Subaru_Forester Opublikowano 6 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2012 Bez problemu wchodzi pod standardowe 16'...przynajmniej w Forku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thomas Opublikowano 6 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2012 Ja mam w swoim Forku przewody w oplocie stalowym i nie było problemów z ich zakupem. No to podrzućcie namiary na sklep co sprzedaje te przewody w oplocie do Forka. Ja się dowiadywałem w nie-ASO i jakimś sklepie na Allegro to mówili że tylko z Imprezy i jeździć po asfalcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Subaru_Forester Opublikowano 6 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2012 Thomas, ja mam te http://allegro.pl/przewody-hamulcowe-he ... 17306.html Nie wiem które pasują do Twojego Forka :? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 7 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2012 Nie ma przewodów w oplocie dedykowanych do Forestera Jak nie ma , jak są nawet je mam Zacisk do tarcz ~277 i 294 jest taki sam? tak To teraz tylko dorwać jarzma i sprawdzić czy w moje 16 to wejdzie. Nie ma ktoś może takowych? mam nówki oryginał, zamówłem pewnemu klientowi , ale sie nie odzywa :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 8 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2012 forester us na fabrycznym zestawie nie nie hamowal na zimno a po rozgrzaniu byla tragedia po zalozceniu klockow Feroodo ds performance i tarcz OYODO lodowka wreszcie zaczela hamowac i nie puchnie po kilkukrotnym "duszeniu" na autostradzie czy w gorach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Haze Opublikowano 9 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2012 carfit -> gdyby Kolega qbutek się nie zdecydował na te jarzma to jestem drugi w kolejce ... A tak na marginesie - jaka cena? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arkitekt Opublikowano 9 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2012 jpol, poszlo PW :arrow: tomasz -- Pn lip 09, 2012 8:02 am -- Haze, mam zestaw jak CREM czyli przod BREMBO 297gladkie +FERODO DS2500 oraz tyl BREMBO gladkie+ FERODO PREMIER (+ plyn FERODO) zestaw przyzwoicie hamuje i wyszedl w rozsadnej cenie- POLECAM !!! tomasz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crem Opublikowano 9 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2012 Płyn mam OEM ale to w zasadzie nie ma wielkiego wpływu i z tyłu bębny . Reszta - potwierdzam . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Haze Opublikowano 9 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2012 arkitekt <- dzięki za info, utwierdzasz mnie w przekonaniu, że warto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arkitekt Opublikowano 9 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2012 qbutek, PW :arrow: poszlo, daj znac co i jak ? tomasz p. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KACPERO_1 Opublikowano 10 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2012 Thomas, ja mam te http://allegro.pl/przewody-hamulcowe-he ... 17306.html Nie wiem które pasują do Twojego Forka :? ja u siebie założyłem właśnie tej firmy i jest gitara - pasowały idelanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miszozon Opublikowano 10 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2012 KACPERO_1 jak tam, założyłeś już nowe hamulce :?: Jest lepiej, dużo lepiej :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KACPERO_1 Opublikowano 10 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2012 tak przód już hamuje, dzisiaj zakładam tył zaraz po łikendzie dam znać i podzielę się wrażeniami, ale widzę po przednim zestawie jest normalne hamowanie jakie powinno być w takim aucie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vonda Opublikowano 10 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2012 Jedno pytanie (poprawcie jeśli się mylę): jak rozumiem powyższe rozwiązanie opiera się na zastosowaniu sportowych (usportowionych) klocków i tarcz hamulcowych ? Jak takie elementy (przystosowane do wyższch temperatur pracy) zachowują się na zimno - czyli przy normalnej codziennej jeździe ? Czy hamują równie skutecznie jak OEM czy lepiej lub gorzej ? Bo jak rozumiem po rozgrzaniu hamulców jednoznacznie jest poprawa ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Subaru_Forester Opublikowano 10 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2012 Wszystkie powyższe rozwiązania są cywilne. W takich pieniądzach nie kupisz zastosowań sportowych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KACPERO_1 Opublikowano 10 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2012 Wszystkie powyższe rozwiązania są cywilne. W takich pieniądzach nie kupisz zastosowań sportowych dokładnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 10 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2012 zachowują się na zimno - czyli przy normalnej codziennej jeździe ? wszystko tak naprawdę zależy jak ktoś Ci doradzi :roll: , temat wątku był do 2000zł , podałem jak na tacy rozwiązanie które wg. mnie sie rewelcyjnie sprawdza , potem padły inne propozycje lepsze czy gorsze, cóż to jest forum , i każdy chwali swoje :roll: , ja przerobiłem wiele rozwiazań i jezdziełem wieloma autami , i swojej propozycji nie zmienie :roll: , choć z oczywistych względów kazdego przestrzegam przed pewnymi minusami :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arkitekt Opublikowano 11 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2012 carfit, widzisz bo my (ja ) zachowlalismy sie z kolegami nie fachowo i pochwalilismy swoje rozwiazania gdyz my juz mamy 294 tarcze na zaciskach tokiko...pozostalo w cywilny (budzetowy) sposob je poprawic. wydalo sie iz gladkie BREMBO przod+ tyl oraz klocki FERODO DS2500 jest taka wlasnie budzetowa wersja dobrego hamowania. nie znam lepszego w tym budzecie 1300pln + montaz. tomasz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Haze Opublikowano 11 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2012 Panowie, wszystko jest jak najbardziej OK - carfit podał najbardziej wyśrubowane (i zapewne najbardziej skuteczne) rozwiązanie mieszczące się w widełkach cenowych, a inni opisali tańsze rozwiązania, ale też DAJĄCE POPRAWĘ JAKOŚCI HAMOWANIA Forka - i o to chodziło w tym wątku! Ja (na razie) wybrałem tańszą opcję - w weekend będę zakładał i po tym jak się trochę dotrą dam znać czy było warto... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siekla Opublikowano 11 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2012 Haze - przerabialem i jedno i drugie rozwiązanie swego czasu u siebie w Forku, zanim nie zmieniłem układu hamulcowego na inny. Rozwiązanie tańsze - będziesz odczuwal różnice w stosunku do serii, i będziesz nawet zadowolony, Rozwiązanie carfita - będziesz bardzo odczuwal różnicę i będziesz bardzo zadowolony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Haze Opublikowano 11 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2012 siekla <- :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vonda Opublikowano 12 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2012 sorry za lamerskie pytanie: ale czegoś ty nie rozumiem ... czy Carfit proponuje "większe" i inne - nie OEM - tarcze (294mm) + lepsze klocki przy tych samych zaciskach ... a Wy "tylko" inne tarcze + klocki bo wielkość tarcz już macie 294 mm ? Z tego by wynikało iż Forek XT ma tarcze 294 a inne (nie XT) mają mniejsze ? Czyli w XT (a taki mnie inetresuje) pozostaje (budżetowo) tylko żonglowanie rodzajem tarcz i klocków co przynieść może odczuwalną poprawę acz nie koniecznie ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crem Opublikowano 12 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2012 Carfit proponuje (ale to tylko domniemanie) - inne tarcze z nacięciami, inne klocki (twardsze), być może inne przewody hamulcowe, te same zaciski hamulcowe (inne jarzmo). Może też innej klasy płyn hamulcowy. Gradacja zadowolenia wygląda tak: - Seria / OEM - Rozwiązanie, o którym pisze Arkitekt (z resztą praktycznie takie jak u mnie) - Rozwiązanie Carfit'a - pozostałe - już daleko ponad 2k zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vonda Opublikowano 12 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2012 carfit napisał: "wymieniasz jarzma zacisków, tarcze 294mm, klocki CL" - dla mnie to sugeruje, że te 294 mm to "wartość dodana" ;-) i o to pytam ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miszozon Opublikowano 12 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2012 Dyskusja się zaczęła od Forka S-turbo, a ten ma tarcze 277mm Po zmianie jarzma jak napisał Carfit można wsadzić tarczę 294mm i na to lepsze klocki. Efekt w stosunku do ceny jest więcej niż zadowalający. Późniejsze Forki XT mają już tarcze 294mm i tutaj można iść w zacisk od WRX, ale szału dalej nie będzie. Trzeba na pewno dać lepszą tarczę i klocek. Jednak przy zamianie zacisku dochodzi kwestia felg. Jak komuś dalej mało to niech zakłada Brembo z STI. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się