Korton Opublikowano 5 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2016 (edytowane) eee tak to juz w pierwszej Megance miałem - było to o tyle śmieszne, że była to wersja totalnie podstawowa ECO 1.4 więc pod maską można było pomieścić kilku uchodźców. Druga porażka to jak mi pekła zbiornik spryskiwacza - schowali go w nadkolu więc trzeba było zdejmowac błotnik. W drugiej megance za to zarowke wymienia sie przez okienko rewizyjne w nadkolu - reka po lokiec i po omacku tam cos probujesz zdzialac. Znajomy mechanik jak widzi francuza to juz chce odmowic, co sie naopowiadal o patentach zabojadow, oni chyba na zlosc mechanikom konstruuja samochody. Edytowane 5 Stycznia 2016 przez Korton Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BelegUS Opublikowano 5 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2016 (edytowane) Trochę prywaty Moja powieść o wyścigach górskich w realiach Podbeskidzia, pisana "za dzieciaka" (LO, studia) - są Subaru I ponoć tego harlekina dla facetów nawet da się czytać (skoro ludzie nadal to czytają). Ostatnio wziąłem się za "udoroślanie" i poprawki tej starej serii, bo czasem aż z żalu ściska Jak ktoś ma chęć to zapraszam, wieczory zimowe są długie www.zazakretem.pl Edytowane 5 Stycznia 2016 przez BelegUS 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STIFF Opublikowano 6 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2016 W drugiej megance za to zarowke wymienia sie przez okienko rewizyjne w nadkolu w mondeo gen.2 był dobry patent - reflektor na zatrzaskach i się całą lampe wyjmowało. Znajomy mechanik jak widzi francuza to juz chce odmowic, co sie naopowiadal o patentach zabojadow, oni chyba na zlosc mechanikom konstruuja samochody. e no - nie jest tak źle - przerobiłem sam 7 francuzów a w rodzinie całą masę i tak strasznie nie jest. Miałem R21, Megane, Safrane, 406, 307, 607, C5 do tego rodzinnie 305, 505, 405, 2x 605, 407, R18, R25, 4x R21 (sedan, kombi, kombi po lifcie, liftback), ZX, Xsara, C15, Berlingo, Partner, BX i jakieś furgony. Szczerze nie pamiętam zbyt wielu chorych patentów - może kilka dziwnych jak zbiornik spryskiwacza tylnej szyby w R21 umieszczony w kole zapasowym. generalnie im były to nowsze modele tym jakośc coraz lepsza - ostatnie problemy miałem z R21 właśnie gdzie wieloklin półosi był wyrobiony i miał luzy na króćcu ze skrzyni i co pewien czas ścinał sie taki bolec / trzpień łączący te elementy. Czasem ścinał sie na mieście ale miałem zapas tych bolców ( po 1,50 u Kiljańczyka), dostęp pod maską b. dobry i cała zmiana trwała 2-3 minuty generalnie najwięcej kłopotów było ze starymi modelami z lat 80ych ale czy tylko ze względu na jakość? Pewnie trochę tak ale tez i na nieznajomość marki, zajeżdżone auta i brak części. Ogólnie ostatni psujący sie francuz jakiego mieliśmy to Safrane - za to jego komfort był nieziemski. Ojciec kupił go na chwilę a jeździł 6 lat i potem jeszcze ja trochę. Przesiadka z niego do nówki sztuki Omegi 3.0V6 w najbogatszej wersji była dramatem - komfort tragiczny, gadżetów tyle samo tylko osiągi lepsze. Po Omedze ojciec kupił 607 topową i ma ją do dziś - najwygodniejsze auto jakim dotąd jeździłem łącznie z Jaguarami XJ i lexusem GS, Volvo S80. Nie mam porównania tylko do S-klasse i tej półki aut. Teraz ojciec ma Grand Cherokee i to jest syf - fajnie wygląda i an tym koniec. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 6 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2016 eee tak to juz w pierwszej Megance miałem - było to o tyle śmieszne, że była to wersja totalnie podstawowa ECO 1.4 więc pod maską można było pomieścić kilku uchodźców. Druga porażka to jak mi pekła zbiornik spryskiwacza - schowali go w nadkolu więc trzeba było zdejmowac błotnik. W drugiej megance za to zarowke wymienia sie przez okienko rewizyjne w nadkolu - reka po lokiec i po omacku tam cos probujesz zdzialac. Znajomy mechanik jak widzi francuza to juz chce odmowic, co sie naopowiadal o patentach zabojadow, oni chyba na zlosc mechanikom konstruuja samochody. W 3 generacji poszli po rozum do głowy i lampy się wysuwa jak szufladę. Dostęp jest dobry Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 6 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2016 Nie poszli po rozum do głowy tylko im kazali. UE wprowadziła wymóg, aby konstrukcja auta pozwalała na łatwą wymianę żarówek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 6 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2016 (edytowane) Ups. http://jalopnik.com/tesla-model-s-burns-to-a-crisp-during-supercharging-in-1750581400?rev=1451663394347 Wiedziałem że tak będzie, baterie to tylko do latarek a ile samochodow spalinowych staje w plomieniach? procentowo, dla porownania. [edit] http://longtailpipe.com/ebooks/green-transportation-guide-buying-owning-charging-plug-in-vehicles-of-all-kinds/electric-cars-are-safer-than-gasoline-cars/ "the rate of gasoline car fires, from collisions, is one in 32,603 registered vehicles.(...) That equates to 1 vehicle fire for every 20 million miles driven. (...) We have had five known electric car fires, on the road, in 638 million miles of electric driving (two Fisker Karma’s, three Model S’s). This measure is is over the last three years, not per year, and is barely a blip in vehicle miles traveled." Edytowane 6 Stycznia 2016 przez Than_Junior Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ratinal Opublikowano 6 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2016 Teraz ojciec ma Grand Cherokee i to jest syf - fajnie wygląda i an tym koniec. Mógłbyś rozwinąć? Mój znajomy zastanawia się pomiędzy obecnym Grandem a LR Discovery Sport. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abecer Opublikowano 6 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2016 (edytowane) Ups. http://jalopnik.com/tesla-model-s-burns-to-a-crisp-during-supercharging-in-1750581400?rev=1451663394347 Wiedziałem że tak będzie, baterie to tylko do latarek a ile samochodow spalinowych staje w plomieniach? procentowo, dla porownania. [edit] http://longtailpipe.com/ebooks/green-transportation-guide-buying-owning-charging-plug-in-vehicles-of-all-kinds/electric-cars-are-safer-than-gasoline-cars/ "the rate of gasoline car fires, from collisions, is one in 32,603 registered vehicles.(...) [/size]That equates to 1 vehicle fire for every 20 million miles driven. (...) [/size]We have had five known electric car fires, on the road, in 638 million miles of electric driving (two Fisker Karma’s, three Model S’s). This measure is is over the last three years, not per year, and is barely a blip in vehicle miles traveled."[/size] Zgadza się. Tylko po co wydawać pieniądze na coś czego nawet nie słychać, nadal uważam że napęd elektryczny tym bardziej w sportowym aucie to nic ciekawego Edytowane 6 Stycznia 2016 przez abecer Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
H4lik Opublikowano 6 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2016 @@STIFF, to ja przy okazji poproszę o kilka słów o Safrane, bo jakieś dziesięć lat temu chciałem kupić, ale znajomy mechanik mi odradzał. Do dzisiaj mi się podoba, ale to już nuta przeszłości... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korton Opublikowano 6 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2016 (edytowane) Wlasnie skojarzylem....w a8 d3 zeby wymienic zarowke trzeba wyjac lampe, a zeby ja wyjac trzeba zdjac zderzak - rewelacja, na szczescie zarowki wystarczaja na kilka lat. Edytowane 6 Stycznia 2016 przez Korton Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 7 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2016 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 7 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2016 Gdyby się ktoś zastanawiał jak się spisuje GolfR na śniegu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 7 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2016 Gdyby się ktoś zastanawiał jak się spisuje GolfR na śniegu kiepskiemu tancerzowi... etc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 7 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2016 Gdyby się ktoś zastanawiał jak się spisuje GolfR na śniegu jak się w podobnych warunkach zachowa np. Levorg ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jumpman Opublikowano 7 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2016 kiepskiemu tancerzowi... Ale masz świadomość, że napisałeś to o Mistrzu Polski w Rajdach Samochodowych w klasyfikacji generalnej nie wspominając o tytułach w "Nce" ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 7 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2016 kiepskiemu tancerzowi... Ale masz świadomość, że napisałeś to o Mistrzu Polski w Rajdach Samochodowych w klasyfikacji generalnej nie wspominając o tytułach w "Nce" ? większość nowych aut jest ograniczona elektroniką, choćby na głowie stawał nie wymusi zachowań do jakich jest przyzwyczajony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 7 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2016 kiepskiemu tancerzowi... Ale masz świadomość, że napisałeś to o Mistrzu Polski w Rajdach Samochodowych w klasyfikacji generalnej nie wspominając o tytułach w "Nce" ? a moze po prostu nie postaral sie albo naodwrot postaral sie pokazac jak kiepskim sprzetem jest VW? to jego prywatne auto? mi wiecej niz wystarczy, ze w odpowiednich lapach R'ka zasuwa po sliskim jak ta lala... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 7 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2016 Na tym drugim filmie widać, że przednie koła chodzą tam i z powrotem, żeby bokiem jechał. Poza tym dość szeroki i łagodny ten łuk. Co do Levorga, to nawet nie mam zamiaru sprawdzać czy tak potrafi. Ważne, że na śliskim jedzie tam gdzie ja chcę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 7 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2016 jak się w podobnych warunkach zachowa np. Levorg ? pewnie zrobi co najwyzej obrot o 180° i potem elektronika powie "dosc" Tak juz jest w Subarakach nie-sportowych od dobrych paru lat. Tylko STI, BRZ i niegdys Spec.B mialy calkowicie wylaczalna kontrole trakcji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 7 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2016 (edytowane) jak się w podobnych warunkach zachowa np. Levorg ? pewnie zrobi co najwyzej obrot o 180° i potem elektronika powie "dosc" Tak juz jest w Subarakach nie-sportowych od dobrych paru lat. Tylko STI, BRZ i niegdys Spec.B mialy calkowicie wylaczalna kontrole trakcji dziękuję za odpowiedź STI i BRZ powiedzmy że to rocznie jakieś 30 tyś szt. z ok 900 tys szt. jakie Subaru sprzeda cała reszta a jest to niekwestionowana większość to auta które zachowają się tak samo jak reszta konkurentów to tylko tak w kwestii "zimowej wyjątkowości" Subaru choć muszę przyznać, ze gdy pod kołami XV manual jest śnieg robi się jakby to powiedzieć dziwnie i chyba możliwość całkowitej dezaktywacji ESP bardziej by mu pomogło jak przeszkodziło Edytowane 7 Stycznia 2016 przez ketivv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 7 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2016 mi wiecej niz wystarczy, ze w odpowiednich lapach R'ka zasuwa po sliskim jak ta lala... Ale masz świadomość, że napisałeś to o Mistrzu Polski w Rajdach Samochodowych w klasyfikacji generalnej nie wspominając o tytułach w "Nce" ? Za słabe ręce Dla tetryka wszystko jest za słabe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 7 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2016 to tylko tak w kwestii "zimowej wyjątkowości" Subaru Wydaje mi sie, ze jednak Jumpanowi chodzilo o to, ze pseudo-konkurent wlasnie dla STI (w koncu to Golf Rrrrr), na sniegu nie pozwala na zabawy. Bo chyba nic innego z tego filmu wywnioskowac nie mozna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
QbaqBA Opublikowano 7 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2016 Drobna ingerencja w sterownik haldexa i jest git Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 7 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2016 (edytowane) to tylko tak w kwestii "zimowej wyjątkowości" Subaru Wydaje mi sie, ze jednak Jumpanowi chodzilo o to, ze pseudo-konkurent wlasnie dla STI (w koncu to Golf Rrrrr), na sniegu nie pozwala na zabawy. Bo chyba nic innego z tego filmu wywnioskowac nie mozna trudno się nie zgodzić jednakże Golf R co by nie powiedzieć to nie to samo co STI Golf R to bardziej Levorg 2.0 takich aut jak STI już nie ma i można by powiedzieć, że ten aktualny ostatnia "perełka" Edytowane 7 Stycznia 2016 przez ketivv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 7 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2016 Golf R to bardziej Levorg 2.0 Golfina ma 300 kucy... Levorg jednak mnie ma podejścia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się