Skocz do zawartości

Subaru XV [GP+GT] (MY12=>MY17+MY18=>MY22)


giepa

Rekomendowane odpowiedzi

Czy diesel ma wlot na masce? Nie znalazłem zdjęć z wlotem :roll:

nie, juz pisano o tym, ze powietrze jest spec. skierowane na TMIC

 

dziwne, ze wczesniej na to nie wpadli :D

(pewnie znowu zrobili jakies badanie opinii potenc. klientow i wyszlo im, ze XV bez wlotu bedzie sie lepiej sprzedawal :| )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(pewnie znowu zrobili jakies badanie opinii potenc. klientow i wyszlo im, ze XV bez wlotu bedzie sie lepiej sprzedawal :| )

 

z przykrością stwierdzam, że co raz więcej klientów pyta o wersje bez wlotów na masce... taka tendencja...

 

Czy w układzie przeniesienia napędu XV będzie ,,wiskoza,, ?

 

tak, pod warunkiem, że będzie to skrzynia manualna :idea:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z przykrością stwierdzam, że co raz więcej klientów pyta o wersje bez wlotów na masce... taka tendencja...

poproszę sti, niebieskie, duży spojler i złote felgi tylko bez wlotu na masce :twisted::mrgreen::mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poproszę sti, niebieskie, duży spojler i złote felgi tylko bez wlotu na masce :twisted::mrgreen: :mrgreen:

 

Primi, nie ukrywam, że takich klientów lubię najbardziej, :mrgreen:

 

Dziś sprzedałem WR Blue Mica z dużym spojlerem, z dodatkowymi felgami w kolorze białym i z wlotem na masce :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
(...) Ale calkiem szczerze, to wlot jest imidzowo na prawde potrzebny tylko w STI ;-)

najpierw szyby bez ramek, teraz wlot... za pare dobrych lat, jak sie zmieni strategia marki, beda nam wmawiali, ze symetryczne-AWD i silniki boxera sa potrzebne... dla nikogo :wink: :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niewykluczone, ze pewna role odgrywaja tez wymogi bezpieczenstwa pieszych...?

 

Ale calkiem szczerze, to wlot jest imidzowo na prawde potrzebny tylko w STI ;-)

 

 

A ja uwazam ze Forkowy wlot w dieselku jest super. Jakos tak się przyjemniej jezdzi z garbem na masce. :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Chciałbym dołożyć swoje 5 groszy, jako potencjalny nabywca Subaru w niedalekiej przyszłości na razie zbierający informację o tych samochodach i odbywających jazdy testowe (to głównie przez nie widzę siebie wkrótce w autach tej marki ;)

 

Droga dyrekcjo o cenach napisano już rzeki tekstu. Niemniej, biorąc pod uwagę cennik nowego XV, w wersji active, gdzie kwota dla benzyny 2.0 wychodzi ponad 100k plnow, to by kierownica i drążek był plastikowe, to już chyba nie wypada. Naprawdę jest sporo dodatków którymi można operować zmieniając ceny, ale Panowie, trzymajcie jakiś standard.

 

Druga sprawa ważniejsza.

W wersji Comfort, tylne szyby są przyciemniane.

Czy będzie możliwość zamówienia by jednak nie były? Przymuszanie klientów do ciemnych szyb jest słabe.

W moi przypadku np, mam zamiar wozić tam moją córkę (3.5 lat), która źle znosi jazdę w autach z takimi szybami.

To może być pikuś argument, ale może przeważyć o wyborze lub nie danego samochodu!

 

Pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ojciec Założyciel
Droga dyrekcjo o cenach napisano już rzeki tekstu. Niemniej, biorąc pod uwagę cennik nowego XV, w wersji active, gdzie kwota dla benzyny 2.0 wychodzi ponad 100k plnow, to by kierownica i drążek był plastikowe, to już chyba nie wypada. Naprawdę jest sporo dodatków którymi można operować zmieniając ceny, ale Panowie, trzymajcie jakiś standard.

Takie zestawienie specyfikacji nie ma żadnego związku z naszą polityką cenową - po prostu takie jest dostępne ze spec matrix zestawienie oferowane przez FHI. Ponadto w momecie podejmowania decyzji o finalnych specyfikacjach oferowanych w PL nie były znane jeszcze kursy Euro, więc trudno było ocenić, czy w PLN wyjdzie to powyżej, czy też poniżej 100.000 PLN (zresztą teraz też jeszcze nie wiadomo, jakie będą kursy w maju, gdy pojawią się pierwsze egzemplarze przeznaczone na sprzedaż ).

Niestety jako rozwiazanie pozostaje tylko możliwość obszycia kierownicy / gałki dźwigni zmiany biegów skórą ( nasi delaerzy oferują taką usługę ).

 

Pozdrowienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przymuszanie klientów do ciemnych szyb jest słabe.

W moi przypadku np, mam zamiar wozić tam moją córkę (3.5 lat), która źle znosi jazdę w autach z takimi szybami.

 

W upalne, słoneczne dni, przyciemnienie szyb ma swoje niepodważalne plusy. Niewątpliwą zaletą fabrycznego przyciemnienia szyb jest metoda jaką jest to zrobione - mianowicie szyby przyciemniane są w specjalnym piecu pod wysoką temperaturą. Po pierwsze trwałość a po drugie przejrzystość. Taka szyba ma bardzo dobre właściwości względem odbijania promieni słonecznych i zachowuje bardzo dobrą widoczność z wnętrza pojazdu :)

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobrą widoczność z wnętrza pojazdu

SIę pozwolę niezgodzić: mnie do białej gorączki doprowadza cofanie takim szpejem po zmroku - po prostu nic nie widzę!!! (Starość nie radość :-)) O ile mogę zaakceptować atut w postaci filtracji ultrafioletu w tym rozwiązaniu, to "Użytkowo" wolałbym wysuwane perforowane roletki,

 

Edit: po namyśle usunąłem nietrafny żart, a także przyczynę paska

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przymuszanie klientów do ciemnych szyb jest słabe.

W moi przypadku np, mam zamiar wozić tam moją córkę (3.5 lat), która źle znosi jazdę w autach z takimi szybami.

 

W upalne, słoneczne dni, przyciemnienie szyb ma swoje niepodważalne plusy. Niewątpliwą zaletą fabrycznego przyciemnienia szyb jest metoda jaką jest to zrobione - mianowicie szyby przyciemniane są w specjalnym piecu pod wysoką temperaturą. Po pierwsze trwałość a po drugie przejrzystość. Taka szyba ma bardzo dobre właściwości względem odbijania promieni słonecznych i zachowuje bardzo dobrą widoczność z wnętrza pojazdu :)

 

Pozdrawiam

 

Ja wole przyciemnienie folia. Miałem ostatnio wypadek gdzie dachowałem Foresterem,pękła szyba kierowcy przyciemniona folia.Jeżeli nie była by przyciemniona rozbryznęła by mi się w drobnych kawałkach po twarzy i oszpecenie gotowe a tak ładnie rozpadała się w trzech kawałkach i poleciała w pole.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wole przyciemnienie folia. Miałem ostatnio wypadek gdzie dachowałem Foresterem,pękła szyba kierowcy przyciemniona folia.Jeżeli nie była by przyciemniona rozbryznęła by mi się w drobnych kawałkach po twarzy i oszpecenie gotowe a tak ładnie rozpadała się w trzech kawałkach i poleciała w pole.

Szyby są hartowane, tłuką się na nie kaleczące odłamki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wole przyciemnienie folia. Miałem ostatnio wypadek gdzie dachowałem Foresterem,pękła szyba kierowcy przyciemniona folia.Jeżeli nie była by przyciemniona rozbryznęła by mi się w drobnych kawałkach po twarzy i oszpecenie gotowe a tak ładnie rozpadała się w trzech kawałkach i poleciała w pole.

Szyby są hartowane, tłuką się na nie kaleczące odłamki.

 

 

teoretycznie. Nie chciałbym dostać po oczach tymi "niekaleczącymi" odłamkami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobra, mnie już na szczęście to nie dotyczy, tzn ciemne szyby i XV, przynajmniej nie narazie.

 

Wczoraj przejąłem od Esilona jego Legacy. I jestem bardzo zadowolony :)

Przy okazji, Raju miło było poznać i dzięki za gościnę!

Przy okazji nr 2 - podróż Wawa -Szczecin - koszmar, najgorsza podróż w moim życiu - 8h, ze 200 radarów - miedzy Waw a A2 i między A2 a S3. Ten kraj to jakaś paranoja drogowa.

 

sorry za mały off topic, ale taka okazja specjalna ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobra, mnie już na szczęście to nie dotyczy, tzn ciemne szyby i XV, przynajmniej nie narazie.

 

poczekaj chwilę - pokochasz Subaru i Bóg jeden wie jakiego kolejnego Subaraka ogarniesz. Osobiście zapraszam Cię po nowego 8)

Przy okazji, Raju miło było poznać i dzięki za gościnę!

 

Mi też miło było poznać, cała przyjemność po naszej :)

 

Do zobaczenia!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy uderzeniach do 50km/h odłamki szyby z reguły wpadają do środka. Powyżej szkło leci na zewnątrz. Jest to jedna z wielu metod szacowania prędkości pojazdu przed zderzeniem. Podkreślam, że jedna z wielu i nie zawsze można z tego warunku skorzystać.

Tłuczenie się bocznych szyb jest wymogiem bezpieczeństwa - jest to droga ucieczki ze zdeformowanego pojazdu, w którym może dojść do zablokowania drzwi.

Boczna szyba oklejona folią może mieć również taki skutek, że zaraz po wypadku będziesz siłował się, żeby wybić ją z drzwi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Boczna szyba oklejona folią może mieć również taki skutek, że zaraz po wypadku będziesz siłował się, żeby wybić ją z drzwi.

 

 

Trochę offtop, ale:

 

Taka szyba podczas wypadku napewno nie pozostanie na swoim miejscu. Posklejane kawałeczki szkła(większe lub mniejsze części) wpadną do środka lub na zewnątrz. Testowane osobiście. :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...