Konrados Opublikowano 4 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2006 Wbijesz jedynke przy np 30 na godzine? Bo umnie to raczej nie możliwe :wink: Hmm wchodzi nawet przy wiekszych predkosciach, czasami tylko nie chce, ale wtedy Heel&Toe i wejdzie Czyli w mysl starej zasady popieścisz i zmieścisz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JacekP Opublikowano 5 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2006 OK dzieki za zaworki!! Co do jedynki to u mnie wchodzi tylko z miedzygazem, jak auto sie toczy a silnik idzie na wolnych obrotach to nawet noga jej nie wcisne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shodan Opublikowano 5 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2006 W ciasnym nawrocie nie ma problemu, zeby wbic jedynke. Pomaga bardzo na sniegu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzar105 Opublikowano 5 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2006 W ciasnym nawrocie nie ma problemu, zeby wbic jedynke.Pomaga bardzo na sniegu. TO się zgadza... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrados Opublikowano 5 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2006 W ciasnym nawrocie nie ma problemu, zeby wbic jedynke.Pomaga bardzo na sniegu. TO się zgadza... \ Dzisiaj przeprowadzilem test.... dojezdzajac do swiatel probowalem wbic 1... i przy 50 km/h bez problemu to zrobilem... ale zeby nie bylo ze mam swietna justyne i w ogole bez wad... jak wbijam 2, to mi czasem zgrzyta... jednak nie jest to dla mnie problemem, mam druga skrzynie pozdro Konrad Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrados Opublikowano 6 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2006 Mam pytanko do ludzi ktorzy grzebali troche przy Justy. 1. Jak zawieszony jest silnik i skrzynia? Tzn. gdzie sa poduszki, widze tylko poduszke po lewej, obok zbiorniczka wyrownawczego plynu chlodniczego, oraz cos na ksztalt stabilizatora w okolicach kolektora ssacego... i moje pytanie jest gdzie jest reszta poduszek, jak podwieszona jest skrzynia? 2. Pytanie drugie czy da sie wyjac skrzynie bez wyjmowania silnika, bo spotkalem sie narazie ze stwierdzeniem ze najszybciej bedzie z calym motorem... stad moje pytanie czy ktos to robil i czy rzeczywiscie trzeba wszystko wytargac, czy mozna sama skrzynie? Pozdrawiam, Konrad Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JacekP Opublikowano 11 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2006 Mam jeszcze kolejne pytanka: - jak jest z technika jazdy justynka, jak ja w poslizg wprowadzic, czy wypinacie naped, strzal z recznego, wpinasz naped gaz do podlogi i drift, czy mozna uzyskac nadsterownosc poprzez ujecie nogi z gazu? - jak jest z zawiecha, moja jest dosc twarda ale czy na KJS sie nadaje standardowa, czy trzeba cos usztywnic i jesli tak to moze ktos sie ze mna podzieli wiedza jak ja usztywnic, bo nie znalazlem zadnych sprezyn sportowych P.S. Mam nadzieje ze nie macie juz dosc moich (zapewne dla Was oczywistych) pytan, ale prosze zrozumicie jestem tu nowy . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shodan Opublikowano 11 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2006 Mam jeszcze kolejne pytanka:- jak jest z technika jazdy justynka, jak ja w poslizg wprowadzic, czy wypinacie naped, strzal z recznego, wpinasz naped gaz do podlogi i drift, czy mozna uzyskac nadsterownosc poprzez ujecie nogi z gazu? Nie nie. Wypinanie napedu tylko do ciasnego nawrotu. A wprowadzic w poslizg justynke mozna na rozne sposoby. Z ujecia dziala jak najbardziej, ale musisz miec dobra predkosc i musisz przygotowac sie do machania kierownica Ladnie tez sie ustawia z kinetyki, ale trzeba uwazac, zeby nie wykrecic baczka - samochodzik jest krotki. A na bardzo sliskiej nawierzchni - np. lod dobrze dziala redukcja biegu przed samym zakretem - mozna w ten sposob ustawiac justynke do ciasnych skretow. - jak jest z zawiecha, moja jest dosc twarda ale czy na KJS sie nadaje standardowa, czy trzeba cos usztywnic i jesli tak to moze ktos sie ze mna podzieli wiedza jak ja usztywnic, bo nie znalazlem zadnych sprezyn sportowych Seryjna zawiecha sie nie nadaje do KJS-ow. Sa dwa sensowne rozwiazania - drogie (Bilstein) i tanie (regeneracja amorkow na twardsze). Sprezyny mozna zostawic seryjne, ale warto obciac jeden zwoj - wtedy wychodzi dobrze 8) Moze przyjedziesz na KJS do Wawy - mamy tu mocna lige Justy, chetnie sie poscigamy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JacekP Opublikowano 11 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2006 OK dzieki za odpowiedz, jak sie w autko wczuje to napewno zawitam i sie zmierzymy!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ywone Opublikowano 11 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2006 ja daję w przyszłym tygodniu do regeneracji amorki jest taki dobry szpec w Katowicach http://www.pecar.friko.pl/ przysyłają mu amortyzatory z całej Polski do regeneracji do justynki to kosztuje 120 zł /szt + 30 zł demontaż/montaż a w w twarde spręzyny wyposażyła mnie już fabryka , to nie muszę inwestować ...KJS do Wawy - mamy tu mocna lige Justy... szkoda że tak daleko :? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrados Opublikowano 13 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2006 shodan mam do Ciebie pytanko, bo ty z tego co sie orientuje masz styczność z tym tematem. Znalazłeś jakieś hamulce do Justy, tzn. chodzi mi o jakies lepsze klocki i tarcze? Ja znalazłem narazie tylko klocki ferodo premier (czyli serie), a tarcze tez tylko seryjne. A zbieram informacje, bo u mnie cos pedał miękkawy, a jak jechałem z Robertem to widziałem, że u niego tak nie wpada, więc szykuje sie powoli na jakąs mała ®ewolucje w układzie hamulcowym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 13 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2006 Z ujecia dziala jak najbardziej, ale musisz miec dobra predkosc i musisz przygotowac sie do machania kierownica Co tzn. "z ujęcia"..? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wck Opublikowano 13 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2006 Z ujecia dziala jak najbardziej, ale musisz miec dobra predkosc i musisz przygotowac sie do machania kierownica Co tzn. "z ujęcia"..? Ujęcie nogi z gazu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 13 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2006 Co tzn. "z ujęcia"..? Z ujęcia gazu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slawo Opublikowano 14 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2006 A zbieram informacje, bo u mnie cos pedał miękkawy, a jak jechałem z Robertem to widziałem, że u niego tak nie wpada, więc szykuje sie powoli na jakąs mała ®ewolucje w układzie hamulcowym. A sprawdzales skok jalowy pedalu hamulca? Mi sie wydawalo, ze hamulec slabo dziala, ale testy z pomiarami wykazaly, ze wrecz przeciwnie. Nawet moj antyk byl porownywalny z innym samochodem, ktory "stawal deba" na zawolanie. U mnie skok powinien wynosic 1-3 mm a mial chyba kilkanascie. Wyregulowalem i jest super. Gdybym nie wiedzial co zrobilem, pomyslalbym, ze wykonano jakis wielki remont ukladu hamulcowego Pozdrawiam, Slawo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrados Opublikowano 15 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2006 A sprawdzales skok jalowy pedalu hamulca? Mi sie wydawalo, ze hamulec slabo dziala, ale testy z pomiarami wykazaly, ze wrecz przeciwnie. Nawet moj antyk byl porownywalny z innym samochodem, ktory "stawal deba" na zawolanie. U mnie skok powinien wynosic 1-3 mm a mial chyba kilkanascie. Wyregulowalem i jest super. Gdybym nie wiedzial co zrobilem, pomyslalbym, ze wykonano jakis wielki remont ukladu hamulcowego Pozdrawiam, Slawo. Dzisiaj zrobilem porownanie, i problem polega na tym, ze jak juz przebrne przez "skok jalowy" to pedal nadal jest jakis taki gumowy... tzn. zamiast robic zbiorke na przedniej szybie, to mi pedal bardziej wpada, wiec musze pokombinowac... a co do tego skoku jalowego to nie wiedzialem, ze to mozna regulowac... bede musial poszukac gdzie to sie robi, bo lubie sytuacje gdy lekko dotykam i juz hamuje, a nie cisne i cisne... Pozatym wydaje mi sie, ze raz zupelnie mi zabraklo hamulca, ale pewien nie jestem, bo to bylo na KJSie w warunkach bojowych klepnalem lewa i pedal wpadl... i im dluzej o tym mysle tym bardziej upewniam sie ze to nie mozliwe i musialem lewa klepnac w sprzeglo.... bo jakby zanikl hamulec to przeciez nie wrocil by po chwili. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slawo Opublikowano 15 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2006 Dzisiaj zrobilem porownanie, i problem polega na tym, ze jak juz przebrne przez "skok jalowy" to pedal nadal jest jakis taki gumowy... tzn. zamiast robic zbiorke na przedniej szybie, to mi pedal bardziej wpada, wiec musze pokombinowac... a co do tego skoku jalowego to nie wiedzialem, ze to mozna regulowac... bede musial poszukac gdzie to sie robi, bo lubie sytuacje gdy lekko dotykam i juz hamuje, a nie cisne i cisne... Ja sie przyzwyczailem do hamulca, ktory reaguje blyskawicznie i brakowalo mi tego w antyku. Z Twoim hamulcem zdecydowanie cos jest nie tak, ale nie jestem przekonany, czy to kwestia klockow i tarcz :? Pozdrawiam, Slawo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrados Opublikowano 15 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2006 Z Twoim hamulcem zdecydowanie cos jest nie tak, ale nie jestem przekonany, czy to kwestia klockow i tarcz :? Wiem, wiem... musze zaczac od wymiany plynu i przyjrzenia sie serwo, ale poniewaz tarcze nie sa idelanie rowne, wiec zastanawialem sie czy sa jakies lepsze opcje jak juz bede wymienial, czy musze wkladac "serie" stad bylo moje pytanie do shodana. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shodan Opublikowano 21 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2006 shodan mam do Ciebie pytanko, bo ty z tego co sie orientuje masz styczność z tym tematem. Znalazłeś jakieś hamulce do Justy, tzn. chodzi mi o jakies lepsze klocki i tarcze?Ja znalazłem narazie tylko klocki ferodo premier (czyli serie), a tarcze tez tylko seryjne. A zbieram informacje, bo u mnie cos pedał miękkawy, a jak jechałem z Robertem to widziałem, że u niego tak nie wpada, więc szykuje sie powoli na jakąs mała ®ewolucje w układzie hamulcowym. Ja caly czas jezdze na seryjnych i jeszcze sporo ich zostalo, wiec nie wymieniam. Do Justy sa tarcze i klocki (na przod) taroxa - przynajmniej tak jest napisane w katalogu. pozdr! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spalili Opublikowano 21 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2006 mówiliscie o rdzy na błotnikach, ja robię tak, szukam dostępu i zalewam nadkola kortaninem, a to wsąka we wszystkie szczeliny i o zadnych bąblach pod lakierem nie ma mowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 22 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2006 Do Justynowcow z okolic Krakowa: znalazlby sie ktos chetny na "konwoj" Subarakow na prologu rajdu Wawelskiego? Zbieramy wszelkie mozliwe subaraki i chcemy taki ladny pokaz zrobic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ywone Opublikowano 22 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2006 a jak by to miało wyglądać i kiedy dokładnie? napisz albo daj linka do poczytania :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 22 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2006 Ywone, :arrow: http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=105765&start=0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ywone Opublikowano 23 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2006 dzięki WRC fan, :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzar105 Opublikowano 23 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2006 Z Twoim hamulcem zdecydowanie cos jest nie tak, ale nie jestem przekonany, czy to kwestia klockow i tarcz :? Wiem, wiem... musze zaczac od wymiany plynu i przyjrzenia sie serwo, ale poniewaz tarcze nie sa idelanie rowne, wiec zastanawialem sie czy sa jakies lepsze opcje jak juz bede wymienial, czy musze wkladac "serie" stad bylo moje pytanie do shodana. A nie masz poprostu zapowietrzonych hamulców? Kiedyś już rozmawialiśmy na tematych tych twojich hamulców :wink: Ja miałem podobne obiawy. Kiedyś mnie nawet obruciło w zakręcie przez to :? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się