zenzen23 Opublikowano 15 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2013 http://wrc.net.pl/zmiana-warty/ Będzie nowy szef na Polskim. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 15 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2013 http://wrc.net.pl/zmiana-warty/ Będzie nowy szef na Polskim. Zamienił stryjek siekierkę na kijek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
+RAFAŁ+ Opublikowano 16 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2013 Jest już nowy dyrektor: http://rajdy.autoklub.pl/news/nowy-dyrektor-rajdu-polski,51665 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rombu Opublikowano 18 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2013 Dolnośląski jedzie. Jak nie ma Kubicy to już nikt się nie interesuje ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adi Opublikowano 18 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2013 Nie tylko Kubicy nie ma. Nie jedzie cała pierwsza liga, wszyscy szybcy z Rajdu Polski. No i na efekty nie przyszło długo czekać- ośka na podium drugiego oesu Interesujemy się, tylko się już tak nie emocjonujemy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eMTi Opublikowano 18 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2013 (edytowane) Jeśli ktoś chciałby się dowiedzieć pewnych rewelacji o przyszłości Kajtka, to zapraszam dziś na Odcinek Specjalny do radia Luz, start o 17, ostatnia rozmowa. A przed rozmową z Kajtkiem też będzie ciekawie..: Didier Auriol, Luis Moya, Markku Alen, Miki Biason, Giggi Gali, Harri Toivonen, Gustavo Trelles http://www.radioluz.pwr.wroc.pl/listen.pls http://radioluz.pwr.wroc.pl/luz.asx Edytowane 18 Października 2013 przez eMTi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 19 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2013 Wojtek na piewrwszym oesie złapał kapcia szkoda wielka , stracił 1,5 minuty i jak dobrze licze stracił pewnie V-ce mistrzostwo , ech rajdy sa jednak totalnie nieprzewidywalne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zenzen23 Opublikowano 19 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2013 rajdy sa jednak totalnie nieprzewidywalne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 19 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2013 Habajowi się należało, bo pokazuje tempo od dawna. Wojtek nie stary-też będzie z niego jeżdziec. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dehnel Opublikowano 19 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Października 2013 Czasy na mecie wskazują, że to był marnej jakości KJS a nie RSMP. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EVAN Opublikowano 19 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2013 Ja też jestem pod wrażeniem jazdy Habaj. Leciwym EVO mimo, że ma kit R4 , pokonał S2000. BRAWO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premo Opublikowano 20 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2013 Szkoda liczyłem na to , że Wojtek wygra swój pierwszy rajd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bobej Opublikowano 20 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2013 Od 4:40 Dzwon załogi z pucharu z Dolnośląskiego . Mogło się skończyć tragicznie . Safety trochę nie ogarnęli tematu . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
romek_l Opublikowano 20 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2013 Safety trochę nie ogarnęli tematu Nie dziwię się pilotowi. Masakra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 20 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2013 Od 4:40 Dzwon załogi z pucharu z Dolnośląskiego . Mogło się skończyć tragicznie . Safety trochę nie ogarnęli tematu . O ja cieeeee........ Dobrze,że nie rozjechali tego w tej kamizelce.Ale "kamizelkowcy" dali ciała po całości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 20 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2013 Mistrzostwa Polski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
H4lik Opublikowano 20 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2013 A mnie przy calym ty nieszczesciu rozwalil komentarz: Pierwszy raz widzę bramę weselną na Oesie! Dobrze, ze bez ofiar, bo moglo sie skonczyc mniej szczesliwie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zenzen23 Opublikowano 20 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2013 (edytowane) Komentarz Piotra Burdalskiego (Delegat do spraw zabezpieczenia w rundach RSMP oraz RPP) "Aż boję się zabrać głos po poprzednich postach. Ale trudno się oprzeć. Załoga 138 która stoi przed wypadkiem została ukarana karą 10 min oraz skierowana na szkolenie i egzamin ze znajomości "procedury bezpieczeństwa". Do absolutnie należało do załogi 138 koordynacja procedury, a nie do safety. Safety zrobiło co należy i zatrzymało 1 załogę "138". Załoga ta chciała jechać dalej i kontynuować sportową jazdę. Stali w tym miejscu 57 sek. (tek wynika z mojego wykresu z komputera w samochodzie) do czasu przyjazdu załogi 139 która to zachowała się bardzo przytomnie i nie doprowadziła do pogorszenia sytuacji ryzykując własne życie i zdrowie. W tym miejscu wielki szacunek za podjęcie właściwej decyzji. Kierowca załogi nr 138 wysiadł z samochodu dopiero po informacji że musi pomóc w akcji ratunkowej. Natomiast pilot siedział do końca trzymając hamulec ręczn. To właśnie on zgodnie z procedurą powinien ze znakiem SOS stać w odpowiedniej odległości przed incydentem i zatrzymywać kolejne załogi. Tak się nie stało za co załoga ta została ukarana. Do obowiązków Safety należało utrzmać w bezpicznej odległości ewentualnych kibiców żeby nie pogłębić skutków zdarzenia. Więcej ludzie ci wydobyli z samochodu kierowcę w pozycji bezpiecznej. Załoga nr 138 nie zrobiła nic i to ona ponosi całkowitą odpowiedzialność za to co się stało. Biorąc pod uwagę że jest to młoda i debiutująca w RPP załoga została ukarana tak a nie inaczej. Rozmawiałem z nimi długo i myślę a wręcz jestem pewien że już wiedzą gdzie popełnili szereg błędów. Takie są fakty. Wiem że pewnie za chwilę zostanę zaatakowany przez moich "zwolenników" ale nie mam na to wpływu i pracować trzeba dalej. Pozdrawiam." Edytowane 20 Października 2013 przez zenzen23 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 20 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2013 Komentarz Piotra Burdalskiego (Delegat do spraw zabezpieczenia w rundach RSMP oraz RPP) "Aż boję się zabrać głos po poprzednich postach. Ale trudno się oprzeć. Załoga 138 która stoi przed wypadkiem została ukarana karą 10 min oraz skierowana na szkolenie i egzamin ze znajomości "procedury bezpieczeństwa". Do absolutnie należało do załogi 138 koordynacja procedury, a nie do safety. Safety zrobiło co należy i zatrzymało 1 załogę "138". Załoga ta chciała jechać dalej i kontynuować sportową jazdę. Stali w tym miejscu 57 sek. (tek wynika z mojego wykresu z komputera w samochodzie) do czasu przyjazdu załogi 139 która to zachowała się bardzo przytomnie i nie doprowadziła do pogorszenia sytuacji ryzykując własne życie i zdrowie. W tym miejscu wielki szacunek za podjęcie właściwej decyzji. Kierowca załogi nr 138 wysiadł z samochodu dopiero po informacji że musi pomóc w akcji ratunkowej. Natomiast pilot siedział do końca trzymając hamulec ręczn. To właśnie on zgodnie z procedurą powinien ze znakiem SOS stać w odpowiedniej odległości przed incydentem i zatrzymywać kolejne załogi. Tak się nie stało za co załoga ta została ukarana. Do obowiązków Safety należało utrzmać w bezpicznej odległości ewentualnych kibiców żeby nie pogłębić skutków zdarzenia. Więcej ludzie ci wydobyli z samochodu kierowcę w pozycji bezpiecznej. Załoga nr 138 nie zrobiła nic i to ona ponosi całkowitą odpowiedzialność za to co się stało. Biorąc pod uwagę że jest to młoda i debiutująca w RPP załoga została ukarana tak a nie inaczej. Rozmawiałem z nimi długo i myślę a wręcz jestem pewien że już wiedzą gdzie popełnili szereg błędów. Takie są fakty. Wiem że pewnie za chwilę zostanę zaatakowany przez moich "zwolenników" ale nie mam na to wpływu i pracować trzeba dalej. Pozdrawiam." Czyli trzeba zwrócić honor safety,jak widać stanęli na wysokości zadania i nawet więcej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
H4lik Opublikowano 20 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2013 Tez sobie myslalem o ich nieudolnosci, wlasciwie w zgodzie z zasada "poniewaz sie nie znam, to sie wypowiem". Okazuje sie, ze nieslusznie, a co wiecej - krzywdzaco. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dehnel Opublikowano 20 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Października 2013 Super...procedury procedurami, ale jeden myślący kibic, a nie oglądacz (przypadkowy) mógł uratować BWM lacąc przed zakręt, żeby hamować kolejną załogę. Safety mógł zrobić to samo...dobrze, że tylko tak się skończyło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 20 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2013 Super...procedury procedurami, ale jeden myślący kibic, a nie oglądacz (przypadkowy) mógł uratować BWM lacąc przed zakręt, żeby hamować kolejną załogę. Safety mógł zrobić to samo...dobrze, że tylko tak się skończyło. Pewnie tak,tylko na odprawach mówiono im jakie mają obowiązki w razie dzwona na trasie. Tak czy inaczej,zabrakło choć jednej,chłodnej i ogarniętej głowy w tej sytuacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dehnel Opublikowano 20 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Października 2013 Pewnie tak,tylko na odprawach mówiono im jakie mają obowiązki w razie dzwona na trasie. na RP gadałem prawie godzinę z jedną dziewczyną z zabezpieczenia ( nie z łapanki, ale z zamiłowania była na zabezpieczeniu...nawet miała swój gwizdek, bo organizator nie dawał). Odprawy są...jeśli zdążą się odbyć. Pierwszego dnia na Polskim safeciarze mieli drobną obsuwę i ledwie zdążyli na OeS. Podobnie jak znajomość planów zabezpieczenia przez Żółtych - po przejeździe p.Burdalskiego trzeba było wszystko zmieniać, bo powieszali taśmy jak uważali, bo nie mieli informacji jak ma faktycznie być. Po raz pierwszy nie żałuję, że nie pojechałem na rajd. Żałuję tylko imprezy przed, w trakcie i po rajdzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 20 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2013 Super...procedury procedurami, ale jeden myślący kibic, a nie oglądacz (przypadkowy) mógł uratować BWM lacąc przed zakręt, żeby hamować kolejną załogę. Safety mógł zrobić to samo...dobrze, że tylko tak się skończyło. I wszystko w temacie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szycha Opublikowano 20 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2013 Osobiście to bym się nieźle zdenerwował gdyby moje auto zostało zabite i nie można było nikogo pociągnąć do odpowiedzialności Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się