Skocz do zawartości

Tanie hamowanie?


Haze

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 171
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Ja mam w swoim Forku przewody w oplocie stalowym i nie było problemów z ich zakupem.

 

No to podrzućcie namiary na sklep co sprzedaje te przewody w oplocie do Forka.

 

Ja się dowiadywałem w nie-ASO i jakimś sklepie na Allegro to mówili że tylko z Imprezy i jeździć po asfalcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma przewodów w oplocie dedykowanych do Forestera

 

 

Jak nie ma , jak są nawet je mam

Zacisk do tarcz ~277 i 294 jest taki sam?

:D

tak

 

To teraz tylko dorwać jarzma i sprawdzić czy w moje 16 to wejdzie.

 

Nie ma ktoś może takowych?

 

mam nówki oryginał, zamówłem pewnemu klientowi , ale sie nie odzywa :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

forester us na fabrycznym zestawie nie nie hamowal na zimno a po

rozgrzaniu byla tragedia

 

po zalozceniu klockow Feroodo ds performance i tarcz OYODO lodowka wreszcie zaczela

hamowac i nie puchnie po kilkukrotnym "duszeniu" na autostradzie

czy w gorach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jpol,

 

poszlo PW :arrow:

 

tomasz

 

-- Pn lip 09, 2012 8:02 am --

 

Haze,

 

mam zestaw jak CREM czyli przod BREMBO 297gladkie +FERODO DS2500 oraz tyl BREMBO gladkie+ FERODO PREMIER (+ plyn FERODO) zestaw przyzwoicie hamuje i wyszedl w rozsadnej cenie- POLECAM !!!

 

tomasz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedno pytanie (poprawcie jeśli się mylę): jak rozumiem powyższe rozwiązanie opiera się na zastosowaniu sportowych (usportowionych) klocków i tarcz hamulcowych ?

Jak takie elementy (przystosowane do wyższch temperatur pracy) zachowują się na zimno - czyli przy normalnej codziennej jeździe ? Czy hamują równie skutecznie jak OEM czy lepiej lub gorzej ? Bo jak rozumiem po rozgrzaniu hamulców jednoznacznie jest poprawa ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zachowują się na zimno - czyli przy normalnej codziennej jeździe ?

 

 

wszystko tak naprawdę zależy jak ktoś Ci doradzi :roll: , temat wątku był do 2000zł , podałem jak na tacy rozwiązanie które wg. mnie sie rewelcyjnie sprawdza , potem padły inne propozycje lepsze czy gorsze, cóż to jest forum , i każdy chwali swoje :roll: , ja przerobiłem wiele rozwiazań i jezdziełem wieloma autami , i swojej propozycji nie zmienie :roll: , choć z oczywistych względów kazdego przestrzegam przed pewnymi minusami :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

carfit,

 

widzisz bo my (ja ) zachowlalismy sie z kolegami nie fachowo i pochwalilismy swoje rozwiazania gdyz my juz mamy 294 tarcze na zaciskach tokiko...pozostalo w cywilny (budzetowy) sposob je poprawic. wydalo sie iz gladkie BREMBO przod+ tyl oraz klocki FERODO DS2500 jest taka wlasnie budzetowa wersja dobrego hamowania.

nie znam lepszego w tym budzecie 1300pln + montaz.

 

tomasz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, wszystko jest jak najbardziej OK - carfit podał najbardziej wyśrubowane (i zapewne najbardziej skuteczne) rozwiązanie mieszczące się w widełkach cenowych, a inni opisali tańsze rozwiązania, ale też DAJĄCE POPRAWĘ JAKOŚCI HAMOWANIA Forka - i o to chodziło w tym wątku!

Ja (na razie) wybrałem tańszą opcję - w weekend będę zakładał i po tym jak się trochę dotrą dam znać czy było warto...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Haze - przerabialem i jedno i drugie rozwiązanie swego czasu u siebie w Forku, zanim nie zmieniłem układu hamulcowego na inny.

 

Rozwiązanie tańsze - będziesz odczuwal różnice w stosunku do serii, i będziesz nawet zadowolony,

Rozwiązanie carfita - będziesz bardzo odczuwal różnicę i będziesz bardzo zadowolony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sorry za lamerskie pytanie: ale czegoś ty nie rozumiem ... czy Carfit proponuje "większe" i inne - nie OEM - tarcze (294mm) + lepsze klocki przy tych samych zaciskach ... a Wy "tylko" inne tarcze + klocki bo wielkość tarcz już macie 294 mm ?

Z tego by wynikało iż Forek XT ma tarcze 294 a inne (nie XT) mają mniejsze ? Czyli w XT (a taki mnie inetresuje) pozostaje (budżetowo) tylko żonglowanie rodzajem tarcz i klocków co przynieść może odczuwalną poprawę acz nie koniecznie ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Carfit proponuje (ale to tylko domniemanie) - inne tarcze z nacięciami, inne klocki (twardsze), być może inne przewody hamulcowe, te same zaciski hamulcowe (inne jarzmo). Może też innej klasy płyn hamulcowy.

 

Gradacja zadowolenia wygląda tak:

- Seria / OEM

- Rozwiązanie, o którym pisze Arkitekt (z resztą praktycznie takie jak u mnie)

- Rozwiązanie Carfit'a

- pozostałe - już daleko ponad 2k zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dyskusja się zaczęła od Forka S-turbo, a ten ma tarcze 277mm :idea: Po zmianie jarzma jak napisał Carfit można wsadzić tarczę 294mm i na to lepsze klocki. Efekt w stosunku do ceny jest więcej niż zadowalający.

Późniejsze Forki XT mają już tarcze 294mm i tutaj można iść w zacisk od WRX, ale szału dalej nie będzie. Trzeba na pewno dać lepszą tarczę i klocek. Jednak przy zamianie zacisku dochodzi kwestia felg. Jak komuś dalej mało to niech zakłada Brembo z STI.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...