Lisek Opublikowano 8 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2017 Wg mnie wygląda to tak ,że przymykamy oko bo zarabiamy na tych akcesoriach. Szczególnie bezczelnym zachowaniem SIP jest straszenie utratą gwarancji jeżeli zamontujemy(nawet za pośrednictwem ASO) np stację /nawigację kupioną poza SIP choć to dokładnie ten sam sprzęt brany od tego samego dystrybutora. Życzę Dyrekcji aby swoją energie skierowała raczej na poprawę jakości obsługi w ASO niż straszenie ludzi teoretycznymi konsekwencjami ich własnych działań za które sami ponoszą odpowiedzialność. 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KEJ Opublikowano 8 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2017 I tu jesteś w błędzie, logika tych cenników jest żelazna i nieubłagana. Na co im klient, który kupi jeden pakiet za 10 tyś zawierający wszystko co potrzebuje? Idea jest taka, żeby w pakiecie była jedna rzecz fajna i potrzebna plus zapychacze, chcesz coś więcej? Proszę kolejny pakiet. I w ten sposób cena wyjściowa rośnie bez trudu o 30-50 %. Z tą logiką oczywiście się zgadzam a nawet rozumiem jej bizesowe uzasadnienie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MDsuperstar Opublikowano 8 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2017 3 godziny temu, Lisek napisał: SIP jest straszenie utratą gwarancji jeżeli zamontujemy(nawet za pośrednictwem ASO) np stację /nawigację kupioną poza SIP Pamiętajmy, że gwarancja jest świadczeniem dobrowolnym gwaranta i to on ustala jej reguły 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guliwer Opublikowano 8 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2017 I dlatego między innymi nie warto przedłużać gwarancji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 8 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2017 41 minut temu, Guliwer napisał: I dlatego między innymi nie warto przedłużać gwarancji to już IMO kwestia mocno indywidualna. Duża większość ludzi kupuje nowe auta m.in dla tej " gwarancji" - coś padnie, nie musisz się martwic, oddajesz auto do ASO dostajesz zastępcze, przychodzisz za pare dni, odbierasz, wypijasz kawkę w salonie odjeżdżasz bez rachunku czy faktury. Natomiast mając auto po gwarancji "w razie W" musisz albo szukać dobrego speca który nie zedrze z Ciebie worka pieniędzy albo udać się do ASO , które wydoi Cie jak złe ( pisze na podstawie ceny przeglądów w których za 4,5l oleju ,3 filierki, ,0,5h pracy i pieczątkę płacisz 1400pln ) Ale jak to się mówi: jeżeli stać Cie na konia musi być Cie stać na bicz. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guliwer Opublikowano 8 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2017 Cena przeglądu, to jedno, ja w zasadzie chciałem nawiązać do tego, że KAŻDA modyfikacja to ryzyko utraty gwarancji. Miałem wielkie plany, a tutaj muszę poczekać, nawet na bulgot. Ale może ja jestem rozpuszczony, bo motocykl to od razu z salonu wyjechał nieoryginalny, i nie był to HD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 8 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2017 8 godzin temu, Karas napisał: a co w przypadku użytkowników nowych sti którzy chwalą się tu na forum że założyli aftermaretowe wydechy czy zawieszenia do nowych STi w ASO? Przecież te auta teoretycznie też potraciły homologacje. Wydaje mi się że jakaś konsekwencja w działaniach powinna być tzn albo dopuszczamy tuningi albo "przymykamy oko" . Bo IMO takie wybiórcze podchodzenie do kwestii tuningu jest nie fair tzn program nie bo auto traci homologacje i w wypadku kaboom będziemy musieli ponieść spore koszta jako importer, ale wydech to spoko auto tez traci homologacje ale w przypadku takiej modyfikacji nic się nie może stać więc montujemy... Nie wiem jak z zawieszeniem, ale jeśli chodzi o wydech, to wszystko co jest za katalizatorem, możesz zmienić pod warunkiem, że taki wydech ma homologację w EU. Zresztą taki wydech raczej nie podniesie mocy o więcej niż 5%. 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 8 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2017 Uzyskanie w Polsce homologacji na podniesienie mocy, wydech, hamulce itd. to koszt: 200-300 zł opis auta przez rzeczoznawcę + koszt przeglądu + koszt nowego dowodu - w przypadku podniesienia mocy. Zmian hamulców, wydechu tam się nie wpisuje. Gwarancja to inna bajka ale można sobie wykupić u swojego ubezpieczyciela jeśli posiada taką usługę. I po ptakach. P.S. Dlatego niektóre marki za podniesienie mocy o 30 KM wołają dodatkowe 8000 do 15 000 zł albo i więcej. Może to jest jakiś pomysł na podniesienie rentowności biznesu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 9 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2017 (edytowane) Dnia 7. Juni 2017 o 13:46, reality napisał: jak swoją wersję uszczęśliwię niebawem "boxem" (dodatkowe 26KM) - to przy jej niskiej wadze - łączne 176KM (benzyna) też powinno już być super A jakiego nocą wybierasz? Thule? Kurcze, odkąd ja mam mojego to tak mi sie wydawało, ze XV lepiej przyspiesza,małe sprzedawcy nic nie wspominali o przyroście mocy...?? :-) Dnia 7. Juni 2017 o 23:24, MKK napisał: l Legalny jest nie tylko w Toyocie Także Volvo ma swój Polestar Instalując soft w serwisie w cenie 500 - 1000 euro klient nie traci gwarancji a ma odczuwalna poprawę sprawności Istnieją oczywiście opcje opisywane w innym wątku na TF Szkoda, że nie ma oficjalnej opcji poprawiającej KM i Nm w Subaru Byłoby to ciekawa opcja dla aut na gwarancji Nie wiem jak to jest od strony formalnej ale jakoś te opisane powyżej firmy poradziły sobie. Chyba, ze i tak cała odpowiedzialność spada na użytkownika, bo w dokumentach auta oczywiście nie ma wzmianki o zmianie KM i i Nm Przynajmniej tak było w przypadku Volvo gdy "instalowałem" tzw Polestar Nie będę sie wypowiadał jak to jest traktowane w Polsce, ale w Niemczech temat jest jak najbardziej rozwiązany zgodnie ze sztuka: cytat ze strony dealera Volvo " POLESTAR - MEHR LEISTUNG FÜR IHREN VOLVO ab 899,-- Euro befristet bis 30. Juni 2017 (zzgl. Montage und techn. Eintrag beim TÜV 150,-- Euro / excl. Korrektur der Zulassungsbescheinigung bei der Behörde)" czyli dealer zgłasza zmianę w TÜV oraz informuje o konieczności zgłoszenia zmiany deklarowanych danych technicznych w dokumentach auta. Podejrzewam, za Volvocars ma po prostu homologacje na te pakiety. Podobnie zreszta działają wszyscy profesjonalni tunerzy tutaj. Wszystkie zmiany maja homologacje i odbiór techniczny. A to ze w PL jak narazie wszyscy maja wywalone na to, to wiem. Niestety. Edytowane 9 Czerwca 2017 przez Than_Junior 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 9 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2017 3 godziny temu, Than_Junior napisał: A to ze w PL jak narazie wszyscy maja wywalone na to, to wiem Właściciel auta może zrobić to sam. I nie są to duże koszty i większy problem. Kwestia chciejstwa i poczucia odpowiedzialności w funkcji prawa. Jak widać wszem i wobec nawet władza ma prawo gdzieś więc obywatel tyż. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 9 Czerwca 2017 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2017 (edytowane) Dnia 8.06.2017 o 09:14, Karas napisał: a co w przypadku użytkowników nowych sti którzy chwalą się tu na forum że założyli aftermaretowe wydechy czy zawieszenia do nowych STi w ASO? Przecież te auta teoretycznie też potraciły homologacje. Jeżeli te elementy mają tzw. homologację części to wszystko jest zgodne z obowiązującym prawem ( zachowują ważną homologację ). Dnia 8.06.2017 o 09:14, Karas napisał: Bo IMO takie wybiórcze podchodzenie do kwestii tuningu jest nie fair tzn program nie bo auto traci homologacje i w wypadku kaboom będziemy musieli ponieść spore koszta jako importer, Obawiam się, że myli Pan pojęcia. Homologacja nie ma nic wspólnego z ew. kosztem importera ( gwarancja ). Nie widzę więc tutaj niczego nie fair. O utracie dopuszczenia do ruchu na skutek określonych działań ( przeróbek) informuję wyłącznie z obowiązku. Dnia 8.06.2017 o 11:22, Lisek napisał: Szczególnie bezczelnym zachowaniem SIP jest straszenie utratą gwarancji jeżeli zamontujemy(nawet za pośrednictwem ASO) np stację /nawigację kupioną poza SIP choć to dokładnie ten sam sprzęt brany od tego samego dystrybutora. To jest dość ostra krytyka w kontekście mojej wypowiedzi - proszę o szczegóły ( link, lub cytat z mojej wypowiedzi ) Dnia 8.06.2017 o 11:22, Lisek napisał: Życzę Dyrekcji aby swoją energie skierowała raczej na poprawę jakości obsługi w ASO niż straszenie ludzi teoretycznymi konsekwencjami ich własnych działań za które sami ponoszą odpowiedzialność. Dziękuję za życzenia. Pozwalam sobie jednak zauważyć, że po prostu informuję zgodnie z moją obligację, nie straszę ( ciekawe na marginesie, że adresat tej informacji zinterpretował moją wypowiedź zgodnie z zamiarem, a Pan się tak bardzo oburzył ...). Pozdrowienia Edytowane 9 Czerwca 2017 przez Dyrekcja 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lisek Opublikowano 9 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2017 1 godzinę temu, Dyrekcja napisał: Jeżeli te elementy mają tzw. homologację części to wszystko jest zgodne z obowiązującym prawem ( zachowują ważną homologację ). Obawiam się, że myli Pan pojęcia. Homologacja nie ma nic wspólnego z ew. kosztem importera ( gwarancja ). Nie widzę więc tutaj niczego nie fair. O utracie dopuszczenia do ruchu na skutek określonych działań ( przeróbek) informuję wyłącznie z obowiązku. To jest dość ostra krytyka w kontekście mojej wypowiedzi - proszę o szczegóły ( link, lub cytat z mojej wypowiedzi ) Dziękuję za życzenia. Pozwalam sobie jednak zauważyć, że po prostu informuję zgodnie z moją obligację, nie straszę ( ciekawe na marginesie, że adresat tej informacji zinterpretował moją wypowiedź zgodnie z zamiarem, a Pan się tak bardzo oburzył ...). Pozdrowienia Co do obcych multimediow i car audio macie dosc restrykcyjne podejscie juz od dobrych 10 lat.Bylo wiele przypadkow opisanych na tym forum gdzie straszono utrata gwarancji po np wymianie glosnikow.Malo tego sam padlem ofiara takiego dzialania:) Jakies 7-8 lat temu napisalem na forum ze mam profesionalna instalacje car audio i ze mialem wykonana naprawe gwarancyjna.Nastepnego dnia moje ASO pierwszy telefon jaki otrzymalo to byl Pan z SIP ktory kazal sie tlumaczyc ASO z zaistanialej sytuacji bo chcial mi cofnac gwarancje. Co do zyczen to aie nie oburzylem wcale:) 3 lata temu powrocilem do Subaru po 3 latach przymusowego rozstania i wg mojej oceny jest coraz gorzej zamiast lepiej. Za duzo jest otoczki wyjatkowosci marki czy post-rajdowego feelingu zamiast rzetelnej pracy i dokladnego wykonywania uslug.Nie ma tragedii ale do zachwytu daleko... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 10 Czerwca 2017 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2017 Innymi słowy konkretów w odniesieniu do mojej wypowiedzi brak . Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lisek Opublikowano 10 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2017 Ja nigdzie nie napisalem ze to byla Panska wypowiedz.Sam Pan sobie to dopowiedzial. Mialem na mysli ze pracownicy ASO straszyli utratą gwarancji twierdzac ze jest to oficjalne stanowisko SIP. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 10 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2017 Dnia 08.06.2017 o 11:22, Lisek napisał: Szczególnie bezczelnym zachowaniem SIP jest straszenie utratą gwarancji jeżeli zamontujemy(nawet za pośrednictwem ASO) np stację /nawigację kupioną poza SIP choć to dokładnie ten sam sprzęt brany od tego samego dystrybutora. 16 godzin temu, Lisek napisał: Jakies 7-8 lat temu napisalem na forum ze mam profesionalna instalacje car audio i ze mialem wykonana naprawe gwarancyjna. jak ten czas leci.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ponton500 Opublikowano 10 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2017 Jest i Pan Andrzej, najbardziej obiektywny czlowiek w swiecie Subaru... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 10 Czerwca 2017 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2017 19 godzin temu, Dyrekcja napisał: To jest dość ostra krytyka w kontekście mojej wypowiedzi - proszę o szczegóły ( link, lub cytat z mojej wypowiedzi ) Powyższe zacytował Pan w swojej wypowiedzi, a następnie : 1 godzinę temu, Lisek napisał: Ja nigdzie nie napisalem ze to byla Panska wypowiedz. To jest dość ... ciekawa forma prowadzenia konwersacji. Do "konkretów" w postaci : 17 godzin temu, Lisek napisał: Bylo wiele przypadkow czy też : 17 godzin temu, Lisek napisał: Za duzo jest otoczki wyjatkowosci marki czy post-rajdowego feelingu zamiast rzetelnej pracy trudno jest się odnosić - proszę o zrozumienie. Generalnie - jak najbardziej staramy się o rzetelność pracy ASO. Stąd wprowadzone systematyczne badania CSI i inne znane standardy. Stąd też bywają rozwiązania inicjowane w również na tym Forum ( aczkolwiek w odpowiednich wątkach ). Jest mi przykro, że Pańskim zdaniem za dużo jest "wyjątkowości marki". O ile jednak będziemy się starali o dalszą poprawę jakości usług ASO, to w tym konkretnym punkcie muszę Pana rozczarować : nie ma planów zmian w pryncypiach konstrukcji samochodów Subaru. Nie mamy też planów aby tę wyjątkowość, a tym bardziej wyjątkowość społeczności Subaru w jakikolwiek sposób dezawuować. Również tutaj proszę o zrozumienie. Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotruś Opublikowano 10 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2017 Dnia 8.06.2017 o 17:14, Karas napisał: ... albo udać się do ASO , które wydoi Cie jak złe ( pisze na podstawie ceny przeglądów w których za 4,5l oleju ,3 filierki, ,0,5h pracy i pieczątkę płacisz 1400pln ) ... 1. Ja, tydzień temu, zapłaciłem za to co wymieniłeś 820pln ! 2. W 2008 zakładałem jeden z 2 akceptowanych przez SIP w tamtym czasie tłumików, oczywiście w ASO i nie było to przeszkodą dla uznania później naprawy reklamacyjnej (gruuuubej naprawy) przez SIP. Tak więc Panowie, dość często mijacie się z prawdą, albo nie przedstawiacie waszych historii rzetelnie ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 10 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2017 8 minut temu, piotruś napisał: 1. Ja, tydzień temu, zapłaciłem za to co wymieniłeś 820pln ! 2. W 2008 zakładałem jeden z 2 akceptowanych przez SIP w tamtym czasie tłumików, oczywiście w ASO i nie było to przeszkodą dla uznania później naprawy reklamacyjnej (gruuuubej naprawy) przez SIP. Tak więc Panowie, dość często mijacie się z prawdą, albo nie przedstawiacie waszych historii rzetelnie ... 1 przeglad w XV olej i filtry 1300pln 2 przeglad w XV olej filtry + płyn hamulcowy 1400pln z kawałkiem Wiec kolego IMO mocno mijasz się z prawdą i co ty na to? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanSub Opublikowano 10 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2017 28 minut temu, Karas napisał: 1 przeglad w XV olej i filtry 1300pln 2 przeglad w XV olej filtry + płyn hamulcowy 1400pln z kawałkiem Wiec kolego IMO mocno mijasz się z prawdą i co ty na to? Płacisz 1300 zł, o ile w cenie znajduje się 5 l oleju po bagatela 80 czy 90 zł/litr. Mój serwis akceptuje wlewanie swojego oleju, o ile spełnia wymogi producenta. Kupuję olej ze sprawdzonego źródła, w jednej z dużych sieci dystrybucyjnej części samochodowych. Zatem IMO wcale nie musi się mijać z prawdą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 10 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2017 (edytowane) Malo mnie interesuje co akceptuje twoj serwis ja placilem tyle ile napisalem. Wszystko z aso bo nie mam zamiaru sie pozniej przepychac z aso jak cos padnie czyzby to przypakiem nie byla wina oleju. Bo sprzedawca jest gwarantem Edytowane 10 Czerwca 2017 przez Karas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanSub Opublikowano 10 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2017 1 godzinę temu, Karas napisał: Malo mnie interesuje co akceptuje twoj serwis ja placilem tyle ile napisalem. Wszystko z aso bo nie mam zamiaru sie pozniej przepychac z aso jak cos padnie czyzby to przypakiem nie byla wina oleju. Bo sprzedawca jest gwarantem A było o "mijaniu się z prawdą"... Osobiście ufam SIP i mojemu serwisowi, który zresztą polecam. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamW202 Opublikowano 10 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2017 Znowu to samo... 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanSub Opublikowano 10 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2017 AdamW202 masz rację. Tak z innej beczki, dzisiaj chciałem przeprowadzić serwis klimatyzacji, ale okazało się, że końcówki od urządzenia marki Bosch nie pasują, choć w pamięci urządzenia figurowały wszystkie subaru, z XV włącznie. Telefon do ASO i okazało się, że zastosowany jest czynnik nowej generacji, ultra drogi (1000 zł za litr czy pół litra). Czy macie Koledzy wiedzę, że oczywiście po gwarancji, jest możliwość przejścia na stary czynnik bez szkody dla podzespołów klimatyzacji ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 10 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2017 (edytowane) podobno można przejsc na starszy czynnik ( spreżarka klimy jest taka sama do obydwu czynników) 1 godzinę temu, FanSub napisał: A było o "mijaniu się z prawdą"... Osobiście ufam SIP i mojemu serwisowi, który zresztą polecam. nie kwestionuje tego ale ja mam takie doświadczenia z dolnosląskimi ASO i pisanie przez użytkownika: 4 godziny temu, piotruś napisał: Tak więc Panowie, dość często mijacie się z prawdą, albo nie przedstawiacie waszych historii rzetelnie ... jest pisaniem farmazonów a przede wszystkim nieprawdziwe . Być może ma stare auto w którym przeglądy są po prostu tańsze - tego nie wiem ale do XV o którym jest wątek kosztują tyle ile napisałem Dlaczego wole kupowac wszystko w jednym serwisie m.in olej: http://tv.auto-swiat.pl/dacia-sandero-silnik-do-wymiany/6fryfz bo nie mam zamiaru w razie W być w podobnej sytuacji co Pani w reportażu a przede wszystkim tracic nerwy. W Polsce wszystko jest możliwe i w przypadku awarii zazwyczaj zaczyna się szukanie dziury w całym. A tak ASO sprzedało aso jest gwarantem nic mnie nie interesuje chyba doskonale rozumiecie w szczególności ze naprawa silnika w nowym Subaru tania nie jest. Zresztą sam SIP na swojej głównej stronie umieszcza ceny przeglądów, które w przypadku XV i dolnośląskich ASO są jak najbardziej prawdziwe Edytowane 10 Czerwca 2017 przez Karas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się