Jump to content
Ywone

Subaru Justy Team :)

Recommended Posts

Proponuję ten topik dla wszystkich właścicieli Justynek .

Możemy się tu wspierać wiedzą techniczną , poradami, doświadczeniem etc.

Również fachowe opinie użytkowników innych modeli będą mile widziane. :D

Na początek proszę o przeniesienie najważniejszych wątków z topiku :

http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0

Share this post


Link to post
Share on other sites

oj Moderatorze Wspaniałomyślny , nie daj się prosić ;)

tam było dużo ważnych rzeczy :cry:

Share this post


Link to post
Share on other sites

A w jaki sposób robiłeś kastrację off-topiców?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przeciez to na SQLu stoi... to jak sie nie da? :twisted:

Share this post


Link to post
Share on other sites
A w jaki sposób robiłeś kastrację off-topiców?

 

Forum ma mechanizm wyłączania postów do osobnego wątku, nie ma funkcji dołączania postów do innego wątku.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Przeciez to na SQLu stoi... to jak sie nie da?

 

 

Wszystko się da tylko kkiedyma to Flipper ręczne poprawiać? Nocami?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wiec moze wyciagnac te watki o Justy do jednego nowego... tak dla Ywone... w koncu to kobieta... fakt faktem, ze kocha sie w Justynie... ale kobieta :mrgreen:

Share this post


Link to post
Share on other sites

OGS, to tak się też nie da, musiałby wyciągać każdy kawałek o Justynie do nowego.

Share this post


Link to post
Share on other sites

OK to ja juz nic nie postuluje... chcialem sie polansowac tylko :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

OGS jakby się dało to na pewno bysmy pomogli.

Share this post


Link to post
Share on other sites
To ja sie zapytam..

CZY JUSTY MA NAPED 4X4??

:mrgreen:

spytaj klaudii_p

 

jak się nie da poprzenosić wątków (nawet dla dziewczyny :oops: ) to trudno

 

no to wrzucam temat na dobry początek:

 

czy można bezpiecznie odkręcić aparat zapłonowy od bloku?

chodzi o to, że aparat jest napędzany wałkiem rozrządu i po odkręceniu boję się żeby się sam nie rozregulował (np. tak było w starych maluchach )

na co mam ewentualnie zwrócić uwagę przy demontażu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zapewne tak jak w maluchu i innych autach są na kołach pasowych oraz bloku silnika znaczniki, które ułatwiają snchronizację całości przy ponowym montażu :) Ale moment, aparat zapłonowy? A w Justy zapłon nie jest elektroniczny?

Share this post


Link to post
Share on other sites

no właśnie, mam taką perełkę z gaźnikiem i prawdziwym aparatem zapłonowym z kopułką i palcem roździelacza

żadnej elektroniki

no i leje się olej spod rzeczonego aparatu i trzeba uszczelniacz wymienić

 

czyli jak się to ściągnie to się zapłon poprzestawia ? :cry:

Share this post


Link to post
Share on other sites

taki mądry to nie jestem z mechaniki, ale na to wychodzi, ze tak, dodatkowo potem będzi epotrzeban lampa stroboskopowa by prawidłowo kąt wyprzedzenia zapłonu ustawić.

Share this post


Link to post
Share on other sites
no właśnie, mam taką perełkę z gaźnikiem i prawdziwym aparatem zapłonowym z kopułką i palcem roździelacza

żadnej elektroniki

no i leje się olej spod rzeczonego aparatu i trzeba uszczelniacz wymienić

 

czyli jak się to ściągnie to się zapłon poprzestawia ? :cry:

 

Mam o kilka lat młodszą Justynkę i u mnie tez jest klasyka czyli aparacik z rozdzielaczem.

A teraz pytanie dlaczego chcesz zdejmować aparat?

 

PZDR! dla jak się okazuje sporej grupy posiadaczy Justynek :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
A teraz pytanie dlaczego chcesz zdejmować aparat?

dlatego

leje się olej spod rzeczonego aparatu i trzeba uszczelniacz wymienić

innej drogi chyba nie ma ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hehe mi tez sie leje z pod aparatu i tez bede musial to zrobic, ale puki sie nie leje ciurkiem to zwlekam bo to same problemy podobno, slyszalem tez od poprzedniego wlasciciela, ze dostanie takiej uszczelki ktora tam jest graniczy z cudem. Ale on dopasowal od jakiejs maszyny, i zostawil mi jeszcze jedna taka uszczeleczke :)

Pozdro

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ni mówcie, że z częściami do subaru/suzuki jest taki problem. przecież to drugie jest dosyć popularne (fakt, że w nieco młodszych wersjach).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Konrados, uszczelniacz bez problemu dostałam w JC Auto ,cena 12 zł

Share this post


Link to post
Share on other sites
A teraz pytanie dlaczego chcesz zdejmować aparat?

dlatego

leje się olej spod rzeczonego aparatu i trzeba uszczelniacz wymienić

innej drogi chyba nie ma ?

 

obawiam się Ywone że to nie oring który uszczelnia obudowę aparatu w głowicy a zimmering uszczelniający aparat zapłonowy w środku, (chyba nie występuje jako część zamienna)

.

.

pozdrowienia

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...