appley Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 wie ktoś coś o łącznikach stabilizatora http://www.dustysjustys.com/IPL/JFIG210-1.jpg numer 41 na zdjęciu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jachu19 Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 W justy ręczny nie jest potrzebny do niczego! Jeśli śruby nie są zerdzewiałe to sam to zrobisz... A i są 2linki Poza tym jak się zaciągnie ręczny przy załączonym tyle można się nieźle zdziwić Ojjj zdziwiłem się ubiegłej zimy zaraz po zakupie Dementując wszelkie mity na temat ręcznego w Justym jakie tu czytam od roku: ścigałem się Justym z ręcznym na jedno koło i działało to REWELACYJNIE!!! Koło zewnętrzne zrywało przyczepność, bo się blokowało, wewnętrzne dostawało cały napęd i tez zrywało. Żeby to działało idealnie, trzeba mieć dwie wajchy ręcznego. I nikt mi nie wmówi, że ręczny nie jest do niczego potrzebny, trzeba tylko z niego umiejętnie korzystać. Jak w końcu wyjmę Mantę z garażu (może jutro), Justy jedzie do gruntownych przeróbek, m.in. dwa ręczne. wie ktoś coś o łącznikach stabilizatora http://www.dustysjus...L/JFIG210-1.jpg numer 41 na zdjęciu? nie nazwał bym tego łącznikiem, raczej mocowaniem, mam chyba nawet taki zapasowy (używka), chcesz? jak coś to pisz na maila, bo tu rzadko zaglądam, jachu19@go2.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INTERCEPTOR Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Narodzie mam okazję kupić jeszcze jedno Justy tym razem wersję po 1996, czyli już buda od Swifta, toteż mam prośbę Niech ktoś będzie uprzejmy i wytłumaczy mi zasadę działania napędu drugiej generacji (słyszałem kilka wersji od "specjalistów" branży motoryzacyjnej i mam mętlik) oraz czy hamulec ręczny działa w taki sam sposób jak w "jedynce" na wszystkie koła? Muszę przyznać, że zapomniałem o tym fakcie podczas pierwszej przejażdżki Subaru i skończyło się na poboczu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Narodzie mam okazję kupić jeszcze jedno Justy tym razem wersję po 1996, czyli już buda od Swifta, toteż mam prośbę Niech ktoś będzie uprzejmy i wytłumaczy mi zasadę działania napędu drugiej generacji (słyszałem kilka wersji od "specjalistów" branży motoryzacyjnej i mam mętlik) oraz czy hamulec ręczny działa w taki sam sposób jak w "jedynce" na wszystkie koła? Muszę przyznać, że zapomniałem o tym fakcie podczas pierwszej przejażdżki Subaru i skończyło się na poboczu W Justo-Swifcie napęd działa w wielkim uproszczeniu jak Haldex - tylko czysto mechanicznie bez żadnej elektroniki. W momencie uslizgu kół przednich, powstaje różnica obrotów przód/tył i powoduje to "sklejenie" sprzęgła wiskotycznego poprzez które napęd wedruje na tył. W tym rozwiązaniu także nie ma centralnego dyfra jak w Justy I. W związku z tym że wisko ma jakąś bezwładnośc działania to mozliwe jest bardzo szybkie podcinanie ręcznym zanim wisko zdazy skleić i zablokować koła przednie. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jachu19 Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Narodzie mam okazję kupić jeszcze jedno Justy tym razem wersję po 1996, czyli już buda od Swifta, toteż mam prośbę Niech ktoś będzie uprzejmy i wytłumaczy mi zasadę działania napędu drugiej generacji (słyszałem kilka wersji od "specjalistów" branży motoryzacyjnej i mam mętlik) oraz czy hamulec ręczny działa w taki sam sposób jak w "jedynce" na wszystkie koła? Muszę przyznać, że zapomniałem o tym fakcie podczas pierwszej przejażdżki Subaru i skończyło się na poboczu W Justo-Swifcie napęd działa w wielkim uproszczeniu jak Haldex - tylko czysto mechanicznie bez żadnej elektroniki. W momencie uslizgu kół przednich, powstaje różnica obrotów przód/tył i powoduje to "sklejenie" sprzęgła wiskotycznego poprzez które napęd wedruje na tył. W tym rozwiązaniu także nie ma centralnego dyfra jak w Justy I. W związku z tym że wisko ma jakąś bezwładnośc działania to mozliwe jest bardzo szybkie podcinanie ręcznym zanim wisko zdazy skleić i zablokować koła przednie. Wszystko sie zgadza, reczny blokuje przód z małym opóźnieniem (na pewno poniżej sekundy) 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INTERCEPTOR Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2013 i o to chodzi dzięki panowie :-D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
appley Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2013 ma ktoś może te "talerzyki", do których mocuje się szpilki? potem się je przykręca śrubą główną do piasty i na to koło... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzar105 Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2013 (edytowane) ma ktoś może te "talerzyki", do których mocuje się szpilki? potem się je przykręca śrubą główną do piasty i na to koło... Jaki talerzyk? Edytowane 12 Kwietnia 2013 przez huzar105 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
appley Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2013 http://www.dustysjustys.com/IPL/JFIG220-1.jpg numer 9 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzar105 Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2013 http://www.dustysjus...L/JFIG220-1.jpg numer 9 To jest piasta... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nocek102 Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2013 pany orientuje sie ktoś gdzie w okolicach wrocławia stuningują mi silnik od justy 1.2 na gaźnikach razem z przejrzeniem wszystkiego i ewentualnej wymianie zużytych części tak by to pochulało na dłużej.Ile koni można się spodziewac więcej tak by silnik byl jeszcze w miare zywotni po tym zabiegu? Bo brakuje mi mocy już w buggy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzar105 Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Załóż turbo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nocek102 Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2013 (edytowane) jakie koszty i kto to ogarnia dobrze żebym miał frajde dłuzej niż tydzień,w sensie awaryjności wysilonego silnika ? Poza turbo co można zrobić jeszcze? Edytowane 22 Kwietnia 2013 przez nocek102 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzar105 Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2013 to jest zwykły silnik. Można z nim zrobić wszystko to co z innymi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nocek102 Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2013 a polecicie kogoś do takiej roboty w dolnośląskim ? Bo ja nie mam an niezbędneji wiedzy ani sprzętu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jachu19 Opublikowano 11 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2013 pany orientuje sie ktoś gdzie w okolicach wrocławia stuningują mi silnik od justy 1.2 na gaźnikach razem z przejrzeniem wszystkiego i ewentualnej wymianie zużytych części tak by to pochulało na dłużej.Ile koni można się spodziewac więcej tak by silnik byl jeszcze w miare zywotni po tym zabiegu? Bo brakuje mi mocy już w buggy wydaję mi się, że rzuciłeś hasło bez jakiegokolwiek przemyślenia tematu. "Powymienianie części" w dwudziestoletnim subaru to koszt kilku tysięcy złotych, zamienników prawie brak, części z Japonii idą 4 tygodnie, a używane też będą już zużyte. Blachy też masz pewnie już przegnite, to kolejne kilka koła, a silnik, proszę bardzo: - krótki dolot, nowe gaźniki - dolot trzeba zrobić, gaźnik kupić licz tak z 1000 - 2000zl z robocizną (+3-5 koni), - wydech 3-1 - jak ktoś ci to zrobi, to tylko custom robota, zaśpiewa ci 500-1000zł (+3-5 koni) te modyfikacje nie mają wpływu na żywotność silnika, ale możesz bawić się dalej, wałki, odchudzanie, itd. Na pewno chcesz tyle wydać na dwudziestoletnie auto??? Ja siedzę w tym po uszy i wydaję takimi właśnie kwotami, ale ja nastawiam się na rajd, na cywila nigdy bym tyle nie wydał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
durrrr Opublikowano 11 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2013 (edytowane) Heja, potrzebna pomoc w zlokalizowaniu usterki. Odpalilem Justy i stala sie nastepujaca rzecz: Zapalil sie Check Enigne. Silnik dlawi sie na niskich obrotach, ssanie w ogole nie dziala. Po przekreceniu kluczyka obroty wahaja sie pomiedzy 100 a max 1000, silnik chodzi nierowno, dlawi sie, trzesie. Gdy go przygazuje wkreca sie na obroty normalnie ale wystarczy, ze tylko odejme noge z gazu to obroty spadaja do 0 i silnik sam gasnie. Wymienilem map sensor, falowanie i dlawienie na luzie jakby ustawalo ale gdy tylko przygazuje i odpuszcze to silnik dalej momentalnie gasnie. Dziwne jest to, ze spinajac zielone kabelki, zeby odczytac bledy Check dalej sie swieci, nic nie chce wymrugac. czy Justy I ma silniczek krokowy? Jezeli tak to gdzie mam go szukac? Bo google za duzo niepodpowiada. Jezeli nie ma silnikczka to doczytalem ze odpowiedzialny za moze byc elektrozawor pod puszka filtra powietrza, jak go przeczyscic? Da sie w ogole to zrobic? A jezeli nie to, to gdzie szukac przyczyny?? Kable WN? Swiece? rzorzad wymieniany 3.5k km temu aha, mam koncowy wydech z duzego fiata, zawsze po odpuszczeniu gazu troche strzelal z rury, teraz sie to nasililo, moze to cos powie. A moze katalizator sie wysypal i blokuje wydech? pozdro Edytowane 11 Maja 2013 przez durrrr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzar105 Opublikowano 13 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2013 Siema Szukam idealnej tylnej klapy, najlepiej w RIORED. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_ Opublikowano 14 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 Dziwne jest to, ze spinajac zielone kabelki, zeby odczytac bledy Check dalej sie swieci Z tego co mi wiadomo, żeby odczytać błędy spina się czarne kostki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
durrrr Opublikowano 15 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2013 Dziwne jest to, ze spinajac zielone kabelki, zeby odczytac bledy Check dalej sie swieci Z tego co mi wiadomo, żeby odczytać błędy spina się czarne kostki czarna mam tylko jedna, niektorzy w ogole jej nie maja u mnie dziala to tak, zielona - zielona odczytanie, czarna-zielona kasowanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nocek102 Opublikowano 18 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2013 pany orientuje sie ktoś gdzie w okolicach wrocławia stuningują mi silnik od justy 1.2 na gaźnikach razem z przejrzeniem wszystkiego i ewentualnej wymianie zużytych części tak by to pochulało na dłużej.Ile koni można się spodziewac więcej tak by silnik byl jeszcze w miare zywotni po tym zabiegu? Bo brakuje mi mocy już w buggy wydaję mi się, że rzuciłeś hasło bez jakiegokolwiek przemyślenia tematu. "Powymienianie części" w dwudziestoletnim subaru to koszt kilku tysięcy złotych, zamienników prawie brak, części z Japonii idą 4 tygodnie, a używane też będą już zużyte. Blachy też masz pewnie już przegnite, to kolejne kilka koła, a silnik, proszę bardzo: - krótki dolot, nowe gaźniki - dolot trzeba zrobić, gaźnik kupić licz tak z 1000 - 2000zl z robocizną (+3-5 koni), - wydech 3-1 - jak ktoś ci to zrobi, to tylko custom robota, zaśpiewa ci 500-1000zł (+3-5 koni) te modyfikacje nie mają wpływu na żywotność silnika, ale możesz bawić się dalej, wałki, odchudzanie, itd. Na pewno chcesz tyle wydać na dwudziestoletnie auto??? Ja siedzę w tym po uszy i wydaję takimi właśnie kwotami, ale ja nastawiam się na rajd, na cywila nigdy bym tyle nie wydał. Nie orientuje się w temacie zbytnio kolego więc trudno o przemylenie Silnik mam wsadzony w zupełnie inną rame,bo jest to buggy 4x4. O dziwo silnik jest z tyłu i napęd głowny też na tył a po dołączeniu załacza się przód Chodzi mi głównie o fun na polnych drogach żadne rajdy czy jazda cywilna to jest dokładnie to co mam (filmik gościa który je zrobił ). Poprostu pare koni już zdechło i troszke brakuje mocy i szukam kogoś kto mógłby zrobić remont i przy "okazji" troche polepszyc fabryke Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HubiSubi Opublikowano 4 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2013 Ale skręcać to on za bardzo nie chce jak jest 4x4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzar105 Opublikowano 7 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2013 A co Powiecie na to? Była sobie rolka 40 tys km: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nocek102 Opublikowano 15 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2013 no skręt jest kijowy na 4x4.Ale przeważnie smigam z napędem na tył tylko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fastrider Opublikowano 17 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2013 reperaturki progów ze swifta bedą pasowac bez problemów do Justy II? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się