BartD Opublikowano 7 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2016 Przyjeżdzają zepsute wały z rożnych roczników wiec Aso twierdzi ze nie jest to poprawione , może to zależy jeszcze od vinu i numeru partii Tapatalk A jak to sprawdzić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polak900 Opublikowano 7 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2016 Nie wiem Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartD Opublikowano 7 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2016 Z tego co się dowiedziałem usterka pękającego wału korbowego została wyeliminowana, w silnikach "nowej generacji" poprawiono konsktrukcję. Co to znaczy nowej generacji? Po czym to poznać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FOR CVT Opublikowano 7 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2016 Po czym to poznać? Czytałem, że na bloku jest japoński ideogram kenji o treści: boski wiatr owiewa i wzmacnia. U mnie nie znalazłem 4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartD Opublikowano 8 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2016 Jestesmy w stanie to sprawdzic po Vin? Auto ma byc z 2011 z konca, pierwsza rejestracja styczen 2012 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slavok Opublikowano 8 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2016 Jaki przelot? Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartD Opublikowano 8 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2016 Jaki przelot? Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka 78 tys Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 8 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2016 Jeśli nie jeździł nim barbarzyńca to przy takim przebiegu nie powinno być problemów. Kupić, wyczyścić silnik, przeserwisować porządnie i... ogień na tłoki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartD Opublikowano 8 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2016 Jeśli nie jeździł nim barbarzyńca to przy takim przebiegu nie powinno być problemów. Kupić, wyczyścić silnik, przeserwisować porządnie i... ogień na tłoki Auto po tesciach. Co to znaczy wyczyscic silnik? Z nagaru? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 8 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2016 Tak. Ogólnie polecam regularne stosowanie płukanek, najlepiej co ok. 3 wymiany oleju. Do tego środki smarująco - czyszczące do paliwa. No i (co równie ważne) nieemerycką jazdę! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slavok Opublikowano 8 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2016 But, but, but byle nie na zimnym silniku Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartD Opublikowano 8 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2016 Tak. Ogólnie polecam regularne stosowanie płukanek, najlepiej co ok. 3 wymiany oleju. Do tego środki smarująco - czyszczące do paliwa. No i (co równie ważne) nieemerycką jazdę! Jakich plukanek i jakie srodki do paliwa ? Skydd? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polak900 Opublikowano 8 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2016 Nie ja używam Millersa do wtrysków płukankę nie robię nie oszczędzam na paliwie Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartD Opublikowano 8 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2016 Nie ja używam Millersa do wtrysków płukankę nie robię nie oszczędzam na paliwie Tapatalk To znaczy jak tankuje na Shellu to jest ok? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 8 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2016 Ja ostatecznie Archoile używam (AR6800 regularnie i prewencyjnie, AR6400CR raz w roku). Do silnika AR2300. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polak900 Opublikowano 22 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2016 Na ostatnim przeglądzie zrobili mi płukankę silnika teraz zapodałem specyfik Millersa i jakoś leci Wysłane za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ferdek Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2016 To są główne panewki z SBD mojego kolegi, jedna wygląda na to, że ktoś zapomniał zrobić w niej otworu i rowka. To normalne w tym modelu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polak900 Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Nie ja używam Millersa do wtrysków płukankę nie robię nie oszczędzam na paliwie Tapatalk To znaczy jak tankuje na Shellu to jest ok? Ja tankuje na Statoilu ,ale czy to ma znaczenie niewiem W instrukcji stoi ze norma paliwa Statoil jest dobra ale to pewnie zmowa koncernów Nie tankuje na Orlenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bosman Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Paliwo w Polsce i tak wszedzie pochodzi z Lotosu lub Orlenu, więc nie ma znaczenia, czy się tankuje na Lotosie czy Statoilu albo na BP czy Orlenie. No chyba, ze ktoś ma wewnętrzne przekonanie, że paliwo z Lotosu jest lepsze niż z Orlenu lub odwrotnie, to wtedy można sobie wybierać: http://nafta.wnp.pl/kto-dostarcza-paliwa-na-zagraniczne-sieci-stacji,242960_1_0_0.html Ważne chyba by unikać bezmarkowych lub supermarketowych stacji, bo tam wg badań najczęściej paliwo odbiega od norm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2016 (edytowane) aliwo w Polsce i tak wszedzie pochodzi z Lotosu lub Orlenu nie wszedzie. Co raz czescie w dyskontach paliwowych ( ktorych jest coraz wiecej) np citronex spotyka sie paliwo z zzagranicy. http://www.dyskontpaliwowy.pl/?page_id=11 Edytowane 15 Kwietnia 2016 przez Karas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polak900 Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2016 (edytowane) Paliwo pochodzi ,ale dodatki do paliw koncerny maja inne , wiem to od osób pracujących w lotosie Tapatalk Edytowane 15 Kwietnia 2016 przez polak900 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidee31 Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2016 (edytowane) Czytając Wasze wszystkie wpisy odnośnie diesel'a Subaru..... zaczynam jeszcze bardziej "kochać" common rail'a Alfa Romeo ! Edytowane 17 Kwietnia 2016 przez Dawidee31 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2016 (edytowane) Jeśli odpowiada Ci jego charakterystyka i klekot to nawet nie myśl o dieslu subaru Jeśli natomiast nie lubisz diesli to SBD będzie idealny. Edytowane 18 Kwietnia 2016 przez Knurek 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polak900 Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Dokładnie to miałem napisać Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrzombi Opublikowano 22 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2016 Outback 2009 rok (jeszcze w starej budzie) - silnik wytrzymał 187kkm. Wtedy zaczął głośniej chodzić i do tego pojawiły się metaliczne dźwięki dobiegające z silnika. Co warte zauważenia, silnik od nowości nie wymagał żadnych dolewek oleju między przeglądami. Auto trafiło do serwisu, diagnoza: panewki, po rozebraniu silnika okazało się że cały shortblock do wymiany (mikropęknięcia w bloku). Jedna z panewek głównych wyglądała tak: Widać erozję i odwarstwienie wierzchniej warstwy, pozostałe też były w ten sposób zużyte ale nie aż tak dramatycznie. Na szczęście samochód był od początku do końca serwisowany w ASO, toteż SIP zgodził się dostarczyć nowy wzmocniony shortblock (wyprodukowany w tym roku) plus rzeczy takie jak uszczelki itp. nieodpłatnie i musiałem jedynie ponieść koszty robocizny, w tym czyszczenie i planowanie głowic (no nie powiem, trochę kosztowała ta robocizna). Tym samym Outback dostał kolejne życie i zostanie z nami jeszcze parę ładnych lat Przy okazji wymieniono DKZ (to pierwsza jego wymiana od nowości), świece żarowe i przewody od chłodzenia, które skorodowały. Nowy silnik zrobił już swój pierwszy 1000 km (oczywiście przestrzegamy zasad docierania) i trzeba przyznać, że jeździ się przyjemniej niż wcześniej, jest dużo ciszej niż przed naprawą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się