Przemeq Opublikowano 9 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2006 Ciekawe, czy skopałbyś dupę 5.0 TDi... :roll: Pięciolitrową benzyną z turbo - na bank . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 9 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2006 Ciekawe, czy skopałbyś dupę 5.0 TDi... :roll: Pięciolitrową benzyną z turbo - na bank . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norveg Opublikowano 9 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2006 Da się bez większego wysiłku GTekiem skillować V10 5.0 TDi Faktycznie moze nie ta klasa pojazdów ale właścieciel VW Touareg z tym silnikiem (313KM) chyba był strasznie wk....... że wydał ze 400 tyś pln na auto a tu go jakiś głupi srebrny sedan pozostawił na światłach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 9 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2006 Da się bez większego wysiłku GTekiem skillować V10 5.0 TDi Faktycznie moze nie ta klasa pojazdów ale właścieciel VW Touareg z tym silnikiem (313KM) chyba był strasznie wk....... że wydał ze 400 tyś pln na auto a tu go jakiś głupi srebrny sedan pozostawił na światłach O - pięknie. Jeszcze się z touaregiem nie próbowałem, ale w takim razie jak jakiegoś spotkam, to go sprawdzę. BUYAKASHA! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norveg Opublikowano 9 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2006 Da się bez większego wysiłku GTekiem skillować V10 5.0 TDi Faktycznie moze nie ta klasa pojazdów ale właścieciel VW Touareg z tym silnikiem (313KM) chyba był strasznie wk....... że wydał ze 400 tyś pln na auto a tu go jakiś głupi srebrny sedan pozostawił na światłach O - pięknie. Jeszcze się z touaregiem nie próbowałem, ale w takim razie jak jakiegoś spotkam, to go sprawdzę. BUYAKASHA! nie ma sensu bo to nie nasza klasa każdy touareg dostanie bezwzgledu na to czy to benzyna czy diesel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 9 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2006 nie ma sensu bo to nie nasza klasa każdy touareg dostanie bezwzgledu na to czy to benzyna czy diesel Czyli typowy przypadek kopania leżącego... Eee, to se daruję... 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norveg Opublikowano 9 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2006 nie ma sensu bo to nie nasza klasa każdy touareg dostanie bezwzgledu na to czy to benzyna czy diesel Czyli typowy przypadek kopania leżącego... Eee, to se daruję... 8) eee tam zawsze jednak można właścicielowi popsuć dzień Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 9 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2006 Ale z Phaetonem, na trasie, mógłby być problem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arno Opublikowano 9 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2006 a jak bedzie TYLKO 2.0 i bedzie jezdzil gorzej od porownywalnej benzyny to roznica 2 litrow spalania w te czy wewte srednio uzasadnia przesiadke na diesla, IMO roznica jest raczej 10 na sto, chyba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 9 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2006 a jak bedzie TYLKO 2.0 i bedzie jezdzil gorzej od porownywalnej benzyny to roznica 2 litrow spalania w te czy wewte srednio uzasadnia przesiadke na diesla, IMO roznica jest raczej 10 na sto, chyba. W przypadku wolnego ssaka - to 2 litry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 9 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2006 Tuareg potwierdzam wiotki jest ale trochę trzeba było Cossiego odwinąć... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gr1zly Opublikowano 9 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2006 Norveg na swiatlach sie zgodze bo raczje nie trudno wygrac z ponad 2 tonowa ciezarokwa ale na autostradzie mialbys problem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
so_what Opublikowano 9 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2006 Norveg na swiatlach sie zgodze bo raczje nie trudno wygrac z ponad 2 tonowa ciezarokwa ale na autostradzie mialbys problem... Na autostradzie mogłoby być różnie, zwłaszcza na zakrętach. Niekoniecznie wygrałaby ciężarówka :wink: Na drodze lokalnej byłoby już na pewno fajnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MBO Opublikowano 13 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2006 Diesle sa fajne, z Koszalina do Opola i z powrotem na jednym zbiorniku... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Murzyn Opublikowano 13 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2006 a jak bedzie TYLKO 2.0 i bedzie jezdzil gorzej od porownywalnej benzyny to roznica 2 litrow spalania w te czy wewte srednio uzasadnia przesiadke na diesla, IMO roznica jest raczej 10 na sto, chyba. W przypadku wolnego ssaka - to 2 litry. to znaczy ze niezaturbione 2.0 B spali 10, a Diesel 8?? Ja mam inne doswiadczenia, benzynka palila mi 12, diesel 6 a na trasie 2.0 benzyniakom spokojnie dupe loje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
panklex Opublikowano 13 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2006 Ja z kolei na trasie łoje spokojnie diesle 2.0 wolnossące Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Murzyn Opublikowano 13 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2006 prawie niemozliwe...forys na wolnym ssaku nie idzie jakos specjalnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 13 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2006 Murzyn, możliwe, i to bez łaski. Sam dzisiaj złoiłem tyłek 3 litrowemu mercedesowi No ale nie dziwne to skoro on w tych swoich 5 garnakch ma tylko 88KM i do tego 1,5tony wagi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Murzyn Opublikowano 13 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2006 no nie mowmy o antykach, tylko bardziej wspolczesnych dieslach...a co do łojenia tylkow to powoli zaczynam budowac takie malenstwo JUST4FUN i nie bedzie to diesel tylko 2.0T, albo 2.9 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 13 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2006 Murzyn, spoko z nowych bez problemu znacznie nowsza od mojega autka Skoda 1,9SDI W zasadzie to objechanie takiego auta nadaje się do działu o kopaniu leżącego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Murzyn Opublikowano 13 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2006 oj nadaje sie SDI wogole nie jedzie...to jest bez turbiny i ma cos 70KM....to jest kopanie lezacego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norveg Opublikowano 13 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2006 Norveg na swiatlach sie zgodze bo raczje nie trudno wygrac z ponad 2 tonowa ciezarokwa ale na autostradzie mialbys problem... patrząc na ich top speed katologowy nie widzę żadnych problemów nawet na autostradzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 13 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2006 Murzyn, no ale niby dlaczego mam wolnossącym silnikiem objeżdżać zaturbiony? Na śliskim, gdzie moc nie ma znaczenia, można się pościgać, ale na asfalcie? Może jakbym miał skrzynkę na listy to bym popróbował Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Murzyn Opublikowano 13 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2006 aflinta, pisalem juz o sensie porownywania N/A do TDI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 13 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2006 a jak bedzie TYLKO 2.0 i bedzie jezdzil gorzej od porownywalnej benzyny to roznica 2 litrow spalania w te czy wewte srednio uzasadnia przesiadke na diesla, IMO roznica jest raczej 10 na sto, chyba. W przypadku wolnego ssaka - to 2 litry. to znaczy ze niezaturbione 2.0 B spali 10, a Diesel 8?? Ja mam inne doswiadczenia, benzynka palila mi 12, diesel 6 a na trasie 2.0 benzyniakom spokojnie dupe loje Kwesti "łojenia dupy" jednak bym nie roztrząsał, bo znam kilku takich, którzy jechaliby autem 1.6 i byś od nich swoim wspaniałym dieslem dostał w dupę. Tak samo - wrażenie przyspieszenia w dieslu jest zupełnie inne niż w benzynie. Ale samo wrażenie jest większe, niż faktyczny sprint do setki. A już biorąc pod uwagę dane katalogowe - to gdzie to "łojenie dupy" benzynie przez diesla? Ford Mondeo 2.0 Duratorq TDCI 16V 130 KM SILVER X 6-biegów 0-100: 9.8, Vmax - 208. Subaru Legacy 2.0R 4x4 GL 0-100: 9.5, Vmax - 211. A Legacy jeszcze straty na napędzie ma dość spore! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się