Jump to content

w3rti

Użytkownik
  • Content Count

    199
  • Joined

  • Last visited

About w3rti

  • Rank
    ..:: Bywalec :..
  • Birthday 06/11/1990

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Zgierz
  • Auto
    Astra GSI N-grupa
    Subaru Justy 1.3 GTI
  • Zainteresowania
    Rajdy

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Na liście startowej pojawia się coraz więcej forumowiczów co bardzo cieszy. Będzie na co popatrzeć i komu kibicować w walce z Fiestą Proto Na zachętę prezentuje też premierowy, krótki filmik zapowiadający rajd .
  2. Pierwszego miłośnika Subaru mamy już na liście zgłoszeń. W dodatku w kultowym Type-Ra. Kto jeszcze będzie reprezentować barwy STi ? https://rajd.internetowy.pl/registrations/37
  3. Cześć Forumowicze, już 08.09.2019 odbędzie się II Rajd Głowno, czyli impreza o niepowtarzalnej (przynajmniej dla mnie ) charakterystyce w rajdach rangi KJS. Przygotowane 3 odcinki drogowe, zarówno z szybkimi zakrętami jak i z hakami, czy przejazdami przez lasy czy mostki. Te odcinki mogłyby robić za odcinki testowe do RSMP. Wszystko to z profesjonalnym pomiarem czasu. Przykładowe filmiki można spokojnie znaleźć na youtubie ( np. https://youtu.be/X2ZqAgUZ5wM?t=177 ). Jak widać impreza dla osób, które już ogarniają. Głównie ze względu na prędkości i bliskość drzew. Nie mniej w tamtym roku wygrał nasz Forumowicz i warto byłoby to kontynuować. Także jako osoba, która startowała w tamtym roku zachęcam do zapoznania się z trasą i jeśli ma ktoś ochotę i wolną niedzielę do wystartowania i wspólnego ścigania się. Z Warszawy jedzie się zaledwie godzinę, z Torunia godzinę trzydzieści, a z Łodzi półgodziny. Także, miejsce na spot całkiem dobre Więcej info na fanpage: https://www.facebook.com/events/648492172227248/ oraz stronie www: http://www.motosportklub.pl/news.php. Zapisy przez rajd.internetowy.pl. Jeszcze raz zachęcam do zapisów oraz kibicowania naszym!
  4. w3rti

    Subaru Justy Team :)

    Cześć, robię wiosenne porządki i oddam sporo części za grosze. Najchętniej oddałbym wszystko co mi zostało po Justy, bo lata kiedy jeździłem tym małym, szalonym autkiem już się skończyły i części jedynie mi zalegają. Wszystko w ogłoszeniu: https://www.olx.pl/oferta/czesc-subaru-justy-i-CID5-IDutr9D.html Dla forumowiczów oczywiście rabat
  5. Ja miałem problem z pompą paliwa. Nie wiem dokładnie co z nią było, ale nie zależnie jak dużo było benzyny to przy skręcie ( u mnie wszystko jedno w którą stronę) dusił się samochód z powodu odcięcia dopływu benzyny. Co prawda było to tylko przy mocniejszych zakrętach (głównie podczas zawodów), ale może w Twoim przypadku jest to bardziej zaawansowana usterka. Napisałeś że pompa działa, mnie ogólnie też się tak zdawało, ale po wymianie na inną problem zniknął. Stara pompa wydawała się normalnie pracować i było ją słychać, ale efekty na zawodach były takie że zamiast przyśpieszać na zakręcie i chwile po nim to auto zwalniało bo nie miało benzyny. Pamiętam jeszcze, że na początku jak mi to wyszło to szukałem awarii pod maską i coś zrobił, że o dziwo nie przerywało, ale tylko przez jakiś krótki okres czasu, więc ta usterka była dla mnie ogromną niewiadomą
  6. w3rti

    Subaru Justy Team :)

    Dokładnie była jedna czerwona, zresztą u nas na forum była też wystawiona. Ogólnie ze zdrową Justy jest problem, ja jakieś 2 lata temu szukałem zdrowej budy ponad pół roku. Teraz podejrzewam, że jest jeszcze gorzej. Podobno http://tablica.pl/oferta/sliczna-subaru-justy-1-2-4wd-1993-CID5-ID43bRP.html#1fe9089cc6 ta jest zdrowa i w dobrym stanie, choć jak patrzę na zdjęcia to mam co do tego wątpliwości. Pozatym cena trochę za duża. Ja za te pieniądze kupiłem Justynkę kolejnej generacji z silnikiem od Swifta GTI
  7. w3rti

    Subaru Justy Team :)

    Jakby nigdzie nie dało się dostać oryginalnych to zawsze możesz zamówić sobie poliuretany, które głównie stosowane są w rajdowych autach żeby usztywnić zawieszenie. Choć są różne twardości poluiuretanów i jak wybierzesz najbardziej miękkie to do seryjnej jazdy będą się nadawać. Jedynie problemem będzie to, że zapewne będziesz musiał wymontować wszystkie poduszki, gumy i co tam będziesz chciał wymienić, wysłać je i czekać jakieś 2 tygodnie na dostanie skopiowanych elementów. Co do wybrania firmy, która świadczy takie usługi musisz niestety sam poszukać, bo ja nikogo nie jestem w stanie polecić.
  8. Dzięki wszystkim za fotki Co do samego toru to widać, że był robiony typowo pod szkolenia, choć mocno ciekawy jestem szutrowych łączników, których teraz nie mogliśmy wykorzystywać. Ogólnie tor po skończeniu może być bardzo fajną alternatywą.
  9. w3rti

    Przedni zderzak Justy I

    Wstaw jakieś fotki to może sobie przypomnę, ale z tego co pamiętam to osobiście żadnych problemów nie miałem ze zdjęciem zderzaka.
  10. https://www.facebook.com/events/167721393433848/ Ktoś się wybiera na trening 26.10 ?
  11. Pod skrzynie osobiście polecam coś założyć bo mnie udało się kiedyś zrobić w niej dziurkę
  12. w3rti

    Subaru Justy Team :)

    Szybę na pewno jeszcze mam. Zwrotnicy raczej już niestety nie. Przegub może jeszcze się znajdzie ale może być ciężko. Jak coś to pisz na pw
  13. Mega impreza Trasa przez las rewelacyjna i jeszcze przed ostatnia bramka na płycie lotniska, z tym pięknym piaseczkiem Teraz KJS-y już nie będą mi się tak podobać Dzięki wielkie za super organizację dla Vert-a i spółki oraz dla Łukasza za przejażdżkę na prawym:D Oczywiście jeszcze podziękowania dla wszystkich za stworzenie tak pozytywnej, luźnej atmosfery. P.S. Dla niezdecydowanych, którzy wahając się czy pojechać na kolejne treningi: W NMNP zrobiłem ponad 50 km OS-owych i nic nie popsułem w moim autku, po czym wieczorem pojechałem na KZK i nie robiąc nawet 1 km rozwaliłem wahacz, 2 felgi i czort wie co jeszcze. Tak więc podsumowując treningi u Vert-a, są dużo fajniejsze i tańsze niż pierwszy lepszy KJS czy KZK i w dodatku w NMNP dostaniecie kiełbasę
  14. Rozmawiałem z Vert-em i nie ma problemów z zapisami. Po prostu trzeba przyjechać i tyle
  15. Ceny Biletów na RAJD POLSKI Rally Pass – 1 dzień (59 PLN) (Wejście do wszystkich oficjalnie wyznaczonych punktów widokowych na odcinkach specjalnych Lotos 70 Rajdu Polski w wybrany dzień Rajdu. Oglądanie Wolnych Przejazdów oraz Odcinka Kwalifikacyjnego Mikołajki - miejsce stojące przy Torze (piątek, 13.09.2013). Oglądanie Super OS Mikołajki - miejsce stojące przy Torze (sobota, 14.09.2013). Wejście na teren parku serwisowego). Rally Pass Komfort – 1 dzień (129 PLN) (Wejście do wszystkich oficjalnie wyznaczonych punktów widokowych na odcinkach specjalnych Lotos 70 Rajdu Polski w wybrany dzień Rajdu. Miejsce na trybunie przy Torze Mikołajki w trakcie Wolnych Przejazdów oraz Odcinka Kwalifikacyjnego Mikołajki (piątek, 13.09.2013). Miejsce na trybunie przy Torze Mikołajki w trakcie Super OS Mikołajki (sobota, 14.09.2013).Wejście na teren parku serwisowego. Miejsce parkingowe przy każdym punkcie widokowym oraz przy Torze Mikołajki). Rally Pass Gold – 1 dzień (299 PLN) ( Wejście do oficjalnie wyznaczonych punktów widokowych VIP Gold na odcinkach specjalnych Lotos 70 Rajdu Polski w wybrany dzień Rajdu. Miejsce na trybunie w sektorze VIP Gold przy Torze Mikołajki w trakcie Wolnych Przejazdów oraz Odcinka Kwalifikacyjnego Mikołajki (piątek, 13.09.2013). Miejsce na trybunie w sektorze VIP Gold przy Torze Mikołajki w trakcie Super OS Mikołajki (sobota, 14.09.2013). Wejście na teren parku serwisowego. Wjazd na Parking VIP Gold, który jest zlokalizowany blisko punktów widokowych na całej trasie Rajdu oraz przy Torze Mikołajki. Wejście do strefy VIP Gold w której jest serwowany catering oraz welcome drink (piątek i sobota od 16:00 do 20:00). Nie pamiętam cen z 69 rajdu, ale chyba były podobne Filipozz to są ceny wejścia tylko na jeden dzień, a rajd trwa 3 dni. Teraz z tego co kojarzę za zwykły karnet jest 99 zł, za komfort 199 zł, więc ceny trochę poszły w górę. Też nie pamiętam jakie były ceny wcześniej, ale jestem pewny że nawet jak były WRC w Polsce to były tańsze karnety.
×
×
  • Create New...