haubi65 Opublikowano 27 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2014 no i gitara to znaczy sa prawie geniuszami Taki silnik powiedzmy w 6 lat udoskonalic i mamy dobrego boxera ze wszystkimi zaletami a najwazniejsza jest ze nie wydaje takich czestotliwosci i brzmi jak rzedowka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 27 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2014 Ale ci, którzy kupili auta z SBD z pierwszych lat produkcji, nie są zapewne zachwyceni I trzeba ich zrozumieć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zk Opublikowano 27 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2014 Karas - Wymiana SBD dokładnie tyle kosztuje 3 tys. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 27 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2014 Karas - Wymiana SBD dokładnie tyle kosztuje 3 tys. Ale gdzie? Jak ? Wysłane z ajfona za pomocą tapatoka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zk Opublikowano 27 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2014 Karas - Wymiana SBD dokładnie tyle kosztuje 3 tys. Ale gdzie? Jak ? Wysłane z ajfona za pomocą tapatoka W ASO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 27 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2014 Ale mówisz chyba o wymont/zamont, bo nie sądzę, żeby jakieś ASO za tyle naprawiało np pęknięty wał ... A w TSI rzeczywiście ok 4 tys kosztuje robocizna i wszystkie części, również w ASO Wysłane z ajfona za pomocą tapatoka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 27 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2014 (edytowane) Karas - Wymiana SBD dokładnie tyle kosztuje 3 tys. prosze Cie nie zartuj:) http://www.subaru.pl/kompletny-short-block-subaru-diesel.html plus robocizna kontrola wtryskiwaczy itp itd Cena w ASO pewnie zabija Edytowane 27 Listopada 2014 przez Karas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zk Opublikowano 27 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2014 (edytowane) Karas - Wymiana SBD dokładnie tyle kosztuje 3 tys.prosze Cie nie zartuj:) http://www.subaru.pl/kompletny-short-block-subaru-diesel.html plus robocizna kontrola wtryskiwaczy itp itd Cena w ASO pewnie zabija Jakieś doswiadczenie mam ? No i nie zapominaj, iż SIP ma gest ! http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/76235-forek-sbd-2008/ Edytowane 27 Listopada 2014 przez zk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 27 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2014 (edytowane) masz auto ktore bylo serwisowane w aso albo kupiles je jako nowe i serwisowales w ASO-nie dociekam i dlatego Ci sie udalo nie placic. Niestety SiP az takiego gestu nie ma zeby naprawiac kazde SBD sprowadzane z zagranicy kupione od Pana mietka handlarza a nie oszukujmy sie wiekszosc takich aut wlasnie w Polsce jezdzi i jest sprzedawanych. Jezeli by by tak bylo jak mowisz ( naprawa 3k pln )to kupuje wszystkie Imprezy ,forki i inneg z SBD z portali aukcyjnych z uszkodzonymi silnikami , oddaje je do ASO zeby naprawili za te 3 k pln i pozniej sprzedjae jako sprawne robiac przy tym niezly biznes- zreszta ktos by dawno juz na to wpadl. Edytowane 27 Listopada 2014 przez Karas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zk Opublikowano 27 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2014 masz auto ktore bylo serwisowane w aso albo kupiles je jako nowe i serwisowales w ASO-nie dociekam i dlatego Ci sie udalo nie placic. Niestety SiP az takiego gestu nie ma zeby naprawiac auta sprowadzane z zagranicy kupione od Pana mietka handlarza a nie oszukujmy sie wiekszosc takich aut wlasnie w Polsce jezdzi i jest kupowanych. Jezeli by by tak bylo to kupuje wszystkie Imprezy ,forki i inneg z SBD z portali aukcyjnych z uszkodzonymi silnikami , oddaje je do ASO zeby za free naprawili pozniej sprzedjae jako sprawne i robie niezly biznes:) Zaraz zaraz a co ma SIP i " jego " ASO do sprowadzonego i kupionego od Mietka Subaru ? Myślę , ze SIP i polscy milosnicy Subaru do ktorych nie nalezy z pewnością mietek handlarz to w pewnym sensie coś więcej niż kalkulacja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 27 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2014 Zaraz zaraz a co ma SIP i " jego " ASO do sprowadzonego i kupionego od Mietka Subaru nic nie ma. Temat brzmi awaryjnosc boxer diesel a nie awaryjnosc boxer diesel zakupiony w SIP . To ze SIP naprawia swoje auta w ramach gestu to o tej firmie bardzo dobrze swiadczy. Niestety wiekszosc sprzedawanych i jezdzacych w Polsce Subaru z SBD jest to import z zagranicy i w wrazie awarii takiego auta naprawa jest bardzo kosztowna siegajaca 20 k PLN. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 27 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2014 (edytowane) Nie tylko import. Wystarczy, że ktoś pominął 1 czy 2 przeglądy, już po okresie gwarancji (znam to z autopsji) . Niatomiast chyba rozmawiamy o 2 różnych rzeczach. Koszt naprawy SBD w ASO wynosi ok 20 kPLN. Analogiczna robota w przypadku TSI to koszt ok 4 kPLN. I kkniec. Gesty, upusty, inne bonusy to zupełnie oddzielna sprawa, która nie wpływa na wycenę usługi jako takiej. Trzeba porównywać okrągłe z okrągłym a zielone z zielonym. Nie okrągłe z zielonym Może jeszcze inaczej - usługa kosztuje określoną kwotę. Zmienia się jedynie płatnik Wysłane z ajfona za pomocą tapatoka Edytowane 27 Listopada 2014 przez sjak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 27 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2014 Może jeszcze inaczej - usługa kosztuje określoną kwotę. Zmienia się jedynie płatnik dokladnie tak i dlatego sam siebie zacytuje jeszcze raz: panowie ale glownie rozchodzi sie o to ze koszt naprawy sbd jest poprostu za drogi. I co z tego ze 1,8tsi ma zywotnosc 120-130k km skoro mozna go naprawic nieduzym kosztem. jakby naprawa SBD miescicla sie w granicy 3-4k pln tematu by nie bylo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maadrian Opublikowano 29 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2014 Dzień dobry. Przeczytałem ten wątek od początku do końca...Wniosek? SBD to loteria. NIe jestem złośliwy , nie będę reklamował innych producentów, jednak Subaru w dziedzinie siników diesla zostaje w tyle. Dlatego kupię Forestera 2.0 z benzynowym silnikiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 29 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2014 Dlatego kupię Forestera 2.0 z benzynowym silnikiem. I to jest właściwa decyzja. A jak jeszcze będzie miał wiatrak ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 29 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2014 jakby naprawa SBD miescicla sie w granicy 3-4k pln tematu by nie bylo... - To tylko kwestia czasu Są na forum diesle z przelotami pod 200 tyś Ale ostatnio temat mocno ucichł - chyba poprawili te konstrukcje. I jak już pisałem to powtórzę ,,, Jak można porównać doświadczenie w produkcji VAG do Subaru w dieslach ? jak przepaść jest o lata świetlne. Subaru potrzebowało paru lat na zrobienie pierwszego diesla a Vag robi je od ponad 30Lat To tak jak by porównać lokalny zakład szlifiersko/mechaniczny do fabryki silników w Japonii Równie dobrze można zapytać jak Honda bez doświadczenia zrobiła diesla bijącego na głowę silniki vag? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 29 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2014 Dzień dobry. Przeczytałem ten wątek od początku do końca...Wniosek? SBD to loteria. NIe jestem złośliwy , nie będę reklamował innych producentów, jednak Subaru w dziedzinie siników diesla zostaje w tyle. Dlatego kupię Forestera 2.0 z benzynowym silnikiem. Przejedź się 2.0i a potem SBD i wtedy podziel się odczuciami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 29 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2014 Dzień dobry. Przeczytałem ten wątek od początku do końca...Wniosek? SBD to loteria. NIe jestem złośliwy , nie będę reklamował innych producentów, jednak Subaru w dziedzinie siników diesla zostaje w tyle. Dlatego kupię Forestera 2.0 z benzynowym silnikiem. Przejedź się 2.0i a potem SBD i wtedy podziel się odczuciami. I jeszcze XT dla pełnego obrazu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 29 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2014 Równie dobrze można zapytać jak Honda bez doświadczenia zrobiła diesla bijącego na głowę silniki vag? Konstrukcja wału jaką wymusza silnik typu boxer w porównaniu do R4 jest zdecydowanie inna (delikatniejsza). Produkcja diesla boxer to jednak pewnego rodzaju igranie z ogniem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 29 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2014 Dzień dobry. Przeczytałem ten wątek od początku do końca...Wniosek? SBD to loteria. NIe jestem złośliwy , nie będę reklamował innych producentów, jednak Subaru w dziedzinie siników diesla zostaje w tyle. Dlatego kupię Forestera 2.0 z benzynowym silnikiem. Przejedź się 2.0i a potem SBD i wtedy podziel się odczuciami. I jeszcze XT dla pełnego obrazu Najlepiej z bilansem spalania żeby dopełnić sprawę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maadrian Opublikowano 29 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2014 Dzień dobry. Przeczytałem ten wątek od początku do końca...Wniosek? SBD to loteria. NIe jestem złośliwy , nie będę reklamował innych producentów, jednak Subaru w dziedzinie siników diesla zostaje w tyle. Dlatego kupię Forestera 2.0 z benzynowym silnikiem. Przejedź się 2.0i a potem SBD i wtedy podziel się odczuciami. I jeszcze XT dla pełnego obrazu Zgadzam się przejechałem się 3 (SBD 2.0i 2.0XT) z któych 2 zapewniają emocje ,niestety zdecydowanie skrajne. Będzie 2.0 XT SBD to nic szczególnie rewelacyjnego w porównaniu do klasycznych R4. Wiec należy dyskutować o awaryjności w kontekscie jednego modelu jednego producenta: Silnik który miewa poważne choroby wieku dziecięcego. Mam nadzieję,że za kilka serii FHI wyeliminuje te problemy. Nie dyskfalifikuje SBD zupełnie, poprostu poczekam na lepsze serie. Póki co benzyna tanieje, Forester nie stygnie:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 29 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2014 Gratulacje Najlepsza decyzja z możliwych Wysłane z ajfona za pomocą tapatoka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 29 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2014 Najlepiej z bilansem spalania żeby dopełnić sprawę Lepiej nie, bo wyjdzie, że najtańszą opcją jest Fabia 1,2 TSI. Poza tym, życie jest zbyt krótkie, żeby przejmować się "trochę" większym spalaniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
valdiiaga Opublikowano 29 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2014 Najlepiej z bilansem spalania żeby dopełnić sprawę Lepiej nie, bo wyjdzie, że najtańszą opcją jest Fabia 1,2 TSI. Poza tym, życie jest zbyt krótkie, żeby przejmować się "trochę" większym spalaniem. Popieram, jak stać Cię na konia to i na bat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 29 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2014 Popieram, jak stać Cię na konia to i na bat No chyba, że ktoś uważa, że jak stać na konia to i na obiad w wykwintnej restauracji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się