na pewno fajnie :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

a jak bedzie TYLKO 2.0 i bedzie jezdzil gorzej od porownywalnej benzyny to roznica 2 litrow spalania w te czy wewte srednio uzasadnia przesiadke na diesla, IMO

roznica jest raczej 10 na sto, chyba.

 

W przypadku wolnego ssaka - to 2 litry.

 

 

to znaczy ze niezaturbione 2.0 B spali 10, a Diesel 8?? Ja mam inne doswiadczenia, benzynka palila mi 12, diesel 6

 

 

a na trasie 2.0 benzyniakom spokojnie dupe loje :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

a jak bedzie TYLKO 2.0 i bedzie jezdzil gorzej od porownywalnej benzyny to roznica 2 litrow spalania w te czy wewte srednio uzasadnia przesiadke na diesla, IMO

roznica jest raczej 10 na sto, chyba.

 

W przypadku wolnego ssaka - to 2 litry.

 

 

to znaczy ze niezaturbione 2.0 B spali 10, a Diesel 8?? Ja mam inne doswiadczenia, benzynka palila mi 12, diesel 6

 

 

a na trasie 2.0 benzyniakom spokojnie dupe loje :D

 

Kwesti "łojenia dupy" jednak bym nie roztrząsał, bo znam kilku takich, którzy jechaliby autem 1.6 i byś od nich swoim wspaniałym dieslem dostał w dupę.

 

Tak samo - wrażenie przyspieszenia w dieslu jest zupełnie inne niż w benzynie. Ale samo wrażenie jest większe, niż faktyczny sprint do setki.

 

A już biorąc pod uwagę dane katalogowe - to gdzie to "łojenie dupy" benzynie przez diesla?

 

Ford Mondeo 2.0 Duratorq TDCI 16V 130 KM SILVER X 6-biegów

0-100: 9.8, Vmax - 208.

 

Subaru Legacy 2.0R 4x4 GL

0-100: 9.5, Vmax - 211.

 

A Legacy jeszcze straty na napędzie ma dość spore!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...