Jump to content

żywotność GD WRX 2.5 230KM


Langus
 Share

Recommended Posts

Hejo!

 

Koledze bardzo podoba się WRX Hawkeye. Samochód chce kupić do rodzinnej eksploatacji - nie zamierza upalać na torach. Jakieś ewentualnie zabawy na śniegu (: Jak się ma sprawa z forumowymi WRX-ami? Jakie macie przebiegi i jakie problemy napotkaliście w dotychczasowej eksploatacji?

 

Pozdrówki

Link to comment
Share on other sites

glowny problem w tym aucie - to tzw. problem UPG (uszczelki pod glowicami), uzyj szukajki

a poza tym raczej auto dosc bezawaryjne (jako seria), skrzynia jest juz mocniejsza niz w poprzednich WRX'ach

 

jestem ciekaw, kto na Forum na najwiekszy udokumentowany bezproblemowy przebieg w 2.5T (WRX / XT)

Edited by eddie_gt4
Link to comment
Share on other sites

1) Zostawić samochód seryjny.

2) Nie męczyć godzinami na torze.

3) Pilnować stanu oleju.

4) Pilnować poziomu płynu chłodzącego (i liczyć się z koniecznością wymiany uszczelki pod głowicą).

 

I cieszyć się osiągami, czerpać przyjemność z jazdy autem z silnikiem, który miażdży 2,0T w zakresie chęci współpracy z kierowcą.

Link to comment
Share on other sites

a co w kwestii pękajacych tłoków?

ten problem, z kolei, dotyczy raczej 2.5 STI (jezeli mowimy o seryjnych autach)

poprawcie mnie, jezeli sie myle

 

aha, widze, ze nikt nie napisal jeszcze o tzw. problemie "pekajacych smokow olejowych" w 2.5T (dotyczy WRX / XT i STI)

Link to comment
Share on other sites

a co w kwestii pękajacych tłoków?

ten problem, z kolei, dotyczy raczej 2.5 STI (jezeli mowimy o seryjnych autach)

poprawcie mnie, jezeli sie myle

 

aha, widze, ze nikt nie napisal jeszcze o tzw. problemie "pekajacych smokow olejowych" w 2.5T (dotyczy WRX / XT i STI)

No właście kilka Forków 2.5 XT miało w ogłoszeniach podane, że na gwarancji wymieniany był silnik.

Link to comment
Share on other sites

W STi którego jestem posiadaczem silnik z powodu pękniętego tłoka był wymieniany na gwarancji dwa razy, przy czym przed drugim włożeniem do auta pojechał do Nowego Sącza i dostał kute korby i tłoki.

UPG - jak oglądałem przed zakupem WRX-y to było 50 na 50 - przed i po wymianie.

Link to comment
Share on other sites

U mnie prawdopodobnie 95 tys km. z czego 25 tys zrobilem ja. Z czego 20 tys z pompka,mapa i wydechem przelot 3 cale bez katow. 262km/420nm. Nic sie nie dzieje. Po kupnie zrobilem tarcze,klocki,termostat,tylnie amory,rozrzad,olej w silniku,dyfrach,skrzyni i swieczki. Mam fobie co do sprawdzania oleju :) Oczywiscie szanuje bardzo samochod bo to moj jedyny :) Zadne tory i te sprawy.Pozdrawiam Ferdka.

Edited by vitiis
Link to comment
Share on other sites

128tys km - jeden kierowca od nowości (2006) - brak awarii (zero).

No może poza amortyzatorami które w wersji oryginalnej powinny być wymieniane razem z olejem ;)

Przy 70tys (ok 3lata temu) zrobiony remap na 275KM i 420Nm i nadal działa. :yahoo:

Link to comment
Share on other sites

U mnie przy 35 tys. wymienione profilaktycznie UPG oraz amortyzatory tył (stukanie, a nie zużycie). Sprzęgło regenerowane po 60 tys., ale to było wynikiem przypalenia przez poprzedniego właściciela. A tak generalnie bez awarii. A mam już 107 tys. km. Auto total seria.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...