Skocz do zawartości

Subaru Justy Team :)


Ywone

Rekomendowane odpowiedzi

kiedyś widziałem SWAP do Corsy A silnika C20LET czyli z Calibry Turbo. Tam było podobnie. Z corsy została buda reszta była zmodyfikowana aby sprostać blisko 250 konikom. Efekt jednak był oszałamiający. To małe pudełko wręcz latało. Justy z napedem 4x4 zapewne było by jeszcze bardziej wściekłe.

PZDR!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...
6 nie kupuj, nie pościgasz się nim za bardzo. Lepiej 91-92, cena będzie podobna.

zgadzam się !

 

Na co zwrócić uwagę? Tylko na rdzę. Resztę i tak trzeba przygotować.
Nie sprawdź czy naped działa, czy skrzynia nie wyje przy wł 4wd czy w chłodnicy oleju nie ma można tak długo można wymieniać :wink: Oczywiście rdza to też w tym aucie to ważny temat :mrgreen:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za podpowiedzi :smile: . Najbardziej boje się stan napędów i skrzyni biegów, dlatego będę musiał to dokładnie sprawdzić. Na nowszy egzemplarz Justy na razie sobie nie mogę pozwolić. W KJS jeździłem dotychczas seryjnym Daewoo Tico więc nic nie jest mi straszne :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Przegladajac forum, natrafilem na SJT :)) a tak sie sklada ze wlasnie stalem sie szczesliwym posiadaczem malej justynki ( to juz drugi subek w rodzinie )

Samochod zakupilem tylko i wylacznie z mysla o KJS-ach bo imprezki trochemi szkoda.

Ostatnio w trakcie szybkich testow zwrocilem uwage, ze w momencie kiedy jest zalaczony 4x4 w trakcie zaciagniecia hamulca reczego blokuje sie wszystkie kola ?? czy to tylko takie wrazenie czy jak oczywiscie przy opcji FWD wszystko smiga.

PS, pozdrowienia dla konrados, ktorego samochod widze jak sie mocniej wychyle przez balkon :))

Pozdrawiam

Marek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dyrektor to nie wrażenie blokując tylne kola blokujesz nimi most który jest po załączeniu 4wd zapięty na sztywno z przednim napędem (nie masz ręcznego na 4 lapy :twisted: ) jaśniej justy nie ma centralnego mechanizmu różnicowego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jest "sztywne" polaczenie jak bys mial caly czas wlaczonego centrall diflocka w pernametnym 4wd,czasem mialem klopoty w rozlaczeniem po wjechaniu na asfalt z powodu "naprezen" raczej tego nie widze :sad:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

 

PS, pozdrowienia dla konrados, ktorego samochod widze jak sie mocniej wychyle przez balkon :))

Pozdrawiam

Marek

 

Hmmm muszę chyba przespacerować się po osiedlu i poszukać konkurentki ;) hehe

 

 

Trzeba będzie jakiś Natoliński Spocik zrobić.

 

A tak na marginesie moja Justynka jakaś kulawa jest... dzisiaj wypadłem z domu i miałem jechać do szkoły, patrze a w prawej tylnej oponie nie ma powietrza... no i sobie pojeździłem :) hehe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...