wydaję mi się, że rzuciłeś hasło bez jakiegokolwiek przemyślenia tematu. "Powymienianie części" w dwudziestoletnim subaru to koszt kilku tysięcy złotych, zamienników prawie brak, części z Japonii idą 4 tygodnie, a używane też będą już zużyte. Blachy też masz pewnie już przegnite, to kolejne kilka koła, a silnik, proszę bardzo:
- krótki dolot, nowe gaźniki - dolot trzeba zrobić, gaźnik kupić licz tak z 1000 - 2000zl z robocizną (+3-5 koni),
- wydech 3-1 - jak ktoś ci to zrobi, to tylko custom robota, zaśpiewa ci 500-1000zł (+3-5 koni)
te modyfikacje nie mają wpływu na żywotność silnika, ale możesz bawić się dalej, wałki, odchudzanie, itd.
Na pewno chcesz tyle wydać na dwudziestoletnie auto???
Ja siedzę w tym po uszy i wydaję takimi właśnie kwotami, ale ja nastawiam się na rajd, na cywila nigdy bym tyle nie wydał.
Nie orientuje się w temacie zbytnio kolego więc trudno o przemylenie Silnik mam wsadzony w zupełnie inną rame,bo jest to buggy 4x4. O dziwo silnik jest z tyłu i napęd głowny też na tył a po dołączeniu załacza się przód Chodzi mi głównie o fun na polnych drogach żadne rajdy czy jazda cywilna
to jest dokładnie to co mam (filmik gościa który je zrobił ). Poprostu pare koni już zdechło i troszke brakuje mocy i szukam kogoś kto mógłby zrobić remont i przy "okazji" troche polepszyc fabryke