Skocz do zawartości

O motoryzacji ale niekoniecznie o Subaru


WRC fan

Rekomendowane odpowiedzi

 

Owijać go w sreberko :mrgreen:

Sreberko nic nie da, ale są etui na karty paypass - może i na karty do keyless coś podobnego ktoś sprzedaje.

 

 

Może się doczekamy jakieś wersji z wyłącznikiem pilota np. można użyć jak się idzie np. do marketu.  

Tyle, że po co nam taki keyless co trzeba coś z nim dodatkowego robić. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Technologicznie musza byc po prostu szyfrowane i tyle, tak tez mówi ADAC. To jest odpowiedzialność producentów...

 

Szyfrowanie nic nie da w przypadku wzmacniacza. Jeśli już to system musiałby wykrywać obecność takiego urządzenia np. badając opóźnienia sygnału.     

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Technologicznie musza byc po prostu szyfrowane i tyle, tak tez mówi ADAC. To jest odpowiedzialność producentów...

 

Szyfrowanie nic nie da w przypadku wzmacniacza. Jeśli już to system musiałby wykrywać obecność takiego urządzenia np. badając opóźnienia sygnału.     

 

 

A tego nie wprowadza bo będzie to pewnie drogie a dodatkowo może powodować problemy w normalnym użytkowaniu. Wyłącznik klucza byłby w sumie najlepszym wyjściem, każdy sam mógłby decydować czy "ryzykować" czy nie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Technologicznie musza byc po prostu szyfrowane i tyle, tak tez mówi ADAC. To jest odpowiedzialność producentów...

 

Szyfrowanie nic nie da w przypadku wzmacniacza. Jeśli już to system musiałby wykrywać obecność takiego urządzenia np. badając opóźnienia sygnału.     

 

 

A tego nie wprowadza bo będzie to pewnie drogie a dodatkowo może powodować problemy w normalnym użytkowaniu. Wyłącznik klucza byłby w sumie najlepszym wyjściem, każdy sam mógłby decydować czy "ryzykować" czy nie. 

 

 

Dokładnie tak, albo bezpiecznie albo wygodnie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

 

Technologicznie musza byc po prostu szyfrowane i tyle, tak tez mówi ADAC. To jest odpowiedzialność producentów...

 

Szyfrowanie nic nie da w przypadku wzmacniacza. Jeśli już to system musiałby wykrywać obecność takiego urządzenia np. badając opóźnienia sygnału.     

 

 

A tego nie wprowadza bo będzie to pewnie drogie a dodatkowo może powodować problemy w normalnym użytkowaniu. Wyłącznik klucza byłby w sumie najlepszym wyjściem, każdy sam mógłby decydować czy "ryzykować" czy nie. 

 

 

Dokładnie tak, albo bezpiecznie albo wygodnie. 

 

To tak samo jak z kartami paypass - karta wirtualna na telefonie ma taką zaletę, że można ją wyłączyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://qz.com/656104/a-fleet-of-trucks-just-drove-themselves-across-europe/

 

"A fleet of trucks just drove themselves across Europe"

 

na wspomnianej stronie jest tez film z przejazdu witajcie w świecie "humans no need to apply" ;)

 

 

 

------------------------------------------------------------------------------

 

taka drobna ciekawostka z marcowego wydania Auto Moto Techniki

 

urywek z wywiadu z Michałem Guzy z MG Motorsport

 

26018619180_1e49429258_z.jpg

Edytowane przez ketivv
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem szóstkę z tej serii, co to jeszcze MPS był (GG). MPSem tylko trochę jeździłem. I MPS i nie MPS, to były bardzo sympatyczne samochody. Ta najnowsza maździocha (GJ) ładnie wygląda i gdyby był MPS, to by mogło być naprawdę coś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...