Skocz do zawartości

Tanie hamowanie?


Haze

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 171
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Haze , napisz coś jak ci się zestaw spisuje , głównie chodzi mi o tarcze bo o brembo to już legendy krążą , rozmawiałem z gościem który pracuje przy produkcji i nawet on niezbyt dobrze wypowiadał się na temat jakości .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Haze , napisz coś jak ci się zestaw spisuje , głównie chodzi mi o tarcze bo o brembo to już legendy krążą , rozmawiałem z gościem który pracuje przy produkcji i nawet on niezbyt dobrze wypowiadał się na temat jakości .

 

To nawet Bermbo już są kiepskie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pracowalem chwile w polskim Brembo w DG. Jakosci produkcji nie mozna nic zarzucic. Odlewnie sa nowe, stacje obrobki nowoczesne i bardzo kumata kontrola jakosci. Tylko w PL nie robia chyba tarcz subarowych, ale moge sie mylic.

 

 

 

Edytowane przez bzyq
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Haze , napisz coś jak ci się zestaw spisuje , głównie chodzi mi o tarcze bo o brembo to już legendy krążą , rozmawiałem z gościem który pracuje przy produkcji i nawet on niezbyt dobrze wypowiadał się na temat jakości .

 

To nawet Bermbo już są kiepskie ?

Tarcze BREMBO odlewane w Dąbrowie Górniczej to uśredniając dobre tarcze. Czasami zdarzają się problemy, ale nie można generalizować, że są kiepskie.

Mam możliwość pracy z tym zakładem, więc coś tam wiem, choć wglądu w szczegóły systemu jakości nie mam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Haze , napisz coś jak ci się zestaw spisuje , głównie chodzi mi o tarcze bo o brembo to już legendy krążą , rozmawiałem z gościem który pracuje przy produkcji i nawet on niezbyt dobrze wypowiadał się na temat jakości .

 

Zestaw cały czas jak najbardziej w porządku. Ostatnio nawet mogłem dość dokładnie pomacać tarcze (przy wymianie opon) i nic niepokojącego nie zauważyłem, a Forek w dalszym ciągu hamuje w sposób w końcu zbliżony do "normalnego" auta ;)

 

I jeszcze w temacie jakości tarcz: jakiś czas temu (jeszcze nie było mrozów) podskoczyłem na myjnie; dość szybko podskoczyłem :D I całe szczęście, że coś mnie naszło żeby przed myciem spryskać felgi płynem do czyszczenia - i dosyć mocno się zdziwiłem widząc, że płyn który przeleciał przez felgi intensywnie odparowuje na tarczach - były mocno nagrzane mimo, że przejechałem niecałe 4 km. Myślę, że gdybym w tym stanie wjechał od razu pod zimną wodę to mogłoby być różnie z tarczami... Większość z Was pewnie pamięta żeby swoje odczekać przed myjnią ale na wszelki wypadek przypominam ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytałem bo sam nie wiem już co o tym myślec , dzisiaj gadałem z gościem który sprzedaje tarcze i klocki i na hasło "brembo" usłyszałem : zapomnij , co trzeci komplet to reklamacja :blink: .

Chyba że ludzie stosują twarde klocki a akurat z ferodo jakoś te tarcze dają radę , nie wiem co o tym mysleć ale chyba zaryzykuję i się przekonam na własnej skórze :wacko: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytałem bo sam nie wiem już co o tym myślec , dzisiaj gadałem z gościem który sprzedaje tarcze i klocki i na hasło "brembo" usłyszałem : zapomnij , co trzeci komplet to reklamacja :blink: .

Chyba że ludzie stosują twarde klocki a akurat z ferodo jakoś te tarcze dają radę , nie wiem co o tym mysleć ale chyba zaryzykuję i się przekonam na własnej skórze :wacko: .

Daj szybko znać jak się się sprawują, bo planuję (albo planowałem?) na wiosnę właśnie zwykłe Brembo i HPS. Jak coś nie tak z tymi tarczami, to lepiej wiedziecieć przed zakupem. :)

Edytowane przez karol76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Zwykłe tarcze Brembo to pieniądze wyrzucone w błoto.

Założyłem kiedyś przez głupotę do Turboantyka - szybko się zwichrowały a hamowanie z różańcem w ręku.

Z cywilnych tarcz polecam ATE lub OEM. Temat wałkowany zresztą nieraz.

 

Jeśli chodzi o zacisk pod 294 mm to pasuje Tokico z Forestera XT lub WRX US.

Do zdobycia za jakieś 300 zł.

U mnie hamuje taki set z tarczą OEM + klocki OMP.

Ja miałem oryginalnie tarcze 266 mm także różnica jak nietrudno się domyśleć kolosalna.

Mankamentem jest przesiadka na 16-ki, co w zimie jest minusem jeśli jeździ się po dziurach.

Można oczywiście kupić BRAID-y 15-ki za 2,5 kzł :).

Odnośnie Ferodo Premier - OMP po rozgrzaniu biją na głowę Premiery. Pylenie jest i owszem.

Edytowane przez japa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam Brembo i DS2500 z porzodu i z tyłu, raczej sobie chwalę, w związku z tym, że to dość twardy setup to zużywa się u mnie wolniej. Mam jakiś 40 tyś zrobione i moi mechanicy mówią, że poza delikatną korozją tarcze i klocki świetnie się trzymają. Poza tym zimą jakby przestały piszczeć, tak więc git.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...