Tarpan Opublikowano 5 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2012 No właśnie podaj nazwę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 5 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2012 OEM ASO Subaru? :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pepe2 Opublikowano 8 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2012 Haze , napisz coś jak ci się zestaw spisuje , głównie chodzi mi o tarcze bo o brembo to już legendy krążą , rozmawiałem z gościem który pracuje przy produkcji i nawet on niezbyt dobrze wypowiadał się na temat jakości . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tarpan Opublikowano 8 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2012 Haze , napisz coś jak ci się zestaw spisuje , głównie chodzi mi o tarcze bo o brembo to już legendy krążą , rozmawiałem z gościem który pracuje przy produkcji i nawet on niezbyt dobrze wypowiadał się na temat jakości . To nawet Bermbo już są kiepskie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzyq Opublikowano 8 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2012 (edytowane) Pracowalem chwile w polskim Brembo w DG. Jakosci produkcji nie mozna nic zarzucic. Odlewnie sa nowe, stacje obrobki nowoczesne i bardzo kumata kontrola jakosci. Tylko w PL nie robia chyba tarcz subarowych, ale moge sie mylic. Edytowane 8 Grudnia 2012 przez bzyq Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spokojny Opublikowano 8 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2012 Haze , napisz coś jak ci się zestaw spisuje , głównie chodzi mi o tarcze bo o brembo to już legendy krążą , rozmawiałem z gościem który pracuje przy produkcji i nawet on niezbyt dobrze wypowiadał się na temat jakości . To nawet Bermbo już są kiepskie ? Tarcze BREMBO odlewane w Dąbrowie Górniczej to uśredniając dobre tarcze. Czasami zdarzają się problemy, ale nie można generalizować, że są kiepskie. Mam możliwość pracy z tym zakładem, więc coś tam wiem, choć wglądu w szczegóły systemu jakości nie mam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 8 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2012 Brembo sport są produkowane we Włoszech w fabryce niedaleko Bergamo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qba25 Opublikowano 8 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2012 Brembo sport są produkowane we Włoszech w fabryce niedaleko Bergamo Proszę, światowy człowiek to i wie. Widać jak podróże kształcą ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spokojny Opublikowano 8 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2012 Brembo sport są produkowane we Włoszech w fabryce niedaleko Bergamo Choć to kolejne moje przypuszczenie, ale śmiem wątpić w wyższość jakości produkcji w Bergamo w porównaniu z odlewami z DG. Zakład w DG to naprawdę dość wysoki poziom. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pepe2 Opublikowano 9 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2012 No to mnie trochę uspokoiłeś bo w dzisiejszych czasach to już niczego człowiek nie może być pewny . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bambino5 Opublikowano 9 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2012 Polecam Hawk HPS Performance Brake Pad Znacie?? Przy normalnej tarczy od 20 do 30% lepsze hamowanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 9 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2012 Znacie?? HP+ lepsze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tarpan Opublikowano 10 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2012 Polecam Hawk HPS Performance Brake Pad Znacie?? Przy normalnej tarczy od 20 do 30% lepsze hamowanie. Piszczą ? Które klocki są lepsze od codziennej miejskiej jazdy : HPS czy HP+ ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 10 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2012 Które klocki są lepsze od codziennej miejskiej jazdy : HPS czy HP+ ? OMP ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 10 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2012 omp pylą niemiłosiernie i moim zdaniem hamują niewiele lepiej niż ferodo premier. tym razem zaryzykowałbym Hawka a najlepiej CL. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 10 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2012 Spróbuję zatem CL zamiast DS2500. Dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Haze Opublikowano 13 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2012 Haze , napisz coś jak ci się zestaw spisuje , głównie chodzi mi o tarcze bo o brembo to już legendy krążą , rozmawiałem z gościem który pracuje przy produkcji i nawet on niezbyt dobrze wypowiadał się na temat jakości . Zestaw cały czas jak najbardziej w porządku. Ostatnio nawet mogłem dość dokładnie pomacać tarcze (przy wymianie opon) i nic niepokojącego nie zauważyłem, a Forek w dalszym ciągu hamuje w sposób w końcu zbliżony do "normalnego" auta I jeszcze w temacie jakości tarcz: jakiś czas temu (jeszcze nie było mrozów) podskoczyłem na myjnie; dość szybko podskoczyłem I całe szczęście, że coś mnie naszło żeby przed myciem spryskać felgi płynem do czyszczenia - i dosyć mocno się zdziwiłem widząc, że płyn który przeleciał przez felgi intensywnie odparowuje na tarczach - były mocno nagrzane mimo, że przejechałem niecałe 4 km. Myślę, że gdybym w tym stanie wjechał od razu pod zimną wodę to mogłoby być różnie z tarczami... Większość z Was pewnie pamięta żeby swoje odczekać przed myjnią ale na wszelki wypadek przypominam ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pepe2 Opublikowano 16 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2012 Pytałem bo sam nie wiem już co o tym myślec , dzisiaj gadałem z gościem który sprzedaje tarcze i klocki i na hasło "brembo" usłyszałem : zapomnij , co trzeci komplet to reklamacja . Chyba że ludzie stosują twarde klocki a akurat z ferodo jakoś te tarcze dają radę , nie wiem co o tym mysleć ale chyba zaryzykuję i się przekonam na własnej skórze . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol76 Opublikowano 17 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2012 (edytowane) Pytałem bo sam nie wiem już co o tym myślec , dzisiaj gadałem z gościem który sprzedaje tarcze i klocki i na hasło "brembo" usłyszałem : zapomnij , co trzeci komplet to reklamacja . Chyba że ludzie stosują twarde klocki a akurat z ferodo jakoś te tarcze dają radę , nie wiem co o tym mysleć ale chyba zaryzykuję i się przekonam na własnej skórze . Daj szybko znać jak się się sprawują, bo planuję (albo planowałem?) na wiosnę właśnie zwykłe Brembo i HPS. Jak coś nie tak z tymi tarczami, to lepiej wiedziecieć przed zakupem. Edytowane 17 Grudnia 2012 przez karol76 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
japa Opublikowano 1 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2013 (edytowane) Zwykłe tarcze Brembo to pieniądze wyrzucone w błoto. Założyłem kiedyś przez głupotę do Turboantyka - szybko się zwichrowały a hamowanie z różańcem w ręku. Z cywilnych tarcz polecam ATE lub OEM. Temat wałkowany zresztą nieraz. Jeśli chodzi o zacisk pod 294 mm to pasuje Tokico z Forestera XT lub WRX US. Do zdobycia za jakieś 300 zł. U mnie hamuje taki set z tarczą OEM + klocki OMP. Ja miałem oryginalnie tarcze 266 mm także różnica jak nietrudno się domyśleć kolosalna. Mankamentem jest przesiadka na 16-ki, co w zimie jest minusem jeśli jeździ się po dziurach. Można oczywiście kupić BRAID-y 15-ki za 2,5 kzł . Odnośnie Ferodo Premier - OMP po rozgrzaniu biją na głowę Premiery. Pylenie jest i owszem. Edytowane 1 Marca 2013 przez japa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 1 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2013 Ja mam Brembo i DS2500 z porzodu i z tyłu, raczej sobie chwalę, w związku z tym, że to dość twardy setup to zużywa się u mnie wolniej. Mam jakiś 40 tyś zrobione i moi mechanicy mówią, że poza delikatną korozją tarcze i klocki świetnie się trzymają. Poza tym zimą jakby przestały piszczeć, tak więc git. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drout Opublikowano 1 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2013 Ja mam teraz Winmaxy na 2pot i daje nawet radę. Ferodo Premiery po tygodniu zdjąłem bo się jeździc bałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin Andrjańczyk Opublikowano 14 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2013 a może wypowie sie ktos na temat Zimmerman-ów?? http://allegro.pl/zimmermann-tarcze-sport-przod-subaru-forester-i3034671347.html jeździł ktoś już na tym? jesli tak to prosze o opinię. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peter90 Opublikowano 15 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2013 Witam , zimmermann 276 mm byly testowane w moim forku wraz z klockami ferrodo premier. Niestety taki zestaw byl gorszy niz fabryczny subaru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filester Opublikowano 15 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2013 Bo te Ferodo Premier bardzo przeciętne są. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się