carfit Opublikowano 25 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2017 6 godzin temu, hary87 napisał: Witam Mam pytanie Zakładając że nie przeszkadzają mi mrugające kontrolki to czy dojdzie do jakiejś wtórnej awarii jeżeli pozostawię zepsutą pompę powietrza , jeżdżę już jakieś 2 miesiące foresterowi nic nie dolega , mechanik nie widzi przeciwwskazań Co wy na to ? generalnie błąd spowodowany systemem napowietrzania nie jest jakoś restrykcyjny , to , jak coś rzeczywiście będzie błąd inny m nie jesteś w stanie stwierdzić , i to jest kłopot Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adaśko Opublikowano 19 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2018 Spoiler Powitać znajomy ma problem z pompą ,rozebrał ją i był syf nie miłosieny w niej wywaliło oczywiście już dawno błąd,ale po wyczyszczeniu wszystko działa,jednak zajehane są łożyska bo strasznie hałasują,uwaga pytanie? gdzie mogę dokupić takie pikne malutkie łożyska? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
notor3 Opublikowano 13 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2018 Witam, czy jest możliwość usunięcia w.w. pompy i pozbycia się błedu p 2433. Chodzi o forestera 2.0 n/a 2006r. Czytałem forum i dowiedziałem się, że w wolnossących silnikach nie da się tego zrobić w ecu. Pompy raczej nie da się zregenerować, po wykręceniu z auta nie da się się zdjąc obudowy silnika, a wiatrak zassał stopiony kawałek plastiku który jest pod pompką i wchodził w obudowę w której jest wirnik. Proszę o jakąś rade i ewentualnie koszt takiego silniczka, czy da się go zastąpić podobną pompką np z audi ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zandeo Opublikowano 14 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2018 Tez mam podobny problem, pompa padła wywala błąd. Oddałem do zakładu naprawiajacego sporo subarakow i usłyszałem, że mam szukać nowej/używanej pompy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
notor3 Opublikowano 14 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2018 Czyli jeśli kazali szukać używanej, to zamiana na inną nie z subaru odpada? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ozarek Opublikowano 15 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2018 12 godzin temu, notor3 napisał: Czyli jeśli kazali szukać używanej, to zamiana na inną nie z subaru odpada? ktoś kiedyś tu na forum pisał, że pasuje pompa od Smarta i jest dużo, dużo tańsza. 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
notor3 Opublikowano 15 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2018 Dziękuje za sugestie sprawdzę ją i podziele się wynikami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ozarek Opublikowano 15 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2018 7 godzin temu, notor3 napisał: Dziękuje za sugestie sprawdzę ją i podziele się wynikami. nie wiem czy już znalazłeś, ale o tym pisałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
notor3 Opublikowano 15 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2018 Jeszcze nie szukałem, dzisiaj kuzyn był na giełdzie i miał się rozejrzeć za używkami pomp, a z racji tego, że handluje częściami to mówi, że kupi pare i da mi na próbę z rożnych modeli a ja sprawdzę która bedzie pasować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
recki Opublikowano 15 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2018 Niejaki @Sasha jest chyba w stanie pomòc na Wasze problemy (usuwa kwestie pompy z ecu)melduje ze nic nie musze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
notor3 Opublikowano 16 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2018 Pewnie jest to najlepsze rozwiązanie, ale nadal podmiana na jakąś inną wydaje się tańszą opcją. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zandeo Opublikowano 17 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2018 Dzisiaj przez check, który akurat zaświecił się podczas padania technicznego nie otrzymałem pieczątki. Muszę w 2 tygodnie rozwiązać problem. Wyskakują mi 2 błędy P2444 oraz P1410. Pompę dzisiaj oczyściłem ale nic nie pomogło. Ma ktoś jakąś radę? Przeglądając forum są różne opinie na temat wycięcia pompy oraz zaworów. Jedni twierdzą, że w 2.0 nie można tego zrobić (tylko z turbo). Gdzie leży prawda? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
recki Opublikowano 17 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2018 Pewnie jest to najlepsze rozwiązanie, ale nadal podmiana na jakąś inną wydaje się tańszą opcją. Obawiam się że tylko wydaje. Silników, ich kompow, NA nie da sie normalnie flashowac (złączem) tylko zewnętrznie, na zewn. programatorze. Ten człowiek tak to robi, przy okazji eliminując kilka innych bolaczek (min slawetne mulenie 2-3 k obr.). Ja z jego usług nie korzystałem ale ma rzeszę zadowolonych klientowmelduje ze nic nie musze 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LosioDriver Opublikowano 17 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2018 W dniu 14.07.2018 o 00:08, notor3 napisał: Witam, czy jest możliwość usunięcia w.w. pompy i pozbycia się błedu p 2433. Chodzi o forestera 2.0 n/a 2006r. Czytałem forum i dowiedziałem się, że w wolnossących silnikach nie da się tego zrobić w ecu. W moim Forku 2.0X pompa jest wyłączona i wyrzucona z ECU. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zandeo Opublikowano 18 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2018 Cytat W moim Forku 2.0X pompa jest wyłączona i wyrzucona z ECU. Pompa i zawory pozostają dalej w aucie czy trzeba je usunąć a dziury zaślepić? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
notor3 Opublikowano 18 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2018 (edytowane) Ja niestety muszę czekać do następnego tygodnia, bo teraz nie było żadnej używanej pompy na giełdzie. Zawory EGR miałem czyszczone i jedyny błąd jest od pompy powietrza wtórnego, która jest ewidentnie spalona i jeśli uda się podmienić np. na taką ze smarta jak było opisane kosztem 150zł to warto. Dziury w obrotach nie mam a jeśli padnie mi zawór który kosztuje ok 1000zł to skorzystam chyba z oferty mapteka, chociaż kosztuje raz tyle to jednak jest w kraju. Edytowane 18 Lipca 2018 przez notor3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LosioDriver Opublikowano 19 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2018 W dniu 18.07.2018 o 15:58, Zandeo napisał: Pompa i zawory pozostają dalej w aucie czy trzeba je usunąć a dziury zaślepić? Wszystko jest ale po prostu wyłączone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yaco motorsport Opublikowano 24 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2018 Temat w silnikach bez turbo i turbo ogarnięty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
notor3 Opublikowano 3 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2018 Przepraszam za długą ciszę w temacie. Próba przeprowadzona na silniku z audi nie pozwalała na usunięcie błędu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zły Opublikowano 21 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2019 W miejscu gdzie opisywałem mój samochód ura_bus mnie natchnął do drążenia tematu. Znajomy podpial się dzisiaj w pracy ( zapomniałem kod błędu) ale coś tam błąd pompy powietrza wtórnego. Efekt check engine + cruise. Pytałem mojego mechanika bo on mi to kasował mówi ze to samo było. Dzwoniłem do poprzedniego właściciela bo tez to miał, czyścili pompę i zawory, brak nieszczelności itp i nic to nie pomogło. Pytania: za co w ogole odpowiada ta pompa? Piszecie ze da się to zrobić ale jak? Co ma to wspólnego z tempomatem?!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thomas Opublikowano 22 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2019 W dniu 16.09.2012 o 13:35, WojB napisał: Gdzie w Warszawie mozna wylaczyc "pewne funkcje"? Prosba o info na prv. Nie wiem jak w Wwie, ale w okolicach Lodzi wylaczenie "pewnych funkcji" kosztowalo mnie 850PLN. Na razie mam spokoj, oby tak pozostalo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 22 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2019 (edytowane) 12 minut temu, Thomas napisał: Nie wiem jak w Wwie, ale w okolicach Lodzi wylaczenie "pewnych funkcji" kosztowalo mnie 850PLN. Na razie mam spokoj, oby tak pozostalo... Jak za samo wyłączenie pompy w wersji turbo zapłaciłeś 850PLN to grubo przepłaciłeś, w turbo podpinam się kompem i wyłączam te błędy w 5min za ułamek tej kwoty Nawet z dojazdem do Warszawy by wyszło dużo mniej Edytowane 22 Listopada 2019 przez skwaro 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VEC Opublikowano 22 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2019 Ktoś mądry może mnie oświecić do czego ta pompa służy i jakie są skutki wyłączenia/awarii? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 22 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2019 (edytowane) 7 minut temu, VEC napisał: Ktoś mądry może mnie oświecić do czego ta pompa służy i jakie są skutki wyłączenia/awarii? Pierwsze kilkadziesiąt sekund od uruchomienia silnika pompuje powietrze do wydechu w celu obniżenia emisji na zimnym silniku (dzięki temu szybciej nagrzewa się katalizator), nie ma wpływu na działanie silnika. Awaria wywala błąd ECU. Edytowane 22 Listopada 2019 przez skwaro 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thomas Opublikowano 22 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2019 8 godzin temu, skwaro napisał: Jak za samo wyłączenie pompy w wersji turbo zapłaciłeś 850PLN to grubo przepłaciłeś, w turbo podpinam się kompem i wyłączam te błędy w 5min za ułamek tej kwoty Nawet z dojazdem do Warszawy by wyszło dużo mniej Hmmm... wydaje mi się że myślimy o nieco innych czynnościach. Wyłączenie kompem błędów to co innego niż wymontowanie kompa z samochodu i grzebanie w nim tak aby przestał "widzieć" pompę i się o nią "dopytywać". I takie coś mam zrobione. Komp nie "widzi" pompy to i jej nie steruje. Pompa pozostała pod maską, ma tylko wypięty kabelek/wtyczkę. Kilka postów wyżej była wspomniana kwota do 1000PLN. Z migającym checkiem nie jechał bym do Wwy.... zgasł by po drodze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się