Langus Opublikowano 22 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2013 Hejo! Koledze bardzo podoba się WRX Hawkeye. Samochód chce kupić do rodzinnej eksploatacji - nie zamierza upalać na torach. Jakieś ewentualnie zabawy na śniegu (: Jak się ma sprawa z forumowymi WRX-ami? Jakie macie przebiegi i jakie problemy napotkaliście w dotychczasowej eksploatacji? Pozdrówki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 22 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2013 (edytowane) glowny problem w tym aucie - to tzw. problem UPG (uszczelki pod glowicami), uzyj szukajki a poza tym raczej auto dosc bezawaryjne (jako seria), skrzynia jest juz mocniejsza niz w poprzednich WRX'ach jestem ciekaw, kto na Forum na najwiekszy udokumentowany bezproblemowy przebieg w 2.5T (WRX / XT) Edytowane 22 Maja 2013 przez eddie_gt4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
socko Opublikowano 22 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2013 U mnie w tej chwili 101 tys. km, UPG przy 84 tys. km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ferdek Opublikowano 22 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2013 u mnie 60tys km i zero awarii ,tylko skrzynia zaczyna już szumieć(pewnie łożyska). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzyq Opublikowano 22 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2013 A rozrzad byl? Tapatalk. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saszynski Opublikowano 22 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2013 a co w kwestii pękajacych tłoków? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
house_1 Opublikowano 23 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2013 1) Zostawić samochód seryjny. 2) Nie męczyć godzinami na torze. 3) Pilnować stanu oleju. 4) Pilnować poziomu płynu chłodzącego (i liczyć się z koniecznością wymiany uszczelki pod głowicą). I cieszyć się osiągami, czerpać przyjemność z jazdy autem z silnikiem, który miażdży 2,0T w zakresie chęci współpracy z kierowcą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 23 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2013 a co w kwestii pękajacych tłoków? ten problem, z kolei, dotyczy raczej 2.5 STI (jezeli mowimy o seryjnych autach)poprawcie mnie, jezeli sie myle aha, widze, ze nikt nie napisal jeszcze o tzw. problemie "pekajacych smokow olejowych" w 2.5T (dotyczy WRX / XT i STI) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 23 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2013 a co w kwestii pękajacych tłoków? ten problem, z kolei, dotyczy raczej 2.5 STI (jezeli mowimy o seryjnych autach)poprawcie mnie, jezeli sie myle aha, widze, ze nikt nie napisal jeszcze o tzw. problemie "pekajacych smokow olejowych" w 2.5T (dotyczy WRX / XT i STI) No właście kilka Forków 2.5 XT miało w ogłoszeniach podane, że na gwarancji wymieniany był silnik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ayu Opublikowano 23 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2013 W STi którego jestem posiadaczem silnik z powodu pękniętego tłoka był wymieniany na gwarancji dwa razy, przy czym przed drugim włożeniem do auta pojechał do Nowego Sącza i dostał kute korby i tłoki. UPG - jak oglądałem przed zakupem WRX-y to było 50 na 50 - przed i po wymianie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubeusz Opublikowano 23 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2013 jeszcze kwestia smoka, bo to też bolączka tego samochodu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 23 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2013 smoki, tłoki, czy panewki ...albo diesel ... prędzej, czy później, każdy się przecież zepsuje ... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubeusz Opublikowano 23 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2013 smoki, tłoki, czy panewki ...albo diesel ... prędzej, czy później, każdy się przecież zepsuje ... :biglol: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tarus Opublikowano 23 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2013 75tys. 230@ok.270 i na razie cisza. Mam nadzieję dotrwać do Plejad. Aha, jeżdżę jak emeryt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dragoon89 Opublikowano 24 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2013 WRX 07/08r 97000km. Poprzedni właściciel wymieniał przekładnie kier jeszcze na gwarancji i tyle... do tej pory bez awarii Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vitiis Opublikowano 25 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2013 (edytowane) U mnie prawdopodobnie 95 tys km. z czego 25 tys zrobilem ja. Z czego 20 tys z pompka,mapa i wydechem przelot 3 cale bez katow. 262km/420nm. Nic sie nie dzieje. Po kupnie zrobilem tarcze,klocki,termostat,tylnie amory,rozrzad,olej w silniku,dyfrach,skrzyni i swieczki. Mam fobie co do sprawdzania oleju Oczywiscie szanuje bardzo samochod bo to moj jedyny Zadne tory i te sprawy.Pozdrawiam Ferdka. Edytowane 25 Maja 2013 przez vitiis Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
picasso Opublikowano 25 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2013 u mie niestety przy 170tys upg tarcze klocki amory przy 147tys a pozatym śmiga bez problemów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ferdek Opublikowano 25 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2013 Zapomniałem dodać ,że mój WRX też jest po zmianie kompa na 270KM od 40tys.km vitiis Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrGS Opublikowano 27 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2013 128tys km - jeden kierowca od nowości (2006) - brak awarii (zero). No może poza amortyzatorami które w wersji oryginalnej powinny być wymieniane razem z olejem Przy 70tys (ok 3lata temu) zrobiony remap na 275KM i 420Nm i nadal działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 27 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2013 U mnie przy 35 tys. wymienione profilaktycznie UPG oraz amortyzatory tył (stukanie, a nie zużycie). Sprzęgło regenerowane po 60 tys., ale to było wynikiem przypalenia przez poprzedniego właściciela. A tak generalnie bez awarii. A mam już 107 tys. km. Auto total seria. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaiser_Sowza Opublikowano 28 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2013 U mnie 190 tyś km UPG przy 160 tyś km, ale raczej prewencyjnie. Na razie się jakoś toczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubeusz Opublikowano 28 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2013 U mnie 190 tyś km UPG przy 160 tyś km, ale raczej prewencyjnie. Na razie się jakoś toczy. Ty tam masz 2,5? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaiser_Sowza Opublikowano 28 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2013 Ty tam masz 2,5? Nie, nie. 2.0. Dopiero zobaczyłem, że temat dotyczy tylko 2.5. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bierny Opublikowano 28 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2013 Panowie a sprzęgło ile wam wytrzymało ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
picasso Opublikowano 29 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2013 170tys i orginał ale przymierzam sie zmienić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się