respect Opublikowano 15 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2013 Widzisz eddie, ja tez ATE ,tylko ten TYPE 200. Bałem się że racing będzie mniej trwały /higroskopijny ,choć dopuszczaja go na 3 lata też . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miszozon Opublikowano 15 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2013 Coś do poczytania: http://www.castrolprofessionalacademy.pl/upload/files/strefa_wiedzy/plyny_eksploatacyjne/plyny_hamulcowe.pdf Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EL-Marcin Opublikowano 15 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2013 A jeszcze w temacie hamowania: czy ktoś z Was ma doświadczenia z zamianą tylnych bębnów na jakieś fajne, spore tarcze? Jest to gra warta świeczki? Jak ogólnie oceniacie skuteczność i niezawodność bębno-tarcz, z rodzieleniem hamulca ręcznego i nożnego; nigdy nie miałem auta z takim patentem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TyrTyr Opublikowano 15 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2013 "Zgodnie z prawem Pascala ciśnienie w płynie" Lepszy plyn ma zapewne lepsze cisnienie........ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 16 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2013 (edytowane) "Zgodnie z prawem Pascala ciśnienie w płynie" Lepszy plyn ma zapewne lepsze cisnienie........ o nie, czyzby kolejny watek zrujnowany obecnoscia TyrTyr'a? juz "wiemy", ze z wlaczona klima auto pali mniej, a zaraz sie okaze, ze wszystkie plyny ham. sa jednakowe... Edytowane 16 Maja 2013 przez eddie_gt4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 16 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2013 @@EL-Marcin, Dla mnie nie warto ,jeśli auto nie słuzy do pojeżdżawek i nie potrzeba lepszego chłodzenia ,częstej kontroli,wymian klocków. Jeśli gotujesz tylne hamulce -to tak. Ręczny może być w tarczobębnach słabszy.Osobiście nie mam porównania- tylko na tarczobębnach jeździłem od lat -kadett,astra i subaraki. pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TyrTyr Opublikowano 14 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2013 "Zgodnie z prawem Pascala ciśnienie w płynie" Lepszy plyn ma zapewne lepsze cisnienie........ o nie, czyzby kolejny watek zrujnowany obecnoscia TyrTyr'a? juz "wiemy", ze z wlaczona klima auto pali mniej, a zaraz sie okaze, ze wszystkie plyny ham. sa jednakowe... Moze na samym poczatku warto zaznaczyc; _ Nie zwracac uwagi na wypisywane/cytowane/linkowane glupoty _ Skoro uwazasz ze zdanie "Zgodnie z prawem Pascala ciśnienie w płynie, " ma sens... To nie ja, ale kto inny Ci zrujnowal znacznie wiecej niz wspominasz. PS. Jesli idzie i AC to przeczytaj raz jeszcze wszystko co napisalem, najlepiej ze zrozumieniem. I jak bedziesz mial pytania to je zadaj, ale w kulturalny sposob. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 14 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2013 @@eddie_gt4,proszę trzymaj się tematu i daruj sobie złośliwości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamann1 Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Witam, po dłuższym użytkowaniu zestawu hamującego TRW(ok 25 kkm)stwierdzam że zaczęły czasami popiskiwać. Poza tym wszystko OK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arkitekt Opublikowano 2 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2013 Panowie, a REMSA, OMP, Textar co o nich powiecie ? Ktos smiga na tanszych klockach ( mam obecnie ferodo DS2500, ale pyla jak ch...ra i sporo kosztuja a juz sie zjadly), nie pylacych i nie piszczacych jak przyslowiowy Zuk ??? tomasz p. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 2 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2013 @@arkitekt, z wymienionych przez Ciebie to chyba OMP mają najlepszą opinię. Nie jeździłem, ale sporo osób sobie chwali ten klocek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arkitekt Opublikowano 2 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2013 elmo ... a co powiesz o HAWK Performace Ceramic ??? podobno mniej pylą, chociaz posiadajac dwukrotnie HP+ oraz potem HPS-y poprawy w mniejszym pyleniu oraz mniejszym piszczeniu nie odnotowalem (dlatego nastapila przesiadka na DS2500).Niestety ferodo pyli jak wsciekle... tomasz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 2 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2013 miałem OMP i były ok, nie pamiętam czy piszczały, pamiętam, że hamowały (nieco słabiej niż DS2500, co oczywiste, ale za to niezależnie od tego czy były zimne czy ciepłe ... po prostu klocki) @@arkitekt, Hawki mocno Ci hałasowały ? (HPS i HP+) .. stoję przed podobnym wyborem, kończą mi się po woli Winmaxy (które są super, ale nigdzie nie można ich już kupić) i też się zastanawiam, Ferodo, CL, HAWK, a może OMP ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 2 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2013 elmo ... a co powiesz o HAWK Performace Ceramic ??? Nie wiem, nie jeździłem, więc się nie wypowiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vonda Opublikowano 2 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2013 ... a co powiesz o HAWK Performace Ceramic ??? (...) Mam z przodu od paru miesięcy - póki co zwiększonego pylenia (w stosunku do OEM) nie zaobsewrowałem ... inna sprawa iż z tyłu mam HPS i też nie widzę żeby jakoś strasznie pyliły ;-)) ale to może dlatego, że z tyłu ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bednarcm Opublikowano 2 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2013 A jak wygląda skuteczność hamowania HP Ceramic po tych kilku miesiącach? Dwa tygodnie temu u siebie założyłem na przodzie razem z tarczami TRW i albo się jeszcze nie dotarły, albo nie są skuteczniejsze od Jurid-ów. Przejechałem ponad 1kkm, na tarczach znać jeszcze fabryczne ślady frezowania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 2 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2013 albo się jeszcze nie dotarły http://klockihamulcowehawk.pl/faq.php Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vonda Opublikowano 2 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2013 (edytowane) http://klockihamulcowehawk.pl/faq.php Z tego opisu wynika iż klocki ceramiczne są "be" ;-)) i twierdzi to producent tychże klocków ... a niech to ... Bednarcm> Moje hamują na tarczach ATE ... jest lepiej niż na początku - ale skali poprawy nie jestem w stanie określić ... raz, że jeżdźę raczej spokojnie (przynajmniej w porównaniu z niektórymi z Was ;-) a 2/, że proces poprawy następował stopniowo - możliwe też, że po prostu się przyzwyczaiłem ... jak już pisałem nie mam porównania do innych lepszych klocków (wcześniej były zapewne OEM - poprzedni właściciel serwisował wyłącznie w ASO) ale w stosunku do nich jest teraz odczuwalnie lepiej ... (zaraz po wymianie wydawało mi się, że jest wręcz gorzej ;-) Edytowane 2 Września 2013 przez vonda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bednarcm Opublikowano 2 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2013 To samo było napisane na opakowaniu klocków, ale dokładnie takiej procedury nie przeprowadzałem Tak mniej więcej je używałem na samym początku, zresztą nadal mają raczej lekkie życie. Jest zdecydowanie lepiej niż chwilę po zamontowaniu, ale mam nadzieję, że to nie jest ich "ostatnie słowo" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol76 Opublikowano 2 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2013 chociaz posiadajac dwukrotnie HP+ oraz potem HPS-y poprawy w mniejszym pyleniu oraz mniejszym piszczeniu nie odnotowalem U mnie zestaw Howk QS i HPS jest nadal cichy, nie piszczy i nie zauważyłem jakiegoś nadmiernego pylenia. Hamowanie znacznie pewniejsze i skuteczniejsze niż na OEM. Przejechałem już ok 5 kkm i jestem bardzo zadowolony. Docieranie zgodnie z procedurą na opakowaniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arkitekt Opublikowano 3 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2013 zatem moze przy nastepnej procedurze wymiany zastosuje sie do tego sposobu " docierania" kockow? tylko jak po zalozeniu klockow dojechac na "wolna" droge bez jakiegokolwiek przyhamowania nawet ??? Widze iz sporo z kolegow jezdzi na Hawkach rownie sporo na Ferodo, ktore zatem wybarc: Hawk Performance ceramik czy Ferodo DS (odrzucam DS2500 bo zjadly sporo tarcz) ??? tomasz p. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KACPERO_1 Opublikowano 3 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2013 Hawki lub OMP (wiele pozytywnych opinii) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się