U mnie dynamiczna zmiana oleju w skrzyni (ATF Fluid Subaru, poszkowany od Carfita) nie dała oczekiwanej poprawy.
Natomiast sporą poprawę dało ocieplenie dolnej powierzchni miski olejowej w skrzyni. Dzieki temu skrzynia szybciej mi się nagrzewa, i wcześniej zaczyna pracwać poprawnie. Wolniej też stygnie, więc jeśli auto było w pełni rozgrzane a potem stoi 1 godzinę, po ponownym rozruchu prawie od razu jest dobrze.
Jeśli poszperać na youtube, to jest tam film na którym gość pokazuje jak wyjąć ten aluminiowy sterownik hydrauliczny. Mówi też, że między sterownikiem a korpusem skrzyni jest jeden, dość ważny o-ring, który może decydować o ciśnieniu sterującym.
Zamierzam samodzielnie zdjąć miskę, odkręcić ten sterownik hydrauliczny. Chcę zobaczyć w jakim stanie są tłoczki i inne elementy wykonawcze, oraz ten feralny o-ring.