Tomasz_555 Opublikowano 31 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2012 Markus, jak najbardziej tak może być - to jedna z możliwości. Ale należy również liczyć się z tym, że szyba popęka ale zostanie w drzwiach i trzeba ją będzie czymś wybić. Wypadki to ciężki temat, gdzie bardzo ciężko o sformułowanie jakichś reguł. Nie mniej pewne modele zachowań elementów pojazdu można przewidywać, głównie na podstawie zebranego do tej pory doświadczenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Subaryta Opublikowano 31 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2012 Panowie, lekko dryfujecie w kierunku OT Prośba o powrót do głównego nurtu. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raju Opublikowano 6 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2012 Ceny modelu XV wyglądają z dnia na dzień lepiej. Przy tendencji umacniającego się złotego powoli zacieram ręce Zresztą jak komuś "coś" się podoba to i po kursie 4.5 kupi :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Primi Opublikowano 6 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2012 raju, to jaki teraz jest oficjalny kurs u Ciebie :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polak900 Opublikowano 18 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2012 nie wiem czy było ale wstawiam teścik kilku samochodów: http://mazda-autohaus-rottmann.de/pdf/n ... ttmann.pdf xv - zgodnie z moimi przewidywaniami mazda number 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PKocial Opublikowano 18 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2012 Tiguan hm... jeździłem parokrotnie i jakość to co piszą w teście nie do końca zgadza się ... XV naprawdę ładny w srebrnym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 18 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2012 Ceny modelu XV wyglądają z dnia na dzień lepiej. Przy tendencji umacniającego się złotego powoli zacieram ręce Zresztą jak komuś "coś" się podoba to i po kursie 4.5 kupi :wink: Raju , jak Boga kocham , zamów mi wersje turbo benzyne, a jutro osobiście do Ciebie przyjade z zaliczką , strasznie fajne auto, ale dla mnie silnika brak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mazzurek Opublikowano 18 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2012 Oglądałem dziś w salonie CX-5, benzynę 2.0 w maksymalnym wyposażeniu - szczerze mówiąc jestem pod wrażeniem. Auto jest większe niż myślałem - jest wielkości Forka, wnętrze bardzo dobrze wykonane. Nie widziałem XV na żywo, ale patrząc na cennik będzie ciężko dla Subaru. Max wersja CX-5 benzyny kosztuje 139 400 (w tym jest automat), za XV z automatem trzeba dać 145 000, przy czym Mazda ma kilka bajerów w wyposażeniu więcej i jak sądzę jest wyraźnie większym autem. Diesel XV to wydatek ok 149 tys, cena Mazdy nieznana, ale przyjmując ok 15 tys. więcej niż benzyna w manualu wyjdzie ok 146 tys za 150 KM. Jak dla mnie XV jest zbyt drogie, oczywiście można argumentować, że napęd SAWD jest lepszy niż automatycznie dołączany w Maździe. Niemniej za mniejsze pieniądze mamy auto wyraźnie lepiej wyposażone i większe. Coż trzeba jeszcze pojeździć... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 18 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2012 Coż trzeba jeszcze pojeździć... I tu może być gwóźdz do trumny 150kg roznicy na korzysc Subaru, a to sie czuje :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin Kierkus Opublikowano 19 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2012 Oglądałem CX-5. Wg mnie badziewne wykończenie. Szkoda że plastików nie ma jakosci hondy(CRV,Accord). Osobiście kupiłem tiguana lift 2.0 tsi 210ps po rabacie za 129tyś i jestem b zadowolomy.Plastiki więcej niż super, wyciszenie o dziwo lepsze niż w passacie, komfort resorowania akuratny. Wbrew pozorom wybór SUV nie jest prosty. Szkoda że Evoq (najładniejszy suv) nie celuje w półap chociaż X1. A ta apropo takiej szkarady jak X1 dawno nie widziałem . Jeździ hmm jak 1ka, komfot kiepski ,opływy powietrza głośne. Śmiejcie sie ale po jeździe próbnej X3 oraz Q5 za ponad 200tyś tiguanem bardzo ale to bardzo mi się dobrze jeździ. Czekamy na forka 1.6 boxer turbo benzyna bo takowy w 2014 będzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr_T Opublikowano 23 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2012 A ja mam takie nieśmiałe pytanie - jak wygląda sprawa dynamiki Subaru XV z silnikiem 1.6 i ręczną skrzynią biegów? To co można na ten temat znaleźć w necie i w moto-prasie nie jest jednoznaczne, bo opinie zawierają się od "jest OK" do "nawet Fred Flinston będzie szybszy". A ja, biedny żuczek, naprawdę chciałbym mieć reduktor ("ochrona" przed przeciążeniami sprzęgła i skrzyni przy jeździe w "terenie"), przemieszczać się w miarę sprawnie w mieście i w trasie (choć nie jestem typem ściganta) i wydawać rozsądne kwoty na paliwo nie kupując Diesla. Pozdrawiam, Piotr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 23 Lutego 2012 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2012 Do tej pory wersją z silnikiem 1.6 jeździłem tylko w Japonii. Trudno jest mi więc ocenić dynamikę w naszym ruchu ulicznym. Bodajże wczoraj pierwszy samochód prasowy z taką jednostką został dopuszczony do ruchu i zamierzam wziąć go na weekend. W przyszłym tygodniu będę więc wiedział więcej ( na opiniach dziennikarzy nie zawsze można się opierać - oczekiwania dziennikarzy bywają ... wyśrubowane ). Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 23 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2012 A ja mam takie nieśmiałe pytanie - jak wygląda sprawa dynamiki Subaru XV z silnikiem 1.6 i ręczną skrzynią biegów? To co można na ten temat znaleźć w necie i w moto-prasie nie jest jednoznaczne, bo opinie zawierają się od "jest OK" do "nawet Fred Flinston będzie szybszy". A ja, biedny żuczek, naprawdę chciałbym mieć reduktor ("ochrona" przed przeciążeniami sprzęgła i skrzyni przy jeździe w "terenie"), przemieszczać się w miarę sprawnie w mieście i w trasie (choć nie jestem typem ściganta) i wydawać rozsądne kwoty na paliwo nie kupując Diesla. Pozdrawiam, Piotr. wszystko jest kwestią punktu odniesienia. Podejrzewam, że po kilku miesiącach to i ponad 200KM byłoby mało..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz_555 Opublikowano 23 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2012 zamierzam wziąć go na weekend. Jakby tego było więcej to ja też chętnie wezmę na weekend W zamian zrobię piękny test, napiszę wrażenia z jazdy i okraszę to dokumentacją zdjęciową. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr_T Opublikowano 23 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2012 W przyszłym tygodniu będę więc wiedział więcej ( na opiniach dziennikarzy nie zawsze można się opierać - oczekiwania dziennikarzy bywają ... wyśrubowane ). Dlatego bardzo chętnie przeczytałbym o wrażeniach z jazdy taką wersją silnikową. wszystko jest kwestią punktu odniesienia. Podejrzewam, że po kilku miesiącach to i ponad 200KM byłoby mało..... Miałem auto 4x4 o mocy niecałych 200 KM (co prawda po amerykańsku cieżkie i z amerykańską automatyczną skrzynią biegów) które przy około 100 KM / 1000 kg masy własnej nie dawało mi wrażenia nadmiaru albo niedosytu mocy, więc chyba przy podobnych parametrach w XV da się wyżyć . Pozdrawiam, Piotr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 23 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2012 zamierzam wziąć go na weekend. Jakby tego było więcej to ja też chętnie wezmę na weekend W zamian zrobię piękny test, napiszę wrażenia z jazdy i okraszę to dokumentacją zdjęciową. O to, to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polak900 Opublikowano 23 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2012 będzie przyspieszało, ale bez rewelacji, moment obrotowy niski, elastyczność - trudno powiedzieć, ale pewnie nie najlepiej,chociaż nie jeździłem tym autem dla porównania jeżdziłem wczoraj mazda cx-5 w automacie ten samochód przyspiesza do setki w 9,5 sek silnik naprawdę im się udał, dość szybko wkręca się na obroty i technologia skyactiv powoduje, że jest elastyczny jak na swoje gabaryty. lubię obie marki, bo jeżdżę na zmianę mazdą i subaru i jak bym wybierał xv to tylko wersje w D, czekam na xv 1,6 turbo:) albo za rok być może kupię cx-5 niech wyjdą wszystkie choroby wieku dziecięcego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
so_what Opublikowano 23 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2012 moment obrotowy niski, elastyczność - trudno powiedzieć, ale pewnie nie najlepiej,chociaż nie jeździłem tym autem Elastyczność akurat będzie porównywalna do 2.0 N/A. Gorzej może być z przyśpieszeniami na poszczególnych biegach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raju Opublikowano 27 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2012 raju, to jaki teraz jest oficjalny kurs u Ciebie :?: 4.25 na miesiąc luty -- 27 lut 2012, o 13:02 -- Raju , jak Boga kocham , zamów mi wersje turbo benzyne, a jutro osobiście do Ciebie przyjade z zaliczką bierz kasę i zapraszam! Turbo już leży na półce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 27 Lutego 2012 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2012 A ja mam takie nieśmiałe pytanie - jak wygląda sprawa dynamiki Subaru XV z silnikiem 1.6 i Odpowiedź ( niestety z A/T - taki miałem do dyspozycji ) pozowliłem sobie umieścić tutaj : viewtopic.php?f=1&t=152173 Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr_T Opublikowano 27 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2012 A ja mam takie nieśmiałe pytanie - jak wygląda sprawa dynamiki Subaru XV z silnikiem 1.6 i Odpowiedź ( niestety z A/T - taki miałem do dyspozycji ) pozowliłem sobie umieścić tutaj : viewtopic.php?f=1&t=152173 Przeczytałem, dziękuję. W sumie opinia nastraja optymistycznie, bo skoro z CVT było znośnie, to z manualem powinno być zupełnie nieźle. Pozdrawiam, Piotr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
giepa Opublikowano 8 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2012 dobra, to kto juz wszedł w posiadanie XV-ła ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 8 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2012 dobra, to kto juz wszedł w posiadanie XV-ła ??? Raju dzisiaj przygotowal XV do jazd próbnych ......i dodam , ze pomarańczowy XV wygląda dobrze.... :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
giepa Opublikowano 9 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2012 XV do jazd próbnych z jakim motorem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subarutux Opublikowano 9 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2012 W wersji Comfort, tylne szyby są przyciemniane. (...) Przymuszanie klientów do ciemnych szyb jest słabe. (...) To może być pikuś argument, ale może przeważyć o wyborze lub nie danego samochodu! To JEST argument! Gdy planowaliśmy zakup SUVa okazało się, że w większości renomowanych marek NIE można kupić normalnie wyposażonego samochodu bez przyciemnianych szyb! Więc to nie jest "słabe", to jest głupota i typowo brukselskie poczucie "my wiemy lepiej". Fakt, iż Subaru jako jedyna marka nie zmuszała wtedy do zakupu tych kretyńskich ciemnych szyb, był argumentem ZA. Proszę jeszcze zauważyć, że: * są ludzie, którzy chcą coś widzieć przez szyby; * samochodem czasem jeździ się po zmroku; * nie każdy używa samochodu do uprawiania bara-bara na tylnej kanapie; * samochód z przyciemnianymi szybami z tyłu wygląda dla wielu osób idiotycznie. A argumenty o nagrzewaniu się auta można sobie podarować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się