Skocz do zawartości

Tanie hamowanie?


Haze

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 171
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Adam, rozmawialiśmy kiedyś o Twoim "pałowaniu" :)

Ty "pałujesz" inaczej niż wszyscy :) np jeżdżenie 140 obwodnicą to nie pałowanie :)

 

Ja jeździłem na Premierach i pokrzywiły mi one Zimmermany, potem jeździłem na DBA i miałem wrażenie, że DBA mi się pokrzywiło, zmieniłem na OMP i tarcze się wyprostowały. cuda :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wielokrotnie pałowałowałem zmęczone tarcze OEM i nic nigdy się nie pokrzywiło

 

Ja też OEM'y wielokrotnie katowałem (bez turbo co prawda i górzyste wakacje, a nie pojeżdżawki :)) i zawsze trzymały się prosto (inna sprawa, że nie za bardzo hamowały). To tak jak z Geolander'ami - idealnie proste, prędkość V, wytrzymałe - tylko do jazdy się nie nadają (jeszcze przynajmniej trzy podobne przykłady mi do głowy przychodzą ale mniejsza z tym :)).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jeździłem na Premierach i pokrzywiły mi one Zimmermany

A mi to samo z Zimmermannami zrobiły DS2500. :twisted:

(faktem jest - tarcze i klocki zakładane używki, co mogło mieć niebagatelny wpływ; a teraz testuję Brembo ORO z DS2500 - na razie tylko klocki zjadają ;-))

 

Natomiast w wolnossącym GC8 komplet TRW (tarcze+klocki) zdawał się dawać radę (także na pojeżdżawkach).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Odgrzewam wątek ;-)

 

U siebie (2.0 X 158 KM 2005 r) mam OEMowe klocki/tarcze z przodu i bębny z tyłu.

Myślę nad zmianą tarczy/klocków z przodu i wywaleniu bębnów z tyłu i zastąpieniu ich tarczowymi.

 

Czy może ktoś podrzucić info czy w tym modelu są z przodu tarcze 276mm czy 294mm?

Według katalogu intercars powinny być 276mm ale ktoś tu w wątku pisał że w tych rocznikach już są 294mm i teraz nie bardzo wiem co i jak.

 

Co myślicie o wymianie bębnów na tarcze?

Ile taki zabieg może kosztować w forku 2005 r?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z przodu wystarczy, że znajdziesz same jarzma, ale nie jest to proste. Ja szukam już jakiś czas.

Oczywiscie też klocki i tarczę.

 

Z tyłu potrzebujesz zwrotnic, zaciskow, tarcz, okładzin, klocków, przewodów elastycznych i linek.

Tak było u mnie przy modyfikacji w Legacy I.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
wydając ok 1800zł można miec naprawdę działający bardzo dobrze hamulec

 

A można trochę mniej enigmatycznie? :D

 

operacja jest prosta łatwa , przyjemna, i skuteczna, wymieniasz jarzma zacisków, tarcze 294mm, klocki CL i masz rewelacyjne hamowanie :D przetestowane na 5 autach i jest lepiej niż sie spodziewaliśmy :)

 

 

Carfit, czy możesz podać opcję "prostą, łatwą, przyjemną i skuteczną" dla MY05 2.5XT gdzie w standardzie są już większe tarcze? Chciałbym pozostać przy feldze 16". Jaki zestaw tarcz, klocków byś doradził i czy można coś jeszcze poprawić bez zmiany felg?

 

Pozdrawiam,

Clint

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Lekko odgrzewam.

Żeby włożyć większe tarcze do forka s turbo, to wystarczy wymienić jarzma zacisków, ale teraz pytanie na jakie? Każde od subaru pod tarczę 294 będą pasować czy tylko np. od forestera? Jakich mam szukać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...