AdaSch Opublikowano 22 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2012 Wielokrotnie pałowałowałem zmęczone tarcze OEM i nic nigdy się nie pokrzywiło na premierach pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 22 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2012 AdaSch, być może to zwykłe brembulce to taki szit, ale że premiery są cienkie to też fakt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 22 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2012 Adam, rozmawialiśmy kiedyś o Twoim "pałowaniu" Ty "pałujesz" inaczej niż wszyscy np jeżdżenie 140 obwodnicą to nie pałowanie Ja jeździłem na Premierach i pokrzywiły mi one Zimmermany, potem jeździłem na DBA i miałem wrażenie, że DBA mi się pokrzywiło, zmieniłem na OMP i tarcze się wyprostowały. cuda :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crem Opublikowano 22 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2012 Wielokrotnie pałowałowałem zmęczone tarcze OEM i nic nigdy się nie pokrzywiło Ja też OEM'y wielokrotnie katowałem (bez turbo co prawda i górzyste wakacje, a nie pojeżdżawki ) i zawsze trzymały się prosto (inna sprawa, że nie za bardzo hamowały). To tak jak z Geolander'ami - idealnie proste, prędkość V, wytrzymałe - tylko do jazdy się nie nadają (jeszcze przynajmniej trzy podobne przykłady mi do głowy przychodzą ale mniejsza z tym ). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jpol Opublikowano 23 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2012 Ja jeździłem na Premierach i pokrzywiły mi one Zimmermany A mi to samo z Zimmermannami zrobiły DS2500. (faktem jest - tarcze i klocki zakładane używki, co mogło mieć niebagatelny wpływ; a teraz testuję Brembo ORO z DS2500 - na razie tylko klocki zjadają ;-)) Natomiast w wolnossącym GC8 komplet TRW (tarcze+klocki) zdawał się dawać radę (także na pojeżdżawkach). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Haze Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Jeszcze tylko dodam, że po przejechaniu około 500 km hamulce "się ułożyły" i hamowanie jest już zauważalnie lepsze - to 15% to minimum, bardziej 20... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zim Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Odgrzewam wątek ;-) U siebie (2.0 X 158 KM 2005 r) mam OEMowe klocki/tarcze z przodu i bębny z tyłu. Myślę nad zmianą tarczy/klocków z przodu i wywaleniu bębnów z tyłu i zastąpieniu ich tarczowymi. Czy może ktoś podrzucić info czy w tym modelu są z przodu tarcze 276mm czy 294mm? Według katalogu intercars powinny być 276mm ale ktoś tu w wątku pisał że w tych rocznikach już są 294mm i teraz nie bardzo wiem co i jak. Co myślicie o wymianie bębnów na tarcze? Ile taki zabieg może kosztować w forku 2005 r? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crem Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Masz z przodu 276 mm. Weszły by też te większe ale trzeba zastosować przejściówki na zaciski. Jest też o tym w tym wątku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qbutek Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2012 z przodu wystarczy, że znajdziesz same jarzma, ale nie jest to proste. Ja szukam już jakiś czas. Oczywiscie też klocki i tarczę. Z tyłu potrzebujesz zwrotnic, zaciskow, tarcz, okładzin, klocków, przewodów elastycznych i linek. Tak było u mnie przy modyfikacji w Legacy I. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clint Opublikowano 16 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2012 wydając ok 1800zł można miec naprawdę działający bardzo dobrze hamulec A można trochę mniej enigmatycznie? operacja jest prosta łatwa , przyjemna, i skuteczna, wymieniasz jarzma zacisków, tarcze 294mm, klocki CL i masz rewelacyjne hamowanie przetestowane na 5 autach i jest lepiej niż sie spodziewaliśmy Carfit, czy możesz podać opcję "prostą, łatwą, przyjemną i skuteczną" dla MY05 2.5XT gdzie w standardzie są już większe tarcze? Chciałbym pozostać przy feldze 16". Jaki zestaw tarcz, klocków byś doradził i czy można coś jeszcze poprawić bez zmiany felg? Pozdrawiam, Clint Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 16 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2012 gładkie brembo + klocki Carbon Lorraine RC5+ świetne hamowanie. mam co prawda w 4-tł. ale kombinacja jest super. może nie jest to najtańsza opcja ale raczej warto... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 16 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2012 tzd, tomaek ale i tak znacznie tańsza niż np DBA plus DS2500 a wcale bym się nie zdziwił gdyby wyszło słabiej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 16 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2012 ds2500 trzeba ponoć rozgrzać. carbon lorraine działa od razu, nawet na zimno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crem Opublikowano 16 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2012 http://www.cl-brakes.co.uk/carbone-lorr ... ?limit=30# Do mojego jakby nie ma . Do sprzed liftu są. Chyba, że się do zacisku da dobrać. Faktycznie - tanie nie są. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 16 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2012 dziwne, byłem przekonany, że są. tarcza 294? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crem Opublikowano 17 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2012 276 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waka Opublikowano 8 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 Lekko odgrzewam. Żeby włożyć większe tarcze do forka s turbo, to wystarczy wymienić jarzma zacisków, ale teraz pytanie na jakie? Każde od subaru pod tarczę 294 będą pasować czy tylko np. od forestera? Jakich mam szukać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Haze Opublikowano 2 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2012 Proszę o rozważenie przyklejenia tego wątku ponieważ przekazano tu sporo merytorycznych informacji oraz doświadczeń w jakże ważnym temacie hamowania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 3 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2012 ds2500 trzeba ponoć rozgrzać. carbon lorraine działa od razu, nawet na zimno a czy te klocki też tak piszczą jak DS2500? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jpol Opublikowano 4 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2012 A DS2500 piszczą? Nie zauważyłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 4 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2012 U mnie w zestawie z gładkimi Brembo piszczą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 4 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2012 Można kupić na rynku klocki skuteczniejsze , a przy tym nie piszczace , i do do seryjnego zacisku ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol76 Opublikowano 4 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2012 Można kupić na rynku klocki skuteczniejsze , a przy tym nie piszczace , i do do seryjnego zacisku ! Jakie to klocki? Nie daj się prosić :-P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jpol Opublikowano 4 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2012 U mnie w zestawie z gładkimi Brembo piszczą Ani wcześniej na gładkich Zimmermannach, ani teraz na Brembo ORO nie zauważyłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 5 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2012 (edytowane) Niestety piszczą, choć wyraźnie poprawiają hamowanie. Carfit podaj nazwę tych klocków chętnie sprawdzę. Edytowane 5 Grudnia 2012 przez Herostrates Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się