Skocz do zawartości

Kaiser_Sowza

Użytkownik
  • Postów

    479
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Kaiser_Sowza

  • Urodziny 04.04.1981

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Suwałki
  • Auto
    Mercedes Benz E420T vel Edek
  • Zainteresowania
    Motoryzacja

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Kaiser_Sowza

..:: Bywalec :..

..:: Bywalec :.. (3/13)

1

Reputacja

  1. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  2. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  3. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  4. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  5. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  6. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  7. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  8. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  9. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  10. Podepnę sie pod temat, bo nie możemy znaleźć, gdzie EGR jest w Forku 2001 r. 2.0 N/A. Ktoś coś podpowie? Gdzie tego ustrojstwa szukać?
  11. Czujnik temperatury cieczy chłodzącej? To są 2 lub więcej? W WRX'e też mi się przycinało, ale to był czujnik położenia przepustnicy. Zobaczymy jak popróbuje z tymi sugestiami, które zaproponowaliście. Napiszę tu jeśli uda się ustalić.
  12. Witam! Kolega ma Forka 2.0 N/A z sekwencyjną LPG. Ma problem następującej natury: puszczając pedał gazu obroty stają na 1300 - 1400 obr/min. Sytuacja nie jest obligatoryjna. Czasami bywa, że normalnie schodzą na 850 obr/min. Co może być przyczyną? LPG? Silniczek krokowy? Mieliście taką przypadłość?
  13. W tą niedzielę będę w Białym, więc jakby ktoś miał ochotę to zapraszam na Krywlany na spota na 19:00.
  14. Lampy masz na pewno EU? Z tego co piszesz brzmi to jakby to byly lampy US. Może ktoś wcześniej zmienial? Jeśli faktycznie okażą się europejskimi to kup w jakimś sklepie motoryzacyjnym jakieś normalne żarówki, wymień i spróbuj ponownie ustawić. Jeśli jednak lampy to są US to będziesz je musial wymienić lub dać do przerobienia. Są w PL firmy, które się tym zajmują.
  15. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
×
×
  • Dodaj nową pozycję...