Ywone Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2006 po zimie wyskoczyło parę bąbli na błotnikach pod lakierem muszę wyczyścić rudą i pomalować czymś co polecacie dobrego na rdzę pod lakier zaprawkowy ? czy te zaprawki na rdzę są rzeczywiście coś warte ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shodan Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Ywone, daj spokoj z zaprawkami, nowy blotnik do justyny kosztuje 80zl. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzar105 Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Ywone, daj spokoj z zaprawkami, nowy blotnik do justyny kosztuje 80zl. A wiesz ile może maska kosztować?? JA mam delikatny odprysk... A z 2 strony to jak się samemu zrobi to zawsze trochę duma rozpiera, że naprawde się dba o auto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogs Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Ywone, daj spokoj z zaprawkami, nowy blotnik do justyny kosztuje 80zl. :shock: --> [K] Justy apropo - jakie byly silniki w Justy i ktory jest najlepszy...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzar105 Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Ywone, daj spokoj z zaprawkami, nowy blotnik do justyny kosztuje 80zl. :shock: --> [K] Justy apropo - jakie byly silniki w Justy i ktory jest najlepszy...? Jak to jakie 1.2 :roll: :wink: 75 kunia lub dla bardziej odważnych 68 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2006 huzar105, a jakiegoś w okolicach 100KM nie było? Czy to tylko swapy z ze Swifta, a może mi się coś pomerdało? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzar105 Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2006 huzar105, a jakiegoś w okolicach 100KM nie było? Czy to tylko swapy z ze Swifta, a może mi się coś pomerdało? Z tego co ja wyszperałem kiedy w internacie :roll: to seryjne wychodziły takie jak mówiłem,aczkolwiek nie wiem jak to wyglšda z modelami po face liftingi, który był w 95? Nie pamiętam tego dokładnie :? 100 konne to albo inne silniki albo turbo (co jest chore) albo medotš tradyjnš zwyczajne rasowanie maszyny 8) Jak się myle to proszę poprawić nie lubie żyć w niewiedzy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hiszpan25 Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Ywone, daj spokoj z zaprawkami, nowy blotnik do justyny kosztuje 80zl. :shock: --> [K] Justy apropo - jakie byly silniki w Justy i ktory jest najlepszy...? Jak to jakie 1.2 :roll: :wink: 75 kunia lub dla bardziej odważnych 68 a co z silnikami 1.3 o mocy 68 koni w wersji 8V jednopunktowej i 86koników na wielopunkcie? hę?! takie tez były! a jak sądzę nie ma kłopotu ze SWAPem wersji 1.3 16V ze swifta PZDR! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2006 hiszpan25, Huzar pisał o silnikach w Justy starszej generacji, kiedy Justy jeszcze nie do końca wyglądało jak Swift ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hiszpan25 Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2006 hiszpan25, Huzar pisał o silnikach w Justy starszej generacji, kiedy Justy jeszcze nie do końca wyglądało jak Swift ;-) wiem i dlatego napisałem także o Justy II w koncu to też Justy PZDR! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzar105 Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2006 hiszpan25, Huzar pisał o silnikach w Justy starszej generacji, kiedy Justy jeszcze nie do końca wyglądało jak Swift ;-) wiem i dlatego napisałem także o Justy II w koncu to też Justy PZDR! Szkoda, że justy poszło w takim kierunku a nie robili swojego projektu :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JacekP Opublikowano 3 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2006 Mam nastepujace pytanko: przy jakich obrotach Justy 1.2 na wtrysku ma odciecie? Moja ma przy okolo 5300 a na forum gdzies widzialem ze moc max ma przy 5600, przeciez to fizycznie niemozliwe :? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrados Opublikowano 3 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2006 Justyna nie ma odciecia... Krecilem ja do 7000 i nic, moj kolega nawet wyzej i tez nic, stad wnioskuje, ze odciecie nie wystepuje w tym samochodzie A jezeli Ci wczesniej przerywa, to szukaj raczej winy w malo wydajnej pompie itp. Pozdrawiam, Konrad Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JacekP Opublikowano 3 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2006 No spoko, wiec bede szukal, dam znac co do postepow "badań" co jeszcze moze byc przyczyna?? Jakie usterki wystepuja ogolnie w tych autkach, jestem "poczatkujacym" uzytkownikiem Justynki, dodam ze moja idzie do KJS, na ktore podzespoly powinienem uwazac? Z gory dzieki. Pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrados Opublikowano 3 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2006 No spoko, wiec bede szukal, dam znac co do postepow "badań" co jeszcze moze byc przyczyna?? Jakie usterki wystepuja ogolnie w tych autkach, jestem "poczatkujacym" uzytkownikiem Justynki, dodam ze moja idzie do KJS, na ktore podzespoly powinienem uwazac? Z gory dzieki. Pozdro. Justy to bardzo dzielne samochody tak wiec jezeli masz w dobrym stanie to raczej nic specjalnego sie nie dzieje. Ja wymianielm przeguby i takie tam gumowe elementy zawieszenia, ale dlatego ze kupilem samochod ze zuzytymi tymi elementami. Powiedz jakie sa objawy tego "odciecia" to moze cos pomozemy. Samochod poprostu nie ciagnie, przerywa, dlawi sie? W ogole w jakim stanie masz silnik? Bierze olej, zostawia dymy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzar105 Opublikowano 3 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2006 Przyczyn dławienia mozę być bez liku! filtr paliwa może być dziurawy coś z elektroniką jakiś kabelek lata... Itd Zapodaj jakimiś dokładniejszymi info na temat awarii to może już to przerabiałem :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JacekP Opublikowano 3 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2006 autko nie dymi i nie bierze oleju a moj problem polega na tym ze autko przyspiesza (ma ciag) maksymalnie do 4500obr/min dalej po prostu przestaje, jak na luzie wbije gaz do podlogi to obrotek osiaga okolo 5300 obr/min i faluje tak jakby tam bylo odciecie. I to w sumie tyle. Auko dokladnie obejrzalem, zaden kabel nie jest urwany, ani eletryczny ani zaden cisnieniowy, filtra fakt nie sprawdzalem. Mam jeszcze dwa inne pytanka z innej bajki: jakie luzy ustawic na zaworach? Bo wydaje mi sie ze je slychac:( oraz jak jest z recznym, czy jak chce zrobic nawrot z napedem to czy reczny nie hamuje wszystkich kol, tzn tylu a przez dyfra przodu? Jesli tak to wpadlem na pomysl zeby zrobic odrebny reczny na prawe i lewe kolo, wtedy powinien to jedno blokowac, wiem ze to wystarczy do nawrotu:) co o tym myslsz/myslicie?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrados Opublikowano 3 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2006 Mam jeszcze dwa inne pytanka z innej bajki: jakie luzy ustawic na zaworach? Bo wydaje mi sie ze je slychac:( oraz jak jest z recznym, czy jak chce zrobic nawrot z napedem to czy reczny nie hamuje wszystkich kol, tzn tylu a przez dyfra przodu? Jesli tak to wpadlem na pomysl zeby zrobic odrebny reczny na prawe i lewe kolo, wtedy powinien to jedno blokowac, wiem ze to wystarczy do nawrotu:) co o tym myslsz/myslicie?? Hmmm z zaworami mialem ten sam problem u mnie jak sie otworzy maske to na gorze sa napisane ustawienia, jak u Ciebie nie ma to moge sprawdzic jutro u siebie i napisac. Co do nawrotow, to niestety blokuje 4 ze wzgledu na to ze nie ma w Justy centralnego dyfra... wiec jedynym sposobem na nawroty na KJSach jest przed slupkiem wypiac naped, wbic 1, skrecic, pociagnac rekaw, jak leci bokiem wpiac naped i ogien... testowane... co do recznego na kazde kolo to wedlug mnie to jest bez sensu.... A odnosnie dlawienia, to nie mam pojecia mozliwe, ze brakuje mu paliwa, ma za malo powietrza, zawory zbyt ciasne... duzo jest mozliwosci... albo najglupszy z glupich powodow... mozliwe ze obrotek Ci przeklamuje.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JacekP Opublikowano 3 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2006 obrotek nie klamie bo podlaczalem inny Co do nawrotu niezly pomysl, nie pomyslalem o tym. Wlasnie dlatego stawiam na zaworki, ogolnie wczesniej sicgalem sie maluszkiem i wlasnie tego rodzaju problem byl przy za ciasnych zaworach ale nie mam pojecia jakie luzy ustawic a na masce sprawdzalem i niemam napisane jakie powinny byc, wiec bede bardzo wdzieczny jesli mi podasz! Z gory dzieki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrados Opublikowano 3 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2006 Hehehe widze ze kolega tez po przejsciach z maluszkiem... powiem szczerze, ze ja swoje domysly snuje wlasnie po maluchu, bo Justy jest raczej samochodem bezproblemowym i nie mialem z nim takich jazd.. a z maluchem non stop, albo przerywal, albo sie dlawil, albo gasl, albo ciekl, a jak nic sie nie psulo przez tydzien to oznaczalo, ze pewnie cos grubego wywali wkoncu Jutro rano sprawdze te zawory.... musze sobie gdzies zapisac, zeby sprawdzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JacekP Opublikowano 4 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2006 no dokladine dlatego go sprzedaje, mam go serdecznie dosc, caly czas robota i zawsze za malo mocy teraz jak juz znalazlem moc to buda nie wytrzymuje i stwierdzilem ze niema sensu dalej w niego inwestowac i kupilem justy, mam nadzieje ze po doprowadzeniu jej do porzadku maske bede otwieral tylko na BT A Ty sicgasz sie justy?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrados Opublikowano 4 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2006 A Ty sicgasz sie justy?? Chwilowo to musialem odpuscic, ale mam zamiar cos wkoncu pojechac... Pare stron wczesniej (w tym wątku) masz zdjecia moje i shodana z KJSow.. P.S Wlasnie sobie przypomnialem o zaworkach (ale jeszcze nie wychodzilem z domu), zaraz bede lecial, to sprawdze.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzar105 Opublikowano 4 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2006 wbic 1, skrecic Wbijesz jedynke przy np 30 na godzine? Bo umnie to raczej nie możliwe :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wck Opublikowano 4 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2006 wbic 1, skrecic Wbijesz jedynke przy np 30 na godzine? Bo umnie to raczej nie możliwe :wink: Heel&Toe i wejdzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrados Opublikowano 4 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2006 Zawory ssące 0,15 Zawory wydechowe 0,25 Oczywiscie zawory ustawiamy na jakim silniku?..... zimnym hehe Sorry, ze dopiero teraz, ale mam dzisiaj strasznie zwariowany dzien. Pozdrawiam, Konrad Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się