Skocz do zawartości

Dawidee31

Nowy
  • Postów

    44
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna

Ostatnie wizyty

430 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Dawidee31

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Witam Proszę o rady odnośnie wymiany: tarcze + klocki w Subaru Outback 2.0 Diesel 2008 rok . Co polecacie ? Z góry dziękuję za pomoc Dawid
  2. ok , błędy kontroli trakcji i serwisowa ,ale tempomat w ogóle mi przestał działać . BTW kontroli trakcji rzeczywiście nie ma , jest to wyczuwalne ,czyli przez akumulator została automatycznie wyłączona i wyświetla błąd.
  3. Witam Czy macie dla mnie jakąś radę odnośnie alternatywy dla "prostownika". Ostatnio, niestety zostawiłem auto na światłach i.... wiadomo co się stało. Auto zostało odpalone na "kablach" i od tamtej pory jeździ jakby nigdy nic.... No właśnie, po pierwsze podświetla mi się kontrolka kontroli trakcji i nie ma możliwości jej wyłączenia, podświetla się pomarańczowa kontrolka obok kontroli trakcji, jeżeli się nie mylę to kontrolka serwisowa i na koniec nie działa tempomat. Jakieś rady? Czy owe błędy wymagają wizyty w serwisie i skasowania ich na komputerze? Czy jest konieczność podpinania akumulatora pod prostownik jeżeli z autem nic się nie dzieje, odpala za 1 razem, jakby nigdy nic. Chodzi mi głównie o te błędy. Pozdrawiam Dawid
  4. Aso we Wrocławiu nie ma najlepszej opinii, do Dzierżoniowa jest kawałek,, słyszałem dużo dobrych rzeczy o tym serwisie.
  5. Boxer Diesel, czy jestem w stanie zrobić to sam, bez pomocy serwisu? Istnieje jakiś poradnik, manual?
  6. Witam Za nim udam się do "zaufanego" warsztatu ,chciałbym Was zapytać,poprosić o opinię na temat : 1. Podczas przyśpieszania zazwyczaj z 2 biegu auto zaczęło szarpać ,zazwyczaj raz (sporadycznie dwa) po czym dostaje kopa i przyśpiesza . Outback'iem jeżdżę od roku czasu i w ostatnim czasie zauważyłem taką nieprawidłowość. Sytuacja nie zdarza się zawsze aczkolwiek jest "uciążliwa" i wpływa na komfort jazdy . Olej,filtry ,wymienione miesiąc temu. 2.Czy we Wrocławiu jest zaufany,znany Wam serwis,mechanik ,który ma subaru w 'jednym palcu" ? Nie uwzględniając autoryzowanego oraz Plejady ?. z góry dziękuję za pomoc pozdrawiam Dawid
  7. Ja po zakupie mojego Outbacka od razu wymieniłem -> sprzęgło,dwumasa plus "kilka gum" ...koszt 4200 zł. Brałem pod uwagę nowszą generację ale raz ,że mi się nie podoba a dwa wolę pojeździć MY08 ,który (nie ma DPF) i później zainwestować w coś..... no właśnie..Subaru przekonało mnie do siebie ale we krwi Alfisti ,na "pokładzie"mamy jeszcze Mito aha...myślę,że jest to mój ostatni diesel.
  8. Nasz Outback Diesel MY08 jak narazie spisuje się bardzo dobrze . Jazda powyżej 3000 rpm zdarza się rzadko ale,,,, ale jeżeli już się zdarzy to "pomruk" silnika .... sprawia..wiadomo co . Auto w tym momencie ma 217 tysięcy . Przy 88 tyś (2012 rok )miał wymieniany Shortblock właśnie u Pana Zdanowicza , jestem jego 2 właścicielem i mam nadzieję ,że jeszcze trochę nim pojeździmy ....:) .
  9. dzięki , z tego co zauważyłem ,mamy bardzo podobne....Outback'i Jutro zerknę...ale zarówno w 1 i 2 przypadku jestem sceptycznie nastawiony..... płynu już kiedyś dolewałem chyba do max'a i spryskiwacze cisza.... a lustro ...ma swoje "nastroje".... raz ok a innym razem "skrajny przód"
  10. Jutro sprawdzę ,dzisiaj ustawiłem na sam dół czyli poziom 1 i tylko szyby spryskało .Jutro doleje płynu do spryskiwaczy i zobaczymy ,raczej sceptycznie do tego podchodzę w serwisie specjalizującym się w Subaru powiedzieli ,że to może być silniczek . Pierwszy właściciel mógł rzadko używać i.....
  11. Witam W moim Outback'u zostały mi dwie rzeczy do zrobienia.... a mianowicie : 1)nie działają mi spryskiwacze ksenonów , przy dłuższym przytrzymaniu spustu spryskiwaczy , te od ksenonów nie wysuwają się. 2)Druga sprawa to lusterko od strony kierowcy . Problem jest taki ,że za każdym razem jak wsiadam do auta i wciskam rozkładanie lusterek ,lusterko kierowcy przekręca się do końca ,cała operacja wymaga przytrzymania lusterka w pewnym momencie tak aby zostało w odpowiednim miejscu. Sytuacja powtarza się kiedy wracam do auta i naciskam ON prawe lusterko zostaje w miejscu a lewe zaczyna się samoistnie przekręcać na zewnątrz..:/ . Macie jakieś sposoby - podpowiedzi dotyczące 2 ww. tematów ? Może na forum są jakieś tutoriale -poradniki ? Z góry bardzo dziękuje Pozdrawiam Dawid
  12. A co do oleju to motul zdecydowanie. Możesz też poczytać długaśny wątek olejowy: https://forum.subaru.pl/index.php?/topic/7137-olej-silnikowy-do-subaru-kt%C3%B3ry-wybra%C4%87-jak-cz%C4%99sto-sprawdza%C4%87-poziom/page-590?hl=olej Już wcześniej chciałem przeglądnąć ten temat ale wyświetla się hasło i dostępu brak . Chyba zdecyduje się na Motul'a . Mój Outback /jestem 2 właścicielem miał przy 88 tyś wymianę shortblock'a u Zdanowicza gdzie też był serwisowany do końca.. Teraz mam 213 tyś ,odpukać w niemalowane... oby tak jeździł bo jego uniwersalność i właściwości jezdne są genialne....przy tym całkiem oryginalna "sylwetka". Idealny dla rodziny z dwójką dzieci . ....
  13. Motul ? typowo pod subaru ?
  14. Dzięki ,z tego co widzę ,mamy podobne auta . Jaką masz wersję? Silnik ten sam od nowości ?
  15. Witam Piszę z prośbą o doradzenie jakiego oleju najlepiej użyć podczas corocznej wymiany. Przyznam się ,że to był mój pierwszy rok z Subaru i jestem bardzo zadowolony. Moje pytanie bierze się stąd gdyż wiele słyszałem odnośnie Diesel Boxer , czy te silniki wymagają konkretnego oleju ? Pierwszy właściciel jako oleju silnikowego używał Castrol 5w30 c2 Co jaki czas wymieniacie olej tylnego mostu i skrzyni? Auto ma przejechane 212 tyś. Oleju "wchodzi" 5,5 litra? tak jak mówi instrukcja i specjaliście od Subaru z Wrocławia czy 6,5 litra jak ostatnio powiedział mi serwisant z ASO Subaru we Wrocławiu. P.S. Czy ktoś z Was ma wzmacniacz do radia w swoim Outback'u i ustawiał Equalizer ? z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam Dawid
×
×
  • Dodaj nową pozycję...