Skocz do zawartości

Robert Kubica w rajdach


carfit

Rekomendowane odpowiedzi

Posłuchajcie tego eksperta .......

http://sport.tvp.pl/23773365/kubica-popelnil-wielki-blad-czyli-jak-przejechac-rajd-monte-carlo-duzym-fiatem

 

Opony intermediate........ załamka normalnie .

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z jednej strony p. Chałasowi należy się wielki szacunek, bo swoje w sporcie samochodowym osiągnął, ale tę wypowiedź rzeczywiście trudno nazwać inaczej niż hmmm ...niefortunną?

Szczególnie, że opony są na całą pętlę, a nie na jeden odcinek....

Edytowane przez Bosman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo kibicuję Kubicy od bardzo bardzo dawna. Ale teraz po tym jak wrócił kibicuję mu dubeltowo. I zawsze jak mi jest ciężko , jak mam doła albo nie mogę sobie z czymś poradzić to sobie myślę: Jacek, co ty odpierniczasz ,że jest problem jak Kubica miał ............................................. i się pozbierał i robi genialne rzeczy nie patrząc na przeciwności losu. Tak więc kibicowanie tak ale i podziwianie człowieka za cechy charakteru też.

 

PS. Colin to chyba przywali Makinnenowi przy jakiejś okazji jak nie zaangażuje Kubicy. :D  . Któryś już raz reklamuje zalety RK dla programu Toyoty.

A Kubica widać z rozrzewnieniem wspomina profesjonalizm Citroena . Kto wie , może za rok stworzy zespół z Meeke ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mozna to gdzieś zobaczy bez konieczności instalowania jakiś dziadostw ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Z jednej strony p. Chałasowi należy się wielki szacunek

 

Jak najbardziej tak  :idea: , dlatego od takiej osoby można by było oczekiwać czegoś więcej niż opowiadanie bzdur przed kamerą . Odcinek 3 miał 14,6 długości i jeśli nawet 1,5 km było oblodzone to jednak użycie opon z kolcami było nonsensem i podobnie następne odcinki w pętli . Wszystkie zespoły w identyczny sposób dobierały opony. A opowiadanie że powinien założyć intermediate :facepalm::mrgreen:  to naprawdę duże nieporozumienie , tych opon nie używa w MŚ od 4 lat :idea: . Kto jak kto ale ten Pan powinien to jednak wiedzieć ;)

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo kibicuję Kubicy od bardzo bardzo dawna. Ale teraz po tym jak wrócił kibicuję mu dubeltowo. I zawsze jak mi jest ciężko , jak mam doła albo nie mogę sobie z czymś poradzić to sobie myślę: Jacek, co ty odpierniczasz ,że jest problem jak Kubica miał ............................................. i się pozbierał i robi genialne rzeczy nie patrząc na przeciwności losu. Tak więc kibicowanie tak ale i podziwianie człowieka za cechy charakteru też.

 

PS. Colin to chyba przywali Makinnenowi przy jakiejś okazji jak nie zaangażuje Kubicy. :D  . Któryś już raz reklamuje zalety RK dla programu Toyoty.

A Kubica widać z rozrzewnieniem wspomina profesjonalizm Citroena . Kto wie , może za rok stworzy zespół z Meeke ???

A może po prostu Robert nie chce iść do Toyoty. Coś już za dużo kierowców Makinenowi odmówiło- bardzo podejrzane. Mam przeczucie, że to auto będzie gniotem a'la McLaren z Hondą w zeszłym roku w F1.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Z jednej strony p. Chałasowi należy się wielki szacunek

 

Jak najbardziej tak  :idea: , dlatego od takiej osoby można by było oczekiwać czegoś więcej niż opowiadanie bzdur przed kamerą . Odcinek 3 miał 14,6 długości i jeśli nawet 1,5 km było oblodzone to jednak użycie opon z kolcami było nonsensem i podobnie następne odcinki w pętli . Wszystkie zespoły w identyczny sposób dobierały opony. A opowiadanie że powinien założyć intermediate :facepalm::mrgreen:  to naprawdę duże nieporozumienie , tych opon nie używa w MŚ od 4 lat :idea: . Kto jak kto ale ten Pan powinien to jednak wiedzieć ;)

 

Z calym szacunkuiem dla dorobku sportowego i osiagniec ale co kierowca rajdowy ktory startowal w RSMP w latach 80 sprzetem domowej roboty bo nawet nie polamatorskim zeby to tak moze wiedziec i wypowiadac sie w kwiesiach technicznych i doboru opon w samochodach WRC i strategi jazdy w mostrostwach swiata na najwyzszym poziomie.Dla nie troche niedorzeczne :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z calym szacunkuiem dla dorobku sportowego i osiagniec ale co kierowca rajdowy ktory startowal w RSMP w latach 80 sprzetem domowej roboty bo nawet nie polamatorskim zeby to tak moze wiedziec i wypowiadac sie w kwiesiach technicznych i doboru opon w samochodach WRC i strategi jazdy w mostrostwach swiata na najwyzszym poziomie.Dla nie troche niedorzeczne :)

 

Z całym szacunkiem, ale idąc tym tropem to............................................................................................. FTZ  :)

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiedziało mu się to tak niefortunnie jakby odwiesił kask na kołek 20 lat temu i go nie zakładał od tamtej pory, ani się na bieżąco już rajdami nie interesował, a tu nagle przyszedł dziennikarz i go zapytał :facepalm: A przecież jeździ na historyczne Monte więc powinien być chyba bardziej na czasie :rolleyes:

Później takie farmazony idą w świat i zaraz się usłyszy, że Kubica był na tegorocznej edycji Monte wariatem który na łysych oponach chciał po lodzie jeździć...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Mam przeczucie, że to auto będzie gniotem a'la McLaren z Hondą w zeszłym roku w F1.

Jeśli RK podchodzi powaznie do rajdów, a podchodzi, to dobrze wie ze lepiej być w fabryce i cały czas jeździć, niż ciułać kasę na pojedyncze starty. Poza tym Toyota wchodząc do WRC na pewno ma duży budżet na rozwój, więc będzie tylko lepiej, nawet jeśli na początku nie będzie dobrze. Moim zdaniem nie było dobrze, dlatego skasowali Yarisa i robią od początku. To też pokazuje, że "jest budżet".

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mnie się wydaje że Toyocie potrzeba zobaczyć potencjał.Jak zobaczą że mogą być konkurencyjni to sypną kasą którą przecież mają.Jak będzie klapa to zrejterują jak z F1.

I dlatego RK jest potrzebny Makinnenowi bo z nikim innym nie będzie miał tak mocnego początku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Z calym szacunkuiem dla dorobku sportowego i osiagniec ale co kierowca rajdowy ktory startowal w RSMP w latach 80 sprzetem domowej roboty bo nawet nie polamatorskim zeby to tak moze wiedziec i wypowiadac sie w kwiesiach technicznych i doboru opon w samochodach WRC i strategi jazdy w mostrostwach swiata na najwyzszym poziomie.Dla nie troche niedorzeczne :)

Z całym szacunkiem, ale idąc tym tropem to............................................................................................. FTZ :)

Żeby całym szacunkiem ale my tu sobie może pisać i dyskutować do woli bo nie zajmujemy stanowisk lub czy też nie mamy żadnych powiązań że stanowiskami w motorsport ale człowiek zajmujący takie czy inne stanowiska w tym sporcie powinien mieć elementarne wiedzę na tematy dyscypliny nad którą sprawuje rządy.Takie jest moje zdanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mimo, że uważam Roberta za mistrza mówienia w delikatny sposób nawet o bardzo złych rzeczach, to przy jego kombinacji szczerości, ambicji, profesjonalizmu i braku "słodzenia", mam wrażenie, że niektóre zespoły mogą się bać go zatrudnić czy z nim współpracować, bo jak nie będzie zadowolony z auta, zespołu czy choćby jedzenia, to on to powie w wywiadzie czy do kamery, a nie będzie się bawił w PR'owe gierki (patrz wspomniany Rajd Polski 2013 i przytoczona historia z service parkiem...)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...