Skocz do zawartości

spalili

Użytkownik
  • Postów

    1587
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O spalili

  • Urodziny 13.03.1987

Profile Information

  • Zainteresowania
    RALLLLLY

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia spalili

..:: Subarofanatoholik ::..

..:: Subarofanatoholik ::.. (6/13)

0

Reputacja

  1. dzięki przyjacielu. a więc jednak. wychodzi na to że muszę szukać po kablu lub czujnik walnięty. zamieniałem na inne zegary i też pokazuje za dużo.
  2. nikt na prawde nic nie wie? Potrzebuję info czy czujniki ABS w WRX mają coś wspólnego z pomiarem prędkości No i czy ECU bierze sygnał z czujnika prędkości w skrzyni, czy sygnał przetworzony z zegarów? To już mi dużo pomoże.
  3. witam! po wyrzuceniu speed convertera w WRX01 okazuje się że wskazanie prędkościomierza jest minimalnie zbyt wysokie, tzn. przy wskazaniu 110km/h jadę na prawdę 100km/h. (opony 18" profil 45). Po chwili wywala CEL i błąd P0500 - czujnik A prędkości pojazdu, od tego momentu nie mogę przekroczyć 4000 obrotów silnika. Na szybko jeszcze sprawdziłem wiązkę i kabel sygnałowy który połączyłem po speed converterze - wygląda że jest ok. Pytanie czy ECU zbiera prędkość bezpośrednio z czujnika w skrzyni czy dopiero od zegarów? Czy może od razu celować że to czujnik w skrzyni działa nieprawidłowo? Mam trochęzbyt wysoki stan oleju w skrzyni - czy to może wpływać na nieprawidłowy odczyt?
  4. spalili

    dziwny problem...

    Witam! Proszę o pomoc... może ktoś coś podpowie... Ostatnio zapalił mi się CEL. Po podłączeniu do kompa wyskoczył P0035 a więc Turbo Charger Bypass Valve Control Circuit High. Auto zachowuje się bez zarzutów, idzie pełny ogień bez zająknięcia jakby nic się nie stało. Elektronik ze mnie raczej amator... ale pomierzyłem solenoid, rezystancję ma dobrą, przy przegazowaniu i pojawia się na nim spadek napięcia kilka volt... no więc niby wygląda że jest ok (choć 100% pewien nie jestem). Błędu natomiast nie da się skasować, od razu wyskakuje nawet przy kasowaniu na zgaszonym silniku... Pytanie o co tu chodzi? Czy wymieniać solenoid? Oczywiście można od razu oddać do elektryka auto i niech dochodzi co jest grane, ale wolę najpierw tu zapytać, niż od razu kasę wydać za (być może) błahostkę. Może ktoś coś podpowie... Auto WRX 2001. pozdrawiam!
  5. cicho. nie namawiaj go do złego. w tym aucie są prawdopodobnie moje przyszłe napędy... cooooooooooo?????
  6. Siema, znalazłem niedawno ciekawe wizualizacje. chyba nie było, a jeśli były to przepraszam pozdros
  7. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  8. tak jak całe 22B właściwie a zresztą kupuj te fele, to już wiem skąd będe miał dystanse do mojego a jak sprawa tytułowego 22B? bydzie coś z tego?
  9. czaje. czyli tej przerażającej szpary między tarczą hamulca a ramionami felg nie da się pozbyć a myślałem że w oryginale wygląda lepiej. spodziewałem sie że ma szeszej :shock: . ten filmik co turdziGT wrzucil to widzialem, ale nigdy jakos na felgi nie zwrócilem uwagi co gada pawlaswrc, ale Twoje fele (szczególnie te letnie )są 100 razy ładniejsze od tych Gierola...
  10. nigdy nie widziałem do zwykłego coupe takiego zawiasu, żeby nie trzeba było dystansów. no chyba że mało widziałem :wink: albo to jakieś ex wrc..., nie wiem, może ktoś coś więcej o tym słyszał?
  11. napędy sie wyczaruje ale póki co to sie miesiąc nie zgłosiłeś po gazetki SWRT z 1997 roku tak sie zastanawiam jaka baza tego samochodu? dystansów nie widać..
  12. ale fakt że auto było zakoszone lawetą czy autolawetą to nie znaczy że kilometr dalej na jakimś zadupiu nie zostało zrzucone z lawety (i było już uruchomione laptopem podczas jazdy na lawecie) i nie jechało dalej o własnych siłach... a laweta w drugą stronę. Nie znam zabudowań okolicy ale mysle że tak to mogli wykombinować. sportowe auto lecące nocą po miescie - to sie chyba raczej mniej rzuca w oczy i potencjalnie mniej świadków takie coś zapamięta - niż jak zobaczy wypasione superauto NOCĄ na lawecie... Policja nie jest głupia... i myślę że złodzieje baliby się jechać większy dystans taką lawetą z takim autem. a auto na pace ogranicza też ewentualną możliwość ucieczki - łatwiej uciec samym autem,tym bardziej takim. (tu mi sie przypomina sytuacja jakoś miesiąc temu gdzie koleś skradzionym passatem uciekal i dopiero kolczatka go zatrzymała) chyba że miają mete blisko. Than_Junior, myśle że pomysł ciekawy ale raczej subaru na lawecie sie rzadko zdarzaja
  13. Stf, daj sobie luz z takimi tekstami... , nikt tu nie został obarczony bo zresztą nikt nie zamierzał :!: może ci sie nerwy udzialaja - rozumiem - tylko chciałem pomóc przez naświetlenie pewnych kwestii które nic konkretnego tu nie miały sugerować... :!: strach sie odezwać... sprawa przerąbana, oby coś się udało wyjaśnić, działajcie... trzymam kciuki. pozdro
×
×
  • Dodaj nową pozycję...